Po delší době tu mám pro Vás další teorii. Tentokrát se týká Snapea jako studenta a také rozebírá, jak prohrál lásku Lily Potterové. Autorkou teorie je Snape007 z portálu ph.net. Čtěte dále.... Tohle se mi moc líbilo: Nepamatuju si, jestli jsem to někde četla, či to řekla sama JKR v jednom rozhovoru, ale z celé Severusovy vzpomínky se dá odvodit přesně to, že oblíbenou Lily Evansovou skutečně milovali všichni Pobertové. Ale ona si vybrala jen jediného, na úkor něhož pošlapala čisté přáteství, které by jí dalo možná víc, než jí byl schopen poskytnout James.
- Tady se pokusím trošku vysvětlit co vlastně podle mně bylo Severusovou nejhorší vzpomínkou, a že to vůbec nebylo ponížení od Pobertů... Souhlasím s tím, že nejhorší část této paměti není to, že ho trápili a ponižovali James a Sirius. Nakonec on tehdy sám šel dobrovolně k jezeru, kde mohl čekat, že tam půjdou taky a byl jejich snadným cílem... Proč by tam ale chodil, když se dalo čekat, že ho tam nic dobrého nečeká? Odpověď není moc daleko. Tou odpovědí byla Lily Evansová. Chtěl jí být blízko, stejně jako James... Když si Sirius a James začnou ze Severuse utahovat, je jediná, kdo se ho zastane. Nemyslím si, že by byla jen přátelský a nezúčastněný divák, který zastavuje nespravedlnost... Myslím si, že Lily a Severus byli opravdoví přátelé a oba dva toto setkání poznamenalo jizvami. Ale jak se mohli tihle dva, jeden krásný a oblíbený a druhý samotářský a neoblíbený, vlastně seznámit ?Odpověď je nasnadě. Přes prof. Křiklana... a jeho klub. Sám prof. Křiklan o Lily mluví jako o velmi oblíbené "Nedovedu si představit někoho, kdo by ji znal a neměl ji rád... " Víme také, že oba dva ( Lily i Severus ) patřili mezi jeho oblíbence... Rozhodně trávili hodně času v Křikově klubu. Můj odhad je, že Severus se zamiloval do jediné osoby v Bradavicích, která byla k němu přátelská, zastala se ho, byla ve stejném klubu... Lily ho nemilovala romanticky, ale každopádně více, než kterákoliv jiná osoba v jeho životě, s vyjímkou Brumbála a snad jeho matky... Myslím, že Lily si pro něj vybrala ne ásku, ale opravdové přátelství. Nyní však zpátky k jezeru!!! Severusovi "úhlavní nepřátelé" se snaží na něj opět hodit nějakou tu kletbu, když tu přijde Lily a zastaví je... James jí říká, že ho nechá být, jen když s ním půjde na rande. Severus se potichu odplíží k hůlce a neverbálně pronese zaklínadlo Sectumsempra a řízne Jamese do tváře. V tom Sirius zvedne Snapea hlavou vzhůru, vystavujíce na obdiv jeho zašedlé trenýrky. Lily se při pohledu na něj skoro rozesmála... Harry vlastně celou dobu co sleduje reakce svého otce. Proto nejspíš neviděl Severusovu reakci na to, že se mu Lily skoro směje, ale klidně bych se vsadila, že ho to rozlítilo: vidět dívku, kterou miluje smát se žertu na jeho účet. Tehdy ji ze vzteku nazve "mudlovskou šmejdkou" a navždy tak zničí jejich vztah. Toto také vysvětluje proč se Lily tak hrubě utrhla na Jamese, když ho chtěl přinutit, aby se jí omluvil (v americké verzi - je toto zdůrazněno písmenem). Chtěla tehdy, aby se jí omluvil sám. Ale copak by Snape se před nimi (a hlavně před ní) mohl v téhle situaci ještě víc takhle ponížit? Myslím si, že se na toto téma jistě po čase bavili, ale on se jí za to nedokázal omluvit (nebo Lily jeho omluvu nechtěla slyšet) a jejich vztah skončil... Tohle byl ten poslední hřebík do rakve a Lily později v sedmém ročníku začala chodit s Jamesem a po ukončení školy se vzali. A Severus Snape dostal hlavní a obrovský důvod pro nenávist k Jamesovi Potterovi. Ukradl mu dívku, kterou miloval...
|
Autor: Anonym [84.42.211.143] Datum: 2006-07-11 08:41:26 To je dobrá teorie.
| Autor: Anonym [84.47.11.128] Datum: 2006-07-11 08:48:54 velmi dobra teoria
| Autor: potterpařmenka Datum: 2006-07-11 09:12:43 zajímavý,ale měla bych k tomu pár výhrad
| Autor: Anonym [213.151.217.138] Datum: 2006-07-11 10:17:43 ja súhlasím, už dávno zastávam názor, že snape lily miloval
| No nevim... Autor: Anonym [85.70.22.172] Datum: 2006-07-11 10:46:48 Jako nápad je to dobrý...ale mně to nepřijde moc pravděpodobný...že by Snape miloval Lily ???Mně odobně se to moc nezdá....
| Autor: Anonym [89.102.136.212] Datum: 2006-07-11 11:04:42 Spis se mi nezda ze by Lili mohla milovat Snapea.Nebo ze by se ji libil.
| Autor: Aries Datum: 2006-07-11 11:30:51 Stará dobrá teorie Snape + Lily, kdysi se probírala horem dolem, ale poslední dobou bych se od ní spíš zase odklonila. Je to prostě trochu moc do očí bijící. Není to ale vyloučené. Před pár měsíci jsem tvrdila něco hodně podobného. Jen ten Snape jako člen Křikova klubu mi úplně nesedí. Myslím, že s Lily ho mohla dát dohromady prostě záliba v lektvarech. Neměla jsem totiž dojem, že by se Křiklan ke Snapeovi choval nějak zvlášť srdečně. Hodně nápadné to bylo na tom vánočním večírku, kde Křiklan Snapea pochválil, že Harryho hodně naučil, Snape řekl, že o tom nic neví a Křiklan okamžitě souhlasil a usoudil, že Harryho výsledky v lektvarech jsou dědičné
| Tessík Autor: Anonym [194.212.5.254] Datum: 2006-07-11 12:04:32 Takových teorií bylo, podle mě je to blbost.Ale snaha byla.
| Narcissa Autor: Anonym [213.220.192.238] Datum: 2006-07-11 12:34:01 A já si myslím, že je Snape zamilovaný do Narcissy (pokud vůbec do někoho) :o) Jinak ta teorie není úplně špatná, ale s lecčíms nesouhlasím - např. Lily byla podle mě přesně ten typ, co se zastává všech utlačovaných, i když to nejsou zrovna přátelé. Navíc jí tehdy James a spol lezli na nervy (byli to frajeři liboví), takže se mohla Snapea zastat už proto, aby jim mohla ukázat, jak jsou ubozí. Prostě bych v tom nic víc neviděla. Naopak, kdyby byli se Snapem přátelé, zastala by se ho víc (šla by ho osobně bránit, stopro) a nesmála by se mu ani náhodou.
| Autor: Lunita Datum: 2006-07-11 21:49:59 Súhlasím a Aries-hneď mi udrelo do očí Snape ako obľúbený študent Křiklana. Podľa mňa ním nebol. Možno mu išli lektvary, ale čo z toho... Křiklan si vyberal iba študentov, ktorým predpovedal veľkú budúcnosť a z ktorých slávy by mohol niečo vyťažiť on. A čo taký Snape? Neobľúbený chlapec s nie najlepšou povesťou, plný čiernej mágie- Křiklan mu asi nedával veľkú šancu na to, že raz zneho bude slávny a úspešný človek. Nemyslím, že bol v klube. A čo sa toho ich priateľstva týka.. No neviem, či to vyzeralo na nejaký vzťah. To by sa asi Lily neurazila len kvôli nejakému slovu, keby boli kamaráti. Viem, že u nich (a ešte k tomu v tej dobe) sa to síce bralo inak, ale dáke slovo by asi nemohlo len tak rozbiť nejaké priateľstvo. Lily sa mohla proste zastať slabšieho, alebo aspoň toho, kto bol proti Jamesovi, lebo ho nenávidela. Súhlasím však s tým, že Severus mohol mať Lily rád. Nemyslím, že boli nejakí priatelia, ale aspoň sa ho zastala a nebola k nemu taká zlá ako ostatní...
| Autor: Esclarte Datum: 2006-07-11 22:20:16 Taky si myslím, že přátelství by se nesesypalo tak najednou. A kromě toho kdyby měl Snape Lily opravdu rád a vážil si jí, snad by jí takhle neurazil. Vždyť se ho (jako správná přítelkyně) zastávala a dokonce ho byla ochotná bránit. A nesmála se mu, jen se trochu pousmála, ale trvala na tom, aby Snapea dali dolů a nechali na pokoji. Taky nesouhlasím s tím, že by do Lily byli blázni všichno čtyři Poberti a Snape navrch k tomu. Celá tahle teorie mi přijde dost vykonstruovaná.
| Autor: Vanda Asakura Datum: 2006-07-12 09:19:32 Hmm, nějak to opravdu není pravděpodobné. Když tak poslouchám názory vás všech tak to taky nějak shrnu. Vezmeme si všechny poberty. Červíček: do Lily určitě nebyl zabouchnuty, ten měl jen oči pro Jamese. Sirius: mno mohl být, ale pokud věděl, že Lily miluje James, tak se do toho neplet. Remus: ten nedal ani sebemenší známky, že by Lily miloval. Jen si čet nebo co to vlastně dělal. James: ten byl do Lily přímo zabouchnutý. Pokaždé, když se objevila, snažil se před ní udělat machra. A to vždycky nebo spíš většinou dolehlo na Severuse. Lily to prostě viděla a protože je z mudlovské rodiny dá se předpokládat, že nedovolí nebo nemá ráda když se ubližuje slabším. Sice Sbape je dost silný, ale neměl hůlku a visel ještě hlavou dolů. Tak potom Lily zakročila i když se trochu pousmála. Četla jsem spoustu povídek, kde jsou spolu Snape a Lily a někdyse dokonce i líbají a tak, ale nemyslím si to. Jinak je dobrý trojúhleník Lily-> James -> Voldemort- Proč řekl Lily než ji zabil aby si to rozmyslela?? To na Voldemorta nesedí.
| Autor: KaTužka Datum: 2006-07-12 11:04:43 Souhlasím s předcházejícími příspěvky, jen bych dodala, že Remus mohl klidně Lily ze začátku milovat (Lily byla opravdu oblíbená), ale ihned to zapudil, protže si uvědomil, že by ji mohl ublížit a taky neviděl žádnou budoucnost s nějakou dívkou (vždyť i Tonksovou odmítl). Jinak s Voldym mi to taky nesedí, četla jsem nějakou teorii, že ho o to poprosil Snape, ale stejně, udělal by to pro svýho smrtijeda??? To se mi nezdá, možná ji ale Snape chtěl jen na hraní, no fakt nevím
| "uhni, holko jedna hloupá" Autor: Anonym [213.220.192.238] Datum: 2006-07-12 12:49:09 Taky to vůbec nemusel říkat Voldemort :o) Harry tohle slyší, když se přiblíží mozkomor, ale nemáme důkaz, že to říkal Voldy. Mohl tam být Voldemort ještě s někým - a teď si lamte hlavičky, s kým :o))
| Autor: qwika Datum: 2006-07-12 15:01:06 Hmmmmmmmmmmm, kdbych hledala důvod proč Brumla věří Snapeovi, tak by mne hned napadlo, že Snape miloval Lily. Proto si nemyslím, že by to tak bylo. Ale teorie fajn
| neco na tom je Autor: Anonym [85.70.249.150] Datum: 2006-07-12 17:26:15 Brumbal veril Snapeovi ze lituje a to zrejme pro to ze se mu Snape sveril ze Lili miloval (Br veril na lasku). Situace se ale zmenila, Lili stejne neozije, Harryho Snape nenavidi tak proc nezradit, vzdyt nezrazuje nikoho na kom by mu zalezelo. Snape je jedna z nejzajimavejsich postav v HP a na rozdil od ostanich smrtijedu neni jen tupy plnitel Voldemortovych rozkazu a sleduje vlastni cile a ctizadost. V kazdem pripade je to charakter a myslim ze se jeste z jeho strany dockame nejakych prekvapeni. Vivat Snape
| Vanda Asakura: Autor: Aries Datum: 2006-07-12 23:08:07 Červíček klidně mohl být do Lily zabouchnutý. Natolik obdivoval Jamese jako vzor všech vzorů, že bych se ani nedivila, kdyby za jedinou přijatelnou holku považoval tu jeho. A kdyby ji tajně chtěl pro sebe, což by si samozřejmě netroufl ani naznačit, když byl James naživu. Ale kdyby byl James mrtvý a Červíček měl jistou zásluhu na tom, že Lily mrtvá není, pak by si třeba dělal jisté naděje...
| Mikei Autor: Anonym [88.100.224.140] Datum: 2006-07-13 18:54:37 je to blbost...Snape nesnášel Jamese už dávno předtím...Lupin to v nějakým díle říkal...Že prej už od prvního setkání...
| Verča Autor: Anonym [89.176.51.81] Datum: 2006-07-13 21:33:23 Stoprocentní souhlas! Taky mě to už dřív napadlo.
| Mohl tam být Voldemort ještě s někým - a Autor: Aries Datum: 2006-07-14 10:34:36 To je celkem jednoduché: na základě toho, co Rowlingová vysvětlila o Fideliově zaklínadle, nemohl Voldemorta doprovázet nikdo jiný než Červíček. Kromě toho doporučuju nahlédnout do diskuse do tématu Očitý svěděk http://www.potterweb.cz/web/component/option,com_simpleboard/Itemid,44/func,view/id,13374/catid,8/
| je to tak Autor: Anonym [86.49.64.210] Datum: 2006-07-14 18:10:38 Pravda,Snape Lily opradvu miloval,protože jsem četla ještě jinou povídku,ve které byly podrobnosti.V jedné části té povídky Lily řekne Snapeovi že ho miluje,ale kvůli tomu že ho Sirius a James šikanovali,řekne Lily,že by je nedokázal uchránit.Potom Lily začne chodit s Jamesem a když si pro Lily Snape ,,přijde",už je těhotná s Jamesem...Je to smůla...
| je to tak Autor: Anonym [86.49.64.210] Datum: 2006-07-14 18:16:52 Taky jsem někde četla,že když chtěl Voldemort zabít Lily přimluvil se za ní Snape,a slíbil,že když nechá Voldemort Lily žít,přidá se k němu,ale Voldemort se za to musel Snapeovi zavázat neporušitelnou přísahou.Je tedy možné,že se jí Voldemort zavázal a poté,co zabil Lily oslabil se jen kvůli tomu,že se zavázal přísahou a dalšího člověka nemohl zabít?ACH TO DILEMA...
| Kiki Autor: Anonym [85.160.139.83] Datum: 2006-07-15 10:48:44
| Autor: sluníčko Datum: 2006-07-15 16:05:50 Horší blbost jsem neslyšela...Snape takový není není to hlupák který je jen trochu postížený a stydlivý...NENÍ TAKOVÝ!!!!!!!
| Autor: Anonym [195.113.118.5] Datum: 2006-07-27 10:43:31 To je dobrá teorie takhle mě nenapadlo o tom přemýšlet. takže Snape nenáviděl Jamese ne jen kvůli jeho ponižování, ale taky že musebral dívku. Fakt dobrá teorie.
| Autor: Anonym [82.99.130.163] Datum: 2006-08-08 14:21:41 Podle mě Snape miloval Lili a teď miluje Narcisu.
|
Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit. Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte. |