'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - WarnerBros zděšen hrou Equus
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka > Novinky > Herci > WarnerBros zděšen hrou Equus

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
3.139.235.100

RSS a sdílení

Potter Web CZ

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

powered_by.png, 1 kB

Starší články

<<< 
<<
Prosinec 2024
>>
 >>>
 
  Po
  Út
  St
  Čt
  Pá
  So
  Ne
 
 
 
 
 
 
 
 
1
 
 
2
3
4
5
6
7
8
 
 
9
10
11
12
13
14
15
 
 
16
17
18
19
20
21
22
 
 
23
24
25
26
27
28
29
 
 
30
31
 
 
 
 
 
 

 

WarnerBros zděšen hrou Equus

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  Herci
Napsal(a) Arlondie   
středa, 07 února 2007, 21:30
V nedávném rozhovoru producent divadelní hry Equus David Pugh vysvětluje, proč se organizátoři rozhodli zveřejnit fotografie Dana Radcliffa, mluví o prvním týdnu zkoušek a modlí se, aby hra měla úspěch. Jeho naděje podkopává WarnerBros, který se netají svým zděšením nad Danovou novou rolí a uvažuje dokonce o novém obsazení role Harryho Pottera.


Podle Pugha je to příběh o chlapci, který právě jedná podle svého vlastního rozhodnutí a tak se taky chce chovat po zbytek svého života. "Potřebovali jsme ukázat, že dokáže hrát taky trošku jiný styl. Proto jsme po zralé úvaze pustili do oběhu ty fotky. Chceme je lidem ukázat, aby věděli, že se jdou podívat na hru o mladém muži, ne o mladém klukovi.

Modlím se k Bohu, aby to vyšlo, protože chopit se tohohle úkolu bylo nesmírně odvážné. Nikdy neřekl, že by to nebyl schopen zahrát nahý, protože věděl, že ty scény zkrátka jsou součástí hry. Museli se do toho opřít spolu s krásnou mladou dívkou a upřímně řečeno, měl jsem z toho taky strach. Byl stydlivý a zpočátku strašně rozpačitý, ale rozhodli jsme se po prvním týdnu ho do těchhle scén prostě bez obalu hodit. Zpočátku hrál jen před pěti lidmi, ale jakmile si s Joannou po pár zkouškách zvykli, byli šťastní že mohli mít kolem sebe celou společnost."

Tato scéna každopádně není jen nějakým krátkým mihnutím, je její součástí. Dan je během hry nahý velmi dlouho. Jeho rodiče ho však velmi podporují.

Oproti tomu Warner Bros je nedávno zveřejněnými fotografiemi a odhalením, že Dan bude plných deset minut pobíhat po jevišti bez oblečení (a nejen to), znechucen.

"Warner Bros postavil svou reklamu na pátý film, který přijde do kin v létě, na Harryho prvním- a to velmi cudném- polibku. Teď naše hvězda provozuje sex naplno na jevišti. Tohle nás naprosto šokovalo. Daniel je stále napsán k dalším dvěma plánovaným filmům, ale budeme pozorně sledovat ohlasy veřejnosti k této hře, až se začne hrát. Je pravda, že by bylo velmi těžké přeobsazovat jej, protože Dan je velmi slavný a zbožňovaný fanoušky. Ale jestliže se hra setká s negativními ohlasy, budeme nad tím muset zauvažovat.

Bylo nám jasné od počátku, že Harry a Daniel budou muset dospět, ale nedomluvili jsme se na žádných sexuálních scénách."

Zdroj: SnitchSeeker

 
 


Komentáře
Autor: peter394 Datum: 2007-02-07 21:40:17
podla mna by ich nemalo vobec zaujimat co robi pre ostatne "spolocnosti"
Autor: M!MO76 Datum: 2007-02-07 21:51:53
praveze malo, im ide o to ci ta hra bude mat uspech alebo nie lebo ak nie malo by to negativny dopad aj na harryho a to nechcu ;)
Autor: Arlondia Datum: 2007-02-07 21:59:20
Jasněže nechtějí. Ale jestli hra nebude mít dobré ohlasy (jakože pravděpodobně ne, podle toho, jak se lidi ozývají už teď), pro WB to bude špatné tak jako tak, ať už jeho roli přeobsadí nebo ne.
Autor: M!MO76 Datum: 2007-02-07 22:57:08
tiez by ma zaujimalo ze ked su teraz zdeseni, tak ako to ze mu to dovolili :roll
Autor: Albert Zweistein Datum: 2007-02-08 07:33:20
Ono totiž v normálním prostředí demokratického státu platí, že co není výslovně zakázáno, je dovoleno. To jen u nás mají ještě někteří lidé myšlení zkreslené čtyřiceti lety komunismu, kdy nějací "oni" museli kdeco výslovně povolit, jinak to bylo zakázáno. A taky mohl kdekdo kdekomu něco zakázat, ani to nemusel zdůvodnit. 
Ale ve slušných obchodních vztazích jsou všechna "povolení a zákazy" nahrazena a stanovena pouze vzájemnou smlouvou. A pokud vím, Dan uzavírá s WB smlouvu na natočení každého jednotlivého filmu zvlášť. Po jeho natočení (a Fénixův řád natočen je) si pak samozřejmě může uzavřít jakoukoliv smlouvu s kýmkoliv jiným. Při natáčení možná taky, když stihne obojí. Možná mají tak nanejvýš sjednáno (opět smlouvou), že Dan nebude točit nějakou dobu filmy u jiné společnosti (i když i o tom pochybuju). Ale Equs je divadelní hra, ne film. 
Ano, WB má možnost další smlouvu na film s Danem neuzavřít, se zvážením všech rizik (zejména hněv fanoušků), která pro ně z toho plynou. Ale nemají možnost mu cokoliv zakázat. Dan má zase možnost se rozmyslet, jestli mu nějaké jiné účinkování stojí za to, aby přišel o roli v HP (a dočkal se hněvu fanoušků). To je ale vše, co si vzájemně mohou ;)
Autor: dannymark Datum: 2007-02-08 07:56:01
Je to blbost ho přeobsazovat. Fanoušci by Warner Bros. nenáviděli. A kvůli hře, kde Dan bude 10 minut pobíhat nahý nebudou přece hledat nového Harryho Pottera..... :roll :roll
Autor: wizard tom Datum: 2007-02-08 08:15:25
Taky mi to od WB přijde trochu neadekvátní :roll
Restie
Autor: Anonym [81.30.232.32] Datum: 2007-02-08 10:19:32
Podle mě je to maximálně zveličené, ta hra poběží nějakou dobu, pak se na ni zapomene, její záznam pravděpodobně pořízen nebude a hlavně tu hru mimo Anglii s největší pravděpodobností nikdo neuvidí. Myslím si, že lidi mimo Anglii tohle považují za zajímavé zpestření, ale vlastně se jich to netýká, myslím, že se to přežene a bylo by dost hloupé od WB uvažovat o přeobsazení, když tahle hra zbytek světa vlastně neovlivní. Osobně si myslím, že by si diváci na novou tvář prostě nezvykli, hlavně ne po 5 filmech s jedním představitelem.
MaryElwood
Autor: Anonym [85.70.220.238] Datum: 2007-02-08 11:13:26
s tim ze je ta hra trapna a nechutna souhlasim (a nejen proto ze tam je nahy) ale myslim ze by se do toho warnerbors nemel srat..at se zajimaji o jeho roli Harryho Pottera a jeho ostatnim projektum daji pokoj..
for Restie
Autor: Arlondia Datum: 2007-02-08 11:41:06
V tom s tebou nesouhlasím, že ta hra nikoho neovlivní. Už teď díky prezenci fotografií ovlivnila tisíce lidí a hluboce zapůsobila (v pozitivním i negativním slova smyslu) nejen na fanoušky, ale i na jejich rodiče. Ty fotky obletěly svět a jestli se WarnerBros bude muset potýkat s Danovou špatnou reputací, něco udělat bude muset.
Autor: Aries Datum: 2007-02-08 12:54:56
To by mě zajímalo, co chce dělat. Vysvětlit divákům překvapující fakt, že zaměstnává herce?
Autor: Anonym [81.30.239.3] Datum: 2007-02-08 13:05:24
Myslím si, že se všichni tím moc zaobírají. Děti tu hru neuvidí a pro ně to bude pořád jen Harry Potter a ne Daniel. No a pro nás co už chápou a vědí, co to všechno obnáší to znamená: buď se tím naštvem a nic víc nebo na to půjdem (nemůžeme přeci něco kritizovat jen podle fotek) a zjistíme, jak je dobrý herec. WB ho stejně nepřeobsadí, takové riziko si dovolit nemohou. Podle mého názoru tato hra nijak neovlivní HP.
Autor: Anonym [85.160.71.219] Datum: 2007-02-08 13:08:15
souhlas s Aries
Autor: Albert Zweistein Datum: 2007-02-08 13:20:13
Třeba se WB obává, že bude muset v příštím díle taky přitvrdit, Emma odložit alespoň horní část oděvu a Dan vystrčit na diváky prdel :grin
Autor: Arlondia Datum: 2007-02-08 13:21:43
No jasně, přece si nemůžou myslet, že nám bude nějaký cudný polibek stačit. My chceme seeex a kreeev a pistolkýýý! :p
Autor: sluníčko Datum: 2007-02-08 14:17:13
Já Daniela nijak moc v lásce nemám a nemyslím si, že je nějaký herecký zázrak...A WB nechce riskovat to, že by pak po tomhle nikdo na Harryho nešel...A kdž tam výslovně píší, že tam bude pobíhat docela dlouho tak tím asi nebylo mysleno 10 minut a myslím si, že když mu je 17 tak to je trapné...Kdyby to bylo aspoň vtipné ale když je to vážné a pobíhá tam 17-ti letý kluk tak teda sorry ale ne... :)
Autor: Anonym [85.216.181.0] Datum: 2007-02-08 14:46:46
z tohto som sklaman.. :cry :? :sigh dufam,ze by dana kvoli tomu nevymenili.. :eek :sigh
Autor: Smith Datum: 2007-02-08 14:56:31
reakcia wb je uplne prirodzena...dokonca som ocakaval kedy sa ozve a zatrati to
Ginny
Autor: Anonym [193.85.243.214] Datum: 2007-02-08 15:04:33
dan už tam opravdu nepatří, úchyl chlupatej.............. :sigh
Autor: apple-tess Datum: 2007-02-08 15:06:12
NEGATIVNÍ OHLASY??, JEDINĚ ZE STRANY RODIČŮ, NE FANOUŠKŮ!!! :upset , bože to je asi zabije že?! Navíc třeba se na HP5 přijde podívat víc lidí, právě kvůli Danové roli v Equus, špatná reklama taky reklama :grin
Autor: Anonym [88.212.5.156] Datum: 2007-02-08 15:12:33
nerozumiem ako mozte povedat ze je hra trapna ked ste ju nevideli,podla fotiek?prosim vas...podla mna to je vsetko zbytocne zvelicene,po nejakej dobe sa nato aj tak zabudne,a preto ze radcliffe hra harryho tak musi sediet na zadku a cakat na "primeranu" rolu?jasne nemusel si vybrat prave taku kde bude nahy ale stalo sa a on to bude hrat bez ohladu nato ci sa nam to paci ci nie.A este k vyjadreniu wb no je jasne ze takto zareagovali ale ak kvoli hre vymenia dana v HP tak urobia podla mna chybu :roll
Autor: Smith Datum: 2007-02-08 15:31:36
pobehovat nahy 10 minut...tomu sa hovori "zbytocne zvelicenie"???
Restie
Autor: Anonym [81.30.232.32] Datum: 2007-02-08 15:37:55
4 Arlondia - Tyhle fotky sice obletěly celej svět, teď jsou z toho (asi hlavně rodiče) zděšený, asi bude poprask ještě po premiéře, ale já si myslím, že do léta, kdy bude premiéra Fénixova řádu a vyjde poslední kniha, to vyprchá. Tak se jen podívejte na domácí scénu, jak dlouho vás držej skandály našich hvězdiček...? Co se mě týče, souhlasím s Anonymem (13:05), děti to neuvidí a starší děti a dospělé pár fotek kluka do půl těla svlečenýho opravdu nerozhází. Je to furt divadelní hra, na kterou se dostane jen někdo, kdyby to byl film, tak by bylo zděšení rodičů víc na místě (film by byl pravděpodobně distribuován do celého světa a to ani nemluvím o stahování).  
Navíc osobně nemám ve zvyku hodnotit předchozí či budoucí projekty herců... to by se pak mohly začít zkoumat projekty dalších herců př. Rickmana, rodičů Weasleyových (sorry, neznám jména herců) atd., jestli se náhodou někdy v nějakém filmu neobjevili nazí...  
Je to prostě právě vybuchlá bomba, ale bordel po každém výbuchu se časem uklidí a život se vrátí do starých kolejí...
Autor: Smith Datum: 2007-02-08 15:43:50
teraz sa ale jedna o 17 rocneho chlapca ktory sa objavi 10 minut nahy!! a kto povedal ze su pobureni len rodicia
Autor: Anonym [85.216.181.0] Datum: 2007-02-08 15:44:05
ano,je to zvelicovanie..zbytocne zvelicovanie..aj keby behal nahy celu hodinu...ved dan nie je jediny herec ktory vystupuje resp.bude vystupovat nahy..je to trapne..najprv rodicia toho decka teraz warner bros!!tvaria sa akoby chlapec urobil nieco zle namiesto toho aby ho v tomto radsej podporili..ved hovori ze sam musel zbierat nato vsetko odvahu a dost dlho zvazoval ci tu rolu prijmea ak sa opovazia ho vymenit uz nikdy nechcem vidiet zaiadny film od warner bros!! sa okrem toho co je ich do toho?ony sa staraju o filmy pokial viem a toto je divadelna hra..film a divadlo su dve odlisne veci..nemusite suhlasit ale to je moj nazor!! :( :upset :cry :? :zzz :eek :roll :x
Restie
Autor: Anonym [81.30.232.32] Datum: 2007-02-08 15:51:00
Co se týče té 10-minutové nahoty. Jsou filmy a divadelní hry, které nahotu prostě obsahují, dokud je nahota ztvárněna umělecky a je pro ni opodstatněný důvod, pak není důvod, aby šokovala. Pokud ten člověk napsal div. hru, kde se objevují erotické scény 17 letého kluka, tak ji prostě napsal. Je jen na režisérovi, jestli se rozhodne ji realizovat a jak a pouze na herci, jestli takovou roli přijme. A samozřejmě na divákovi, jestli na ni půjde. 
Osobně mi tenhle humbuk přijde dost pokryteckej, pomalu už není film, kde bychom neviděli nahou ženu či muže (i když u mužů jsou kamery trochu stydlivější) a to ani nemluvím o tom, jak často je vidět sex (někdy odvážnější někdy méně)... a kvůli tomu se takový humbuk nekoná... Podle mě, hlavní problém je v tom, že tenhle nahej kluk hraje taky Harryho Pottera, kdyby ho nehrál, zdaleka by se takové pozdvižení nekonalo.
Autor: Smith Datum: 2007-02-08 16:08:45
kto z vas by 17 rokoch vystupoval nahy???
???
Autor: Anonym [212.71.181.4] Datum: 2007-02-08 16:11:05
Myslim ze horsi by byl hnev fanousku nez ze na jevisti pobiha pouhych 10 min. nahy, podle me by dost klesla sledovanost filmu harry potter a princ dvoji krve ci deathly hallows(az budou samo. natoceny) Proste Daniel uz bude harry navzdycky...
Autor: Smith Datum: 2007-02-08 16:23:13
a to ze emma chce ist prec to nikomu nevadi?
Autor: Anonym [84.42.148.42] Datum: 2007-02-08 16:43:47
Mě jen zaráží to, že rodiče Daniela ho v té roli podporují. Ale že měl přijet natáčet Pohár do Prahy, která je prý ,,plná neřesti," to jim vadilo??? Nechápu jejich myšlenkové pochody..... :?
Baja
Autor: Anonym [85.93.188.2/192.168.10 Datum: 2007-02-08 16:52:57
ani se WB nedivim...měl apspon počkat až dotočí všechny filmy o hp a pak at klidně třeba toči i porno...to už bude všem jedno :grin :grin
Autor: Maki Datum: 2007-02-08 16:55:59
Ted jsme trochu nepochopila reakci WB a nekterych zvas!Jak uz tady kdosi napsla,je blbost odsoudit neco co NIKDO znas jeste ani nevidel,udelat si posudek podle par fotek je blbost!!!!Ta hra byla prece pred 30 lety hrana i unas a to byly jine casy...(ti kteri si je pamatuji vi ocem mluvim,ikdyz ja mezi ne zrovna nepatrim)Zajimalo by me jak budou ty matky ktere ted vyvadeji kvuli par fotkam vyvadet az skonci cela saka HP a Dan vezme roli napriklad nejakeho masoveho vraha!!(na tenhle okamzik si pockam!!! :grin )Skratka je kolem toho az moc poprasku!Je to jenom muj nazor,klidne si me za nej sezerte,ale tak to vidim ja!!!
Autor: Smith Datum: 2007-02-08 16:58:54
Tu nikto nevivadza koli par fotkam ale koli tomu ze 10 minut bude mat eroticku scenu uplne nahy preboha!!!!!!!
for Anonym [84.42.148.42]
Autor: Arlondia Datum: 2007-02-08 17:01:07
To byla fáma...
Autor: Anonym [85.216.181.0] Datum: 2007-02-08 17:01:20
skoncil si?stale nato poukazujes..nechje nahy..nema sa zaco hanbit..preboha..to nedokazete prekusnut ze uz nie je len harry?konecne sa ukazal aj v inom svetle.. :grin
Pro Maki
Autor: Ebženka Datum: 2007-02-08 17:03:13
Tak trochu s tebou souhlasím, ale jak můžeš vědět, že všichni tady odsuzují tu hru, aniž by ji znali? Docela bych věřila, že leckdo ji odsuzuje právě proto, že ji zná a nelíbila se mu. :-) Ale s tou rolí masového vraha máš pravdu. Na to se taky těším. :-) ;) :grin
Autor: Smith Datum: 2007-02-08 17:05:27
ked uz nie je len harry to sa ma hned vyzliekat?? teraz? ma cas..nehovorte ze chcel aby ho nebrali ako harryho navzdy..to sa da urobit ovela lepsim sposobom ako sa vyzliect v 17. rokoch..pytam sa este raz. kto z vas by sa vyzliekol?
pro Ebženka
Autor: Maki Datum: 2007-02-08 17:10:59
ja bych prave rekla ze jde o to ze tu hru nezna moc lidi!Ale pokud se nekdo takovy najde,tak pochybuji ze sleduji HP,ja osobne tu hru nezna...Ale soudim podle toho ze prave reaguji ti co tu hru nikd nevideli!(teda ty co jsou mladi,jestli chaúes co tim chci rict... ;) )
Autor: Anonym [62.245.78.210] Datum: 2007-02-08 17:25:30
klidne se vyslecu pokud budu verit tomu, co delam a bude to mit hlubsi smysl. 

Restie
Autor: Anonym [81.30.232.32] Datum: 2007-02-08 17:52:44
Já tu hru taky neznám, takže nemůžu říct, jestli je dobrá nebo ne. Naprosto souhlasím s Maki, ta hra se hraje (hrála se u nás a bude se hrát v Anglii - a kdo ví, kde se ještě všude hrála) a buď se lidem líbit bude nebo nebude, ale to se vlastně týká každé hry. 
Osobně z těch 10 minut nemám takový šok jako Smith, asi proto že mi není 15 a nahého kluka/muže už jsem viděla a nepohoršilo mě to, ani jsem neutrpěla mravní újmu :grin Teď ke Smithově otázce, zda bych se vysvlékla či ne? Kdyby se mi ta hra hodně líbila, hodně bych tomu projektu věřila, moje nahota by dobře posloužila účelu a jednalo by se o estetické ztvárnění, tak asi ano. Tohle si prostě musí každý ve svědomí srovnat sám, Dan si to evidentně v hlavě srovnat uměl, když tu roli přijal... 
Ještě se divím spolu s Anonymem (16:45), že ho v tom rodiče podporují a přitom ho nepustili do Prahy... taky v tom postrádám logiku...
Autor: Smith Datum: 2007-02-08 17:58:34
neviem preco by som mal mat hned koli tomu co hovorim 15 rokov..warner brothers ma tiez 15 rokov? mam 19 len aby sa vedelo
Restie
Autor: Anonym [81.30.232.32] Datum: 2007-02-08 18:05:55
Těch 15 let jsem uvedla jako příklad a vůbec jsem neodkazovala na tebe. Těch 15 let jsem myslela jako synonymum pro takovou dobu nevinnosti, ve které se už nenacházím, a proto mě to prostě tolik nepohoršuje. A bohužel už mi není ani těch 19... :sigh  
btw k Anonymu (16:45) - už jsem si všimla odpovědi Arlondie, že to byla fáma.
Autor: Smith Datum: 2007-02-08 18:42:00
tych 15 rokov som hned potom pochopil...len si myslim ze este ma na to cas
Bože....Tohel není normální!!:-(
Autor: Dobbysek17-Bajuska Datum: 2007-02-08 19:30:04
Negativní ohlasy???Proboha ozývají s ejen lidi...za prvé-Dan si snad může dělat,co chce...proboha je to jeho věc snad..Vždyť je to člověk jako každý jiný...Tak hraje Pottera dobře...ale on v té škatule nechtěl zůstat...Náhodou teď na sobě tvrdě pracoval a jestli si někdo myslí,že je lehký svlékat se nebo dostat se na jeviště, tak je na omylu...Ozývají se jen....."....",snad je to jeho věc ne?Chce prostě jít dál ve své "kariéře"...a jestli ho vymění,tak ať WB počítají s Tím, že budou tak zavalení nenáviděnými dopisy..a ohlasy,že se zblázní:)Já osobně jsem na Dana dost zvyklá..je to nádhernej kluk s velkým talentem...On se probojuje všude:-)Chtěl to od svých 5Ti let a to se mu splnilo a hlavně není to nějaká namyšlená celebrita:-)jeho přístup k fanouškům je naprosto užasný,stejně tak u herců z HP=)Takže Dane hodně štěstí a ńebuď nervozní...Nahota je přirozená věc.. ;) :grin :) 8) :p :grin
Autor: Barbinka Datum: 2007-02-08 20:16:30
nezda sa vam toto vsetko pritiahnute za vlasy? keby vybrali do tej hry nejakeho chalana, ktoreho nikto nepozna, neverim, ze by sa nasiel niekto, kto by sa nad tym pozastavoval. ale je to slavny harry potter a tak je z toho velke halo. a pritom... je to len hra, divadelna hra. to nie je ako keby sa zivil prostituciou (trochu prehanam), alebo co
Esclarte
Autor: Anonym [88.100.238.15] Datum: 2007-02-08 20:23:04
Barbinka, naprostý souhlas. Je to všechno jen nafouknutá bublina, která se neustále přiživuje dalšími nahatými fotkami a hysterčením rodičů. Vůbec nechápu WB, jejich reakce je úplně trapná, do toho, co Daniel hraje jim vůbec nic není. Jako by ne děti, ale všichni ti dospělí nebyli s to pochopit, že Daniel Radcliffe není Harry Potter! A co se týká toho divadla, je to něco poněkud jiného než film, sama jsem žádnou svlékandu na jevišti neviděla, ale slyšela jsem vyprávět (od lidí, kteří viděli v létě na Hardě krále Leara, kde se v jednu chvíli objevil nahý představitel titulní role), že taková naprostá nahota působí otřesně a vůbec ne obscénně - prostě ten člověk vypadá tak nějak ztraceně a bezbranně a chce to dost velkou odvahu. Je to něco jiného než točení porna.
Autor: Smith Datum: 2007-02-08 20:59:06
chcem sa vas spytat..ked sa 15 rocne dievcata, ktore chcu byt modelky vyzlecu do cipkovaneho spodneho pradla a zacnu ho predvadzat na zeleznicnej stanici..je to normalne? je to moralne?
Autor: Arlondia Datum: 2007-02-08 21:07:12
Patnáctky? Ne. To rozhodně ne. Patnáctileté holky na mola v krajkách nepatří. Ovšem Dan se neproducíruje na molu v krajkách, nýbrž na prknech, která znamenají svět, předvádí sex a to je setsakramentský důvod pro WB, aby byli nakrknutí.
Autor: Anne Datum: 2007-02-08 23:29:11
já se jim nedivím...
Arlondia:
Autor: Aries Datum: 2007-02-09 09:08:17
A že WB nevadí, když se tentýž kluk v jejich vlastních filmech téměř brodí v mrtvolách? No dobře, to je nadsázka. Ale v HP5 má být vystavený citovému strádání, sadistickým praktikám a vražedným útokům. To se smí? To je přece ošklivé! dokonce si troufám říct že ošklivější než hezký nahatý kluk na jevišti :grin
Autor: Elisabeth Datum: 2007-02-09 10:08:49
Sou divný,přece tam neobsadí někoho jinýho! :? To bych je asi zabila :(
Esclarte
Autor: Anonym [88.100.238.15] Datum: 2007-02-09 11:20:23
No, ještě jsem neslyšela, že by někomu vadila přímo ta hra. Jestli je nesprávné a nemravné, aby tam pobíhal nahatý sedmnáctiletý kluk, tak je to špatné, ať je tam Radcliffe nebo kdokoliv jiný - a režisér by tam místo něj určitě nedal čtyřicetiletého pána. Taky jsem se zatím nesetkala s tím, že by se někdo ofrňoval nad kluky, kteří hráli ve všech těch filmech o panicích, co jsou nanic a do maturity musejí rychle někoho ojet. A takové filmy kazí mládež mnohem spíš než nějaká taková hra, nebo spíš jen pár fotek z ní.
Wow
Autor: Anonym [217.197.157.158] Datum: 2007-02-09 11:36:54
No, já se na něj podívám vždycky!!
Esclarte:
Autor: Anonym [83.208.99.199] Datum: 2007-02-09 16:22:19
Jako vždycky souhlas :-)
Autor: Smith Datum: 2007-02-09 18:19:55
ah skoda reci
Bublina
Autor: Jirin Datum: 2007-02-12 01:57:43
S touhle nafouklou bublinou podle mě počítala sama WB. Udržet fanoušky ve střehu je jeden s faktorů, jak vydělávat v šoubisnisu peníze. Dan, WB, i fanoušci( rodiče a všichni koho to nějak zajímá!) věděli že v tom bude hrát a že tam ty scény budou. Věděla to i WB, kdyby jí to skutečně tak vadilo, protestovali by u Dana už dřív, chtěli by, aby si to rozmyslel. - I když jim to může být jedno - Ta hra asi špatná nebude, když jí hrajou už 30let co myslíte? Naopak to může být fakt hezký. - Kolik herců se už při jejím hraní muselo vzléknout? - A nezapomeňme, že se tam vzléká i dívka! Daniel tam nebude běhat nahý sám!! Dan chtěl změnu a šel na to přímo a bez obalu ( i oblečení!;) ) a WB ví, že je to reklama. Nic víc. V tomhle průmyslu se myslí na všechno, protože se v tom točí opravdu velké peníze, takže takhle malá hra je jen součástí velké. Neřeště to.  
Já si myslím, že malé děti se o této roli vůbec dozvědět nemusí. Větší už většinou začínají chápat o co jde a těm nad 13 to může způsopit maximálně ruměnec, ale ne nějaký děsivý šok. Horší jsou krvavé horory, akční počítačové hry atd...  
Souhlasím s mnoha názory, které se tu ukázali - Kromě tebe Smithe - Fakt nevím, co řešíš!!- Dan chybu neudělal a gratuluji mu k jeho kuráži. Pokud je tohle schopný pro herectví udělat, tak doufám, že je Dan budoucí opravdu dobrý herec.
jadwiga
Autor: Anonym [213.235.159.242] Datum: 2007-02-13 09:34:34
WB vubec není nakrknutá, naopak o hře vedeli a Dana podporují.  
 
Producent filmu o HP D. Heyman vyjadřuje ve všech svých rozhovorech Danovi podporu a neví, proč by tahle role měla být nejaký problém. 
 
Dan v posledním rozhovoru pro britský nedelní The Observer řekl, že J.K.R. se moc těší na Equus a že se na nej přijde podívat. 
 
Prvním, kdo s Danem mluvil o hře Equus a o možnosti v ní hrát byl K. Brannagh (Z. Lockhart z Komnaty), který tuto hru chtel puvodně režírovat. 
 
Dan je herec, který hraje Harryho není to Harry a proto má plné právo hrát i jiné role. Hra Equus je o sedmnáctiletým klukovi Danovi je 17 - tak kde by mel být problém?  
 
Negativních ohlasů nebude nijak moc (např. Jenna z danradcliffe.com i Page z danradcliffe.co uk shodně říkají, že žádný rozhořčený mail od rodičů nedostaly) to jen zase bulvár nemá o čem psát a tak z tech pár co byly udelal zase jednou aféru tam, kde žádná není. 

jadwiga
Autor: Anonym [213.235.159.242] Datum: 2007-02-13 09:59:47
Jen dodatek, jak uz tu nekdo rekl ano i jiní herci z HP hráli nazí na jevišti. 
 
A proto co takhle zakázat HP filmy protože konkrétně A. Rickman, R. Finnies nebo G. Oldman hráli nazí a Oldman dokonce vyprável Danovi ze první vecer je to děsivý, druhý ještě celkem taky a pak uz je to zvyk - no fuj takhle kazit dítě. :) :grin  
 
A mám ješte lepší návrh co takhle zakázat hrát J. Langmajerovi v ordinaci protože hrál nahý na jevišti a ted hraje v seriálu na který se kouká spousta dětí. fuj sodoma gomora :grin
Autor: Anonym [89.102.22.169] Datum: 2008-01-19 18:18:47
no to teda je ulet on se scvoknul :eek

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR