'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - *SPOILER* Najväčšia láska Albusa Dumbledora?!?
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka > Novinky > SPOILERY 7.kniha > *SPOILER* Najväčšia láska Albusa Dumbledora?!?

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
3.138.135.4

RSS a sdílení

Potter Web CZ

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

powered_by.png, 1 kB

Starší články

<<< 
<<
Listopad 2024
>>
 >>>
 
  Po
  Út
  St
  Čt
  Pá
  So
  Ne
 
 
 
 
 
 
1
2
3
 
 
4
5
6
7
8
9
10
 
 
11
12
13
14
15
16
17
 
 
18
19
20
21
22
23
24
 
 
25
26
27
28
29
30
 
 

 

*SPOILER* Najväčšia láska Albusa Dumbledora?!?

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  SPOILERY 7.kniha
Příspěvek přidal(a) Tonksova_Alex   
sobota, 20 října 2007, 13:43
A je to tu. Rowlingová na jednej zo svojich prednášok skutočne potvrdila Dumbledorovu sexuálnu orientáciu...do koho bol teda Dumbledore zamilovaný ?
Upozorňujem však : V článku sa nachádza SPOILER...

Rowlingová na svojej ceste po USA, pri ktorej navštevuje rôzne školy a žiakom číta úryvky zo siednej knihy pravidelne odpovedá na otázky týkajúce sa samozrejme nezodpovedaných otázok a teorii..


Stránka  gulf-news.com  aktualizovala správu, že jeden zo žiakov v New Yorku Jo položil otázku týkajúcu sa Dumbledorovej sexuálnej orientácie a ona ju samozrejme zodpovedala odpovedou : Albus Dumbledore bol homosexuál a v mladosti sa zamiloval do svojho najlepšieho priateľa a neskôr rivala Gellerta Grindelwalda.

Za všetky jeho chyby v minulosti teda môže láska, ktorá sa stala najväčšou tragédiou jeho života.





Za túto informáciu veľmi pekne dakujem kolegom z HP.sk

 
 


Komentáře
huh
Autor: Anonym [213.192.55.19] Datum: 2007-10-20 14:03:57
blbost...
huh
Autor: Anonym [213.192.55.19] Datum: 2007-10-20 14:05:54
zdroj?
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-20 14:09:04
No však už mě taky napadlo, co že se vlastně neřeší sexuální vztahy Brumbála. 
Ale tohle - v knize to tak na mě vážně nepůsobilo. Pokud nezačneme podezírat každé hlubší přátelství.
Autor: Aries Datum: 2007-10-20 14:39:06
No slashaři nepochybně jásají. Tohle ještě scházelo :grin
Autor: Žovka Datum: 2007-10-20 14:51:34
Nooo tak dneska je to teda rána za ránou..!! Nejdřív Percy pak Brumbál...!! Mooc se mi to nezdá, ale neodsuzuji to..!! Jen jsem to nečekala..!! :eek :eek :eek :eek :eek :eek
Autor: Birute Datum: 2007-10-20 14:59:44
A sakra! Jestli je to pravda, potvrdilo se mé podezření, že Rowla v těch posledních dvou knihách napsala fan fiction na motivy svých vlastních knížek.  
Hahaha!!! 

Autor: Anonym [89.102.25.70] Datum: 2007-10-20 15:27:42
Brumbál??? :eek :eek :eek :eek :eek Si dělá srandu nee?
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-20 15:28:02
Pro Aries a Birute: Jestli to Rowla opravdu řekla, mám z toho dojem, že se podbízí určitému druhu čtenářů.
Autor: Birute Datum: 2007-10-20 15:35:59
Pro Esclarte: :grin Mně to přijde hrozně legrační! Nevím proč, ale furt se nad tím tlemím.  
Týjo, ta ženská mě v poslední době už jen nakopává do psaní parodií.  
Ale přiznám se, že mě napadlo, že by to tak mohlo být, když v té knize pořád zdůrazňovala, jak byli spolu a bystří a hezcí atd. No nic... 
A taky to teď staví do nového světla Snapa a to jeho nošení kopretin Brumbálovi. ;)
Autor: Aries Datum: 2007-10-20 15:36:37
Jestli se dožiju dne, kdy bude třeba uznat, že měla pravdu jistá osoba, která tvrdila už před časem, že Rowla úmyslně manévruje tak, aby potvrdila nebo vyvrátila názory právě toho "určitého druhu čtenářů", co zmiňuješ (a autorů ff, samozřejmě), tak to asi nepřežiju.
Autor: Birute Datum: 2007-10-20 15:37:13
Každopádně: Slasheři všech zemí, spojte se! :grin
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-20 15:47:10
Pro Birute: Já jsem asi pořád ještě takové neviňátko, protože by mě v životě nenapadlo představovat si, jak za vlahého podvečera Albík s Gellertkem sedí v Godrikově dole na verandě vedle sebe, objímají se kolem ramen a šeptají si slaďounká slůvka... 
Jenom mě napadlo, že v Brumbálově životě chybí nějaké milostná historka a že je vlastně trochu divné, že to ještě nikdo nenaťukl. Ale brala jsem to jednoznačně tak, že se Brumbál prostě vzdálil všem světským tužbám - nejdřív byl fanatik do studií, potom tu byla rodina a jeho plány na zářivou budoucnost - a nakonec se plně oddal učení a boji proti lotrasům. 
Snape - hm, to asi ne. K němu se Brumbál moc mile nezachoval. Ale co takhle Kratiknot? Taky už starý pán, učil v Bradavicích mnoho let a zřejmě neměl žádnou rodinu. To by šlo, ne? 8)
Autor: Birute Datum: 2007-10-20 15:56:49
:grin Já už z Rowly nemůžu! Taky mohla rovnou prozradit, že James si po studiích vydržoval nezaměstnaného Remuse a že když se Neville oženil s Hannah Abottovou, dotyčná se nevěnovala vedení Děravého kotle, ale obchodu s alkoholem a bílým masem, který Děravý kotel pouze zaštiťoval.  
Myslím, že tyhle informace v rozhovoru taky prozradila, i když bez mé barvité interpretace. 
 
Hm, Kratiknot... Už to vidím. "A jejich vousy splynuly..."
Autor: Artkele Datum: 2007-10-20 16:02:40
Tak tomu říkám vítězství slashe nad lží a nenávistí-) Je to i na TLC a Mugglenetu, takže to asi nebude kachna.  
Já přiznávám, že mě to napadlo okamžitě. Jenomže mě takovýhle věci napadají průběžně. 
Nicméně bych řekla, že je Brumbál je takový ten typ na lásku na celý život. Ale řekla bych, že mu Snape Gellertka podvědomě připomínal a pak si to taky pěkně odnes. Ty jo, já snad ještě začnu znova psát HP fanfiction.
Autor: Artkele Datum: 2007-10-20 16:08:21
Škoda, že to neudělal naopak. Barvité detaily mohly být v knize a po chatech mohla vyprávět, jak to vlastně bylo s Harrym a Voldemortem.
Autor: Aries Datum: 2007-10-20 16:13:52
Padám pod stůl. Tohle je fakt tak šílený, že se asi budu muset omluvit Rowle, vždycky jsem si myslela, že humor není zrovna její nejsilnější stránka
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-20 16:15:06
Takže je to pravda? Já už z té Rowly nemůžu, tahle kniha existuje vlastně mnohem víc na internetu a na papíře máme jen takové útržky.
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-20 16:20:07
Koukám, že jsem napsala to samé co Birute. No co, nemůžeme prostě obě dvě. 
(A sakra, to už by taky mohlo vyvolat nežádoucí asociace) 8)
Autor: Aries Datum: 2007-10-20 16:22:31
Esclarte: už se stalo ;)
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-20 16:22:57
Birute, dej jí za nás pořádně zabrat!
Autor: Birute Datum: 2007-10-20 16:22:59
:grin Že jo? Ještě bych jí měla napsat dlouhý dopis plný otázek, co nejspíš pro svou nepodstatnost nikdy nebyly v knihách zodpovězeny.
Autor: Birute Datum: 2007-10-20 16:25:37
Pro Esclarte: To si piš! Mučeníčko, to je moje potěšeníčko! :grin  
Jinak veškeré spojitosti mezi mnou a Esclarte v tomto košilatém směru popírám. A už vůbec nenosím pod srdcem plod něčí čisté lásky! (To víte, dávali Pytlákovu schovanku.)
Autor: Aries Datum: 2007-10-20 16:36:31
teda, začíná to nabírat obrátky
Autor: Anonym [84.47.60.39] Datum: 2007-10-20 16:39:31
to by som povedala...este nech nam rowla povie ze sirius a james boli gayovia a vystre ma
Autor: Aries Datum: 2007-10-20 16:49:37
Ale anonyme, to už ví přece každý, že ne Sirius a James, ale Sirius a Lupin. ;)
Autor: P.M.d.A. Datum: 2007-10-20 16:51:06
A já myslela Snape a Lupin ;)
Autor: Aries Datum: 2007-10-20 16:55:56
Nebo taky Sirius a Snape. To záleží na tom, na jaké stránky chodíš :-)
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-20 16:57:26
Závazně prohlašuji, že nejsem ani postava Rowlingové ani žádného potrhlého autora ff, a tedy nemám s Birute nic, co by spadalo do kategorie "až po 22. hodině."
P.M.d.A.
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-20 16:58:58
A taky Snape a Lucius, Snape a Sirius, Snape a Draco, Harry a Draco, Harry a Snape, Krvavý baron a Skorobezhlavý Nick a Filch s Protivou,
Autor: P.M.d.A. Datum: 2007-10-20 17:01:05
Aries, já jak vidím na stránce Siriuse, tak ječím a zdrhám :-o 
 
Ale vážně, mně to přijde, že si Rowla uvědomila jak tu knížku zvorala a tak se teď podbízí.
Autor: Artkele Datum: 2007-10-20 17:01:48
A hlavně obří oliheň!!! Escarte, napiš jí to. Napiš jí, že chceme slyšet VŠECHNY detaily ze života obří olihně.
Autor: P.M.d.A. Datum: 2007-10-20 17:04:11
Obří oliheň už taky někde byla...
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-20 17:11:20
A taky Klofan s testrálem. 
Ale docela vážně věřím tömu, že nám brzy Rowla poví i to nevyřčené ve vztahu Krátury a Regula.
Autor: Skrk Datum: 2007-10-20 17:17:42
cože???!!! blbost největší :? :cry
Autor: P.M.d.A. Datum: 2007-10-20 17:18:39
Anebo co skutečně dělal Voldemort s Kráturou v jeskyni :roll
Autor: Aries Datum: 2007-10-20 18:08:14
P.M.d.A.: nevzbuzuj nevhodné asociace, zaskočilo mi a málem jsem si polila klávesnici
Autor: P.M.d.A. Datum: 2007-10-20 18:32:11
Jsme ve spoilerovém tématu, tak mě snad za následující info nikdo nekousne :grin  
Aries a Esclarte, já bych to viděla na trojúhelník - Voldy si půjčí od Reguluse Kráturu pod průhlednou záminkou, že jde ukrývat horcrux. Zavleče chudáka malého do jeskyně, "ukrývá horcrux" a Kráturu tam nechá. Ten se ale vrací k Regulusovi, aby mu názorně předvedl, cože mu to tam Voldy prováděl. Regulus  
a) je zdrcen a jde se raději otrávit a utopit, a při té příležitosti omylem zlikviduje horcrux 
b) jde do jeskyně číhat na Voldyho, aby mohl taky "ukrývat horcrux", dostane žížu a omylem zlikviduje horcrux
Autor: Artkele Datum: 2007-10-20 18:55:58
Takže to znamená, že Voldy ukrýval hurcrux i s Bellatrix, s Gauntem, s Luciem do deníku, s Naginy (fujtajblík)a potom ještě s kýmsi neznámým v tajemné komnatě. 
A to ještě kdovíco se vlastně myslelo tím ničením horcruxů. On ten baziliščí zub má takový falický tvar.
Autor: Anne Datum: 2007-10-20 18:57:58
jste si jistý, že to šlo z její pusy??? nevím, hodí se to pro knížky pro děti?????? ta Jo je bláznivá a docela hloupočká :upset :upset :roll :roll
Autor: Ness Datum: 2007-10-20 19:03:01
Holt potlačená sexualita, Rowlin sexuální život asi nestojí za nic a tak se vybíjí na knížkách. A nezapomeňte, že vyhladila všechny známé tváře jednoho ročníku (Pobertové, Lily, Snape), to zjevně signaziluje strach ze stárnutí a krizi středního věku ;)  
A teď mě omluvte, musím se jít vzpamatovat z velmi podvaadvacátých představ, které se mi vybavily u dvojice Brumbál/Kratiknot. Víte, jako liliput měl Kratiknot takovou zajímavou výšku... neměla jsem chodit na ten fantasmagorion, teď vy ze mě slashařky měly radost :grin
jaja12
Autor: Anonym [91.127.17.49] Datum: 2007-10-20 19:08:16
Dundy a Potty su milenc
Teclaireddy
Autor: Anonym [84.42.237.150] Datum: 2007-10-20 19:30:45
To je všechno šílený! Odmítám brát na vědomí všechno, co JKR řekla po sedmičce. Pokud to považovala za důležitý, měla to dát do knihy!
Autor: P.M.d.A. Datum: 2007-10-20 19:45:23
Ovšem vyvstává tu otázka, proč musel Harry tak často chodit do ředitelny :p
Autor: Tonksova_Alex Datum: 2007-10-20 19:49:05
hmm kto dal moj clanok prec z plochy ?
:o)))
Autor: Anonym [85.70.69.72] Datum: 2007-10-20 19:50:11

No a?
Autor: Anonym [85.70.69.72] Datum: 2007-10-20 19:51:38
A není to jedno? :p V knížkách to není, tak se tím nemusíme vzrušovat, ne? ;)
Autor: Aries Datum: 2007-10-20 19:54:42
Alex, to asi admin kvůli spoileru, a vzhledem k tomu, jak se rozjela diskuse, to asi vůbec není na škodu. Jestli to takhle půjde dál, tak ten článek rovnou zaheslují na +18
Autor: Arlondia Datum: 2007-10-20 19:56:00
Krize středního věku že by se projevovala vyvražděním Pobertů? To by pak nenechala jistou čtveřici dospět a mít děti. I když... teď má aspoň prostor pro novou epizodu, kde tyhle "novodobé pokračovatele Pobertů" (kteří se od původních liší jen dětmi) může v klidu zase začít vraždit. Nová edice, nová krev :p
Autor: Tonksova_Alex Datum: 2007-10-20 19:57:32
For: Aries...Asi ano netusila som co tymto clankom vyvolam...teda myslela som ze o to bude zaujem...ale taketo zvrhlosti ? ako pozerala som si komentare na hp.sk ale ta to bolo normalme...akurat sa hadali ci je homosexualita normalna ale taketo zvrhlosti ??? :? :? :? citanie tychto spoilerov ma nacisto poznacilo...uplne mi tzu knihu znechutili... :( :(
Norrey
Autor: Anonym [88.103.188.179] Datum: 2007-10-20 19:59:53
waw tak to vysvětluje ty kopretiny!
pro P.M.d.A.
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-20 20:02:37
Úvahy o Harrym a Brumbálovi v ředitelně mi připomněly otázku ze Zeleného Raoula: Co to dělávali Jan Tleskač a tajemný Em spolu v po nocích ve věži? Opravdu ve vší počestnosti? 
Ale vysvětlovalo by to, proč ty obrazy v ředitelně většinou dělají, že spí. Jedni už předem zavírají oči, druzí naopak chtějí, aby si Brumbál myslel, že ho nikdo nevidí.
pro Arlondiu
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-20 20:03:35
Tu novou střední generaci klidně může vyvraždit taky, už nestojí za nic.
Autor: P.M.d.A. Datum: 2007-10-20 20:36:01
:grin Šmíráci Dippet a Phineas :grin Esclarte to je dokonalé
Autor: Artkele Datum: 2007-10-20 21:11:28
Já bych skoro řekla, že tím se vysvětluje, proč tam není jistý obraz.
Autor: Aries Datum: 2007-10-20 21:14:30
Esclarte: geniální 
Alex: měla bys občas nakouknout do diskuse. Pak by tě nepřekvapovalo, čeho všeho je zdejší osazenstvo schopno. AB/GG je v podstatě nevinný čajíček, taková milá starosvětská selanka bych řekla
Autor: Elik Datum: 2007-10-20 21:15:24
od přečtení epilogu mam pocit že je JKR senilní... a každý její rozhovor to ještě utvrzuje. Jinak víte proč zbrojila proti klecovým lůžkám? Protože už se jich asi předem děsila. Mam jí chuť poslat někam...na léčení. Fakt. Když srovnáte jak HP začínal a jak to všechno končí... Chudáci mladší děti. Budou mít z toho trauma. Brumbál gay...a ještě mi řekněte že tajně miloval Voldyho a skládal básně: Nenávidím a miluji...
Autor: KaTužka Datum: 2007-10-20 21:34:46
Myslela jsem, ze me uz Rowla nemuze dostat, ale tohle je mazec. Kdyby to byla od zacatku knizka pro dospele, tak nereknu nic, ale v knizce pro deti? Tusim proc to asi Rowla udelala, ale prijde mi, ze nad tim, co rika a pise, premysli cim dal tim min. No aspon mam namety na dalsi parodie, to je asi jediny zanr, ktery se da po HP7 psat. ;)
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-20 21:35:34
Po Gellertkovi Tomášek Rojvolek? ;)
Autor: Albert Zweistein Datum: 2007-10-20 21:37:30
Samozřejmě. Když už se jednou člověk zaměří na určitou věkovou kategorii...
Autor: Anonym [90.176.113.231] Datum: 2007-10-20 22:29:23
tak to je mazec diskuze!!! Hlavně že jste mi jednou smazali malinký spoileríček comment na který jsem navíc upozorňovala..;-) 
To jsem si teda o Rowle nemyslela že bude schopná něčeho takového :p . fakt se zdá že se hrozně změnila. a štve mě že je sedmej díl tak neukončenej, když už, tak měla rozepsat osudy VŠECH postav co já vím třeba v osmým doplňujícím dílu... 
a když už se tady objevují takový názory... všechno je možné a nic není jisté/jak se vyjádřil náš pan profesor z dějepisu/... zdá se že náš Dudlíček tajně miloval Harryho, a aby zakryl rozpaky, tak ho tyranizoval, jenže když nastalo loučení forever, Dudley to trošku psychicky nezvládl... :grin :p :grin
Autor: Arlondia Datum: 2007-10-20 22:37:57
Tak to hlavně neříkej nahlas před Rowlingovou, jinak se toho chytne a bude rarach opravdu z pytle venku :p
ProAnonym [90.176.113.231]
Autor: Albert Zweistein Datum: 2007-10-21 06:25:15
> Hlavně že jste mi jednou smazali malinký spoileríček comment... 
No jestli jsi ten commentíček dala ke článečku v nespoileríčkový kategorii...
Autor: Anonym [85.160.1.197] Datum: 2007-10-21 14:06:02
nějak mi není jasné, co je tak strašnýho na tom, jestli byl Brumbál homosexuál.. kdyby byla jeho životní láska McGonagalová, tak by to podle vás všech bylo v pořádku?!? zvláštní názory.. :zzz :zzz
Autor: 100nawa Datum: 2007-10-21 15:35:23
Náhodou s tou McGonagallovou to není špatný nápad. Na to by se dala vymyslet tak skvělá love story... :grin Bohužel gay love story vymyslet neumím. 
 
to Elik: Odi et amo.
Páca
Autor: Anonym [217.77.165.36] Datum: 2007-10-21 16:19:08
Souhlas, nechápu proč to lidi tady tak hrotí.. Vždycky jsem si bláhově myslel, že lidi, kteří čtou HP jsou vcelku inteligentní a tolerantní skupinou lidí ale jak to tady tak vidím, mýlil jsem se.. Co je na tom, že Brumbál byl gay? V celé HP7 jsou na to narážky a osobně se divím, že se to neobjevilo v téhle sáze už mnohem dřív třeba u některého Harryho spolužáka (myslím homosexualitu) či spolužačky, jelikož je to v dnešní době už naprosto běžné. No nic, tahle diskuze je ztráta času.  
To Tonksova_Alex: Je mi lito jak Tvuj clanek dopadl.. :sigh
pro Anonyma [217.77.165.36]
Autor: Arlondia Datum: 2007-10-21 16:20:50
Líto, jak článek dopadl? To se dalo čekat, že se tu rozhoří rozbouřená diskuze :-) A dokud není sprostá, pak je to v pořádku a Alex může být jen ráda :-)
Páca
Autor: Anonym [217.77.165.36] Datum: 2007-10-21 16:32:28
To Arlondia: 1) Článek zbytečně odstranili z nástěnky. 2) Lidi tady píší naprosto předpotopní názory. That´s all, folks!
Autor: P.M.d.A. Datum: 2007-10-21 16:34:23
Ježiš Páco, nevím, jestli ti k tvé homosexualitě pogratulovat nebo popřát upřímnou soustrast, nicméně jsi nepochopil vůbec nic z našich komentářů. My tu totiž ryjeme do všeho a do všech, a vadí nám hlavně fakt, že Rowla plácá kraviny, protože patrně není spokojená s prodejem DH a tak se snaží urvat popularitu kde se dá, a teď nemluvím jenom o této zprávě, ale o celém chatu a dalších chaotických výtrusech informací po vydání DH. A být Alex, tak mám větší radost z rozporuplných 66 komentářů než z nerozporuplné nuly :p
pro Pácu
Autor: Arlondia Datum: 2007-10-21 16:43:16
Ten článek jsem odstranila já z důvodu spoilerového obsahu. Pokud neznáš pravidla PotterWebu, doporučuji osvěžit (např. kliknutím na mrtvolový banner). A co se týče předpotopních názorů, každý má nějaký a to, že ty máš jiný, ještě neznamená, že těch ostatních jsou předpotopní.
Autor: Anonym [217.77.165.36] Datum: 2007-10-21 17:20:24
To P.M.d.A.: Nevěřím, že by Rowla tohle řekla aby zvýšila prodejnost.. myslím, že tím prodejnosti pouze uškodí, jelikož se najde spousta homofobů, kteří tu knížku nebudou chtít koupit. A minimálně co se mě týče, byl bych radši za 0 příspěvků než 70 nesmyslných. 
To Arlondia: Pokud správně vidím, tak ten článek je v nadpisu označený jako *SPOILER*, proto nechápu proč byl odstraněn. A jinak ty názory považuji za předpotopní a jednajíc dle práva na svobodu projevu mohu klidně označit jiný názor za předpotopní, nemýlím-li se ;) Kupříkladu kdyby tady někdo obhajoval učení Adolfa Hitlera, taky bych toho člověka poslal "do patřičných končin"..
Páca
Autor: Anonym [217.77.165.36] Datum: 2007-10-21 17:25:04
Pardon, v předchozím příspěvku kde odpovídám P.M.d.A. a Arlondii jsem se nepodepsal :o)
Autor: xxxElisabeth Datum: 2007-10-21 17:25:20
Rowla by měla dostat soudní zákaz o čemkoli týkajícího se HP mluvit.. Knihy už napsat nechce, ale vymýšlí si tu báchorky na 20 let dopředu.. tak proč si to nenechá pro sebe?
Pro Anonym [217.77.165.36]
Autor: Albert Zweistein Datum: 2007-10-21 17:29:47
> "ten článek je v nadpisu označený jako *SPOILER*, proto nechápu proč byl odstraněn." 
Děkujeme za informaci, co nechápeš. Ale co my s ní? 
Arlondia hned nad tebou doporučila kamsi kliknout, mohu ti jen doporučit totéž.  
Tam se totiž dočteš, že spoilerové články jsou zobrazovány na titulní straně jen v "posledních příspěvcích" (a v tuto chvíli tam skutečně i teplej Brumbál ještě je) a jinak mají v levém menu vlastní sekci (a odkaz).  
Já v tom nevidím problém. Ale ta pravidla se tu prostě dodržovat budou. 

Autor: Esclarte Datum: 2007-10-21 17:54:59
Tak vidíte, lidi. Jednou nám sem zavítá inteligentní člověk s moderními názory a dá nám předpotopním zapšklým netolerantním omezencům, co nám patří, a už je zase pryč. Znechutili jsme ho. Jaká ztráta pro potterweb!
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-21 18:03:43
A teď jinak, pokud si někdo myslí to samé, co Páca, ale nejsme tak hluboko pod jeho úroveň. 
Kdyby bylo v Sedmičce jasně dáno najevo, že byl Brumbál takhle orientovaný a že ke Grindelwaldovi cítil víc než normální přátelství a obdiv, tak ani neceknu. Tak, jak to tam je, mi to fakt tak nepřišlo - o nic víc než přátelství Harryho s Ronem, Siriem nebo Lupinem. Anebo s Hermionou. Nelíbí se mi, stejně jako jiným tady, že JKR po vydání sedmého dílu takhle porůznu trousí další a další informace, které v knihách nebyly, takže se mi Deathly Hallows jeví stále víc jako takové torzo. To za prvé. Za druhé Rowlu podezírám, že tam ten homosexuální vztah přidala dodatečně, aby to působilo moderně a zajímavě. A za třetí mám dojem, že tohle přesně vede k tomu, že začnmeme podezírat pomalu všechny lidi, kteří mají k někomu vřelý přátelský vztah, že je za tím "něco víc." (Úmyslně nepíšu "že jsou homosexuálové," protože tohle se koneckonců týká i přátelství mezi mužem a ženou, viz Brumbál a profesorka Mc Gonagallová.)
Autor: xxxElisabeth Datum: 2007-10-21 18:17:52
Já mám dokonce pocit, že se tu kdysi objevil článek, ve kterém bylo, že nějaký Američan tvrdil, že učitelé v Bradavicích jsou homosexuálové, a Rowla to tvrdě odmítla, ne??
Autor: tomriddle Datum: 2007-10-21 22:28:37
Oproti tomu všetkému, čo nám o Dumbledorovi naservírovala Rowlingová v sedmičke (pravdepodobný vrah vlastnej sestry, ktorý neznášal mudlov, chladnokrvný manipulátor, schopný poslať na smrť ľudí pre "väčšie dobro") je toto úplne v pohode
Autor: Anonym [85.160.51.79] Datum: 2007-10-21 22:32:16
lidičky, fakt se proberte, homosexualita je normální a přirozená věc a ne záležitost současné módy.. a to, že má někdo přátelské vztahy není to samé jako mít milostné vztahy, hmm?.. no myslim, že od Jo to bylo velmi inteligentní zahrnout homosexualitu do HP, rozpoutává to opravdu poučné diskuze, ve kterých se můžeme leccos dozvědět o názorech v naší společnosti.. možná by bylo lepší více uvažovat o hlavní myšlence, kterou jsme mohli v HP najít - a to sice, že nejdůležitější a nejmocnější je láska - v JAKÉKOLIV podobě :grin :grin
Autor: LukiF Datum: 2007-10-21 22:33:53
Jj, něco takového se kdysi kdesi objevilo. Něco o tom že všichni v HP nosí zelené a fialové pláště, což jsou podle autora teplé barvy. Pak taky hůlky jako falické symboly apod. Tenkrát mě to pobavilo stejně jako teď. Každopádně z DH na mě přátelství AB/GG nijak teple nepůsobilo, navíc když je v knize vysvětlováno proč se s GG nechtěl utkat dřív. I když kdo ví co znamenala ona jiskra v oku za půlměsícovými brýlemi:-)
Autor: 100nawa Datum: 2007-10-21 23:24:17
Napadla mě otázka: Mají z toho homosexuální fanoušci HP radost? Docela mě to zajímá... Najde se nějaký odvážlivec...a odpoví?
To Anonym [85.160.51.79]
Autor: xxxElisabeth Datum: 2007-10-22 01:19:15
Nás neštve homosexualita v HP - pro mě za mě by tam mohlo lítal X homosexuálů - nás štve, že ačkoli se to Rowla bála napsat natvrdo do knížky (pokud ovšem měla ten úmysl už od začátku - z čehož ji taky podezíráme, že ne), tak teď o tom vytrubuje spoustu věcí, jako by to bylo samozřejmé, a my to jako největší pitomci přehlídli..
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-22 09:06:40
A už vůbec jsem si nevšimla (jak prý madam taky prohlásila), že by Brumbála v mládí zavedla na scestí lááááska. V Deathly Hallows je dáno docela jasně najevo, že podobně jako Grindelwald i on v mládí toužil po moci a vládě nad ostatními, a proto se spolu ti dva dali dohromady. Tak to říkal i Brumbál Harrymu na "nádraží." Žádné "když já ho měl tak miloval, takže jsem byl jako slepý ke všemu tomu zlu." Nebo že by se byl brumbál tak styděl za svou přirozenou orientaci, že nebyl ani po smrti upřímný a radši se obviňoval ze špatných úmyslů? :p
Autor: Sothis Blue Datum: 2007-10-22 09:37:41
Ehm, jsem tu jediná, kdo si na 96 % myslí, že to byla ironie?
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-22 09:38:52
Tuším, že tu ještě jeden dva takoví byli. ;)
Autor: Arlondia Datum: 2007-10-22 15:45:29
Já souhlasím s xxxElizabeth. Jestliže vyvrcholením její knihy a myšlenky, že "láska je mocná síla", mělo být vyprávění o Brumbálově minulosti a potvrzení, že láska vítězí v jakékoliv podobě, pak tuto myšlenku měla napsat do knihy, ale ne jen tak "mimochodem,", aby nám to musela dodatečně vysvětlovat, ale jako pointu. Já jsem pět let čekala na poslední knihu v toužebném očekávání té "velké myšlenky", o které pořád vykládala, jak ji má v hlavě už od prvopočátku, ale nikde jsem ji nenašla. Prostě pár výměn hůlky, pár zničených horcruxů, jedna skorosmrt a desítky mrtvol kolem toho a konec s úplně "pohnojeným" epilogem. Kde je ta fenomenální myšlenka? Mohla to být láska AB/GG (ačkoliv to by bylo dosti značně kontroverzní a spousta lidí by to nepřijala), ale ne, ona to vezme touhle cestou. A ta není, podle mě, vůbec ideální.
Autor: P.M.d.A. Datum: 2007-10-22 15:47:35
Já si myslím, že ze strany Rowly to není ironie, ale duševní choroba propuklá mezi HBP a DH :grin
Artkele:
Autor: Mathilda Datum: 2007-10-22 16:23:18
Akorát ta Bellatrix tam teda vzhledem k novým skutečnostem nezapadá:o) 
 
Že já sem lezla... už nikdy si ty knížky nebudu moct přečíst bez toho, abych u každé věty neviděla slashový podtext.
Á TO JE FAKT?????????!!!!!!!!
Autor: Sa+ska Datum: 2007-10-22 17:17:30
To je rana! Ako to mohla zistiť??!! 
VAU! :eek :upset
Autor: Arlondia Datum: 2007-10-22 17:49:06
Jak to mohla zjistit? Pravděpodobně si zaplatila expertku na rozhovory se záhrobím, aby se ho mohla zeptat.
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-22 17:50:42
A on konečně po všem zatajování a mlžení kápl božskou. :p
NEVĚŘTE VŠEMU!!!!!!
Autor: Anonym [77.48.81.5] Datum: 2007-11-07 20:08:28
Prosím vás lidi, tady všem hrabe... :? :? Vždyť to není normální... Rowligová to tím vším strašně moc zamotala a já odmítám tomu všemu věřit... už z toho dělá Bůh ví co a nám to leze na mozek..!! Nechápu jak ONA SAMA!!!!! si dokázala takhle pokazit Pottera... (neříkám, že to že je Brumbál gay znamená, že je blázen, ale neměla to vůbec říkat, když se to nevztahuje ke knize)...!! Prostě mě to naštvalo a zároveň mě to mrzí... :upset :upset :cry :cry :cry :cry
A co Hagrid a Lupin?
Autor: Anonym [86.49.121.228] Datum: 2007-11-21 23:47:24
Co teprv kdyby JKR byla natolik v obraze, aby nadhodila, že Hagrid nebo Lupin mohli být pedofilové? Metaforicky se to v tom dá vidět. Hagrid si pohrává s čímsi zakázaným (což je symbolizováno dráčky), za což je odsunut do ústraní, schází se u něj omladina a je tam jako doma... a on s nimi sdílí svá tak trochu ilegální tajemství... naprosto typický pedouš.  
 
A Lupin je zase obraz takového toho egodystonního - co se v něm ty temné pudy občas probouzejí, ale on je drží pod kontrolou a zároveň se musí tahle jeho povaha tajit, protože jinak by ho rodiče nechali vyštípat ze školy.
To snad ne...
Autor: Anonym [89.102.252.208] Datum: 2008-02-04 14:01:02
Nic proti této orientaci,ale aspoň do HP ať ji nikdo nezatahuje.Už je toho moc.Ať má někdo orientaci takovou nebo makovou je to soukr. věc. :roll
Autor: Anonym [88.100.152.134] Datum: 2008-05-07 18:36:03
chudák harry no :grin :grin :grin
Tristan
Autor: Anonym [80.188.97.72] Datum: 2008-05-11 22:42:53
TO: Anonym [86.49.121.228] Datum: 2007-11-21 23:47:24 
 
A nebyl Hagrid spíš zoofil? když jsi vyzáh ty dráčky.. ;)
Autor: Anonym [80.188.97.72] Datum: 2008-05-11 22:43:50
přesněji kryptozoofil ;D
Anule
Autor: Anonym [85.93.179.130] Datum: 2008-07-30 16:33:58
vždyt to bylo jasne...nevsimli jste si vety "jiskřilo to mezi nimi jak pod kotlíkem"? :p
heeelenka
Autor: Anonym [78.98.93.217] Datum: 2008-08-10 17:29:28
jako som blondata ale ne sprosta.....je to mozne ale nedokazem si to predstavit.....
Autor: Anonym [193.86.174.166] Datum: 2008-08-26 01:01:27
tohle všechno je snad jen 1 velkej vtip ne? :grin
pucla
Autor: Anonym [89.203.132.26] Datum: 2008-12-15 14:48:42
no teda :eek
blbost
Autor: Anonym [81.0.223.155] Datum: 2009-01-30 12:12:14
proč tohle řešej vždyt je tro jen kniha a film tak vo co jim de ? a v knize to napsany neni takže se to netýká příběhu :grin a mně je jedno jestli v knize je nekdo gei nebov ne
Autor: Anonym [83.208.125.40] Datum: 2009-09-22 19:20:06
Blbost! Nevěřím, že by Rowlingová udělala z Brumbála gaye!
fúj
Autor: Anonym [213.215.108.5] Datum: 2009-11-21 19:50:31
neverím že brumbál teda dumbledore bol gey,je to pyčovina :upset
to je absolutni blbost
Autor: Anonym [89.102.216.161] Datum: 2010-08-13 17:39:40
ja sem precetla vsech 7 dilu a nic se o homosexualitě nepsalo jenom si vymýslís brumbál je nahodou normální kouzelník kdo se mnou souhlasí ?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR