Oko Velkého Bratra
|
Tvoje IP adresa: 18.188.198.173 |
Prohlášení
|
Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling,
Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and
material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US),
and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry
Potter" films is © Warner Bros.
Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články
není dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu
"potterweb.cz".
Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování. Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.
|
Naše ikonka
|
Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Návod na vložení ikonky je zde.
|
Emma novou tváří Chanelu?
|
| Tisk |
|
E-mail
|
Novinky ->
Trio
|
Příspěvek přidal(a) Lilys
|
čtvrtek, 06 prosince 2007, 19:37 |
Možná, že se Emma stane novou tváří Chanelu! Už v minulosti se o tom mluvilo, protože si na premiéry Harryho Pottera a Fénixova Řáda brala šaty od nikoho jiného než od Chanelu. Byla kvůli tomu na večeři, na jaké konkrétně a s kým se tam vyfotila najdete v pokračování. A taky tam najdete odkazy na fotky z photoshootu In Style ve velkém rozlišení, paparazzi fotky a video z focení pro časopis!
Emma Watson byla pozvaná (a pozvání samozřejmě přijala) na večeři "Chanel Dinner Party 2007" do restaurace Nobu ve středu večer, pořádal ji Karl Lagerfeld. Objevila se v seznamu přátel tohoto módního návrháře. Je tedy jasné, že tam nebyla jenom ona, ale spousta jiných celebrit. Metro.co.uk uvedlo, že se STANE novou tváří Chanelu, přesto to prosím berte s rezervou. Takových zpráv už bylo! Na fotky se můžete podívat tady a určitě si prohlédněte fotku s modelkou Kate Moss a zpěvačkou Kelly Osbourne. Všimli jste si, že má Emma stejné rty jako Kelly?
Nádherné scany pro časopis In Style zde. Video z focení si prohléděte na YouTube nebo si stáhněte tady.
Zdroj: Emma-Watson.net, EmmaWatson.ca
|
Autor: Anonym [89.102.16.136] Datum: 2007-12-07 00:28:39 sice mají stejně namalované rty ale úplně jiný odstín
| Autor: Arlondia Datum: 2007-12-07 00:33:44 Ehm, v červených botičkách vypadá hůř jak stará mladá. Halt jinej kraj, jnej mrav. Ta holka skončí blbě. Vidím to na dráhu Britney Spears. Rychlej vzestup, rychlej pád. Inklinuje k tomu víc než silně. Ale s tou motorkou jí to sluší. Škoda jen, že se tak strašně nehodí na tu Hermionu...
| Autor: Smith Datum: 2007-12-07 08:19:42 Cakal som kedy sem prides a skritizujes. Toto uz snad chore. Preboha co je na tom, ze ma na modnom photoshoote cervene topanky?? Nehodi sa to na Hermionu??? Preco preboha by sa to malo hodit na Hermionu?? Ona je Hermiona ci co?? Sa pozri na polotepleho nahaca Radcliffa.
| Autor: Anonym [88.100.9.54] Datum: 2007-12-07 10:02:42 šmarjáá...ty rty má ale fakt namalované hrozně
| Autor: Anonym [88.100.9.54] Datum: 2007-12-07 10:05:38 Stejně, když se neusmívá, tak v ní pořád vidím Hermionu z Kamene mudrců
| pro Smithe Autor: Arlondia Datum: 2007-12-07 10:34:09 Choré? Ale kdepak. Není to o nic mín choré než ustavičné oblizování plakátů. A navíc, už jsem ji nekritizovala hodně dlouho, tohle bylo ale i na mě moc. Ovšem doporučuji ti přečíst můj komentář ještě jednou, já tam nikde nemluvím o červených topánkách v souvislosti s Hermionou. Pro ty blbější jsem to dokonce oddělila novým odstavcem, ale zjevně ani to nestačilo... Zkus teda metodu "přečtení dvakrát plus pokus o zamyšlení nad psaným textem"
| Autor: Smith Datum: 2007-12-07 10:48:52 Topanky som tiez nemyslel na Hermionu. Nenapadlo ma to oddelit. Hovorme ale o motorke. To akoze vadi, ze sa foti na motorke? Len mi povedz co ti na nej vadi? Niekedy moze vyzerat afektovane pri rozhovoroch. Este nieco co ti vadi?
| Autor: Christy Datum: 2007-12-07 14:25:02 Já se ovšem musím Arlondie zastat. Jen vyjádřila svůj názor, ale nikoho z diskuze nenapadala, a Smith se tváří jako by arli byla jen nějaký škarohlíd co nepřizná nějaký fakt ani kdyby mu hrozili upálením . Já třeba nesnáším clemence (jestli se tak píše), zkrátka filmovou Fleur. Byla tak tak tak hrozně málo fleurovská a tak moc jí chybělo do dobrého ztvárnění této role, že to budu odříkávat jako básničku dokud nenatočí novou verzi. Ale je to pořád jen můj názor. Co mě překvapuje trochu víc je, že chtějí vybrat tak mladé děvče. Nechci vidět ty patnáctky (a že mě samotné je patnáct ), co budou chtít být jako ona ....
| Autor: Christy Datum: 2007-12-07 14:31:01 Jo a na tý fotce, kde má zelené šaty a je opřená v nějaké kavárně vypadá úplně jako Kate Winslet. Ale slušelo jí to tedy všude. Akorát Herm bude vypadat v mých představách přeci jen vždycky trochu jinak...
| Autor: Smith Datum: 2007-12-07 14:50:38 Nechcem nikoho nejak napadat ale Arlondia na mna posobi presne tak ako napisala Christy. No a Emma na fotkach nereprezentuje Hermionu ale seba, takze je prirodzene, ze ju nemoze pripominat.
| Autor: Kiria Datum: 2007-12-07 14:58:06 Arlondia: Naprosto souhlasím. Přijde mi, že s tou rtěnkou vypadá jako klaun. Navíc jí ty šaty dělají tlustou. Tot' můj názor a tohle zase Vaše. Nechápu, že se někdo kvůli Emmě vrhá do hádek, když jí ani nezná. Nikdo neví, jaká je. Představovala jsem si Hermionu uplně jinak. Zabijete mě tady za to?
| Pro Smithe Autor: Arlondia Datum: 2007-12-07 15:44:55 Smithi, nemůžu ti poradit opravdu nic jiného, než číst opakovaně a znovu a znovu. Zjevně jsi vůbec nepochopil smysl mého psaného slova. Metoda pro blbější (tj. opakované čtení celého textu komentáře) zjevně nepomohla, zkusím to tedy jinak. Přečti si druhý odstavec, který jsem napsala. První větu. Začíná to "Ale s tou motorkou". Zkus se zamyslet nad smyslem této věty, především nad přísudkem (to znamená "slovesem"). K tvé poslední žádosti, abych vyjmenovala, co mi vadí: Psát to nebudu, protože bys mi začal zase tvrdit, jak jsem chorá. Stejně to víš Pro Christy a Kiria: Díky Pro Christy: Smith napsal, že mu připomínám to, co jsi o mně napsala. Škarohlída, co nepřizná nějaký fakt, i kdyby mu hrozili upálením. Mohla bych se zeptat, co tedy dělám? Podle mě jen říkám fakta, nikdo mi ani nemusí ničím hrozit Já nevím, co proti mně Smith má, spíš mi připadá, že je to on, kdo se chová podle Tvých slov.
| Pro Smithe Autor: Arlondia Datum: 2007-12-07 15:44:59 Smithi, nemůžu ti poradit opravdu nic jiného, než číst opakovaně a znovu a znovu. Zjevně jsi vůbec nepochopil smysl mého psaného slova. Metoda pro blbější (tj. opakované čtení celého textu komentáře) zjevně nepomohla, zkusím to tedy jinak. Přečti si druhý odstavec, který jsem napsala. První větu. Začíná to "Ale s tou motorkou". Zkus se zamyslet nad smyslem této věty, především nad přísudkem (to znamená "slovesem"). K tvé poslední žádosti, abych vyjmenovala, co mi vadí: Psát to nebudu, protože bys mi začal zase tvrdit, jak jsem chorá. Stejně to víš Pro Christy a Kiria: Díky Pro Christy: Smith napsal, že mu připomínám to, co jsi o mně napsala. Škarohlída, co nepřizná nějaký fakt, i kdyby mu hrozili upálením. Mohla bych se zeptat, co tedy dělám? Podle mě jen říkám fakta, nikdo mi ani nemusí ničím hrozit Já nevím, co proti mně Smith má, spíš mi připadá, že je to on, kdo se chová podle Tvých slov.
| Autor: Smith Datum: 2007-12-07 15:53:59 Ja len tolko, ze podla mna na nu stale utocis nech robi cokolvek. No a ze kraca po ceste Britney Spears? Aspon tu by si sa mohla uvedomit, ze to je vrcholna zaujatost proti nej. Este spomen Paris Hilton.
| Autor: Arlondia Datum: 2007-12-07 16:12:19 Hele, mezi námi, jí je to určitě úplně ukradený. Tojen tebe to strašně vytáčí. Mimochodem, stále platí moje rada, aby ses můj první komentář pročetl o něco pozorněji. Jestli tomu říkáš vrcholná zaujatost mne vůči ní, tak jsi chorý ty, protože to je vrcholná zaujatost tebe vůči mně
| Autor: Arlondia Datum: 2007-12-07 16:13:34 Ovšem Paris Hilton, s tou ji srovnávat nemůžu, to je kráva už od narození, ta to má v krvi. Watsonová to chytla až v pozdějším věku.
| Autor: pospola Datum: 2007-12-07 16:14:08 Na těch scanech z In Style vypadá tak na 25 let!!!!
| Autor: Smith Datum: 2007-12-07 16:16:58 "Watsonová to chytla až v pozdějším věku." Hej? Nejako som si nevsimol. Vsimol si to niekto alebo je tu len niekto naozaj voci nej zaujaty? Mne sa zda, ze hej.
| Autor: Arlondia Datum: 2007-12-07 16:29:39 To mi spíš připadáš ty, horlivý zastánce Emmy vždy, všude a za všech okolností, dokonce i tehdy, kdy to není třeba
| Autor: Smith Datum: 2007-12-07 17:02:47 Len napis preco sa z nej stale Britney a uz nikdy NIKDY sa jej nebudem tu zastavat a dokonca sa s tebou spojim a pojdem proti nej.
| Autor: Anonym [212.24.152.55] Datum: 2007-12-07 18:17:00 ty rty sou hrozný,vypadá jak stará mladá....
| Zotara Autor: Anonym [89.103.135.131] Datum: 2007-12-07 19:15:27 Lidi když přeskočím to že je hrozně namalovaná atd atd. Nemyslíte že je poslední dobou nějaká bílá?? Na všech posledních ofotkách které se objevili je vždycky bílá jak stěna! Neděje se něco??
| Autor: Albert Zweistein Datum: 2007-12-07 19:20:44 Právě že neděje - je pořád bílá.
| Autor: Anne Datum: 2007-12-07 21:49:31 no fotyk jsou hrozný a teď předce je tredy mít porcelánovou pleť ne? ta holka mi leze krkem
| Autor: Anonym [90.176.113.231] Datum: 2007-12-07 21:53:51 jj je nějaká bílá - ale třeba jen to jen make-up . No, víc se mi na ní líbí přirozenej styl... "Watsonová to chytla v pozdějším věku." Promiň, ale fláká se snad Emma z mejdanu na mejdan, paří, opíjí se, dělá nechutnosti atd. atd. jako Paris Hilton? Že by mi něco ušlo?
| Autor: Smith Datum: 2007-12-07 22:37:20 Tak vies, ja vraj Emu neobjektivne obhajujem podla Arlondii. Ale jej hnusne ohovaracske reci, vylozene klamstva! su vraj v poriadku a kazdy ma svoj nazor. Nazor zalozeny na klamstve mila Arlondia??
| Autor: nifredil Datum: 2007-12-08 16:22:36 Stavím se na stranu Arlondie - v červených lodičkách vypadá příšerně, na motorce jí to hodně sluší... to koneckonců na většině těch fotek. A opět se stavím na stranu Arlondie, ta holka se nehodí na Hermionu a to jak svou visáží, tak svýmy hereckými výkony. (Skutečně Smith, přesně tohle Arlondia ve svém prvním příspěvku říká a já na tom nevidím nic urážlivého) Nechci být škarolíd, ale také jí prorokuji kariéru Britney Spears - tj. opravdu se o ní bojím. Ta také vstoupila do velkého světa jako puberťačka a jak chuděra dopadla. Nikdy jsem ji neměla ráda, ale to, co je z ní teď, nad tím by jeden zaplakal.
| Autor: Smith Datum: 2007-12-08 17:19:34 Kopec hereciek zacalo v puberte a nic sa nestalo. Z Emmy zatial nic take nieje a Arlondia KLAME, ze uz ano!!! O to tu ide. Co sa tyka herectva tak je podla mna mizerna herecka. Ja ju len obhajujem voci klamstvam!
| Autor: Semirka Datum: 2007-12-08 17:47:18 myslím si že by nikdo neměl Emmu soudit a to ani já když ju nikdo neznáme!ty rty sou ale fakt příšernýý
| KLUD::::::::::::::::::::: Autor: Tonksova_Alex Datum: 2007-12-08 21:30:50 Boze ludia uz sa ukludnite...chovate sa ako by Emma bola vasa kamaratka a vy ju vsetci obhajujete....preboha je to len herecka....obycajne dievca az na to (dufam ze mas Smith nezabije-na svete existuju omnoho krajsie holky) ktore zaraba na tom ze denno denne sa uci pretvarovat...uz ste poculi o tom ze by herecky boli stastne alebo normalne? co moze byt stastny clovek, ktory sa cely zivot len a len pretvaruje? ako sa vravi vsetkeho vela skodi...aj slavy a bohatstav....osobne si nemyslim ze herci su zli ludia...ale je to ina vrstva...pochybujem ze dokazu byt vobec uprimni.....to sotva....ale utiekla som so od temy....opat k Emme..... Podla mna ste voci nej zaujaty vsetci....ako nechapem ako sa moze kolektiv ludi oblubujuci tu istu vec zacat hadat na tom ci jedna rozmaznana koza ma cervene alebo cierne topanky....Keby ste sa hadali o knihe nic nepoviem dobre da sa to...ale hadat sa koli totalne zrytym filmom v ktorych hraju podpriemerny herci ktory viac reprezentuju svoje postavy tvaricky ako talent? poviem vam novinku voci Emme ste zaujaty vsetci...kym Arlondia ju kritizuje na kazdom kroku (nieze by som to kritizovala ja ) tak Smith je do nej zamilovany.....povedala by som ze je nou possadnuty...len preto ze sa mu niekto paci nemusi koli nemu hned rozputat vnutrowebovu vojnu....a teraz konkretne tebe Smith...urcite si spominas na nas rozhovor cez icq....prepac ale uz to neije normalne....a neda sa pocuvat ako stale basnis o Emme...na webe i icq...je to dost chore byt posadnuty niekym koho nepoznas ani nikdy nebudes.....alebo vari na zaklade pohladu na fotku vies aky dany clovek je? A este obvynovat ostatych ze klamu? to je vrchol VSETKEHO....alebo si myslim ze ked budes Emmu stale obhajovat tak ti zato bude vdacna? ona je stastna ze hlupak ako ja si napriek vsetkym vyhradam ide na jej film do kina a kupi si dvd aby ona mohla zhabat neaky ten milionik navyse (ved ich ma malo) a dalej sa ucit pretvarovat........
| OPRAVA::::::::::::: Autor: Tonksova_Alex Datum: 2007-12-08 21:34:57 Vraciam sa k casti TOTALNE ZRYTE FILMY V KTORYCH HARJU PODPRIEMERNY HERCI....teda nie vsetci su taky....je tam kopu talentovanych hercov...ale zase tebe Smith to ze vravim ze su talentiovani neznamena ze ich mam rada alebo si myslim ze su normalni ci uprimni....
| pro Smithe Autor: Arlondia Datum: 2007-12-08 22:11:23 Debata s tebou ztrácí význam. Jsi proti mně tak zaujatý, že si vůbec nevidíš do huby. Já můžu jen dokolečka do zblbnutí opakovat, ať si přečteš můj PRVNÍ (!) příspěvek. Zjevně to nezabírá, další debata ztrácí smysl, když mi najednou začínáš vnucovat, že "klamu" (koho, čím, jak?). Tak pardon, že jsem jí pochválila motorku. Příště budu držet ústa absolutně, abys náhodou nezačal pubertálně hysterčit, jaká jsem strašná škarohlídka a jak jsem strašně zaujatá. Je mi tě líto. Jinak souhlas s nifredil. Moje slova.
| pro Tonksovou_Alex Autor: Arlondia Datum: 2007-12-08 22:22:06 Dvě věci. První: Já se nehádám.. Pouze jsem vyjádřila svůj názor a snažím se vysvětlit, že mám názor takový a ne onaký, jak mi jiní vnucujou, že mám. Druhá: Já ji stále nekritizuju. I tebe musím odkázat opět na první příspěvek a doporučit ti, aby sis ho přečetla pozorněji. A ještě dodatek: Já si nemyslím, že by šlo o nějakou vnitrowebovou válku. To je nesmysl. Tady se jedná jen o extrémní zaujatost jednoho člověka vůči druhému
| Autor: nifredil Datum: 2007-12-08 23:43:58 No, ehm, taky mi nepřišlo, že by tu byla natolik horká krev, aby vás musel někdo "uklidňovat". Tady se spíš jednalo o klasické mluvení do zdi Nicméně se dá rozčílit a vzplát spravedlivým hněvem i u nepodstatnějších věcí (já nedávno vraždila pohledem v debatě o Transformers). Koneckonců je to tady diskuze, kdyby si všichni jen přitakávali, nemělo by to své kouzlo. Však koukněte, jak je tu mrtvo po vydání sedmičky, vše už bylo řečeno (teda nebylo, ale psát seznamy "Co nebylo řečeno" člověka po měsíci omrzí), a není se o čem bavit. Bohužel.
| Autor: 100nawa Datum: 2007-12-08 23:44:18 K Emminu make-upu: Sluší jí. Já jsem zastánce výrazného make-upu, pokud dotyčné sluší. Bez ohledu na věk. Proč by si jednou nemohla zkusit vyjít s rudými rty? To si má furt dávat růžovou tvářenku a rtěnku, aby vypadala jako něžná čtrnáctka? Taky se ráda na party výrazně namaluju. A vůbec tu nejde o "hraní na dospělou" nebo "starou mladou". Namaluju se tak, jak se mi to líbí, a na názor druhých kašlu, hlavní je, když se to líbí mně.
| For Arlondia Autor: Tonksova_Alex Datum: 2007-12-09 10:59:32 Dakujem za odporucanie precitat si prvy komentar. Ale nastastie som ho pochopila na prvy raz. Ako si si iste vsimla najviac som v mojom komentari dohovarala Smithovi s ktorym si uz dlhsie pisem cez icq a tak mam o nom aku taku predstavu. Viem ze je totalne zblazneny do Emmy a zaujaty voci tym, co maju len o vlasok ini nazor ako on. A tym ze som povedala ze ju kritizujes na kazdom kroku....dobre priznavam tob bolo trosku krute ale fakitcky som bola nahnevana na Smitha, lebo je nepoucitelny....to on ma nahneval prepac...ale ze Emmu nemas v laske celkovo je pravda..tu totiz nejde len o tieto komentare k tomuto clanku, ale celkovo tvoj nazor na nu...ale kazdy ma svoj nazor a ani ja ju nemam rada................
