'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - Nové recenze na Fénixův řád
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
3.143.241.159

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

 

Nové recenze na Fénixův řád

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  HP a Fénixův řád - film
Napsal(a) Arlondie   
úterý, 06 března 2007, 11:52
Jak jsme vás včera informovali, v Chicagu se odehrálo první testovací promítání Fénixova řádu. Zde vám přinášíme velmi obsáhlou kritiku ze strany jedné z těch, která měla to štěstí film vidět. Dozvíte se, co Michelle říkala na scény s Cho nebo jak vypadal únik dvojčat z hradu před profesorkou Umbridgeovou.

Spoiler uvnitř článku!


Především, Michelle byla velmi překvapená tím, jak drasticky byl film odlišný oproti knize. Začátek měl s knihou mnoho společného, byl dobře rozjetý, ale zbytek byl úplně o něčem jiném, než o čem pojednává kniha. Některé věci byly úplně vystřiženy. "Scény s Nitrobranou nemají takový význam, jaký je jim přikládán v knize. Scéna z kapitoly Snapeova nejhorší vzpomínka se ve filmu neodehrává v myslánce, ale přímo ve Snapeově paměti v momentu, kdy se Harry do ní dostane. Snape to ani nezaregistruje, takže ta scéna, kdy na něj křičí a háže s ním přes celou místnost, tam VŮBEC NENÍ, k mé velké nelibosti. Z Odboru záhad je toho strašně moc vystřiženo, ukáže se tam jen Ministerstvo jako takové, místnost s věštbami a najednou zase místnost se závěsem. Lucius tam se Siriusem skoro nebojuje, Bellatrix se tam najednou zničehonic zjeví a Sirius je mrtvý dřív, než se stačíte rozkoukat. Byla jsem velmi zklamaná s touto scénou. Byla strašně rychlá a jako skoro nedůležitá, podle toho, jak ji podaoli."

Souboj mágů byl prý ucházející. Jak se zdá, Luna se povedla. Imelda Stauton (prof. Umbridgeová) hrála výborně, ale Michelle vadilo, jak byla stále každých pět minut vyzdvihována její láska a věrnost. Jinak dá se říct, že herci své role zvládli skvěle, zvlášť Dan Radcliffe. Celkové hodnocení je kladné až na to množství nepřesností a špatně napsných scén (nebyla jediná, kdo tohle říkal, většina z těch, co film viděli, si stěžovali na rozsekaný příběh).

"Stručně řečeno, Davis Yates stvořil dobrý film, ale Vězeň z Azkabanu a dokonce i Ohnivý pohár byly lepší. Fénixův řád je příliš rozkouskovaný a plný chybějících detailů, které porušují jeho soudržnost. Nutno ovšem dodat, že film ještě projde úpravami, než přijde do kin."

Hlavní momenty
  • Útěk Freda a George není tak grandiózní jako v knize. Nevyčarují žádnou bažinu. Ohňostroje jsou v pohodě, ačkoliv dost krátké.
  • Útok mozkomorů je pěkný, ale celý začátek je dost překotný a Řád není tak velký, jak by měl být- jsou tam jen Tonksová, Pošuk, Lupin a Pastorek.
  • Film potřebuje několik citelných zásahů a především dotočit několik scén, protože prostě nejsou dobré. Brumbál a Harry po Siriusově smrti absolvují jen krátký rozhovor jenom proto, aby se vysvětlilo, co věštba znamená, ale chybí zmínka, proč to Brumbál neudělal už před lety. Úplný konec je u vlaku, kdy si všichni navzájem říkají jen hloupé repliky typu „Všechno to bude dobré,“ zatímco Hermiona jim všem tluče do hlavy poučky o nutnosti přátelství, navzdory tomu, že Hermiona a Ron ve filmu nemají zas tolik prostoru.
  • Ginny se ve filmu objevuje tak málo, že lidi v diskuzní skupině ani nevěděli, kdo to vlastně byl. S Harrym se ve filmu nedají dohromady.
  • V jedné scéně bylo zřetelně slyšet hraní rádia ve společenské místnosti, něco popového, v žádném případě song Celestýny Warbeckové nebo něco podobného z kouzelnického světa.
  • Celá zápletka s Cho je naprosto praštěná, vůbec neodpovídá knize.
  • Podle Michelle by se měl vrátit Alfonso Cuarón na šestku, protože pátý díl není nic extra. Jen on podle jejího názoru dokázal natočit dobrý film. Jedině on byl věrný předloze a fanouškům (pozn. red.: My všichni s tímhle názorem nesouhlasíme), v tomto ohledu David Yates selhal.

Zdroj: HPANA

 
 


Komentáře
Autor: Anonym [91.127.83.119] Datum: 2007-03-06 12:00:07
hm, wow! :grin
Autor: peter394 Datum: 2007-03-06 12:03:27
zaujimave :grin
Autor: M!MO76 Datum: 2007-03-06 12:10:42
hm tvrda kritika, mno som zvedavy...ako moc to d*j*b*l*  
Ale tiez zdielam nazor ze by sa Cuaron mal vratit... :)
shamanos
Autor: Anonym [82.208.2.129] Datum: 2007-03-06 12:12:48
Cuaron rulezzz...měl by natočit šestku a sedmičku jinak se na Harryho lidi přestanou koukat
Autor: Zíza Datum: 2007-03-06 12:19:18
Přesně taK. Naprosto souhlasím, Alfonso Cuarón bylo to nejlepší rozhodnutí, které kdy mohli udělat! Takže jestli on nenatočí 6. a 7. je to v hajzlu, protože prozatím neznám nikoho lepšího... Snad Lee... :grin :p
Autor: Barbinka Datum: 2007-03-06 12:31:54
aaa, tak teraz mam vazne strach. pravdepodobnost, ze budem mat z toho presne taky dojem ako to dievca je velmi vysoka :x
Autor: Arthuro Datum: 2007-03-06 12:45:13
jslti byl cuaron věrný předloze task to pak potrěž pánbůh jak bude vypadat pětka. nechýápu co se jim na cuaronoj tak líbí, :upset :eek
rozpor
Autor: Anonym [85.132.180.18] Datum: 2007-03-06 12:47:43
Mně se náhodou čtverka dost líbí. 
Ale tahle recenze se mi nějak neshoduje s předchozí, která je v novinkách hned pod touhle.
Autor: peter394 Datum: 2007-03-06 12:51:23
recenzie sa lisia, anonyme ;)
Autor: M!MO76 Datum: 2007-03-06 12:53:10
Cuaron mozno tiez vynechal niake te detaili to hej ale proste hp3 je v nieco vynimocny, podla mnohych naozaj dobre spraveny
Autor: Arlondia Datum: 2007-03-06 13:02:02
Obě recenze pochází od odlišných kritiků (kritiček) a každá na to má jiný názor. Během následujících hodin a dnů se zde objeví ještě více recenzí a vsadím se s tebou, že budou opět naprosto rozdílné od těchto dvou. Každý má svůj vlastní názor a co se líbí jednomu, nemůže se líbit druhému (viz Cuarónův Vězeň). To, že jedna dívčina prohlásila, že film je skvělý, neznamená, že skvělý opravdu je. A jestli Michelle říká, že Cho je katastrofa, taky to tak nemusí být.
mrtfola...
Autor: Anonym [82.208.37.253] Datum: 2007-03-06 13:02:48
tak tahle "nová" recenze mě celkem šokovala... nějaká michelle..říkala, že tohle je tak a onotak...to je krátké...cuarone by to natočil líp... :? :roll ...no nevím, přide mi že je zaujatá a jiné dílo než od mága cuarona nebere...jiný styl.. ;) navíc, v předcchozím článku byl jeden větší detail, který asi nebrala v úvahu.. ;) ten fil ješě není hotový...spešl efekty jsou ze 70% hotové a celkový film má 85%..bo tak nějak... ;) 8) podle mě ta scéna na ministersvtu ještě není celá...  
nevím, ale přide mi, je to předčsné házení flinty do žita..já si fklidu počkám na CELÝ a pak budu hodnotit jak to yates spackal, co zkrátil bo vystřihl, ale ted... ;)  
to prostě neberu.. prominte... ;) 8)
Autor: Arlondia Datum: 2007-03-06 13:06:54
My taky ne, my prosím jen překládáme, co bylo řečeno ;)
mrtfola..dodatek :D
Autor: Anonym [82.208.37.253] Datum: 2007-03-06 13:10:23
..ještě mě pobavila tahle část článku: říkají jen hloupé repliky typu „Všechno to bude dobré,“...když ji to přijde tak hloupé tak at promine, ale něco podobného je i v knize...navíc jestli ji tahle scéna mohla přijít trapná, tak by mě celkem zajimalo co říkala tahle michelle o plačicí scéně ve vězni ;)... myslím, že tam to bylo opravdu nemístné a hloupé... ;) :)
harry+ginny
Autor: harry07 Datum: 2007-03-06 13:18:55
harry a ginny se spolu daj dohromady až v šestce vy TRUBCI (jinak nic proti vám) :) :roll :? ;) :upset :( :p :sigh :grin :zzz :cry
Vivat Cuarón
Autor: Eleanor / někdo Datum: 2007-03-06 13:22:08
S tím Snapem mě teda dost na.rali! Proboha! Potter se zkušenému Smrtijedovi dostane do hlavy na tak dlouhou dobu a on to ani nespozoruje? :? :( :( :eek A vynechali tím pádem házení sklenice se švábi! :upset  
Ptám se, proč tam nenechali od trojky Cuaróna. Vždyť každý průměrný divák musí pochopit, že ztvárnění HP a Vězně z Azkabanu bylo po všech stránkách (kromě stopáže) nejlepší...
Autor: Anonym [86.49.12.48] Datum: 2007-03-06 13:34:26
eh co to je stpoáž,jinakm souhlasim že vezen z azkabanu byl nejlip natoceny z hp filmu
Autor: Anonym [88.101.5.182] Datum: 2007-03-06 14:10:27
No já nevím, ale není spíš nakonci to, jak se spousta členů z řádu za harryho přimlouvá u Dursleyových? Nevím, ale myslím, že to by tam taky být mělo. A to s tím Snapem je fakt... je blbost, aby se mu Harry jen tak dostal do hlavy, a navíc, jak by pak vysvětlili, proč mu přestal Snape dávat ty hodiny nitrobrany..? To by tam podle mě mělo být.. A jestli je pravda, že tu Siriusovu smrt odbyli, tak to by mě fakt naštvala.. to je důležitý a navíc je to taková část, která by měla být hodně prožitková, ne jí jen tak přejít. Podle mě ten HP3 a HP4 byli opravdu moc dobré, ale HP5 jsem neviděla, tak nebudu říkat, že by měl Curaon točit šestku..Ale určitě by mi to nevadilo..:)
Autor: Anonym [85.160.90.253] Datum: 2007-03-06 14:15:14
Hm je vidět že filmový Harry Potter jde od 10 k 5 :sigh
Autor: xx.w.xx Datum: 2007-03-06 14:40:01
mno trochu se zacinam bat jak to nakonec dopadne... mě nejvic mrzi ze vypustili famfrpal a ty domaci skritky... :cry
Autor: Anonym [213.235.159.242] Datum: 2007-03-06 14:42:33
Prominte, ale proc tolik povyku? 
 
Tohle přece nejsou recenze, to jsou jen dojmy lidi, kteří viděli nedokončený film a pravdepodobne se navic jedná o ty fanousky, co se celou dobu soustředí na to, co je zrovna vysřižené, že tam není nejaká mezi fanoušky knihy oblíbená scéna (která by ve filmu nefungovala ale zdržovala) a už je to nejhorší film roku!  
Možná by vsem prospelo trochu dospet. S tim totiž přijde pochopení filmařů a toho, že není možné mít ve filmu všechno přesně tak jako v knize ale je potřeba vyprávět stejný příběh jinými prostředky a to je přesně to, co filmaři s filmy od 3 dílů dělají.
Autor: Jaras Datum: 2007-03-06 14:42:51
ajajaj...neslysel sem reakce ostatnich, ale to je jako kdyby jedna jedina osoba, ktera miluje Alfonsa srovnavala jinej film s tim jeho (HP5 vs. HP3)...nevim, v necem ma asi pravdu ale jinak bych rek ze je ovlivnena jejim ,,uzasnym" Alfonsem :grin nerikam ze 3 byla spatna, to ne ale libila se mi nejmin ze vsech zatim 4 filmu...
Autor: Anonym [88.103.252.34] Datum: 2007-03-06 14:51:14
No mě se nejvíc líbí HP1,2 tam se nejvíc drží knížky.
Autor: Smith Datum: 2007-03-06 14:54:58
Film sa ale nema len drzat knizky, musi mat vlastnu putavu atmosferu, musi zaujat aj toho kto knihu necital
nefas
Autor: Anonym [89.102.183.170] Datum: 2007-03-06 15:00:44
Já si myslím, že Cuaron je režisér sic dobrý, ale Pottera docela zmastil. Osobně si myslím, že trojka byl nejhorší film ze všech doposud natočených, chyběly mi tam scény, no prostě nic zajímavého. Nejlepší byl Ohnivý pohár, žádné šíleně nudné scény jako ve Vězni z Azkabanu. Podle mě by se k režírování měl vrátit Mike Newell. Dovedl Pottera téměř k dokonalosti a je docela malá šance, že by ho někdo překonal, jak v humoru tak ve vybírání toho nejdůležitějšího.
nefas
Autor: Anonym [89.102.183.170] Datum: 2007-03-06 15:02:41
A navíc, řekněte mi, v jakém díle bylo všecho přesně podle knihy,hmm??
Nechápem
Autor: Anonym [85.135.158.44] Datum: 2007-03-06 15:03:13
Nechápek ako mozete hovorit kladne o HP3.... Ved to bolo spravene uplne PRISERNE! Bolo tam neskutocne vela veci vynechanych..... Ved to nie je mozne.... CO? CO? CO,sa vam na tom pacilo? Aj ked knihu 3 mam naozal VELMI rada, tak ten film bol na .... Prvy a druhy film boli UZASNE spracovane. Chcybalo tam naozaj malo veci. A ak tam nieco chybalo, nebolo to poznat. Ludia, co necitali HP3 su z filmu nadseny. To chapem, ale ak ste to citali, tak to nemozno hodnotit kladne. TEDA JASNE, ZE TO BOL DOBRY FILM. ALE NENAZVALA BY SOM TO HP3. BOL TO KRASNY FILM O NEJAKOM CARODEJNIKOVY INSPIROVANY HP. ALE PRE BOHA, VED TO OD KNIHY MALO PORADNE DALEKO. A bol tam poprehadzovany dej. To ze boli vynechane niektore veci, tak to je jasne, lebo proste sa nezmesti vsetko. Ale to ze boli vynechane niektore VELMI podstatne veci, tak to ma dostalo. A posledna scena z HP 3 ma sklamala najviac. To bolo hrozne.... Ja filmy hodnotim takto.... 
Od najlepsieho: HP1, HP2, HP4, HP3.... Aj ked ak ide o knizky, tak moje poradie by bolo taketo: HP4, HP3, HP1, HP2..... 
No a co sa tyka HP5 tak to som velmi zvedava.... Bo v jednej recenzi je najprv pozityvny ohlas. Skoro same chvaly... A potom si precitam toto a mam uplne ine pocity.... Ale zase ak je toto reakcia cloveka, ktoremu sa paci filmove spracovanie HP3, tak prave preto sa nam ostatnym bude pacit mozno toto.
Autor: Anne Datum: 2007-03-06 15:06:02
no koukám, že se máme na co těšit :roll ale já to spíš beru, jako nějakej jinej film a knížky jsou prstě knížky, ty jsou a zůstanou nejlepšíma a kdo chce harryho ať si přečte je a film je takobej menší nepovedenej bonus :p
verča
Autor: Anonym [212.80.82.9] Datum: 2007-03-06 15:08:16
hhmm.. :? tak to je blbý jestli to neni podle knihy. Vždyť ten film a kniha patří k sobě....šestku by měl točit někdo, kdo to umí...jinak mně se nejvíc líbí HP a ohnivý pohár...ten sem viděla nejmíň padesátkrát a čumim na to pořát.....doufám, že ten fénixův řád buda stát aspoň za něco, pre se na něj těšim.......mno uvidíme :grin :grin :( :p
Autor: Arlondia Datum: 2007-03-06 15:10:47
Pro Anonym [85.135.158.44] a další, kteří si nepřečetli článek celý: Tato recenze nepoukazuje na NAŠE názory, my jsme film ještě neviděli. Tuto kritiku poskytla stránkám HPANA jistá Michelle, my jsme jej pouze přeložili. A ujišťuju tě (vás), že já osobně považuji Cuaróna taky za břídila, který se se světěm JK Rowlingové opravdu nedokázal ztotožnit a točil cosi vymyšleného ze své hlavy.
OK
Autor: Anonym [85.135.158.44] Datum: 2007-03-06 15:17:32
Ved ja som to nemyslela na vas, ze sa s nou stotoznujete. Ja som si len precitala aj diskusiu a ma zarazilo, kolko ludi si mysli, ze HP3 bol najlepsi. A presne ako hovoris. Nevedel sa stotoznit so svetom HP... 
Podla mna by to malo byt cele take carovne. A HP1 A HP2 carovne naozaj boli. Potom prisla 3, ktora ma sklama. (hlavne ten vtak co tam poletoval mi robil nervy) a potom som radsej od 4 nic neocakavala. Ale nakoniec som bola prijemne prekvapena. Aj ked by som tam niektore veci zmenila (napriklad 1. uoha - DRAK ma nejako neoslovila) tak to bolo velmi pekne...
Autor: peter394 Datum: 2007-03-06 15:17:47
Pozrite sa, mozeme byt radi, ze ani jeden z doteraz natocenych potterovskych filmov tak nepo.rali ako napriklad Eragona. Trojka ma spociatku nezaujala,ale potom sa mi zacala velmi pacit, jednotka a dvojka maju pravu carodejnicku atmosferu a stvorka bole tiez perfektne zvladnuta (ale ten soundtrack:upset )... 
 
Tieto "recenzie" (ako uz spominal Anonym [213.235.159.242]), su dojmy od divakov, cely film este zdaleka nie je hotovy... pockajme si radsej na premieru ;)
Autor: Hermi26 Datum: 2007-03-06 15:19:34
No jakože podle mě,byl HP3 vcelku dobrým filmem,avšak VELMI mě zklamala závěrečná scéna v Chroptící chýši!Byl to úsek,ke kterému celá kniha směřovala a Cuaron z toho udělal nepodstatnou věc na pár minut!Jakože mělo tam být velkolepé osvětlení celé situace a né pár nudných dialogů a šup-to Vám musí stačit!Proto bych nebyla moc ráda,kdyby Cuaron režíroval zbylé filmy o HP!Dyť on by nám Brumbála zabil bez mrknutí oka ....ani by to něják nerozváděl a to si nepřeji!No a k této recenzi.....nikdo není nestranný....já si také myslím,že filmy o HP jdou stašlivě z kopce a proto mě nepřekvapí,jestli z toho udělali jen omáčku s trochou té šťávy!!! :grin
Autor: Smith Datum: 2007-03-06 15:50:12
Hermi26: za tie veci treba skor kritizovat scenar a nie reziu, nemyslis?
Autor: Arlondia Datum: 2007-03-06 16:06:36
Soundtrack... to je další věc. Ohnivý pohár byl zbabraný. Vůbec nechápu, jak mohli na takový velkofilm nasadil toho zelenáče Doylea. Ovšem Fénix bude co do hudby katastrofa ještě větší, protože současný skladatel nemá na svém kontě ani to, co Doyle (a i jeho konto je chudé). Takový Williams, ten má na svědomí několik stovek děl a už mezi prvními byly slavné hity. Z těch nejznámějších jsou to třeba Hvězdné války (77), Superman (78 ) atd.
Autor: Anonym [62.240.190.65] Datum: 2007-03-06 16:20:17
Píše:Byla jsem sklamaná s cénou kde zemře Sirius! Hm,tak to já doufám že nebude tak krátka jak nám popsala!! :eek Je to opravdu nejdůležitější úsek filmu a měl by být dokonale zpracován!!Alespoň jako smrt Cedrica,ta se povedla...A pokud ta scéna bude ve filmu jen tak zkráceně aby se neřeklo,tak se na ten film ani nedodívám a z toho kina prostě odejdu :( :( :( !!!
Autor: KaTužka Datum: 2007-03-06 16:39:33
Osobně si myslím, že scény se Snapem a nitrobranou se nedočkáme lepší, stačilo mi totiž, co o tom řekl Yates v Premieru :x. To že film bude jiný než kniha mě nepřekvapuje, od Vezně z Azkabanu už nc neočekávám, HP3 a HP4 měli opravdu strašný scénář. Chápu, že se do filmu všechno nevejde, ale aspoň by měl zachatit atmosféru (což HP3 nezachytil) a děj by se měl odvíjet plynule (což chybělo v HP4). 
No na film stejně půjdu, ale nebudu od toho nic čekat-pak snad nebudu aspoň zklamaná.
to KaTužka
Autor: Arlondia Datum: 2007-03-06 17:09:28
Podle Michelle je děj všeckojen ne plynulý. Je prý strašně rozkouskovaný. "Rozsekaný", jak říká, nevím přesně, co tím myslí- jestli ve smyslu rozemletý, zmatečný, nebo rozkouskovaný, neplynulý. Ale podle toho, jak mluvila o nesoudržnosti, spíš to druhé
Restie
Autor: Anonym [81.30.232.32] Datum: 2007-03-06 17:28:36
Tak z toho filmu začínám mít docela strach, půjdu na to určitě, ale radši se připravím na nejhorší a kdyžtak budu mile překvapena...
Yates
Autor: apple-tess Datum: 2007-03-06 17:55:47
No nechci nic říkat ale z Yatese jsem nebyla dvakrát moc nadšená na HP5 dají režiséra který režíroval jen samé blbosti??!! hmm dalo se to čekat. No zatím neplaším uvidíme v červenci- stejně si myslím že to podělá a na HP6 musí jít Cuaron!!!!!!!!! :eek :x
Autor: Anonym [213.192.4.146] Datum: 2007-03-06 19:53:28
Co si budem namlouvat. Trojka byla proste nej. Tedy, zatim. Pokud Alfonzo natoci i nektery z dalsich dilu, urcite to nebude na skodu.
Autor: Anonym [82.150.166.18] Datum: 2007-03-06 19:55:08
Nechápu jak můžete chtít Cuarona!!Dyť trojka byla hrozná žádná atmosféra tam nebyla.Jen samá temnota jako kdyby nic jinýho neexistovalo.
Autor: Aries Datum: 2007-03-06 20:18:15
Filmy obecně mě moc neberou, takže si ohledně pětky nedělám žádné zvláštní iluze, u čtyřky jsem doufala, že přece nenůže být horší než dvojka, a ona skoro byla... 
A musím se zastat Cuaróna, protože trojka je zatím podle mě ze všech filmů bezkonkurenčně nejlepší, atmosféru má vynikající, je soudržná a skoro přesně odpovídá knize, přestože některé detaily řeší po svém a jinak, tak celek nezavádí někam bůhvíkam (narozdíl od čtyřky, té milé týnejdžrovské rodinné komedie, brr)
Autor: Smith Datum: 2007-03-06 20:49:26
Anonym [82.150.166.18]: mozes si pozriet nejake tie ropzravky..
Vivat Cuaron!
Autor: Anonym [89.24.4.49] Datum: 2007-03-06 22:15:44
Cuarone, vrať se, prosím!!! Ne vážně, jestli tohle bude ještě více rozkouskovanější než Ohnivý pohár (a to jsem si myslela, že takový film ani nemůže existovat), tak to se mnou v tom sále asi na místě sekne :x Ohnivý pohár aspoň nevynechával důležité scény, ale tohle... bez Siriova zrcátka, nemocnice u sv. Munga... tohle vypadá na HODNĚ velký průšvih :cry  
Už takhle je tam těch chyb nehorázně - třeba fialovovlasou Tonksovou asi nikdy v životě nepřekousnu... :upset
Film a ne kniha
Autor: Anonym [82.208.2.129] Datum: 2007-03-07 00:37:55
Opravdu by bylo bezva kdyby Cuaron natočil HP6 a HP7. Vysekal a předělal sice spoustu scén ale ten film měl alespoň nějakou nit. Nějaký příběh. HP4 na něj prostě nemá. Vizuální efekty tam jsou sice suprový ale ten příběh je doslova vyblitej. Člověk kterej nečetl knížku si připadá zmateně a v půlce filmu znuděně. Jsou tam jenom ty hlavní scény a nic víc. Ten film je prakticky bez příběhu. HP5 nechci odsuzovat ale jenom doufam a modlim se aby to mělo hlavu a patu, klidně ať si vysekaj cokoliv budou chtít hlavně aby to mělo alespoň trochu plinule rozvíjející se příběh.
Jadwiga
Autor: Anonym [213.235.159.242] Datum: 2007-03-07 13:56:42
Arlondie, Doyle neni ani náhodou zelenáč jak to můžeš vůbec říct? Prosím, než příště něco takového napíšeš namáhej se alespon trochu a neco si o nem přečti např. to, že není nejmladší (takže není zelenáč věkem) a že má spoustu cen za filmovou hudbu (neni zelenáč ani ve filmové hudbě)a hodně nominaci na ceny (např. 2x oskar, BAFTA atd.) a taky to, že jeho hudba k HP3 byla a je považována za výbornou, že se nelíbí tobě neznamená že je špatná (mě se zase nelí hudba k titanicu ale vím, že hodně lidem ano a že ve filmu fungovala dobře). 
 
Jak můžeš vědět, že N. Hooper složí špatnou hudbu k HP5, přece není důležité, kolik hudby kdo složil ale jakou. A jak si napsala mezi prvnimi sooundtracky od J. Williamse jsou výborná díla tak proč myslíš, že mezi prvními díly Hoopera nemůže být výborný soundtrack? 
 
Columbusuv HP2 trpel vsemi neduhy hollywoodskych pokracování (zbytecné sceny atd.) a proto hodne lidi uz nechtelo o filmech o HP ani slyšet (hodne lidi to vzdalo uz po HP1). Studio potřebovalo filmy oživit, a tak najalo Cuarona. Tomu se povedlo neco dost neobvykleho a to natočit pokračování lepší než puvodní filmy to se často nestává. Najednou se o filmech HP zase mluvilo jako o výborné serii.  
 
Do kin na HP3 přišlo méne než na dvojku proto, že po HP1 a hlavně HP2 už miliony lidi na celém světě ztratilo o filmy s HP zájem a mysleli si, že to zase bude něco jako HP2 a tak na to do kina nešli. A pak zjistili, že opak je pravdou a tak si film alespon koupili na DVD (HP3 na DVD trhal všechny rekordy).  
 
A to zase vedlo k tomu, že lidi kterým se líbil HP3 zase dali serii šanci a šli na HP4 do kina a návštěvnost trhala znovu rekordy. Tohle by se nestalo, pokud by byl Cuaron břídil. Naopak by přišlo ještě meně lidi než na trojku. 
 
A jen tak mimochodem i J.K.R. říkala v době premiery HP3, že je to jeji nejoblíbenější díl a že takhle by si představovala i ostatni filmy.  
 
 
 

Autor: apple-tess Datum: 2007-03-07 14:35:43
Neměli bychom sepsat nějakou petici aby HP6 režíroval Cuaron- NEBO ZAS DAJÍ NEMOŽNÉHO TUPÉHO REŽISÉRA!!!!!! :cry :x :( :upset VŽDYĎ TI CO NEČETLI HP4 TAK CHUDÁCI NEMĚLI Z FILMU NIC!!!! :upset
to Jadwiga
Autor: Arlondia Datum: 2007-03-07 15:14:24
Neboj se, že bych psala o něčem, co neznám. O hudbu se zajímám od svých tří let a filmové tvorbě je to už taky hodně jar. Studuju Williamsovy (a jiné) partitury stejně jako průřez filmovou tvorbou dalšími skladateli a znám mnohé jejich profily líp než svoje vlastní curriculum vitae. Doyle v roce 2005 měl nějakých čtyřicet děl, to je sice moc pěkné, ale kromě zpracování Shakespearovských dramat to zas za tolik nestálo. Samozřejmě neznám všechna jeho díla, slyšela jsem maximálně tak dvě, to přiznávám, ale oproti mistrům typu Williams nebo Zimmer je to opravdu zelenáč. Umí skládat hudbu, ale necítí ji jako tito mistři, v tom je ten rozdíl. To máš jako s vařním. Můžeš se naučit skvělou svíčkovou na tři způsoby z kuchařky a třeba za ni sklidit u rodiny úspěch, ale nebudeš nikdy šéfkuchařkou, dokud se jídlo nestane celým tvým životem. Rozumíš už tomu, co jsem tím "zelenáčem" chtěla říct? 
 
Věk vůbec nehraje roli, jak jsem řekla Williams byl génius už od svých dvaceti. Mozart složil svou první věc v pěti a v patnácti už byl uznávaným skladatelem. Williams je takovým novodobým Mozartem. A na toho prostě Doyle nemá a mít nemůže. Mistrem se nestane, i kdyby se zbláznil. 
 
A soundtrack k Ohnivému poháru? Promiň, ale už i já občas složím lepší věci než on. Akorát nemám k dispozici Londýnský symfoňák, aby mi to zahrál. 
 
A co se týče Hoopera... víš co? Počkáme si. Já ti říkám, že soundtrack bude ještě katastrofálnější než u čtyřky (dobře, tak nebyl katastrofální, ale hrůza to byla. U jiného filmu by byl dobrý, ale u Pottera měl bý soundtrack špičkový).
Autor: Anonym [82.114.210.192] Datum: 2007-03-07 16:32:42
Já teda z toho článku nemám vubets dobrej pocit..Na film jsem se hrozně těšila,ale ted me se to trochu zkazilo..No,uvidíme,třeba to nebude taková hrůza ;) Ale hodně mě štve,že v KAŽDÝM filmu HP 1-4,ty informace které jsou v kinze hrozně důležitě napsaný a prostě když jsem ještě film neviděla,tak sem říkala že už se právě na některou tu scénu z knížky těším a pak čekám celej film a vubets to tam neni..Tak jak říkám uvidíme,třeba to taková hrůza nebude,Doufám!! :)
Autor: peter394 Datum: 2007-03-07 16:52:52
uplne suhlasim s arlondiou... sice nestudujem williamsove diela a pod,ale musim povedat, ze jeho veci su fakt perfektne :) potterovskym filmom dodavaju carovnu atmosferu, kdezto doyle ju pomerne dost pokazil... a Hooper?Nieco si od neho zozenieme a potom aj s arlondiou napiseme nas nazor na jeho hudbu ;)
Naty
Autor: Anonym [85.70.104.207] Datum: 2007-03-07 16:54:29
1.) Lidi!!! Dyť Alfonzo si chtěl určitě dát jenom nějakou dovolenou ... jinak teda sem jeho fanda, ptž HP3 se mi zdá nej, ale vemte si jak z toho byl zničenej Chri Colombus :sigh  
2.) Když sem byla na premiéře HP4, byla sem PŘÍŠERNĚ zklamaná... bylo to krátký, nezáživný a nebyl tam Sirius. Jak sem to ale pak viděla v kině po 2., 3. a 4. (pak sem si to ještě pučila z pučovny :grin ) začínalo se mi to líbit čim dál, tim víc (obvzlášť scéna s plesem ;) ) No a teď ten film mám moc ráda :)  
3.) Nemůžete sázet na to, co řekla nějaká flancouzka ( :? asi). Každej má svůj názor ;) :) :grin  
4.) Co se řádu týče, stejně tam sou jenom ty nejdůležitější, zbytek tam (až na Brumbálova bratra) nehraje moc velkou roli, nebo snad jo?! Jo! No jo... Mundugus :grin
Brala bych to s rezervou
Autor: Esther Datum: 2007-03-07 17:29:50
Já si myslím, že bychom to neměli brát tak vážně. Tedy, já aspoň filmy beru spíš jako doplňkový materiál. Je zajímavé podívat se na to, jak vypadá HP na plátně, ale vždyť knížky jsou (aspoň pro mě) mnohem lepší a na tom, jak je natočený film mi tedy moc nezáleží. Ano, jsem zvědavá na HP5, ano, pokaždé jdu na HP do kina a jsem celá nedočkavá a moc se těším, ale to proto, že mám ráda filmy a mám ráda HP a chci se u toho bavit. Taky se někdy nad tím pozastavím, že ve filmu chybí nějaké důležité scény a fanoušci, kteří nečetli knihu (vážně nějací takoví jsou?) můžou být dost zmatení. A taky mám své oblíbené HP filmy a více se mi líbil ten režisér než ten, ale neřešila bych to takhle, jako by šlo o nevím co. Tak se jim to nepovedlo, no. Upřímně, mně se líbí HP filmy čím dál tím míň a užívám si radši knížky. A filmy prostě beru s rezervou, nebijte mě za to, prosím.
Autor: Esther Datum: 2007-03-07 17:30:59
Jo, a úplně všechny příspěvky jsem nečetla (je jich tu vážně hafo), takže kdyby někdo napsal něco podobného (pochybuju), tak se omlouvám.
Autor: Whale Datum: 2007-03-07 20:36:13
Podle autorky recenze je film rozkouskovaný. Copak samotná kniha není rozkouskovaná? Osobně považuji za nemožné ji obstojně natočit. Ani kniha nemá žádnou jasnou dějovou linii, je tam spousta důležitých informací, které nejsou nijak spojené. Budeme to prostě muset vzít tak, jak se to natočí a pokusit se to moc nesrovnávat s knihou. 
Cuarón se podle mě tady docela odklonil od knihy, ale natočil celistvý a velmi zajímavý film. Byla bych ráda, aby natočil ještě aspoň jeden díl. :)
to arlondia
Autor: Anonym [89.24.7.84] Datum: 2007-03-07 21:29:19
sry ale tysi asi přijdeš jako bach v suknich...
Autor: Smith Datum: 2007-03-07 21:48:14
ale zato v tomto ma pravdu..williams a zimmer tomu sa hovoria skladatelia..hoopera sa bojim a rovnako sa bojim aj yatesa-to bol tiez katastrofalny vyber
jadwiga
Autor: Anonym [89.24.7.67] Datum: 2007-03-07 22:04:47
Arlodie: Od tří let jsi se zajimala o hudbu? Ty jsi nový Mozart? Ve trech letech se deti o hudbu vedomě ještě nezajímají, jen je bavi, to co znaji znaji jsou lidové pisničky a sem tam neco od Sveráka (a to mi veř, protože s dětmi pracuju denne a mam za sebou i praxe v mateřských školkách). 
 
Co se týká filmové hudby tak nevim, kolik ti je ale já se o filmovou hudbu zajímám také dlouho a od Doyla jsem slyšela více než dvě věci. A jestli ti můžu něco doporučit, tak si nekde sežeň film Malaá princezna od A. Cuarona. Ten film měl sklvelou hudbu, celou dobu jsem si říkala, že to zní jako J. williams ale nemůže to být on, protože kdyby k tomu složil hudbu tak už bych to věděla. A světe div se na titulkách bylo napsáno hudba: P. Doyle. A to bylo ještě před HP3. 
 
A co se týká J. Williamse jeho hudbu jsem začala poprvé vnímat na filmu E.T. (ano jsem tak stará, že jsem na tom byla v kině v osmdesátých letech). Pozdeji jsem si od nej nakoupila hodne soundtracků a ano souhlasím, že je to genius, ale taky si myslím (a ne jen já, ale hodne lidi kteří filmovou hudbu opravdu studují), že jeho hudba k filmům o HP není v jeho tvorbě to nejlepší, a že nejpovedenejší z tech jeho tří soundtracků k HP filmům je ten třetí, který už ale neskládal sám. Ale to může být jen věc názoru.  
 
V podstatě se divím, že Doyle už neskládal hudbu k trojce, když už předtím spolupracoval s Cuaronem. A ted skládal čtyřku možná i proto, že už dříve spolupracoval s M. Newellem (např. film Krycí jméno Donnie Bracso - výborný film). To se tak stává, že režiséři často spolupracují se stejným hudebním skladatelem na více filmech (např. T. Burton a D. Elfman, S. Spielberg a J. Williams nebo J. Svěrák a O. Soukup). 
 
Á navíc "jak ho mohli najmout" - uplně jednoduše J. Williams prostě neměl čas protože v tu dobu skládal pro svého kamaráda Lucase další Hvězdné války a pak začal pracovat na dalším filmu S. Spielberga (to mi taky věř, protože taklhle to říkal v jednom rozhovoru sám J. Williams). A tak najali někoho kdo je výborný skladatel a navíc už se s Newellem znal a pravděpodobně si spolu dost rozumí, když spolu dělali několik filmů. A to je pro vždycky pro dobro filmů když si spolu tvůrci rozumí ne? 
 
Pokud i ted máš dojem, že i ty složíš lepší hudbu tak, prosím, mohla bys uveřejnit nejakou svou nahrávku, aby měli lidé možnost posoudit kdo je lepší?  
 
Protože promin, ale jestli žádné své skladby nemáš a nemůžeš je nikde uveřejnit, nebo alespon prozradit pro jaký film (nebo reklamu atd.), byla tvoje hudba použita, nezní tvé tvrzení jako nic jiného, než samochvála a ta promin smrdí.  

Autor: Smith Datum: 2007-03-07 22:27:45
s kym williams spolupracoval pri hp3?
nefas
Autor: Anonym [89.102.183.170] Datum: 2007-03-07 22:44:21
Cuaron už NIKDY!! Ať si točí filmy, které neočákává minimálně půlka světa. Do trojky nevnesl nic, jen si získal odpor lidí k tomu filmu. A to, že pár jedincům se to líbí, no řekněme, někdo má rád nezáživné filmy, tak jim to neberme. Ale Cuaron už nadělal škody dost. Nechci aby šestka byla zbabraná jak trojka. Aby se z nejpodstatnějšíh scén staly jen nudné dialogy v minimálním čase, jak tomu bylou trojky.
Jadwiga
Autor: Anonym [89.24.7.67] Datum: 2007-03-07 23:26:17
Smith: promin, nebyl to HP3 ale HP2 který neskládal J. Williams sám a pomáhal mu William Ross. Trojku už skládal zase sám a to že jinak zní je taky dost dané tím, že celý příběh je jiný už ne tolik dětský. :)
shamanos
Autor: Anonym [82.208.2.129] Datum: 2007-03-08 00:19:24
Po prvním shlédnutí HP3 jsem byl tím filmem znechucen(to víte první dojem je první dojem) pak mi ale pracně došlo že film nemůže být jako kniha a pokud se některý rejža pokusí udělat z knihy film tak to bude uspávačka jakou svět neviděl. Cuaron udělal film NE pro fanoušky HP(ikdyž zařídil aby bylo pár dialogů přesně zkopírováno z knihy :grin ) ale udělal film pro normální HP neposedlí lidi(a tech je víc než nás) udělal velmi kvalitní a strhující film, který má pouze základy z knihy ale jinak je úplně předělaný, což je dobře protože když se na něj člověk kouká tak si nepřipadá jako hlupák že nic nepobírá a navíc si sem tam může vychutnat spršku překrásných (odpočinkových) scén jako například, moje oblíbená, Harry letící na Klofanovi nad jezerem. Takže když to shrnu tak Cuaron je borec 8) který se nebojí experimentovat a vnést do světa HP trochu víc originality. Režisérské křeslo pro HP6 a HP7 MUSÍ patřit Cuaronovi. ;)
to jadwiga
Autor: Arlondia Datum: 2007-03-08 06:51:33
Ad nahrávky: Jistěže mám spoustu svých věcí, ale jak už jsem řekla, nemám k dispozici Londýnský symfonický orcehstr. Veškeré "hotovky" jsou domácí, nemám ani pořádné studio a podle toho to taky vypadá. Já jsem tím spíš chtěla říct, že Doyleovy motivy jsou jednoduché, až triviální, nehraje si s hudbou jako Williams. Jeho hlavní téma zjednodušil tak, že mě mrazí, když ho slyším. A jestli ti to připadá jako samochvála, pak věř, že to nebylo myšleno na vyzdvižení mé osoby, jako spíš na "sražení" osoby jeho, protože vzhledem k relativně nízkému věku opravdu nemám tolik zkušeností, abych mohla skládat hudbu k Ohnivému poháru. 
 
Ad Williams: Vím, že už skládal víc věcí a kvůli chystanému "Indymu" musel Pottera odříct. Já se ale jen divím, proč "najali" zrovna Doylea. Jeho soundtrack má světlé chvilky, ale jinak je to jen hudební plkání (a to prohlašoval, jak moc se snažil).
Naty
Autor: Anonym [89.176.113.248] Datum: 2007-03-08 09:08:08
No já nikdy film nespojuju s knihou :) ;) :grin
shamanos
Autor: Anonym [82.208.2.129] Datum: 2007-03-08 11:31:39
Nechci se mezi vás dva hudebníky míchat ale rád bych vyjádřil svůj názor...Williams je nejlepší skladatel vůbec s nim se nemůže nikdo srovnávat...co já vim tak Williams se odřekl účasti v Ohnivém poháru ne kvůli Indimu ale kvůli Válce světů...jeho nahrážka, Doyle, neni sice na tak velké úrovni ale sám si myslim že neni žádnej břídil a jeho hudba má co do sebe. Soundtrack k Ohnivému poháru mi přijde dobře udělaný a je to taky dobře poslouchatelný. Jeho hudba se mi líbí. A jeho soundtrack k Eragonovi taky stojí za hřích. :grin
mrtfola..
Autor: Anonym [82.208.37.253] Datum: 2007-03-08 13:08:08
no páni... jako se tu přímo strhla žavá diskuze Williems vs. Doyle... :p ;)  
myslim, že se tu zbytečně předbíhá :D páč hudbu k HP5 jste ještě neslyšeli, tak nevím jak můžete říkat, že Williems by to zvládl lépe.. ;) je fakt, že jeho soudtracky k HP1,2 a 3 byly super..čtverka taky nebyla špatná, páč i když to nebyl williems to mělo místy fakt nabouchané a pěkné místa... ;) ...ale u HP5 bych ještě raději držela dech a nechala se překvapit co nám Hooper naserviruje ;)  
..rozhodně bych nepsla pokud na vlastní uši nic neuslyším ze soundrtacku, že je to břídíl a že to po****.. ;) to sprominutím může říct jen blbec ;) :)
Autor: Smith Datum: 2007-03-08 14:53:44
chcel by som len jednemu anonymovi, ktory napisal toto o hp3 : A to, že pár jedincům se to líbí, no řekněme, někdo má rád nezáživné filmy, tak jim to neberme... 
tak to je uz fakt chore..nemam nic proti inym nazorom ale toto je uz chorobny vyplod pometenca, ktory si neda namahu ani si overit par faktov a keca sprostosti do ktorych sa ani nerozumie!
SOUNDTRACKS
Autor: Anonym [194.228.5.203] Datum: 2007-03-08 17:25:36
Slyšeli jste Williamsovu Válku Světů??? Katastrofa!!! Jen tak mimochodem Potter4 měl super soundtrack, jen si vzpomeňte na scénu s drakem, hudební motiv Voldemorta, Bradavickou hymnu, nebo pochodovou (před vstupem do bludiště), nebo na skvělý motiv pro Harryho a Cho. DOPORUČUJI STÁHNOUT HP4-soundtrack. Je MILIONKRÁT poslouchatelnější než PŘEDCHOZÍ! PS: Williams se pořád opakuje-SW,Indiana Jones,Hook,Potter- je to pořád to samé! PSS: Zimmer je břídil a vykradač, kdo říká opak zřejmě nezná o moc víc hudebních skladatelů(viz: Klaus Badelt,Basil Poledouris,Ennio Morricone..)!!!
Autor: Smith Datum: 2007-03-08 18:17:34
pekne voloviny placas..vojna svetov nepatri medzi williamsove najlepsie soundtracky ale vies si predstavit prijemnu melodicku hudbu pri takom filme? a on ze vykrada? doyle co asi tak robil v soundtracku na eragona?? a to ze hp4 soundtrack od doyla je milionkrat lepsi ako williamsov hp3 tak to uz je fakt sprostost
OMG
Autor: Anonym [194.228.5.203] Datum: 2007-03-08 19:27:17
-Kde jsem řekl že Válka Světů patří mezi nejlepší soundtracky??? Kde jsem řekl že Doyle nevykrádá a kde jsem řekl že je soundtrack HP4 lepší než HP3-řekl jsem že je poslouchatelnější!!! Příště pořádně čti...
OMG2
Autor: Anonym [194.228.5.203] Datum: 2007-03-08 19:35:48
A taky jsem neřekl že se vykrádá ale že se opakuje, což ale stejně není až takový rozdíl XD
shamanos
Autor: Anonym [82.208.2.129] Datum: 2007-03-08 20:04:59
jj smithe...Doyle opravdu "robil" soundtrack Eragona(pokud teda nemá dvojče jménem Patrick Doyle)....a ten kdo plácnul že Zimmer je břídil a vykradač tak ať si s prominutim vyčistí uši a pak si poslechne soundracky na Skálu nebo na Piráty. A jiný hudební skladatele znam a preferuju zatim nezmiňovaného Jamese Newtona Howarda :grin
Zimmer-uuuf
Autor: Anonym [194.228.5.203] Datum: 2007-03-08 20:20:07
Howard je skvělej. Soundrack k Eragonovi NENÍ špatný, tak nevím co se tady zatahuje. A Zimmer je špatný-Piráty z Karibiku dělal Klaus Badelt, Zimmer složil hudbu ke dvojce (a docela špatnou). 
Jediné co se mi od Zimmera líbilo byl Lví Král a Šifra Mistra Leonarda. PS: skála je dobrý (nic víc) akční film s adekvátní hudbou.
to Anonym [194.228.5.203]
Autor: Arlondia Datum: 2007-03-08 20:21:05
Milý Anonyme, odpovídat konstruktivně na tvůj komentář pravdu nelze, protože si z náš buď děláš legraci, nebo máš takový hudební hluch, že bychom psanými slovy stejně nic nedokázali. Tak si běž poslouchat Piráty a užívej si svého pocitu, že je to opravdu originální hudba.
Pozvánka
Autor: Arlondia Datum: 2007-03-08 20:24:49
Všechny diskutující, kteří mají k hudbě kladný vztah (nezávisle na "vyznání") zvu na Festival fantazie, kde se bude probírat (nejen) Williamsova tvorba. 
 
O programu stejně jako o celém Festivalu fantazie se brzy dozvíte víc. Toto je jen taková první "upoutávka" ;)
shamanos
Autor: Anonym [82.208.2.129] Datum: 2007-03-08 21:23:02
milá Arlondie děkuji ti za pozvánku ale já jsem filmový fanoušek a ne hudební takže si dovolim nepřijít, jinak ti věřim že se o hudbu zajímáš, svými názory jsi to dokázala...já hudbu hodnotim podle toho, jaký ve mě vyvolá emoce dál už nepitvam...Piráti jsou podle mého názoru perfektní a Doyle taky skládá dobrou hudbu ;)
to shamanos
Autor: Arlondia Datum: 2007-03-08 21:41:19
Na Festivalu se samozřejmě nebude "pitvat" jeho hudba a motivy, ale spíš jeho osoba s ukázakami z jeho tvorby a taky soutěží. 
 
Pozvánka platí pro všechny fanoušky Williamse a Harryho Pottera především. ;)
Možné další tipy...
Autor: Anonym [83.208.158.148] Datum: 2007-03-09 11:46:25
A co takový Howard Shore nebo Vangelis, Ennio Morricone nebo Angelo Badalamenti? To by byla parááááda :-) 8)
Naty for Anonym [83.208.158.148] a Arlon
Autor: Anonym [85.70.104.207] Datum: 2007-03-09 21:40:56
JO! To máš pravdu! Howard Shore je skvělej! A pak taky sound k Letopisům Narnie je dobrej :grin  
 
Arlondia: A nedala bys mi prosím nějakou internetovou adresu na stránky toho Festivalu? Teda jestli nějaký má... 
:grin
Naty
Autor: Anonym [85.70.104.207] Datum: 2007-03-09 21:42:16
Arlondia: promiň, mně se tvoje přezdívka už nevešla do "Nazvu" :grin . A o čem Festival přesně je?
Naty
Autor: Anonym [85.70.104.207] Datum: 2007-03-09 21:47:26
Arlondia: Sry, že furt otravuju :grin ... už vim všechno. Na 90% pudu... už jenom ukecat rodiče :grin :p .
Autor: Arlondia Datum: 2007-03-09 21:51:58
Podívej se do sekce Akce. Během několika dnů zveřejním nový článek s podrobnějšími informacemi ohledně programu a dalších věcí s Festivalem souvisejících. Budeme rádi, když tě tam uvidíme ;) Rodiče vezmi klidn s sebou, určitě najdou program i pro sebe. Na Festivalu běží mnoho programových linií a přinejhorším mají na výběr z několika hospůdek :)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR