Při páteční autogramiádě v Carnegie Hall, která je součástí jejího prvního amerického literárního turné po sedmi letech, potvrdila J.K. Rowlingová to, nač měli mnozí její příznivci podezření - že si "vždycky myslela, že Brumbál je gay", napsal webový server E! Online.
Podle spisovatelky se Brumbál, kterého ztvárnil irský herec Michael Gambon, zamiloval do okouzlujícího čaroděje Gellerta Grindelwalda. Ten se objevuje v sedmém a patrně posledním díle ságy s názvem Harry Potter and the Deathly Hallows, který zatím nebyl do češtiny přeložen.
Když prý ale Brumbál zjistí, že se jeho oblíbenec zajímá více o černou, zlou magii než o tu dobrou, je strašně zklamaný a rozhodne se svého rivala zničit. Tahle láska, prohlásila spisovatelka, byla Brumbálovou "velkou tragédií". "Zamilujeme-li se, můžeme být do jisté míry slepí," řekla.
Posluchači prý po jejím přiznání ztichli a po chvíli začali bouřlivě tleskat. Dvaačtyřicetiletá Rowlingová prohlásila, že kdyby bývala věděla, jaká bude reakce, prozradila by to na Brumbála dříve. Fanoušci na čelní webové stránce příznivců Harryho Pottera TheLeakyCauldron.org se liší v názoru na tuto novinku.
Někteří si nejsou jisti, zda Rowlingová od svého tvrzení ohledně Brumbála nakonec neupustí, jiní ho označili za zbytečné a další informaci o řediteli Bradavic vítají jako obohacení jeho charakteru.
Anglické vydání dílu Harry Potter and the Deathly Hallows, které se na pultech prodejen objevilo letos v červenci, se stalo nejrychleji se prodávající knihou v dějinách. Během prvních čtyřiadvaceti hodin se v Británii a Spojených státech prodalo více než 11 miliónů výtisků.
|
Autor: Fulmina Datum: 2007-10-22 17:18:07 Jo jo.. kdyby to řekla u před 15 lety, lidi by ji asi ukamenovali
|
Autor: dannymark Datum: 2007-10-22 17:19:40 Nojo, dost lidí je netolerantních...
|
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-22 17:20:15 Ne. Po přečtení Deathly Hallows jsem si myslela, že brumbála znám, ale teď už si radši nemyslím vůbec nic. Kdoví, s čím ještě spisovatelka přijde.
|
fixaman Autor: Anonym [217.77.165.53] Datum: 2007-10-22 18:21:49 Jj, je to fajn, že nám JKR dává pořád o čem přemýšlet.. :o)
|
Autor: Anonym [147.251.103.201] Datum: 2007-10-22 18:33:21 Sorry, nekamenujte mě, ale mě to fakt silně připomíná články Rity Holoubkové Ale ta podobnost je určitě čistě náhodná
|
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-22 18:40:40 Tak a teď by ještě měla JKR kápnout božskou, co se týká Aberforta. Jaká že byla jeho životní láska (spíš lásky, že...)
|
Autor: Ness Datum: 2007-10-22 18:52:02 To je přece naprosto jasné, incest s Albusem.
|
Autor: LukiF Datum: 2007-10-22 19:06:33 méééééé
|
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-22 19:09:45 To by tam nebylo množné číslo. (Aberforth jich měl za život určitě hodně. )
|
Autor: Anne Datum: 2007-10-22 19:44:02 no mě to připadá hrozný, cpát homosexuály už i dětem do knížek nevím co říct, snad asi chce větší popularitu, ale u mě se Jo teda propadla, je to strašný a s tím článkem Rity sohlasím
|
Autor: Anonym [84.244.80.240] Datum: 2007-10-22 20:09:10 Nemáte ještě odkaz někdo na nákej anglickej článek?.....mně se tomu pořád nechce věřit.......ale dobře jestli to napsala, sám nevím jak se k tomu vyjádřit, ale určitě si myslím, že to neovlivní děti.........sám se tedy spoilerům vyhýbám, ale prý by snad o žádné orientaci v knížce neměla být řeč, takže tadyto je jen navrh a ty co čtou jen knížky a nezajímaj je media tak se to ani nemusí dozvědět, takže pro ty co se dál pitvaj v charakterech dobrá rozšiřující informace.......a pro ty co je zajímá jen knížka, tak se přece nic neděje.....myslím, že Rowlingová chce aby se o Potterovi neustále mluvilo, ale zase to až tak nepřehnala, ael to je věc názoru
|
Autor: Anonym [82.99.169.226] Datum: 2007-10-22 20:09:20 Myslim si že Jo nevěděla co by plácla tak řekla takovou kravinu
|
pro autora příspěvku z 22.10.07 20:09:10 Autor: Anonym [85.70.69.72] Datum: 2007-10-22 20:48:12 Jsi správně informovaný, v knihách o ničem takovém není řeč.
|
Autor: Anonym [213.226.197.19] Datum: 2007-10-22 20:52:43 Co máte proti homosexuálům? Pro mě bude Brumbál stále ten moudrý starý muž jako byl předtím, i kdyby byl třeba zoofil.
|
Autor: Albert Zweistein Datum: 2007-10-22 21:15:13 Co máte proti zoofilům? Pro mne bude Aberforth pořád ten milý starý hostinský, i kdyby byl třeba homosexuál.
|
Autor: Benarddim Datum: 2007-10-22 21:48:24 Jako by těch slashů už nebylo dost. Ne, nemám nic proti těm či oněm (v dnešním světě je už nebezpečné mít něco proti čemukoliv), ale vadí mi tahle "propagace" a "jen aby se mluvilo". Je to koneckonců nechutné. Jak si pamatuju na sebe - kdybych něco podobného zjistila o nějaké postavě mé oblébené knížky, byl by to pro mě dosti silný šok. A děcka dnes čtou kdeco - vsadím se, že se nějaké k té informaci dostane. To nebylo od Rowlingové zrovna pěkné.
|
Autor: Anonym [85.92.55.18] Datum: 2007-10-22 22:30:14 ona tím jne vysvětlovala proč Brumbál odzačátku neprokoukl Grindelwalda - "byl zaslepen láskou"... myslím, že si to nevymyslela jen proto, aby se o jejích knížkách více mluvilo
|
Restie - pro Anonym [84.244.80.240] Autor: Anonym [85.71.211.242] Datum: 2007-10-22 22:54:26 Psalo o tom hodně novin, ale myslím, že jeden z nejobsažnějších je tento + hovoří se tam o dalších postavách = POZOR SPOILER http://www.mtv.com/movies/news/articles/1572399/20071019/story.jhtml?rsspartner=rssYahooNewscrawler
|
Autor: Aries Datum: 2007-10-22 23:37:23 Alberte, já z tebe fakt už nemůžu
|
pro Anonym [85.92.55.18] Autor: Anonym [88.100.238.15] Datum: 2007-10-23 10:28:08 Copak v knize není logicky vysvětleno, co vedlo Brumbála a Grindelwalda dohromady? Nadání, píle, touha po poznání. A bohužel i po moci nad ostatními. Brumbál se později cítil vinen tím, že měl tehdy sám blízko k tomu, aby se z něj stalo něco podobné pozdějšímu Grindelwaldovi nebo Voldemortovi. Nebyl zaslepen láskou, ale svým nadáním a vidinou moci. Zaslepení láskou na mě působí jako dodatečné a docela zbytečné zdůvodnění.
|
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-23 10:48:03 (předchozí komentář byl ode mě, nebyla jsem ještě přihlášená) Tím nechci říci, že by bylo vyloučeno, aby Brumbál Gellertka miloval. Jenom ta láska vůbec není potřeba ke zdůvodnění toho všeho. Viz rozhovor Harryho a Aberfortem a scéna na "nádraží."
|
hm Autor: Pikky2 Datum: 2007-10-23 16:27:30 já fakt nevím k čemu jí to je,brumbal snad v 6 knižce zemrel ne?
|
Brubál Autor: Anonym [72.14.193.5/86.49.16.1 Datum: 2007-10-23 18:13:44 Je nejlepší kouzelník za nynější dobu. je nositelem Merlinova řádu první třídy. nejenže je moudrý ale je také vychytralý a lidé jako čtenáři nebo pozorovatelé by si ho měli vážit.
|
Pro Anonyma nade mnou Autor: Albert Zweistein Datum: 2007-10-23 21:09:49 Prozradím ti tajemství: Brumbál je vymyšlenej.
|
Pro Alberta Autor: Arlondia Datum: 2007-10-23 21:15:18 Nech toho, nebo z toho bude mít trauma. Ještě mu prozraď, že Ježíšek neexistuje, a máme tu zralého adepta na ozkoušení nového zabezpečovacího zařízení na mostě na Praze 4
|
Restie - 4 Esclarte Autor: Anonym [81.30.232.32] Datum: 2007-10-24 10:00:59 Já si nemyslím, že Jo tu "zaslepenost láskou" myslela jako odůvodnění... myslím si, že při Brumbálově mírumilovné a spravedlivé povaze, začal Brumbál velmi brzy (podvědomě) tušit, že Grindelwaldovi úmysly nejsou úplně čisté, ale protože v něm viděl někoho, kdo by ho mohl inspirovat k lepším věcem, jakéhosi patáka-nahrávače + jeho city k němu nebyly úplně přátelské, tak to nechtěl vidět... a kdy nejčastěji nechceme vidět negativní vlastnosti toho druhého? Když jsme zamilovaní.... takže si myslím, ta zamilovanost je spíše omluva pro to, proč tu jejich "spolupráci" Brumbál nezarazil dřív...
|
Restie Autor: Anonym [81.30.232.32] Datum: 2007-10-24 10:15:04 Tady jsou ještě dva další články k tématu, i když v tom druhém se mluví i o dalších věcech... takže, kdo nečetl knihu, ať ten druhý link neotvírá... http://today.reuters.com/news/articlenews.aspx?type=entertainmentNews&storyID=2007-10-23T152444Z _01_N23210446_RTRUKOC_0_US-ARTS-ROWLING.xml&pageNumber=0&imageid=&cap=&sz=13&WTModLoc=NewsArt-C1-ArticlePage2 http://canadianpress.google.com/article/ALeqM5hESYP2fH1YI0JG2DwtDeA3b6fTgw
|
Autor: dannymark Datum: 2007-10-24 19:57:47 To je zvláštní, že to najednou skoro všem vadí... A když něco J.K. Rowlingová zveřejní po vydání sedmého, tedy posledního dílu, kde se má všechno vysvětlit, berete to hned jako snahu o zviditelnění už tak diskutované série. Myslím, že to tak není. Prostě jen vypustila ven další vedlejší informaci o jednom charakteru. A Rowlingová do knížky homosexuála necpe. Dověděl se snad někdo z vás, co jste četli sedmičku o Brumbálově orientaci? Nedočetli, protože to tam napsané není, takže jak může dětem cpát že je homosexuál. Malé děti si raději přečtou knížku než aby brouzdali po internetu a hledali, jak to vlastně s jejich oblíbenými postavami je... Proto to Rowlingová asi do té knížky nedala.
|
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-24 20:06:38 No podle mě to tam měla buď dát anebo nechat vůbec. Tohle je nanic, číst Sedmu s vědomím, že všechno řečeno nebylo. Ta kniha pomalu existuje víc na internetu než na papíře.
|
Autor: dannymark Datum: 2007-10-24 20:48:24 To je sice pravda, ale uznej, že by bylo asi nemyslitelné vysvětlit ÚPLNĚ všechno v jedné, poslední knize. To by musela mít mnoho set stránek...
|
Autor: Anonym [77.48.81.5] Datum: 2007-10-24 21:21:02 je to divné.... myslela jsem, že Brumbála znám...
|
Autor: Anonym [213.192.63.66] Datum: 2007-10-24 21:27:33 kráávoviina!! Už neví coby, tak si vymýšlí tyhle debiliny
|
Autor: Anonym [193.179.150.58] Datum: 2007-10-24 22:55:14 brumbál je fajn chlap ...a jestli je gay nebo není je mi fuk.ale je
|
Autor: Fulmina Datum: 2007-10-25 10:35:03 Vy jste šiblí, fakt. Hned za tím hledáte to nejhorší..
|
Autor: LukiF Datum: 2007-10-25 10:56:28 Mě to přijde taková zbytečná, ale naprosto zbytečná informace, ke knihám to člověk opravdu nepotřebuje a na netu si lidi můžou vymyslet naprosto cokoliv...
|
Autor: Miška Datum: 2007-10-25 18:26:05 To mě by vůbec nevadilo, kdyby poslední kniha měla mnoho set stránek
|
Autor: dannymark Datum: 2007-10-26 19:21:18 Ani mně ne, ale líbí se mi že J.K. Rowlingová v sedmičce neprozradila všechno.... Aspoň je kolem některých postav pořád tajemno...
|
Esclarte Autor: Anonym [88.100.238.15] Datum: 2007-10-26 19:32:30 Pravda, sexuální orientaci některých ještě neznáme.
|
Autor: dannymark Datum: 2007-10-28 16:29:14 Neměl jsem na mysli jen sexuální orientaci...
|
ECH Autor: Anonym [62.240.171.254] Datum: 2007-11-01 19:05:36 Nepřipadá Vám, že se Rowlingová trochu zbláznila. Nejdřív takovej masakr v HP7, teď tohle. Ale zase na druhou stranu je to zajímavý
|
Autor: Anonym [85.207.194.115] Datum: 2007-11-03 23:10:49 hi,hi a já si myslela, že Brumbál měl kdysi něco s McGonagallovou.
|
Autor: Anonym [88.101.182.114] Datum: 2007-12-06 17:51:24 já myslim že to bylo teda úplně zbytečný říkat že je homouš.nevim proč to říká když je to knížka pro děti no ikdyž v těch posledních knížkách tam pozabíjela všechno co se dalo
|
Autor: Anonym [85.132.212.209] Datum: 2007-12-07 20:39:40 To je strašné!!!!!!!!!!
|
Autor: Anonym [85.135.148.138] Datum: 2007-12-09 22:00:08 Myslim si ze je to blbost.
|
gay????????????!!!!!!!! Autor: Anonym [62.177.100.183] Datum: 2007-12-15 22:30:08 mno, rikat to asi nemusela, ze jo, ale stalo se, no,..... co s tim vsichni nadelate?!? me by nezajimalo JESTLI je gay, ale jestli je porad panic nebo ho pustili do postele.......¨ hahahhahahhahahahahhaha no, ale zpestrilo to to cekani na knihu, ze?- teda pro ty, co necetli na internetu nebo anglickou verzi apod...
|
mik-mik Autor: Anonym [88.83.169.29] Datum: 2007-12-19 17:30:12 pred prectenim hp7 sem myslel ze brumbala zanm, pak jsem zjistil ze je uplne jiny :-D
|
Zebra Autor: Anonym [212.158.156.176] Datum: 2008-01-18 20:24:24 Nemáte to jedno?
|
Autor: Anonym [77.104.245.61] Datum: 2008-01-28 20:03:37 Vždyť je upe jedno jestli je to homouš, ne?! Ten kdo chce, si tu knížku stejně přečte a ten komu to vadí, tak jí číst nebude. (což bude menšina) Jo a po tom co se událo v posledních dílech mi to zrovna nepřijde jako knížka pro malý děti (a to sem ještě nečetl sedmičku). Jenom, když si to člověk vezme tak ten kdo tu sérii četl od prvního dílu, tak si Brubála oblíbil, nebo alespoň bral za důležitou postavu knihy, takže i když Rowlingová vypustila tuhle informaci tak je to pořád ta samá postava. Tedy ne, že já bych měl homosexuali nějak rád (tedy je NEMÁM rád) , ale přijde mi to trochu povrchní, když ho ted někteří lidé (skoro všichni) odsuzujou.
|
Autor: Anonym [84.244.107.241] Datum: 2008-02-04 20:30:48 Tk od 4.-5. dílu HP rozhodně není knížka pro děti...(a kdyby byla přímí info o Brumlově homosexualitě by mi nevadilo), ale přišlo mi to tk nějak zbytečný. Jako Brumbála mám pořád stejně rád, ale v knížce vztah mezíi ním a tamtím náckem vysvětlila úplně dostatečně a logicky...
|
Autor: Anonym [195.113.185.8] Datum: 2008-02-06 07:41:40 no páni tak uvidime ne?
|
Autor: Anonym [88.103.235.54] Datum: 2008-02-06 19:23:27 tak to je blbost jestli si myslite ze to rekla aby se o ni mluvio jeste vic - zrovna J.K to fakt nemá zapotřebí...
|
Autor: Anonym [84.244.107.241] Datum: 2008-02-06 21:29:41 já ti nwm...příjde mi to stejný jako to že chce aby její knížky byli jen na ekologickym papíře a že se zajmá o zamřížovaný postýlky
|
Hermiona Autor: Anonym [213.29.115.10] Datum: 2008-02-07 13:57:31 Já si myslím že je to konec konců jedno. Brumbála si každý může představit jak chce.ne? Nikdo přece nemusí tomuto tvrzení vůbec věřit!!!
|
Autor: Anonym [84.244.107.241] Datum: 2008-02-07 17:48:37 takhle bych to tky viděl
|
ježiši! Autor: Anonym [90.176.109.217] Datum: 2008-02-23 16:31:56 jste pěkně netolerantní! to že brumbál je gay přece všecko vysvětluje! šmarja! a co je na tom špatného? proč by to mělo děti pohoršovat? nechápačka
|
Autor: Anonym [147.251.210.216] Datum: 2008-02-26 17:37:51 néééé!! proč?? to nemohla držet zobák? tedko se mi zkazí všechny scény kde je brumbál s harrym i kde je se snapem, protože budu furt větřit náznaky homo... doprčic, ta je teda praštěná, takhle to nakonec podělat!!! a já jsem doufala že nám nakonec řekne, že brmbál celej život miloval mcgonagallovou!!! dopr... jak mam ted verit, ze mel harryho rad normalne??
|
Autor: Anonym [89.103.10.80] Datum: 2008-03-24 15:04:31 boha to je blbost, Brumbál gay nebyl a nebude. Už sem řekla.
|
trapas Autor: Anonym [89.31.12.180] Datum: 2008-06-25 14:01:23 To je fakt trapné, už neví, co by vymyslela, opravdu to přehání ! A v knížce se o lásce nepíše, jen o přátelství, tak nezmatkujte...
|
uhm Autor: Anonym [195.91.54.114] Datum: 2008-06-29 18:34:45 ja ked som to precitala sa mi neztdalo ze je homosexuál čím sa to tam akože prejavilo ??
|
Autor: Anonym [88.146.123.2] Datum: 2008-07-04 14:53:41 Kriste pane! Ještě někde u prvních komentů jsem myslela, že napíšu něco jako: ,,ano, tahle informace byla naprosto zbytečná a Rowlingová to trochu přepískla." Ale nějak mě ty další komentáře znechutili. Všichni se chlubíme, jak jsme jsme pokročili ve vývoji, jak jsme vyspělejší. Ale sakra řekněte mi jaký je rozdíl mezi námi a lidmi ze středověku, kteří poznávali čarodějnice podle zrzavých vlasů?! Asi to měla na tvrdku napsat do knihy, pokud si za touhle charkteristikou stojí. Měla by se konečně začít vychovávat generace, které bude úplně jedno s kým kdo spí nebo kdo ví co! A knihy jsou k tomu nejlepší!
|
Simča Autor: Anonym [85.132.242.227] Datum: 2008-07-09 20:29:59 Si tak ěnjak nemužu pomoct ale v té knize to bylo dost jinak
|
Autor: Anonym [217.196.215.225] Datum: 2008-07-13 15:09:49 Souhlasím s Fulminem
|
Autor: Anonym [212.90.248.182] Datum: 2008-07-15 11:07:26 jestli je brumbal gey je mi to celkem fuk....tyhle knizky miluju a zadna takova informace mi na to neznici pohled....brumbal je super vymyslena postava...a co delal se snapem nebo s harrym kdyz byli samy....rekla bych ze nic,co by bylo s okolnostmi s tim geyem...ty knizky sem precetla hodnekrat na to abych vedela kdo je jakej a tak...takze bych to nechala byt jaky to je a nerozebirala bych to dal...je to zbytecny...!!!
|
Autor: Anonym [88.102.252.84] Datum: 2008-07-19 20:56:05 to je BLBOST
|
Autor: Anonym [90.177.172.189] Datum: 2008-07-30 20:55:53 Ale hned nato zase, že pořád něco vymýšleli a měli nové a nové nápady. To je na houby.
|
Autor: Anonym [83.208.146.138] Datum: 2008-08-29 21:08:37 Nevidim problem... i deti by se mely ucit toleranci, pokud se k nim ta informace dostane, a je to super, ze tim Jo takhle pomaha mensinam
|
Spoiler Autor: Anonym [85.207.42.204] Datum: 2008-09-17 23:30:11 Není to pravda, přečetl jsem poslední díl anglicky a o tom, že by se Brumbál zamiloval do Grindelwalda není ani zmínka. Je to jen čaroděj, kterého obdivoval a měli hodně zajímavé společné názory, ale gay??? Tak to vůbec! Asi chtěla jen přitáhnout ještě větší pozornost na svou knížku.
|
Autor: Anonym [85.71.97.172] Datum: 2008-11-01 17:05:12 No pokud Rowla fakt řekla, že Brumbál je gay, tak její prohlášení vážně nechápu... JAKÝ SMYSL tahle informace má...?!? A přesně: tahat tohle do příběhů pro děti - ale i kdyby to bylo pro dosplělé, jakože ta 6. je s viteálama a s velkým prostorem ohledně Raddleyovi osoby a jeho minulosti dooost už spíš pro dospělé (a podobně 7.), tak furt smysl téhle "hlášky" prostě nechápu. Jó Rita...
|
Autor: eva Datum: 2008-11-01 19:51:58 to jsem si o brumbálovi nemyslela ?
|
Autor: Negr Datum: 2009-01-01 19:31:56 me se brumbal libil nejvic ale byl uplne blbej mohl volemorta v petce zabit
|
Brumbál Autor: Anonym [90.177.12.208] Datum: 2009-01-04 00:20:32 Hm, že je Brumbál gay se mi sice moc nelíbí, ale budiž no... A v pětce Voldemort NEMOHL zabít.. jedinou šanci měl na ministerstvu kouzel, ale za prvé Brumbál není vrah a za druhé přece věděl, že je předurčeno, že to má udělat Harry.... a nejdůležitější je, že kdyby se ho přece jenom pokusil zabít, tak by se mu to NEPODAŘILO!! Protože v pátem díle měl Voldemort ještě k dispozici spoustu viteálů, takže pomocí nich by určitě znovu ožil, takže by to v podstatě bylo nemyslné, ne??
|
cho Autor: Anonym [88.100.198.23] Datum: 2009-02-16 17:37:23 jo tho je hustý male třeba jako to cpát do knížek (jako mě, mě je něco přes 10 let ) alw jinhak ho úplně miluju jako harryho
|
Kelsie Autor: Anonym [85.71.110.183] Datum: 2009-02-18 17:52:27 Otáčí se v hrobě.
|
Negrovi Autor: Anonym [85.71.110.183] Datum: 2009-02-18 17:55:47 Probůh, ty jsi asi knihy nečetl dopředu ? Nebo jsi nečetl žádnou knihu ? Pokud ne, nejsi ani dobrý divák .. Jak už nějaký anonym předemnou napsal, jediný kdo Voldemorta má šanci zabít je sám Harry. Kdyby ho zabil, zabil by společně s ním i celou pointu věštby. S těmi viteály - to teprve bude, tudíž chápu, že jsi to nevěděl.
|
Brum Autor: Anonym [89.103.136.48] Datum: 2009-03-04 14:49:15 Je jedno, jestli je Brumbál gay nebo ne, je to zajímavá postava. A nevím, proč by děti neměly číst o homosexuálech. Zavírat oči před něčím co existovalo, existuje a existovat bude je ta největší hloupost. A pokud se nenaučí tolerovat ostatní včetně homosexuálů, vyrostou z nich netaktní a netolerantní chytráci, kteří všechno znají, všude byli a jejich názor je ten nejlepší, což je podle mně docela odstrašující.
|
keyzar Autor: Anonym [79.127.254.3/192.168.1 Datum: 2009-03-16 13:20:47 buzen je vsude plno, tak se ani moc nedivim...
|
gogolak Autor: Anonym [85.132.191.39] Datum: 2009-03-30 12:40:52 Brumbál je fajn chlápek a jestli je gay nebo ne, to je vcelku jedno, nemyslíte? Já osobně jsem brečel po jeho smrti v Princi dvojí krve jako děcko. Myslím, že v celém Harrym Potterovi nebylo mocnějšího a přitom laskavějšího kouzelníka, než byl právě Brumbál.
|
Autor: Iv Rusová Datum: 2009-06-14 13:37:03 Brumbál A gay?! no co hlavně že je po Grindelwaldovi
|
anonym Autor: Anonym [213.155.227.229] Datum: 2009-07-15 10:02:47 Tak takovouhle hovadinu jsem fakt jeste neslysel :D Prislo vam snad nekomu z vas kdo cetl knihu ze by mel Brumbál sklony k ehm.. ? :D Jasne ze ne, s Grindewaldem se přátelili jen kvůli relikviím..
|
... Autor: Anonym [85.239.254.100] Datum: 2009-08-11 16:35:22 Zato zpráva mě velmi zaskočila...Proti homosexuálům nic nemám, ale představit si Brumbála v tomto postavení mě prostě šokovalo...Nemyslím si, že tohle bylo nejlepší rozhodnutí Rowlingové.
|
Ou... Autor: Anonym [89.235.0.110] Datum: 2009-09-22 11:43:59 Promiňte...většina z vás si jistě řekne, že jsem totální blb,zamindrákovanec či odpůrce homosexuality,ale opak je pravdou...Mám dva kamarády, kteří jsou homosexuálové a moc jim to spolu sluší,pak pár dalších kamarádů a kamarádek jejichž orientace je jiná než má,ale tahle zpráva o Brumbálovi mě zasáhla... Vyloženě mě šokuje...ne představa že Brumbál byl homosexuál,ale druhá strana zprávy... Brumbál byl sám,neměl manželku,děti...po celý svůj život...A pak je z něj homosexuál? Takže můj kamarád,kterému je čtyřicet,je ostýchavý,takže se bojí ženu, která se mu líbí oslovit a nikdy žádnou ženu neměl je v tom případě homosexuál??? No to je zajímavé proč je tedy na větvy z různých žen a neustále o nic básní a chlapi jsou pro něj nic? Newím jak většina lidí, kteří Harrymu Potterovi a kouzelnickému světu propadli,ale já jako dítě které kvůli nepřátelskosti ostatních každý den po návratu ze školy padla do postele a nbxla v našem světě ale žila v tom jeho,ale pro mě byl Brumbál něco jako otec,dědeček,a přišlo mi normální že může být sám...proč ne? A kdyby mi tehdy když jedinou věcí která mě držela a pomáhala mi někdo řekl že Brumbál je homosexuál,to by mě asi dost rozpoltilo a nevěděla bych co dělat...i teď ač jsem se z života v kouzelnickém světě dostala mě to ranilo...copak člověk,který s nikým nežije musí být homosexuál?
|
Weuu Autor: Anonym [78.110.210.105] Datum: 2009-11-01 15:38:27 Já si myslim že by JKR měla psát pořád další díly tk nejspíš jí to dost hodně dobře vynáší, a tak když vidí jak to sype tk by mohla napsat zase nějaký nový jako překvápko pro fanoušky
|
Ginny Autor: Anonym [90.178.17.225] Datum: 2009-11-04 19:31:37 tak to mě nenapadlo, vlastně to tak ale clekem vychází
|
Ginny Autor: Anonym [90.178.17.225] Datum: 2009-11-04 19:34:50 souhlasím s Weuu, já jsem fanoušek a štve mě ,že už není ,co číst. Neříkám, že neexistují jiný knížky, ale tahle mně přirostla jaksi k srdci, navíc JKR na tom není vůbec špatně=D
|
Albus Brumbal Autor: Anonym [80.188.106.203] Datum: 2009-12-13 01:17:31 No, hlavne se me zda ze si JKR dost protireci. V knizce se výslovně páše, že kdyz byl Brumbal mladej tak, ze si zahraval s cernou magii a proto se skamarádil s Grindelwaldem. No a pak tu ctu, ze byl do nej zamilovanej a protoze zjistil, ze se Grindelwald zajima o cernou magii tak se rozesli. Myslim, ze tuhle odpoved nemela dobre promyslenou..
|
Autor: Anonym [90.177.191.95] Datum: 2009-12-19 11:30:27 Ginny souhlasim s tebou,protože jak knihy tak filmy byly dobrý a to byly skoro jediný knihy který jsem četla když jsem měla čas.
|
ou-Anastázie Autor: Anonym [94.242.87.38] Datum: 2010-03-07 20:35:34 mohla by sis vytvořit viteály a pak by tě to nezabylo(nic)
|
Autor: Anonym [86.140.24.11] Datum: 2010-04-29 19:43:36 tož děcka ted sem to dočetla,,pěkné polemizace
|
Autor: Anonym [94.113.171.29] Datum: 2010-08-14 15:55:59 kazdz spisovatel ma pravo prezentovat postavi ktere se mu zrodili tak jak to citi je to pouze jeho osobni zalezitost a nase pouze osobni zalezitost je jestlin budem cist knihy toho ci onoho autora a pokud si nektere dite precte ze je brumbal homosexual tak uz zalezi na tom kdo mu je blyzky jak mu to poda.taky to mohl byt muslim cernoch nebo starej panic je to jedno urcite najednou nebudou vsechny deti homosexualove az vyrostou
|
Autor: Anonym [93.181.112.228] Datum: 2010-10-24 20:27:38 ahoj zajděte prosím na můj web :http://www.harrypotter.wbs.cz a tahle stránka je mooooc dobrrráááá a v trailerech na sedmičku se ron a harry hádají a ron vyštěkn,že Harry neví jaký to je jeho rodiče jsou mrtví,jeho rodina je mrtvá!!!! PŘIJDE MĚ TO DOST HNUSNÝ!!!!!
|
Autor: Anonym [77.48.59.175] Datum: 2010-12-31 13:07:30 ja jsem si stejnak i driv myslel, ze je brumbal gay vsak v ohnivem poharu dal pusu chlapovi.
|
Jessey Autor: Anonym [90.180.20.205] Datum: 2011-01-21 19:13:28 pochybuju ze JKR tohle tvrdila jenom proto aby se knihach dele mluvilo...je to moje nejoblibenejsi spisovatelka a ja verim ze jestli rekla nekdy ze je Brumbal gay,tak uz to mela od zacatku vymyslene...myslim ze to ani nebyl hlavni duvod, proc brumbal tak dlouho neprokoukl Grindewalda,byla to spis omluva brumbalova chovani...ale primo do knihy to dat nechtela,protoze to mohlo hodne lidi pohorsovat..treba jako tady nekdo pise ze si mysli jak asi mohl mit brumbal harryho a snapea rad kdyz byl gay..tohle jsou blbosti vzdyt holka a kluk taky muzou byt pratele, tak proc by gay nemohl mit za kamarada kluka?! priznavam ze, kdyz JKR tohle rekla,byl to šok ale vzdyt na brumbalovi to vlastne nic nemeni, ne? Navic vsechny knihy rowlingové jsou proti predsudkum-to je vlastne hlavni tema. Takze to, ze je brumla gay nic na pribehu nemeni a spis potvrzuje to,o cem celou dobu pise, ze jakekoliv predsudky jsou spatne.
|
Boha.. Autor: Anonym [95.173.207.34] Datum: 2011-08-23 15:52:29 To jsou FAKE informace.
|
Coo???? Autor: Zarča Datum: 2015-08-25 19:19:08 No tohle? Tak to bych do albuse neřekla.
|
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.