| Autor: Arlondia Datum: 2007-12-09 12:09:24 Pro 100nawa: Samozřejmě je důležité mít svůj vlastní názor a vědět, co se líbí tobě samé, ale občas je potřeba dát na názor druhých. Třeba se sama sobě líbíš v modré rtěnce a okolí ti tvrdí, že to !fakt! není dobré třeba do školy. Občas je potřeba zaposlouchat se, co radí ostatní, nejít pořád hlavou proti zdi. Pro Tonksovou: Můj komentář na tvou adresu vyzněl příliš bojovně, nebyl tak myšlený. Samozřejmě vidím, jak ses pustila do Smithe, cítla jsem však potřebu tě poopravit v tom, co jsi řekla. Ale máš pravdu, že nemám Emmu v lásce a moc do ód na ni nejsem
| Tonksova_Alex Autor: Smith Datum: 2007-12-09 16:44:00 Tak sorry, ale ked sme si na icq pisali nevsimol som si, ze som basnil o Emme. Spomenul som ju niekedy no a co? Mozem spomenut aj Jessicu Albu, Natalie Portman atd. Preboha ake basnil?? Ved sme sa o tom skoro ani nerozpravali! Akurat si spominam, ze poslednu vec som povedal, ze Emma dostala poriadnu konkurenciu v podobe Jessie Cave. To je basnenie o Emme?
| Autor: Smith Datum: 2007-12-09 16:47:24 Ani Emmu nechcem vobec tvrdohlavo obhajovat. Ako som uz tu napisal, podla mna je mizerna herecka a casto afektuje. Niekedy to vyzera az smiesne a trapne aj mne. Ja sa tu teraz snazim iba Emu obhajit koli tomu, ze bola oznacena za Britney Spears. Zatial nou nieje. Mozno niekedy kto vie. Zatial ale nou nieje. No a to prave tvrdi Arlondia.
| pro Smithe Autor: Arlondia Datum: 2007-12-09 17:12:50 Ty jsi fakt buď slepej nebo blbej, spíš ale kombinace obojího. Nechtěla jsem to psát, ale když pořád meleš pitomosti, nemůžu jinak. Já ji nikde neoznačila za Britney Spears, jak mi vnucuješ. Já napsala (a to doslova!!!), že k tomu INKLINUJE. Sám tvrdíš, že je možné, že tak v budoucnu dopadne. Tak co ti, kskaru, vadí?!? Jak říkám, jsi slepej, blbej a ještě máš proti mně takový předsudky, až se mi chce zvracet. Ty prostě CHCEŠ, abych to říkala, a když to neříkám, tak si to aspoň vymýšlíš. Chudáku.
| pre Arlondiu Autor: Smith Datum: 2007-12-09 17:21:14 Tak neviem kto je tu blby! Toto si sama napisala> "Ovšem Paris Hilton, s tou ji srovnávat nemůžu, to je kráva už od narození, ta to má v krvi. Watsonová to chytla až v pozdějším věku." Tu si to sama napisala, ze vedie rovnaky sposob zivota tak co tu melies???
| pro Smithe Autor: Arlondia Datum: 2007-12-09 17:23:35 Ale ne, kdepak, jsi to ty. Cituji: "Ja sa tu teraz snazim iba Emu obhajit koli tomu, ze bola oznacena za Britney Spears. Zatial nou nieje. Mozno niekedy kto vie. Zatial ale nou nieje. No a to prave tvrdi Arlondia." Arlondia nic takového netvrdí, Arlondia tvrdí (cituji): "Vidím to na dráhu Britney Spears. Rychlej vzestup, rychlej pád. Inklinuje k tomu víc než silně." A než zase něco geniálního vyplodíš v odpovědi, pročti si to pětkrát, to by mohlo stačit.
| Autor: Smith Datum: 2007-12-09 17:35:14 Dobre. Blbec, ktory nevie citat som tu mozno ja. Mal som len pocit, ze ju velmi v laske nemas. Mas na to svoje dovody. Moj osobny nazor je ale taky, ze s nou to az take hrozne nieje a ma pred sebou slubnu karieru. Uvidime co bude robit dalej vo svojom zivote, v akych filmoch bude hrat a mozno raz ta prekvapi a zmenis na nu nazor. Ospravedlnuejem sa, ze som sa tu hadal. Proti tebe naozaj vobec nic nemam.
| Autor: Smith Datum: 2007-12-09 17:35:54 Naozaj sa chcem ospravedlnit za tuto nezmyselnu hadku.
| Autor: Anne Datum: 2007-12-09 18:29:48 lidi vy tu vůbec neumíte akceptovat cizí názory, trošku se zamyslete než něco vypustíte z pusy
| For Smith Autor: Tonksova_Alex Datum: 2007-12-09 18:31:21 Ja sa k tomu viac nemienim vyjadrovat.....ty sam vies co si kecal a co nie....nemienim tu rozoberat to ci si kecal o Emme alebo nie...ja totiz neberiem do uvahy len ten posledny rozhovor....ale ako si povedal...nezmyselna hadka.....koli nezmyselnej veci
| Autor: Smith Datum: 2007-12-09 18:37:48 Ano, bola to zbytocna hadka. Mam ale svoj nazor, ze Emma ma pred sebou buducnost a nemyslim, ze skonci zle. Lindsay Lohan v jej veku bol iny kvietok. Len si myslim, ze Emma nieje ten typ. Ci mam pravdu to sa uvidi. Je to len moj nazor. No a urcite nepatrim k tym, ktory za kazdu cenu obhajuju svoj idol, ona ani nieje ani tym mojim. Len vravim, ze je pekna a to predsa mozem kedze som chlapec ci nie??
| Autor: Arlondia Datum: 2007-12-09 18:40:26 Ok, beru na vědomí a přijímám. Taky se nechci hádat. Když mi ale někdo něco nesmyslně cpe, musím se obhájit. Nemám ji ráda, to víš, a předpovídám jí, co jí předpovídám, možná se mýlím, nicméně to není důvod jančit pokaždé, kdy na její adresu něco řeknu A to i kdyby to nebylo nic pochvalného.
| Jen si dovoli Autor: Ebženka Datum: 2007-12-09 19:12:31
| Upozornění Autor: Ebženka Datum: 2007-12-09 19:18:44 Jen si dovoluju upozornit, že rtěnka, boty a úděsné šaty, ve kterých je Emma nafocená, patří k věci, protože se jednalo podle textu článku o focení ve stylu padesátých let (či jakých) a tehdy prostě bez rudé rtěnky správná lvice salónů nevystrčila nos z domu. I ty pózy, které zaujímá, jsou stylové, protože takhle afektovaně se tvářily všechny modelky. A jako stará mladá nevypadá kvůli botám, ale kvůli délce sukně. Která byla bohužel taky součástí padesátých let. Emmin styl oblékání se mi nelíbí, tady konkrétně to ale nejsou její modely ani její líčení - jde o obraz doby. Herecké umění či neumění Emmino si hodnotit netroufám.
| P.S. Autor: Ebženka Datum: 2007-12-09 19:21:35 P.S.: kdyby mně za to focení zaplatili to co jí, nechám se klidně oblíknout do montérek a umolousaného vaťáku a nalíčit vápnem a motorovým olejem. Barvu rtěnky a tvar bot bych prostě neřešila... :-)))
| Autor: 100nawa Datum: 2007-12-09 23:42:24 Pro Arlondii: No vidíš, a já zase kdyby se mi modrá rtěnka líbila (což teda nelíbí, zas takový extrém nejsem), tak si ji klidně dám, ať si kdo chce co chce říká. Když mi nebudou vadit pohledy ostatních a budu mít pár lidí, co mě budou brát takovou jaká jsem (i s modrou rtěnkou), tak jsou mi ostatní lidi šumafuk a najdu si kluka třeba s modrými vlasy, abychom spolu ladili.
|
Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit. Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte. |
|
|
|