Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova,
Vložil(a): Pollux
Datum: 09. 10. 2005, 20:07:26
Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova, J.Meinl)
Vážení a milí zaměstnanci, brigádníci a
ostatní přicmrndávači. Vzhledem k
tomu, že výše vašich platů již dosáhla 30% procent výše celostátního
průměru, je na čase, abychom vám vymezili pravidla, díky kterým bude náš
obchod prosperovat a
vzkvétat (a místy mírně plesnivět).
Salámy: plesnivějící salámy odrhneme kartáčem, čímž odstraníme
vrchní
vrstvu
s plísní. Poté je potřeme olejem, aby lépe vypadaly. Tímto procesem se
pochopitelně salám ztenčuje, takže po dosažení průměru 3 cm a méně změňte
popisek na "jakostní
klobása." Poznámka: uherák nedrhněte
- ten je plesnivý normálně. Pokud zplesniví ještě více a
zákazníci budou
držkovat, trvejte asertivně na tom, že "je to u uheráku normální." Pokud
bude zákazník držkovat dál, použijte "neser-ty-vní" způsob.
Sýry: podobně jako u salámů
odstraňte horní vrstvu plísně. Pokud je plíseň
zazřaná, použijte Ariel. V případě, že je i poté povrch
naplesnivělý,
změňte
popisek u zboží na "sýr hermelínového typu."
Saláty: týden
staré saláty smícháme se včerejšími. Měsíc staré saláty
mícháme s dnešními, aby byla průměrná jakost
stejná. Zákazníky, kteří budou
mít kecy na nažloutlou barvu salátu, odpálkujte tím, že jsou v nich domácí
vejce. Reklamací se obávat nemusíme, protože zákazník nebude schopen týden
vylézt z hajzlu a po
týdnu již nemá šanci (p)otravinu reklamovat.
Balené potraviny s nálepkou data výroby: odstraňte
nálepku a přilepte novou
se zítřejším datem. Zákazník bude nadšen z toho, že Einsteinova teorie
relativity i cestování časem funguje a že vlastní výrobek, který bude
vyroben až zítra.
Balené
potraviny s vytištěným datem spotřeby: připravíme si hadr a líh.
Následně hadr navlhčíme a třeme
vytištěné datum, dokud nezmizí. Poté
vlastní
datumkou vytiskneme datum nové - nejlépe vyšší, než
aktuální.
Pečivo: den staré pečivo promíchejte s čerstvým. Důchodci to stejně
nepoznají a
alespoň si otestují kvalitu svých zubních protéz. Když si
protézu o pečivo zlomí, alespoň nebudou moci
mluvit a nikomu nenabonzujou,
že o ní přišli díky našemu rohlíku. Jestliže pečivo v šeru a tmě
světélkuje,
bude patrně plesnivé a nezbude nám, než ho rozšlapat a prodat jako
strouhanku.
Strouhanka: jestliže strouhanka zplesniví také, použijeme ji při výrobě
masných produktů, například
"točeňáku." Zákazník nic nepozná, protože díky
našim dodavatelům už stejně neví, jak chutná
masný výrobek vyrobený z masa.
Zelenina: lidi sežerou všechno, takže zelenině nemusíme věnovat
nijak
výraznou pozornost. Novou zeleninu nedáváme na plac dříve, než důchodci
rozeberou tu
stávající. Jestliže zelenina teče, přidejte na bedny nálepku
"MINCE-Akce!" Pokud je prodávaná
zelenina v takovém stavu, že již protekla
krabicemi, zavoláme úklidovou službu. Kýbl se zbytky nevyléváme
a použijeme
ji v úseku lahůdek k omývání potravin.
Jogurty: do nafouknutých víček uděláme
miniaturní dírku špendlíkem, aby
splaskly. Doporučuje se předem obalit jogurt mikrotenovým sáčkem,
abychom
pak nemuseli seškrabávat zbytky ze stropu a přidávat je do salátů.
Důležité: zásadně
nevodíme zákazníky do prostor pro zaměstnance. Bohužel
jsou mezi nimi i tací, kteří kvůli cedulkám s
nápisy "Kafilerie,"
"Patologie," nebo "Márnice" volají ČOIku a hygienu,
kteří tady pak prudí,
že
nepoužíváme mramorové stoly a neomýváme je sprchou. Kdyby přeci jen přišla
nepoučená kontrola a ptala se, co znamená "Patologie," odpovídejte
"nelozumim, neumim
césky!"
Re: Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova,
Autor: tojejedno
Datum: 10. 10. 2005, 10:58:54
Milí zákazníci, nakupujte, konzumujte a nestarejte se o to, co do sebe cpete.
Re: Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypern
Autor: Ebženka
Datum: 10. 10. 2005, 10:56:52
Kdysi mi moje kamarádka pracující v sámošce kladla na srdce, abych nekupovala chleba, který není ještě vlahý a
nevoní. Že u nich v prodejně se starší chleba zabalí do igelitu a pak ho našlapou (teda normálně po něm
chodí), aby změkl. Připadalo mi to strašné, jak z té pohádky, a pořád jsem na ni koukala, jestli se nepropadá
do země. :-)
Re: Re: Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova,
Autor: tojejedno
Datum: 10. 10. 2005, 11:19:45
Co oči nevidí, z toho se žaludek neobrací.
Re: Re: Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova,
Autor: David
Datum: 09. 10. 2005, 23:52:44
Presne, dokud se o tom nevedelo, kazdy si rad dal svuj plesnivejici salam a byl stastny, jak dobre mu chutna.