'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - *SPOILER* Myslíte si, že Brumbála dobře znáte?
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka > Napište nám

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
3.133.151.90

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

 

*SPOILER* Myslíte si, že Brumbála dobře znáte?

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  SPOILERY 7.kniha
Příspěvek přidal(a) dannymark   
pondělí, 22 října 2007, 17:00
Velké překvapení připravila svým fanouškům v New Yorku britská autorka veleúspěšných příběhů o čarodějnickém učni Harrym Potterovi Joanne K. Rowlingová - oznámila jim velice zajímavou zprávu o Brumbálovi. Pokud Vás zajímá o co jde, pak čtěte dále! SPOILER (článek obsahuje odkaz na sedmou knihu).

Při páteční autogramiádě v Carnegie Hall, která je součástí jejího prvního amerického literárního turné po sedmi letech, potvrdila J.K. Rowlingová to, nač měli mnozí její příznivci podezření - že si "vždycky myslela, že Brumbál je gay", napsal webový server E! Online.

Podle spisovatelky se Brumbál, kterého ztvárnil irský herec Michael Gambon, zamiloval do okouzlujícího čaroděje Gellerta Grindelwalda. Ten se objevuje v sedmém a patrně posledním díle ságy s názvem Harry Potter and the Deathly Hallows, který zatím nebyl do češtiny přeložen.

Když prý ale Brumbál zjistí, že se jeho oblíbenec zajímá více o černou, zlou magii než o tu dobrou, je strašně zklamaný a rozhodne se svého rivala zničit. Tahle láska, prohlásila spisovatelka, byla Brumbálovou "velkou tragédií". "Zamilujeme-li se, můžeme být do jisté míry slepí," řekla.

Fanoušci to berou jako obohacení Brumbálova charakteru

Posluchači prý po jejím přiznání ztichli a po chvíli začali bouřlivě tleskat. Dvaačtyřicetiletá Rowlingová prohlásila, že kdyby bývala věděla, jaká bude reakce, prozradila by to na Brumbála dříve. Fanoušci na čelní webové stránce příznivců Harryho Pottera TheLeakyCauldron.org se liší v názoru na tuto novinku.

Někteří si nejsou jisti, zda Rowlingová od svého tvrzení ohledně Brumbála nakonec neupustí, jiní ho označili za zbytečné a další informaci o řediteli Bradavic vítají jako obohacení jeho charakteru.

Anglické vydání dílu Harry Potter and the Deathly Hallows, které se na pultech prodejen objevilo letos v červenci, se stalo nejrychleji se prodávající knihou v dějinách. Během prvních čtyřiadvaceti hodin se v Británii a Spojených státech prodalo více než 11 miliónů výtisků.

Zdroj: Novinky.cz

 
 


Komentáře
Autor: Fulmina Datum: 2007-10-22 17:18:07
Jo jo.. kdyby to řekla u před 15 lety, lidi by ji asi ukamenovali :)
Autor: dannymark Datum: 2007-10-22 17:19:40
Nojo, dost lidí je netolerantních... :roll
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-22 17:20:15
Ne. Po přečtení Deathly Hallows jsem si myslela, že brumbála znám, ale teď už si radši nemyslím vůbec nic. Kdoví, s čím ještě spisovatelka přijde.
fixaman
Autor: Anonym [217.77.165.53] Datum: 2007-10-22 18:21:49
Jj, je to fajn, že nám JKR dává pořád o čem přemýšlet.. :o)
Autor: Anonym [147.251.103.201] Datum: 2007-10-22 18:33:21
Sorry, nekamenujte mě, ale mě to fakt silně připomíná články Rity Holoubkové :grin Ale ta podobnost je určitě čistě náhodná :grin
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-22 18:40:40
Tak a teď by ještě měla JKR kápnout božskou, co se týká Aberforta. Jaká že byla jeho životní láska (spíš lásky, že...) :p
Autor: Ness Datum: 2007-10-22 18:52:02
To je přece naprosto jasné, incest s Albusem.
Autor: LukiF Datum: 2007-10-22 19:06:33
méééééé
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-22 19:09:45
To by tam nebylo množné číslo. (Aberforth jich měl za život určitě hodně. :p )
Autor: Anne Datum: 2007-10-22 19:44:02
no mě to připadá hrozný, cpát homosexuály už i dětem do knížek :x :x nevím co říct, snad asi chce větší popularitu, ale u mě se Jo teda propadla, je to strašný :zzz a s tím článkem Rity sohlasím :grin
Autor: Anonym [84.244.80.240] Datum: 2007-10-22 20:09:10
Nemáte ještě odkaz někdo na nákej anglickej článek?.....mně se tomu pořád nechce věřit.......ale dobře jestli to napsala, sám nevím jak se k tomu vyjádřit, ale určitě si myslím, že to neovlivní děti.........sám se tedy spoilerům vyhýbám, ale prý by snad o žádné orientaci v knížce neměla být řeč, takže tadyto je jen navrh a ty co čtou jen knížky a nezajímaj je media tak se to ani nemusí dozvědět, takže pro ty co se dál pitvaj v charakterech dobrá rozšiřující informace.......a pro ty co je zajímá jen knížka, tak se přece nic neděje.....myslím, že Rowlingová chce aby se o Potterovi neustále mluvilo, ale zase to až tak nepřehnala, ael to je věc názoru
Autor: Anonym [82.99.169.226] Datum: 2007-10-22 20:09:20
Myslim si že Jo nevěděla co by plácla tak řekla takovou kravinu :grin
pro autora příspěvku z 22.10.07 20:09:10
Autor: Anonym [85.70.69.72] Datum: 2007-10-22 20:48:12
Jsi správně informovaný, v knihách o ničem takovém není řeč.
Autor: Anonym [213.226.197.19] Datum: 2007-10-22 20:52:43
Co máte proti homosexuálům? Pro mě bude Brumbál stále ten moudrý starý muž jako byl předtím, i kdyby byl třeba zoofil. :)
Autor: Albert Zweistein Datum: 2007-10-22 21:15:13
Co máte proti zoofilům? Pro mne bude Aberforth pořád ten milý starý hostinský, i kdyby byl třeba homosexuál. ;)
Autor: Benarddim Datum: 2007-10-22 21:48:24
Jako by těch slashů už nebylo dost. 
Ne, nemám nic proti těm či oněm (v dnešním světě je už nebezpečné mít něco proti čemukoliv), ale vadí mi tahle "propagace" a "jen aby se mluvilo". Je to koneckonců nechutné. 
Jak si pamatuju na sebe - kdybych něco podobného zjistila o nějaké postavě mé oblébené knížky, byl by to pro mě dosti silný šok. A děcka dnes čtou kdeco - vsadím se, že se nějaké k té informaci dostane. 
To nebylo od Rowlingové zrovna pěkné. :roll
Autor: Anonym [85.92.55.18] Datum: 2007-10-22 22:30:14
ona tím jne vysvětlovala proč Brumbál odzačátku neprokoukl Grindelwalda - "byl zaslepen láskou"... 
myslím, že si to nevymyslela jen proto, aby se o jejích knížkách více mluvilo
Restie - pro Anonym [84.244.80.240]
Autor: Anonym [85.71.211.242] Datum: 2007-10-22 22:54:26
Psalo o tom hodně novin, ale myslím, že jeden z nejobsažnějších je tento + hovoří se tam o dalších postavách = POZOR SPOILER 
http://www.mtv.com/movies/news/articles/1572399/20071019/story.jhtml?rsspartner=rssYahooNewscrawler 

Autor: Aries Datum: 2007-10-22 23:37:23
Alberte, já z tebe fakt už nemůžu :grin
pro Anonym [85.92.55.18]
Autor: Anonym [88.100.238.15] Datum: 2007-10-23 10:28:08
Copak v knize není logicky vysvětleno, co vedlo Brumbála a Grindelwalda dohromady? Nadání, píle, touha po poznání. A bohužel i po moci nad ostatními. Brumbál se později cítil vinen tím, že měl tehdy sám blízko k tomu, aby se z něj stalo něco podobné pozdějšímu Grindelwaldovi nebo Voldemortovi. Nebyl zaslepen láskou, ale svým nadáním a vidinou moci. Zaslepení láskou na mě působí jako dodatečné a docela zbytečné zdůvodnění.
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-23 10:48:03
(předchozí komentář byl ode mě, nebyla jsem ještě přihlášená) 
Tím nechci říci, že by bylo vyloučeno, aby Brumbál Gellertka miloval. Jenom ta láska vůbec není potřeba ke zdůvodnění toho všeho. Viz rozhovor Harryho a Aberfortem a scéna na "nádraží."
hm
Autor: Pikky2 Datum: 2007-10-23 16:27:30
já fakt nevím k čemu jí to je,brumbal snad v 6 knižce zemrel ne?
Brubál
Autor: Anonym [72.14.193.5/86.49.16.1 Datum: 2007-10-23 18:13:44
Je nejlepší kouzelník za nynější dobu. je nositelem Merlinova řádu první třídy. nejenže je moudrý ale je také vychytralý a lidé jako čtenáři nebo pozorovatelé by si ho měli vážit. :p
Pro Anonyma nade mnou
Autor: Albert Zweistein Datum: 2007-10-23 21:09:49
Prozradím ti tajemství: Brumbál je vymyšlenej.
Pro Alberta
Autor: Arlondia Datum: 2007-10-23 21:15:18
Nech toho, nebo z toho bude mít trauma. Ještě mu prozraď, že Ježíšek neexistuje, a máme tu zralého adepta na ozkoušení nového zabezpečovacího zařízení na mostě na Praze 4
Restie - 4 Esclarte
Autor: Anonym [81.30.232.32] Datum: 2007-10-24 10:00:59
Já si nemyslím, že Jo tu "zaslepenost láskou" myslela jako odůvodnění... myslím si, že při Brumbálově mírumilovné a spravedlivé povaze, začal Brumbál velmi brzy (podvědomě) tušit, že Grindelwaldovi úmysly nejsou úplně čisté, ale protože v něm viděl někoho, kdo by ho mohl inspirovat k lepším věcem, jakéhosi patáka-nahrávače + jeho city k němu nebyly úplně přátelské, tak to nechtěl vidět... a kdy nejčastěji nechceme vidět negativní vlastnosti toho druhého? Když jsme zamilovaní.... takže si myslím, ta zamilovanost je spíše omluva pro to, proč tu jejich "spolupráci" Brumbál nezarazil dřív...
Restie
Autor: Anonym [81.30.232.32] Datum: 2007-10-24 10:15:04
Tady jsou ještě dva další články k tématu, i když v tom druhém se mluví i o dalších věcech... takže, kdo nečetl knihu, ať ten druhý link neotvírá... 
http://today.reuters.com/news/articlenews.aspx?type=entertainmentNews&storyID=2007-10-23T152444Z 
_01_N23210446_RTRUKOC_0_US-ARTS-ROWLING.xml&pageNumber=0&imageid=&cap=&sz=13&WTModLoc=NewsArt-C1-ArticlePage2 
http://canadianpress.google.com/article/ALeqM5hESYP2fH1YI0JG2DwtDeA3b6fTgw
Autor: dannymark Datum: 2007-10-24 19:57:47
To je zvláštní, že to najednou skoro všem vadí... A když něco J.K. Rowlingová zveřejní po vydání sedmého, tedy posledního dílu, kde se má všechno vysvětlit, berete to hned jako snahu o zviditelnění už tak diskutované série. Myslím, že to tak není. Prostě jen vypustila ven další vedlejší informaci o jednom charakteru. A Rowlingová do knížky homosexuála necpe. Dověděl se snad někdo z vás, co jste četli sedmičku o Brumbálově orientaci? Nedočetli, protože to tam napsané není, takže jak může dětem cpát že je homosexuál.:roll Malé děti si raději přečtou knížku než aby brouzdali po internetu a hledali, jak to vlastně s jejich oblíbenými postavami je... :roll Proto to Rowlingová asi do té knížky nedala.
Autor: Esclarte Datum: 2007-10-24 20:06:38
No podle mě to tam měla buď dát anebo nechat vůbec. Tohle je nanic, číst Sedmu s vědomím, že všechno řečeno nebylo. Ta kniha pomalu existuje víc na internetu než na papíře.
Autor: dannymark Datum: 2007-10-24 20:48:24
To je sice pravda, ale uznej, že by bylo asi nemyslitelné vysvětlit ÚPLNĚ všechno v jedné, poslední knize. To by musela mít mnoho set stránek...
Autor: Anonym [77.48.81.5] Datum: 2007-10-24 21:21:02
je to divné.... myslela jsem, že Brumbála znám... :roll :roll
Autor: Anonym [213.192.63.66] Datum: 2007-10-24 21:27:33
kráávoviina!! Už neví coby, tak si vymýšlí tyhle debiliny :roll :x
Autor: Anonym [193.179.150.58] Datum: 2007-10-24 22:55:14
8) brumbál je fajn chlap ...a jestli je gay nebo není je mi fuk.ale je :p
Autor: Fulmina Datum: 2007-10-25 10:35:03
Vy jste šiblí, fakt. Hned za tím hledáte to nejhorší..
Autor: LukiF Datum: 2007-10-25 10:56:28
Mě to přijde taková zbytečná, ale naprosto zbytečná informace, ke knihám to člověk opravdu nepotřebuje a na netu si lidi můžou vymyslet naprosto cokoliv...
Autor: Miška Datum: 2007-10-25 18:26:05
To mě by vůbec nevadilo, kdyby poslední kniha měla mnoho set stránek :)
Autor: dannymark Datum: 2007-10-26 19:21:18
Ani mně ne, ale líbí se mi že J.K. Rowlingová v sedmičce neprozradila všechno.... Aspoň je kolem některých postav pořád tajemno...
Esclarte
Autor: Anonym [88.100.238.15] Datum: 2007-10-26 19:32:30
Pravda, sexuální orientaci některých ještě neznáme.
Autor: dannymark Datum: 2007-10-28 16:29:14
Neměl jsem na mysli jen sexuální orientaci... :roll
ECH
Autor: Anonym [62.240.171.254] Datum: 2007-11-01 19:05:36
Nepřipadá Vám, že se Rowlingová trochu zbláznila. Nejdřív takovej masakr v HP7, teď tohle. Ale zase na druhou stranu je to zajímavý
Autor: Anonym [85.207.194.115] Datum: 2007-11-03 23:10:49
hi,hi a já si myslela, že Brumbál měl kdysi něco s McGonagallovou. :?
Autor: Anonym [88.101.182.114] Datum: 2007-12-06 17:51:24
já myslim že to bylo teda úplně zbytečný říkat že je homouš.nevim proč to říká když je to knížka pro děti :roll no ikdyž v těch posledních knížkách tam pozabíjela všechno co se dalo :grin
Autor: Anonym [85.132.212.209] Datum: 2007-12-07 20:39:40
To je strašné!!!!!!!!!! 
:upset :upset
Autor: Anonym [85.135.148.138] Datum: 2007-12-09 22:00:08
Myslim si ze je to blbost. :x :?
gay????????????!!!!!!!!
Autor: Anonym [62.177.100.183] Datum: 2007-12-15 22:30:08
mno, rikat to asi nemusela, ze jo, ale stalo se, no,..... co s tim vsichni nadelate?!? 
me by nezajimalo JESTLI je gay, ale jestli je porad panic nebo ho pustili do postele.......¨ 
hahahhahahhahahahahhaha :grin :grin  
no, ale zpestrilo to to cekani na knihu, ze?- teda pro ty, co necetli na internetu nebo anglickou verzi apod...
mik-mik
Autor: Anonym [88.83.169.29] Datum: 2007-12-19 17:30:12
pred prectenim hp7 sem myslel ze brumbala zanm, pak jsem zjistil ze je uplne jiny :-D 
:grin :grin
Zebra
Autor: Anonym [212.158.156.176] Datum: 2008-01-18 20:24:24
Nemáte to jedno? :? :? :?
Autor: Anonym [77.104.245.61] Datum: 2008-01-28 20:03:37
Vždyť je upe jedno jestli je to homouš, ne?! Ten kdo chce, si tu knížku stejně přečte a ten komu to vadí, tak jí číst nebude. (což bude menšina) :) Jo a po tom co se událo v posledních dílech mi to zrovna nepřijde jako knížka pro malý děti (a to sem ještě nečetl sedmičku). Jenom, když si to člověk vezme tak ten kdo tu sérii četl od prvního dílu, tak si Brubála oblíbil, nebo alespoň bral za důležitou postavu knihy, takže i když Rowlingová vypustila tuhle informaci tak je to pořád ta samá postava. Tedy ne, že já bych měl homosexuali nějak rád (tedy je NEMÁM rád) :grin :grin, ale přijde mi to trochu povrchní, když ho ted někteří lidé (skoro všichni) odsuzujou.
Autor: Anonym [84.244.107.241] Datum: 2008-02-04 20:30:48
Tk od 4.-5. dílu HP rozhodně není knížka pro děti...(a kdyby byla přímí info o Brumlově homosexualitě by mi nevadilo), ale přišlo mi to tk nějak zbytečný. Jako Brumbála mám pořád stejně rád, ale v knížce vztah mezíi ním a tamtím náckem vysvětlila úplně dostatečně a logicky...
Autor: Anonym [195.113.185.8] Datum: 2008-02-06 07:41:40
no páni tak uvidime ne? :grin
Autor: Anonym [88.103.235.54] Datum: 2008-02-06 19:23:27
tak to je blbost jestli si myslite ze to rekla aby se o ni mluvio jeste vic - zrovna J.K to fakt nemá zapotřebí...
Autor: Anonym [84.244.107.241] Datum: 2008-02-06 21:29:41
já ti nwm...příjde mi to stejný jako to že chce aby její knížky byli jen na ekologickym papíře a že se zajmá o zamřížovaný postýlky :)
Hermiona
Autor: Anonym [213.29.115.10] Datum: 2008-02-07 13:57:31
Já si myslím že je to konec konců jedno. Brumbála si každý může představit jak chce.ne? :) Nikdo přece nemusí tomuto tvrzení vůbec věřit!!! ;)
Autor: Anonym [84.244.107.241] Datum: 2008-02-07 17:48:37
takhle bych to tky viděl ;) 8)
ježiši!
Autor: Anonym [90.176.109.217] Datum: 2008-02-23 16:31:56
jste pěkně netolerantní! to že brumbál je gay přece všecko vysvětluje! šmarja! a co je na tom špatného? proč by to mělo děti pohoršovat? nechápačka
Autor: Anonym [147.251.210.216] Datum: 2008-02-26 17:37:51
néééé!! proč?? to nemohla držet zobák? tedko se mi zkazí všechny scény kde je brumbál s harrym i kde je se snapem, protože budu furt větřit náznaky homo... doprčic, ta je teda praštěná, takhle to nakonec podělat!!! a já jsem doufala že nám nakonec řekne, že brmbál celej život miloval mcgonagallovou!!! dopr... jak mam ted verit, ze mel harryho rad normalne??
Autor: Anonym [89.103.10.80] Datum: 2008-03-24 15:04:31
boha to je blbost, Brumbál gay nebyl a nebude. Už sem řekla.
trapas
Autor: Anonym [89.31.12.180] Datum: 2008-06-25 14:01:23
To je fakt trapné, už neví, co by vymyslela, opravdu to přehání ! A v knížce se o lásce nepíše, jen o přátelství, tak nezmatkujte...
uhm
Autor: Anonym [195.91.54.114] Datum: 2008-06-29 18:34:45
ja ked som to precitala sa mi neztdalo ze je homosexuál čím sa to tam akože prejavilo ??
Autor: Anonym [88.146.123.2] Datum: 2008-07-04 14:53:41
Kriste pane! Ještě někde u prvních komentů jsem myslela, že napíšu něco jako: ,,ano, tahle informace byla naprosto zbytečná a Rowlingová to trochu přepískla." Ale nějak mě ty další komentáře znechutili. Všichni se chlubíme, jak jsme jsme pokročili ve vývoji, jak jsme vyspělejší. Ale sakra řekněte mi jaký je rozdíl mezi námi a lidmi ze středověku, kteří poznávali čarodějnice podle zrzavých vlasů?! :upset Asi to měla na tvrdku napsat do knihy, pokud si za touhle charkteristikou stojí. Měla by se konečně začít vychovávat generace, které bude úplně jedno s kým kdo spí nebo kdo ví co! A knihy jsou k tomu nejlepší!
Simča
Autor: Anonym [85.132.242.227] Datum: 2008-07-09 20:29:59
Si tak ěnjak nemužu pomoct ale v té knize to bylo dost jinak
Autor: Anonym [217.196.215.225] Datum: 2008-07-13 15:09:49
Souhlasím s Fulminem
Autor: Anonym [212.90.248.182] Datum: 2008-07-15 11:07:26
jestli je brumbal gey je mi to celkem fuk....tyhle knizky miluju a zadna takova informace mi na to neznici pohled....brumbal je super vymyslena postava...a co delal se snapem nebo s harrym kdyz byli samy....rekla bych ze nic,co by bylo s okolnostmi s tim geyem...ty knizky sem precetla hodnekrat na to abych vedela kdo je jakej a tak...takze bych to nechala byt jaky to je a nerozebirala bych to dal...je to zbytecny...!!!
Autor: Anonym [88.102.252.84] Datum: 2008-07-19 20:56:05
to je BLBOST 
 

Autor: Anonym [90.177.172.189] Datum: 2008-07-30 20:55:53
Ale hned nato zase, že pořád něco vymýšleli a měli nové a nové nápady. To je na houby.
Autor: Anonym [83.208.146.138] Datum: 2008-08-29 21:08:37
Nevidim problem... i deti by se mely ucit toleranci, pokud se k nim ta informace dostane, a je to super, ze tim Jo takhle pomaha mensinam
Spoiler
Autor: Anonym [85.207.42.204] Datum: 2008-09-17 23:30:11
Není to pravda, přečetl jsem poslední díl anglicky a o tom, že by se Brumbál zamiloval do Grindelwalda není ani zmínka. Je to jen čaroděj, kterého obdivoval a měli hodně zajímavé společné názory, ale gay??? Tak to vůbec! Asi chtěla jen přitáhnout ještě větší pozornost na svou knížku.
Autor: Anonym [85.71.97.172] Datum: 2008-11-01 17:05:12
No pokud Rowla fakt řekla, že Brumbál je gay, tak její prohlášení vážně nechápu... JAKÝ SMYSL tahle informace má...?!?  
 
A přesně: tahat tohle do příběhů pro děti - ale i kdyby to bylo pro dosplělé, jakože ta 6. je s viteálama a s velkým prostorem ohledně Raddleyovi osoby a jeho minulosti dooost už spíš pro dospělé (a podobně 7.), tak furt smysl téhle "hlášky" prostě nechápu. Jó Rita...
Autor: eva Datum: 2008-11-01 19:51:58
to jsem si o brumbálovi nemyslela ? :sigh :sigh :sigh :sigh
Autor: Negr Datum: 2009-01-01 19:31:56
me se brumbal libil nejvic ale byl uplne blbej mohl volemorta v petce zabit
Brumbál
Autor: Anonym [90.177.12.208] Datum: 2009-01-04 00:20:32
Hm, že je Brumbál gay se mi sice moc nelíbí, ale budiž no... A v pětce Voldemort NEMOHL zabít.. jedinou šanci měl na ministerstvu kouzel, ale za prvé Brumbál není vrah a za druhé přece věděl, že je předurčeno, že to má udělat Harry.... a nejdůležitější je, že kdyby se ho přece jenom pokusil zabít, tak by se mu to NEPODAŘILO!! Protože v pátem díle měl Voldemort ještě k dispozici spoustu viteálů, takže pomocí nich by určitě znovu ožil, takže by to v podstatě bylo nemyslné, ne??
cho
Autor: Anonym [88.100.198.23] Datum: 2009-02-16 17:37:23
jo tho je hustý male třeba jako to cpát do knížek (jako mě, mě je něco přes 10 let :grin ) alw jinhak ho úplně miluju jako harryho :grin
Kelsie
Autor: Anonym [85.71.110.183] Datum: 2009-02-18 17:52:27
Otáčí se v hrobě. :grin
Negrovi
Autor: Anonym [85.71.110.183] Datum: 2009-02-18 17:55:47
Probůh, ty jsi asi knihy nečetl dopředu ? Nebo jsi nečetl žádnou knihu ? Pokud ne, nejsi ani dobrý divák .. Jak už nějaký anonym předemnou napsal, jediný kdo Voldemorta má šanci zabít je sám Harry. Kdyby ho zabil, zabil by společně s ním i celou pointu věštby.  
S těmi viteály - to teprve bude, tudíž chápu, že jsi to nevěděl. ;) :p
Brum
Autor: Anonym [89.103.136.48] Datum: 2009-03-04 14:49:15
Je jedno, jestli je Brumbál gay nebo ne, je to zajímavá postava. A nevím, proč by děti neměly číst o homosexuálech. Zavírat oči před něčím co existovalo, existuje a existovat bude je ta největší hloupost. A pokud se nenaučí tolerovat ostatní včetně homosexuálů, vyrostou z nich netaktní a netolerantní chytráci, kteří všechno znají, všude byli a jejich názor je ten nejlepší, což je podle mně docela odstrašující.
keyzar
Autor: Anonym [79.127.254.3/192.168.1 Datum: 2009-03-16 13:20:47
buzen je vsude plno, tak se ani moc nedivim... :) :grin :p :roll :?
gogolak
Autor: Anonym [85.132.191.39] Datum: 2009-03-30 12:40:52
Brumbál je fajn chlápek a jestli je gay nebo ne, to je vcelku jedno, nemyslíte? Já osobně jsem brečel po jeho smrti v Princi dvojí krve jako děcko. Myslím, že v celém Harrym Potterovi nebylo mocnějšího a přitom laskavějšího kouzelníka, než byl právě Brumbál.
Autor: Iv Rusová Datum: 2009-06-14 13:37:03
Brumbál A gay?! no co hlavně že je po Grindelwaldovi:) :) :) :)
anonym
Autor: Anonym [213.155.227.229] Datum: 2009-07-15 10:02:47
Tak takovouhle hovadinu jsem fakt jeste neslysel :D Prislo vam snad nekomu z vas kdo cetl knihu ze by mel Brumbál sklony k ehm.. ? :D Jasne ze ne, s Grindewaldem se přátelili jen kvůli relikviím..
...
Autor: Anonym [85.239.254.100] Datum: 2009-08-11 16:35:22
Zato zpráva mě velmi zaskočila...Proti homosexuálům nic nemám, ale představit si Brumbála v tomto postavení mě prostě šokovalo...Nemyslím si, že tohle bylo nejlepší rozhodnutí Rowlingové.
Ou...
Autor: Anonym [89.235.0.110] Datum: 2009-09-22 11:43:59
Promiňte...většina z vás si jistě řekne, že jsem totální blb,zamindrákovanec či odpůrce homosexuality,ale opak je pravdou...Mám dva kamarády, kteří jsou homosexuálové a moc jim to spolu sluší,pak pár dalších kamarádů a kamarádek jejichž orientace je jiná než má,ale tahle zpráva o Brumbálovi mě zasáhla... 
Vyloženě mě šokuje...ne představa že Brumbál byl homosexuál,ale druhá strana zprávy... 
Brumbál byl sám,neměl manželku,děti...po celý svůj život...A pak je z něj homosexuál? Takže můj kamarád,kterému je čtyřicet,je ostýchavý,takže se bojí ženu, která se mu líbí oslovit a nikdy žádnou ženu neměl je v tom případě homosexuál??? No to je zajímavé proč je tedy na větvy z různých žen a neustále o nic básní a chlapi jsou pro něj nic? 
Newím jak většina lidí, kteří Harrymu Potterovi a kouzelnickému světu propadli,ale já jako dítě které kvůli nepřátelskosti ostatních každý den po návratu ze školy padla do postele a nbxla v našem světě ale žila v tom jeho,ale pro mě byl Brumbál něco jako otec,dědeček,a přišlo mi normální že může být sám...proč ne? A kdyby mi tehdy když jedinou věcí která mě držela a pomáhala mi někdo řekl že Brumbál je homosexuál,to by mě asi dost rozpoltilo a nevěděla bych co dělat...i teď ač jsem se z života v kouzelnickém světě dostala mě to ranilo...copak člověk,který s nikým nežije musí být homosexuál?
Weuu
Autor: Anonym [78.110.210.105] Datum: 2009-11-01 15:38:27
Já si myslim že by JKR měla psát pořád další díly :grin tk nejspíš jí to dost hodně dobře vynáší, a tak když vidí jak to sype tk by mohla napsat zase nějaký nový :grin jako překvápko pro fanoušky ;)
Ginny
Autor: Anonym [90.178.17.225] Datum: 2009-11-04 19:31:37
tak to mě nenapadlo, vlastně to tak ale clekem vychází :roll
Ginny
Autor: Anonym [90.178.17.225] Datum: 2009-11-04 19:34:50
souhlasím s Weuu, já jsem fanoušek a štve mě ,že už není ,co číst. Neříkám, že neexistují jiný knížky, ale tahle mně přirostla jaksi k srdci, navíc JKR na tom není vůbec špatně=D
Albus Brumbal
Autor: Anonym [80.188.106.203] Datum: 2009-12-13 01:17:31
No, hlavne se me zda ze si JKR dost protireci. V knizce se výslovně páše, že kdyz byl Brumbal mladej tak, ze si zahraval s cernou magii a proto se skamarádil s Grindelwaldem. No a pak tu ctu, ze byl do nej zamilovanej a protoze zjistil, ze se Grindelwald zajima o cernou magii tak se rozesli. Myslim, ze tuhle odpoved nemela dobre promyslenou..
Autor: Anonym [90.177.191.95] Datum: 2009-12-19 11:30:27
Ginny souhlasim s tebou,protože jak knihy tak filmy byly dobrý a to byly skoro jediný knihy který jsem četla když jsem měla čas.
ou-Anastázie
Autor: Anonym [94.242.87.38] Datum: 2010-03-07 20:35:34
mohla by sis vytvořit viteály a pak by tě to nezabylo(nic) :grin :grin :grin :p
Autor: Anonym [86.140.24.11] Datum: 2010-04-29 19:43:36
tož děcka ted sem to dočetla,,pěkné polemizace :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin
Autor: Anonym [94.113.171.29] Datum: 2010-08-14 15:55:59
kazdz spisovatel ma pravo prezentovat postavi ktere se mu zrodili tak jak to citi je to pouze jeho osobni zalezitost a nase pouze osobni zalezitost je jestlin budem cist knihy toho ci onoho autora a pokud si nektere dite precte ze je brumbal homosexual tak uz zalezi na tom kdo mu je blyzky jak mu to poda.taky to mohl byt muslim cernoch nebo starej panic je to jedno urcite najednou nebudou vsechny deti homosexualove az vyrostou
Autor: Anonym [93.181.112.228] Datum: 2010-10-24 20:27:38
ahoj zajděte prosím na můj web :http://www.harrypotter.wbs.cz :p  
a tahle stránka je mooooc dobrrráááá 
 
a v trailerech na sedmičku se ron a harry hádají a ron vyštěkn,že Harry neví jaký to je jeho rodiče jsou mrtví,jeho rodina je mrtvá!!!! 
 
PŘIJDE MĚ TO DOST HNUSNÝ!!!!! :upset
Autor: Anonym [77.48.59.175] Datum: 2010-12-31 13:07:30
ja jsem si stejnak i driv myslel, ze je brumbal gay vsak v ohnivem poharu dal pusu chlapovi.
Jessey
Autor: Anonym [90.180.20.205] Datum: 2011-01-21 19:13:28
pochybuju ze JKR tohle tvrdila jenom proto aby se knihach dele mluvilo...je to moje nejoblibenejsi spisovatelka a ja verim ze jestli rekla nekdy ze je Brumbal gay,tak uz to mela od zacatku vymyslene...myslim ze to ani nebyl hlavni duvod, proc brumbal tak dlouho neprokoukl Grindewalda,byla to spis omluva brumbalova chovani...ale primo do knihy to dat nechtela,protoze to mohlo hodne lidi pohorsovat..treba jako tady nekdo pise ze si mysli jak asi mohl mit brumbal harryho a snapea rad kdyz byl gay..tohle jsou blbosti vzdyt holka a kluk taky muzou byt pratele, tak proc by gay nemohl mit za kamarada kluka?! priznavam ze, kdyz JKR tohle rekla,byl to šok ale vzdyt na brumbalovi to vlastne nic nemeni, ne? Navic vsechny knihy rowlingové jsou proti predsudkum-to je vlastne hlavni tema. Takze to, ze je brumla gay nic na pribehu nemeni a spis potvrzuje to,o cem celou dobu pise, ze jakekoliv predsudky jsou spatne.
Boha..
Autor: Anonym [95.173.207.34] Datum: 2011-08-23 15:52:29
To jsou FAKE informace.
Coo????
Autor: Zarča Datum: 2015-08-25 19:19:08
No tohle? Tak to bych do albuse neřekla. :grin

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR