'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - Aký je piaty film?
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka > Novinky > HP5 - film > Aký je piaty film?

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
3.138.105.128

RSS a sdílení

Potter Web CZ

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

powered_by.png, 1 kB

Starší články

<<< 
<<
Prosinec 2024
>>
 >>>
 
  Po
  Út
  St
  Čt
  Pá
  So
  Ne
 
 
 
 
 
 
 
 
1
 
 
2
3
4
5
6
7
8
 
 
9
10
11
12
13
14
15
 
 
16
17
18
19
20
21
22
 
 
23
24
25
26
27
28
29
 
 
30
31
 
 
 
 
 
 

 

Aký je piaty film?

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  HP a Fénixův řád - film
Příspěvek přidal(a) peter394   
středa, 15 srpna 2007, 19:43
Je takmer mesiac po českej premiére, preto veríme, že všetci z Vás film Harry Potter a Fénixov rád videli - prišiel teda čas na to, aby ste vyjadrili svoj názor ohľadom piateho filmu - čo sa Vám na ňom páčilo, a čo naopak nie? Čo vravíte na herecké výkony, efekty, spracovanie deja, sondtrack? To všetko nás zaujíma!



Mimochodom, svoj názor môžete vyjadriť i v ankete.

 
 


Komentáře
Luna
Autor: Anonym [213.151.93.34] Datum: 2007-08-15 20:04:17
hrála skvěle! Sice neměla tak vypoulené vodové oči, ale byla výborná! A Umbridgeová taky! Co se týče filmu, někdy mi přišlo, že kdo nezná dobře knihu, nemůže mít šanci si z těch nafilmovaných útržků pořádně poskládat děj, co se vlastně stalo. No, myslím, nejsem první, kdo má ten dojem. 
-----------  
JMDr. Rowan Moody
Autor: Anonym [213.192.63.66] Datum: 2007-08-15 20:29:33
Mě se na filmu líbilo to, že tam byl už trošku naznačen vztah Ginny/Harry i když hodně nenápadně (ten kdo film viděl jen jednou to nemusel postřehnout ty pohledy a tak. Já sem film viděla už třikrát :-) ) 
Potom se mi ještě hrozně líbila scéna na ministerstvu.. ta hudba byla naprosto super!!
Autor: silwusa Datum: 2007-08-15 21:10:19
keby som necitala knihu tak ten film povazujem za velmi dobry..ale kedze som knihu citala..nepasuje mi to nejako dokopy ta kniha s filmom..ale ako vykonu a setko je dobre.. :grin
poloRecenze (opravdovou recenzi jsem něk
Autor: KARLOs Datum: 2007-08-15 21:26:04
Snad nejlepší Potterovka, co se filmu týče, tak na stejné úrovni jako Cuaronův Azkaban... 
Klady: 
Vynikající režie, spíše zaměřená na herce a emoce, akce je však velmi zdařilá, přehledná a vůbec ukočírovaná na výbornou, minimálně jako od režiséra, který nikdy velkou akci nedělal... 
Drzá, nezávislá, nespoutaná, nápaditá, temperamentní a hlavně nejvíc osobitá ze série... V hojné míře využívá pohybu kamery a nebojí se sledovat postavu, když se pohybuje různorodě po place, až to opravdu připomíná v dnešní době tolik oblíbenou ruční kameru (ale nic proti tomuhle trendu, film obecně to neskutečně oživuje), ačkoli opravdu ruční kamera to není... 
U kamery stojí za zmínku ještě záběrování a použité úhly kamery... Jakoby opravdu chtěli dokázat, že film nenese v propagačním logu slovíčko dospělejší a temnější jen z těch důvodů propagačních... 
Střih ovlivněn režií a kamerou je fajn, ale je znát značné zasahování z nějaké další strany, podezření padá na produkci ;) 
Taak a jdu k hercům. Dospěláci nemá cenu řešit, brická herecká smetánka v akci, tady budete hledat asi jen velmi těžko nějaké nedostatky... Ty budeme hledat hlavně u tria a dalších mladistvých herců... 
Radcliffovi udělala nahota na pódiu očividně dobře, jelikož se zase sebral a po neslaném a nemastném výkonu v poháru předvedl znovu po azkabanu opravdový herecký výkon, který stačil ještě mírně posunout nahoru... 
Rupert Grint se konečně vykašlal na ksichtíky a ukazuje, že mé předpoklady už ze dvojky se začínají pomalu naplňovat. Ten klik opravdu umí hrát, jen se mu musí donést pořádný scénář a musí ho mít pod křídly zkušený režisér (ano, začarovaný kruh u čtyřky, ale s tím se prostě nedá nic dělat ;), kterým Yates JE ;). Emma Watson mě zatím nepřesvětšila, ale na druhou stranu nepokulhává pozadu moc daleko a ještě nějaké náročnější role a opravdu by se dalo už i mluvit o klalitním herectví... Tím však nechci říct, že by byla špatná, jen prostě není ten profík, jako Radcliffe (a za tímhle si budu stát, jakkoli toho kluka moc nemusim). 
Nové tváře v osazenctvu byly vybrány zase bez jakýchkoli výhrad. Luna i Dolores byly perfektní... 
Tohle se prostě musí nechat, Potter má hereckou elitu. 
I nový skladatel nesklamal. Jeho hudba se směle vyrovná Williemsové strojové výrobě (i když je ostčko u trojky přece jenom podařené ;). Přichází s opravdu svěžím uměním, nebojí se experimentovat a nese se přesně v duchu filmu... 
 
Hrozně moc si taky vážím toho, že se nebáli fanoušků a z knihy toho opravdu vyházeli strašně moc. Ale filmu to jednoduše prospělo, zůstala kostra, logická, jednoduchá a hlavně záživná... 
Mínus - přehršel vedlejších postav. Buď je měli vyházet taky, nebo přidat ještě tak půl hodiny, vyhrazené čistě pro ně... Ty štěky mě opravdu vadily ;):) 
Ne však natolik, abych nemohl udělit hodnocení 9/10. Ten film má prostě všechno, co má mít a to, že se to spoustě lidí nelíbí jenom kvůli tomu, že je to oškubané, to není můj problém ;)... 
p.s.: Můžu posuzovat jak z titulkované (1x kino, několikrát jiný zdroj ;), tak dabované (2xkino, z toho jednou kino lokální a podruhé IMAX). A upřímě, ten třetí rozměr byl hrozný... Nefalšovaně mě z té nekvality převodu 2d do 3d bolely oči... Jinak zbytek filmu byl samozřejmě ok.
Autor: KARLOs Datum: 2007-08-15 21:28:42
p.p.s.: Teď jsem si všimnul - u té drzé, nezávislé atd je myšleno kamera :)
Autor: lucin.ka Datum: 2007-08-15 21:31:24
Mě se to starašně líbilo(mě se totiž líbí každý film :grin )Lenka byla skvěla(nejlepší byla ta scéna jak krmila ty testrály), Umbridgeová taky supr, i když nemám moc ráda záporné postavy, ale bez nich by to asi nešlo, co? Jinak nejlepší z celého filmu byla bytka na ministerstvu, tu sem uplně hltala. No prostě perfektní ;)
Autor: Tonks Datum: 2007-08-15 22:26:05
Mno film s odstupem času dobrý, ale hned po tom, když jsem vyšla z kina jsem zrovna dvakrát nadšená nebyla. Ten kdo nečetl knihu z toho filmu nemohl nic mít. Totálně mě zklamala scéna kdy zemře Sirius... a odchod dvojčat ze školy byl v knize také mnohonásobně lepší...... Oproti knize byl film pouze slabým odvarem. Tím, ale nechci řítc, že s emi nelíbil - byl natočen dobře, jenom mi tam chybělo dost podstatnejch věcí - např: Co ta vzpomínka Snepa????? Vždyť ta falmová verze neměla s tou knižní vůbec nic společnýho...... To jsou takový malý věcy, který ničí celkový dojem z docela dobrýho filmu....
Autor: Sammy Datum: 2007-08-15 22:59:13
souhlasim s tim, že jako samostatný film je to moc dobrý, ale jako knižní adaptace se jim to moc nepovedlo...
Autor: Anonym [88.103.22.249] Datum: 2007-08-15 23:18:43
No knížka je samozřejmě lepší, ve filmu toho hodně chybělo(jasně chápu, že ta kniha je dlouhá ale stejně...). Každopádně Umbridgeová byla výborná. Taky to trošku přehnali s tím, že smrtijedi byli černí a členové řádu bílí, i když celkově byla ta bitva na ministerstvu skvělá(hrozně se mi líbil vzhled síně věšteb).Souhlasím s Tonks, že Siriusova umírací scéna se jim vážně nepovedla. Jěště se na to chystám do imaxu...tak uvidíme...Jo a ještě něco-ten dabing byl opravdu dobrej(a to ho nemám ráda a šla jsem na něj kvůli kamarádce)-obzvlášť u Umbridgeové a Luny.
Autor: Anonym [85.160.94.112] Datum: 2007-08-15 23:25:11
me se film mocinky libil...hlavne ty sceny na ministerstvu..a nejvic asi jak brumbal bojuje s voldemortem a jak pak voldemort byl v harryho tele...proste celej film byl uplne super
Autor: Anonym [88.103.22.249] Datum: 2007-08-16 00:23:29
Ještě takový malý detail,který mě potěšil: koza u Prasečí hlavy :grin ;)
Autor: Smith Datum: 2007-08-16 01:02:25
Uplne totozne s KARLOs-om. Z duse mi hovoris :)
...
Autor: Anonym [87.244.194.121] Datum: 2007-08-16 08:00:50
VAM SA ZIJE...K NAM TEN FILM ESTE DO KIN NEDOSIEL... :cry :cry :cry :cry :cry
Autor: Anonym [82.142.92.28] Datum: 2007-08-16 08:10:33
myslim ze co se jim hlavne podarilo byl casting, Luna, Umbridgova, ale i Toksova ( ze ktere jsem ze zacatku nebyla zcela nadsena). Film byl supr, bitva na ministerstvu dost pusobiva, ale souhlasim se vsemi ze Siriusova smrt byla takova rychla, ale na druhou stranu, takova smrt je kdyz na vas nekdo sesle AK, se Cedricem se taky moc neparali a proste byl najednou mrtvej. A co se tyce nepresnosti, nedavno jsem shlidla rychle za sebou vsechny filmy a ted ctu knizky, a at se jedna o pohadkovou 1,2 nebo o vsemi oslavovanou 3 ci 4 vsude se najde tolik odcyhlek od deje, ktere jsou nekdy vice a nekdy mene podstatne, ale s tim se mozna da neco delat ale rozhodne s tim neudelame nic mi, takze je lepsi nez dlouho horekovat nad tim co tam chybi a co je jinak to proste prijmout a rict si ze oni jsou ti profesionalove.. a kdyby to tak moc vadilo JKR by je nenechala ty zmeny udelat, vzdyt chteli treba uplne vypustit Kraturu, v Premire psali proc tam vubec byl vzdyt nebyl vubec dulezitej, ale JKR rekla ne, on tam byt musi a vsichni co cetli knizku uz vedi proc (a nebojte se neni to zadny spoiler). Takze ve finela mam z 5 docela pozitivni zazitek
....
Autor: Skrk Datum: 2007-08-16 08:44:55
5.díl je zatim nejlépe sprscovaný...skvělé efekty..viděl jsem ho jenom v AJ+ titulky ,ale dneska na něj jdu česky....Tenhle díl mam nejradši..už umě překonal i Ohnivý pohár a to je co říct...Všichni říkali že Harry vypadá s novym účesem jako" debil" náhodou mu to slušelo...Helena Bonham Carter zahrála Bellatrix skvěle,i když je pravda že bylo video kde měla víc scén...tady měla jen pár(dalo by se to napočítat na jedné ruce)Zbytečně mi tam překážel Krátura (mohli tam dát i Dobbyho)Tot je vše ...jjen to schrnu: 5.potterovkaje nejlépe zatim spracovaná -nejlepší filmový díl!!!;-) ;) :)
wels
Autor: Anonym [89.102.190.203] Datum: 2007-08-16 11:31:32
No dobre sem lama este sem to nevidel ale du na to hned jak se to v ty nasi prd... budou davat. :(
Autor: Whale Datum: 2007-08-16 11:32:33
Taky se mi pátý film moc líbil. Luna a Umbridgeová byly jednoduše fantastické. Pokud se týká děje, tak ve filmu podle mě nechybělo nic podstatného. Problém byl, že to bylo vše hodně rychlé a zkratkovité a tak se nedivím, že někteří mí známí, co nečetli knihu, nebyli z filmu dvakrát nadšení. Ale to je jejich chyba, když si to nechtějí přečíst ;)  
Je pravda, že filmu by asi neuškodilo pár minut navíc. 
Soundtrack je podle mě taky povedený.  

Ten jehož jméno se nesmí vyslovit
Autor: Anonym [82.119.243.214/172.23. Datum: 2007-08-16 12:46:28
pátý díl byl skvělej :eek hlavně souboj brumbála a pána zla a belatrix jsem si takhle přesně představoval a lenka byla taky dobrá :grin :grin
King
Autor: Anonym [88.100.116.204] Datum: 2007-08-16 13:19:06
Film byl podlě mě skvělý až po cestu na ministerstvo, ovšem počínaje tímto momentem film kvůli krátké stopáži dost poničil potenciál, který měl... kdyby měl film o 20 minut víc nikomu by to nevadilo (vždyť je to adaptace nejrozsáhlejší knihy série) a je tudíž škoda, že film přes velmi kvalitně zpracovanou dějovou linii zakopal finále... příkladně bitka Brumbála s Voldemortem byla krátká a navíc Brumbál z ní nevyšel tak jak měl, a některé souvislosti byly vysvětleny jenom tak "aby se neřeklo"...
Autor: Anonym [88.101.222.176] Datum: 2007-08-16 13:31:57
Mně se pětka teda moc nelíbila. Úvod, až na útok mozkomorů, mi připadal hrozně prázdný, vždy prohodili pár slov a pak bylo ticho, až mi bylo v kině trochu trapně. Vím, že Yates musel vyjádřit něčím to, že Harry je hrozně opustěný, ale tohle mi přišlo trochu moc. Poté, co Harry odjel do Bradavic se film víc rozjel, líbily se mi hlavně ty pasáže s Umbridgeovou a Snapeem, i když si myslím, že na to, jak ho Alan Rickman hraje skvěle, dostal až směsně málo prostoru narozdíl od Imeldy Staunton, ale to by zase tak moc nevadilo. Závěr byl naprosto skvělý, tam si myslím, že byl dokonce o něco málo lepší než ve trojce, ale jinak jsem docela zklamaná. U mě 3.nejlepší potterovka.
Autor: Anonym [217.117.217.130] Datum: 2007-08-16 13:41:28
mooooc good a hlavně lenka :grin
Leny
Autor: Anonym [89.103.96.123] Datum: 2007-08-16 13:57:22
Nejvíc se mi líbili scény s Umbridgeovou, Lenkou a Snapem. Dobrý bylo, jak pan Weasley jel na eskalátoru a pak nemoch projít turniketem. Nejvíc mě mrzelo, že Snapeova nejhorší vzpomínka byla strašně krátká. Jinak ten film byl docela povedenej. Ale u mě vede Vězeň z Azkabanu
Autor: J.ohanka Datum: 2007-08-16 14:08:06
ja si myslim že pětka byla zatim nejlepší film,myslim že vystih to co vystihnout měl,a taky tam byl oddech na nějaký ten vtip...ale hodně mi vadilo že chybel ron na postu brankáře famfrpálového družstva a taky mi lenka přišla až moc "zasněná" ale alespon to melo komediální ráz :)
Má vlastní recenze
Autor: Anonym [217.77.165.35] Datum: 2007-08-16 14:30:20
Dobrá tedy, v následujících řádcích se pokusím shrnout své dojmy z pátého dílu série, který jsem shlédl den po jeho české premiéře. 
Již v úvodu mě udivilo několik zásadních změn.. Vzezření Kvikálkova, Dudleyho a hlavně mozkomorů, kteří dle mého subjektivního názoru vypadali lépe ve Vězni z Azkabanu. Vzápětí mi ale přišlo, že celé toto prostředí působí více realitsticky a tento pocit ve mě ještě umocnil průlet Harryho "obrané linie" Londýnem.. 
Když se děj dostane do Bradavic, nabírá trochu na tempu, řekl bych však že nikterak drasticky a je mnohem sledovatelnější pro fanoušky-nečtenáře než byl kupříkladu Ohnivý pohár. 
Co se nových postav týče, byl jsem nadšen. Marihuanou prosáklé vzezření a vystupování Luny Lovegoodové bylo úžasné, Tonksová překvapila (mile), vizualizaci Belatrix Lestrangeové ve stylu kurtizány s pisklavým hláskem jsem překousl a profesorka Umbridgeová byla dokonalým padouchem od jejího prvního pověstného odkašlání si. 
Celkově mi film přijde jako hodně vydařený, spoustu balastu z knihy vypouští a soustřeďuje se jen na to podstatné. Nemálo podstatným detailem je pak i to, že se filmové zpracování jednou věcí více přiblížilo knize, a to tím, že dává samotnému Harrymu více prostoru (v předchozích dílech dostali stejně prostoru i ostatní dva členové hlavního tria), což však není úplnou výhrou, vezmu-li v potaz Radcliffův zoufalý herecký výkon a nevyužitý potenciál Emmy Watsonové, která je dle mého mínění jedinou členkou tria, která opravdu hraje. Posledním detailem, který bych zmínil, je to, že postava Brumbála se moc neprojevila. Změna jejího charakteru v Ohnivém poháru totiž byla přímo odstrašující (z klidného Brumbála byl histerický psychopat). Shrnu-li toto do výsledného hodnocení, mohu říci: Jedná se o velmi vydařené pokračování série, které vhodným způsobem redukuje děj, zaobírá se hlavně Harrym (stejně jako kniha) a působí více realisticky. 90% 
 
Pavel P.
Autor: Anonym [85.160.79.133] Datum: 2007-08-16 14:56:30
Mě se ten film docela líbil!! 
Ale chyby by se tam najít dali. 
Škoda že tam nebyla vidět celá Snapeova špatná vzpomínka. 
a nebo se mi tam nelíbil ten konec, docela ho zmrvili. tenhle fiml se pro mne nezapíše do kategorie nej film HP. Dávám tomu 60%!!! 
Pája B.
verča
Autor: Anonym [212.80.64.162] Datum: 2007-08-16 15:26:35
já sem ho ještě bohužel neviděla :cry u nás má premiéru až 29. a 30. srpna, takže se na něj teprve chystám, ale jedno vim jistě, že bude dobrej, takže to oznamuju už dopředu, ten film je skvělěj jako všechny ostatní. :grin
omyl
Autor: Anonym [85.207.11.129] Datum: 2007-08-16 17:07:55
Ozývají se tu hlasy, že ten, kdo nečetl knihu si film neužije...OMYL, tak to podle mě není. Naopak, když znáte děj dopředu, jen těžko můžete být napnutí jak kšandy a bez dechu kulit oči na plátno. Spíše se mi zdá, že se lidi soustředí na to, kde co vynechali, vystřihli...a je po filmu. 
A ještě si neodpustím jednu poznámku. Když už si to neodpustíte a hodnotíte herecké výkony, pevně doufám, že jste shlédli film v původním znění. Dabing, i když místy ucházející, na originál nikdy mít nebude. To platí především na hlavní trio, slyšel jsem kousek a...otřesný, to se jinak nazvat nedá. Prostě tam už není ten šmrnc a zabarvení hlasu co dělá půlku herectví. 
Tečka. 
TOMM 
 

Ginny
Autor: Anonym [193.85.243.214] Datum: 2007-08-16 17:40:04
Bylo to fantastický.A musím souhlasit, že tam opravdu byly náznaky spojenosti Harryho a Ginny ( taky už jsem film viděla třikrát ). Nejvíc to bylo znát, když Harry šel za Cho k zrcadlu ( končilo BA), prošel kolem Ginny a ta se na něj divně ohlédla ( krátký okamžik - ale všimla jsem si toho hned, když jsem to uviděla poprvé :D ). A nejví se mi asi líbilo, když v Harrym bylo Voldemort a v jeho hlavě se odehrálavali vzpomínky ( scény z předchozích filmů - přiznávám ROZBREČELO mě to dojetím :) )
Autor: KARLOs Datum: 2007-08-16 20:39:35
Ano, souhlasím s pšíspěvkem na de mnou - lidi, co nečetli, si ten film paradoxně užijou možná ještě víc, jak fanoušci co to četli. Ono jen málokterý fanoušek překousne, že tam vypustili to a tam zase ono... 
Bavil jsem se se čtyřmi lidmi, co nečetli a byli nadšení, většina z nich říkala, že pochár nechápali, a tady neměli sebemenší problém... Ono to prostě dobře osekali a je to znát... 
ad Siriusova smrt - byla natočena výborně. Žádné složité záběry, nic rozvleklého - prostě realistická vražda... Navíc hezky zahráli i ten oblouk... 
 
A aby bylo jasno, knižní pětka je mnou nejméně oblíbená potterovka... Moc balastu, moc rozvleklá... 
Z knížek mám nejraději čtyřka a pak sedmičku. 4. film zmršili u sedmičky doufám v Cuarona... 
Nakonec to celé kompletuju o celkové hodnocení knih i dosavadních filmů: 
FILMY - 1.- 8/10 2.- 7/10 3.- 9/10 4.- 5/10 5.- 9/10 
KNIHY - 1.-7/10 2.-8/10 3.-8/10 4.-9/10 5.-6/10 6.-7/10 7.-9/10 
Z toho vyplývá, že nekritický nejsem a jak moc si pátého filmu vážím ;):)
Autor: Zajika Datum: 2007-08-16 23:25:22
Ten film je dobrej. Hlavně Lenka Střelenka. Ale kdybych nečetla knížku,tak fakt bych některý scény nepochopila. Někdy tam byla úplně najednou ňáká scéna, která vůbec nenavazovala na tu před tim. Ale stejně mi jako film příde nejlepší 3. díl! :)
Autor: J.ohanka Datum: 2007-08-17 15:31:32
jo,a ještě bych chtěla dodat že mě tam dost naštvalo že se prozrazení BA shodilo celý na Cho...
Autor: Suze Datum: 2007-08-17 18:37:28
Scéna s Dudleym a s Harrym na hřišti mě doopravdy moc nenadchla. Dudley tam stál a odříkával text, jakoby to četl někde za Harrym na tabulce. Co takhle nějakej úšklebek? Nebo - co já vim - pokrčení kolen? Prostě nějaká známka toho, že to, co říká, má ze sebe a ne z listu papíru...Pak už se to celkem rozjelo. K Harryho účesu, no, když sem ho viděla na plakátě k filmu, málem jsem se zhroutila v záchvatu smíchu. Ale nutno říci, že ve filmu jsem si toho ani moc nevšímala. Zřejmě dobrej hereckej výkon. A už na filmu jsem hodně, ale hodně litovala, že jsem šla na předabovanou verzi. V tomhle díle mě teda Kotek hluboce zklamal. Jen stěží jsem odolávala pokušení ucpat si při některých jeho proslovech uši. Jinak Tonksovou jsem si sice představovala jinak, ale už jak jsem jí viděla sedla mi tam. Na první pohled je totiž poznat, že je to sympatická a energická žena. Přesně jak bylo popsáno v knížce. Lenku jsem si zamilovala :grin . Podle mě to byl nejlepší výkon filmu. Dostala přesně tolik prostoru, kolik měla dostat a zahrála to naprosto fantasticky. Prostě role obsazená úplně dokonale. A Dolores? Tak tu jsem zdravě nenáviděla už od první scény :) Prostě další skvěle obsazná a zahraná role. I její dabing byl fakt skvělej. Hlásek malé, sladké holčičky...A to jemné odkašlání! ;) Scény z BA se jim také opravdu povedly. A Ginnyiných pohledů jsem si taky všimla ;) A musím souhlasit s předchozím komntářem. o, jak celé prozrazní shodili na Cho se mi dost nelíbilo. Alespoň, že se tam pak zmínili o tom Veritaséru. Jinak Snapeova vzpomínka byla naprosto příšrná!!! Skoro jsem ji nestihla a prakticky jsem nezaregistrovala, kdo byl kdo... Scény na ministerstvu se jim taky povedly a souboj Voldemorta s Brumbálem, který udělali s pomocí živlů... a řítící se střepy to dokonale dokreslovaly. Někde tam taky popletli zaklínadlo(nee! co to říkáte? já že jsem puntičkář?). Smrtijedi černá/ Fénixův řád bílá se mi taky moc líbilo a souhlasím, že Siriusovu smrt poněkud odflákli. Místy trochu moc akční. A jasně že v knížce byl odchod dvojčat mnohem velkolepější, ale podle mě fakt udělali co mohli. Celkovej dojem z filmu byl výbornej takže 9/10.:)
Autor: mandik Datum: 2007-08-17 19:00:39
Já jsem bohužel neměla tu možnost shlédnout film v originálním znění. Zato jsem mohla porovnat dva dabingy. Český a německý. Mohu říci, že německý na plné čáře vyhrál. A to nejen proto, že nesnáším Kotka a když slyším jeho hlas, tak je mi špatně. Někdo tu zmiňoval proslov Dudleyho. V traileru v Aj a ani v němčině to neznělo tak zle jako v našem dabingu. Naopak, docela to na něj sedlo. A i další postavy měly "přirozenější" hlas. 
K výběru nových herců, myslím, není co dodat.  
Takže, mně se tan film vážně moc líbil. Pátou knihu mám nejraději (i když se o to první místo dělí s třetím dílem) a vypadá to, že stejně tomu bude, prozatím, i s pátým filmem. Nemá cenu hledat nějaké chyby a nadávat na to, co tam všechno nedali, ale stejně mi tam jedna věc moc chyběla. Celý film byl good, famfrpál mi nechyběl a krátura stačil. Závěrečné ministerstvo bylo skvělé a Harryho "posednutí" je asi ta nej scéna. Ale chyběl mi tam pořádný konec. Zkrátka, kdyby film protáhli o deset minut a nechali Harryho rozmlátit Brumbálovu pracovnu, dovedli by to dílo k dokonalosti. Gejzír emocí na závěr. To by bylo to pravé zakončení. Oni prakticky ukončili film ministerstvem a pak to už tak nějak doklepali k titulkům. Škoda. Ale i tak, jednoznačně u mě tento díl vede. Bylo by fajn, kdyby režisér zůstal i na poslední díl, nic proti Alfonsovi, ale v trojce se s vysvětlováním zrovna moc nepáral a v sedmičce toho bude na vysvětlení daleko víc.
Autor: KARLOs Datum: 2007-08-17 21:02:38
Někdy gejzír emocí vytřískáte z klidné scény líp, než z nějaké divoké... Ve filmu by to působilo dost infantilně... Otevřený konec je fajn z jednoho důvodu - bude přímá navaznost na další díl, což tu zatím chybělo (pětka tohle jen jemně naťukla ;)
Autor: Anonym [213.192.60.51] Datum: 2007-08-17 22:43:32
Mno, myslim, ze to petka spis zadupla do zeme, nez natukla. Rozhovor s Brumbim na konci byl odbyty.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR