'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - *SPOILER* Čtyři kresby Jean-Claude Göttinga k "DH"
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka > Novinky > HP7 - kniha > *SPOILER* Čtyři kresby Jean-Claude Göttinga k "DH"

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
18.116.20.238

RSS a sdílení

Potter Web CZ

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

powered_by.png, 1 kB

Starší články

<<< 
<<
Prosinec 2024
>>
 >>>
 
  Po
  Út
  St
  Čt
  Pá
  So
  Ne
 
 
 
 
 
 
 
 
1
 
 
2
3
4
5
6
7
8
 
 
9
10
11
12
13
14
15
 
 
16
17
18
19
20
21
22
 
 
23
24
25
26
27
28
29
 
 
30
31
 
 
 
 
 
 

 

*SPOILER* Čtyři kresby Jean-Claude Göttinga k "DH"

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  HP and the Deathly Hallows - kniha
Příspěvek přidal(a) dannymark   
pondělí, 31 prosince 2007, 15:42
Francouzský ilustrátor Jean-Claude Götting aktualizoval své oficiální stránky a zveřejnil zde čtyři kresby k poslednímu dílu Harryho Pottera - Deathly Hallows, které použilo francouzské nakladatelství knih HP. Odkazy v článku. SPOILER!

1 | 2 | 3 | 4

Zdroj: The Snitch

 
 


Komentáře
Nelíbí se mi!!!
Autor: Hermione Datum: 2007-12-31 20:33:26
Mně se tedy ty kresby nějak obvzvlášť nezamlouvají,tohle by dokázal nekreslit každý... :roll
Autor: Arthuro Datum: 2008-01-01 11:50:28
Tak to tedy s tebou nesouhlasím, Zkusil/a si někdy namalovat něco barvami? Je to jedna z nejtežších věcí v umění. Navíc ty malby podleeměkrásně znazornují atmosféru knihy o což podle mě jde více než o nějaké umělecké dílo. Naví jsem sitakhle nějak ity scény při čtení představoval. Abyh nebyl negativní tak respektuji tvůj názor, ale nesouhlasm s ním.Přijde mi dětinský
Pro Hermione
Autor: Arlondia Datum: 2008-01-01 12:45:13
Každý? Teda, tomu ale říkám sebevědomí... Máš samozřejmě možnost na mail arlondia(zavináč)potterweb(tečka)cz poslat svoje vlastní kresby, já je uveřejním a uvidíme, co čtenáři řeknou - jestli jsou alespoň poloviny tak dobré jako tyhle. Možná se tváří "dětinsky", ale to ještě neznamená, že nejde o umění. Takový Piccaso taky namaloval pár čtverečků, co "by namaloval každý", ale přitom má jeho dílo málem nevyčíslitelnou uměleckou hodnotu. Neříkám, že se každému musí líbit (ať Piccaso nebo tenhle malíř), ale rozhodně nemůžu nikdy souhlasit s názorem, že by to nakreslil každý. Nenakreslil.
Autor: Anonym [77.237.146.67] Datum: 2008-01-01 13:24:27
Jsou hnusný, má 7 letá sestra by to zvládla stejně dobře :grin :grin Je vidět, že v dněšní době se dá uměním nazvat téměř vše :upset :grin
Autor: Arlondia Datum: 2008-01-01 13:57:25
Jak jsem psala výše (Anonym 77.237.146.67 asi neumí číst): Tohle by jen tak někdo nenakreslil. A kdo se chce hádat, ať nejprve pošle svůj (nebo sestřin) výtvor, rádi zveřejníme a zhodnotíme.
Autor: dannymark Datum: 2008-01-01 14:23:03
Přesně tak, takhle trapně dokáže hodnotit každý. :roll Pošlete nejprve svoje kresby. Nakreslete stejné obrázky (barvami!) a pak něco teprve můžete kritizovat. Je vidět že většina lidí asi nechápe umění. Ono totiž i dílo, které vypadá na první pohled dětinsky má (jak říkala Arli) třeba i nevyčíslitelnou hodnotu. To byste si vy, co tady vykřikujete jak je to "hnusný" měli uvědomit. :roll
Autor: Anonym [85.71.178.171] Datum: 2008-01-01 18:36:04
Ano, schválně pošlete vaše výtvory na ten mail co je výše a potom si s vámi o tom ráda podiskutuju.Neuvěřitelné jak lidi dneska kritizujou to, co by sami nedokázali...(nebo dokázali, co já vím? V tom případě chci ale váš obrázak vidět.)Mě osobně se to líbí, má to prostě svoje kouzlo a atmosféru.No, už se nebudu rozčilovat, teď budu čekat na to, jestli seberete odvahu a podělíte se s námi o vaše nepochybně dokonalé výtvory...(silně pochybuju, že vůbec něco nakreslíte.) Už se moc těším, tak mě nezklamejte ;)
Autor: KARLOs Datum: 2008-01-01 21:21:15
to Arlondia: 
Jako pardon, ale ohánět se Piccasem je trochu moc, ne? 
Podle mne tady nejde vůbec o umění... Jde o to, že HP je komerční (ano, neslyšíte to rádi) záležitost a ne že ne... Já knihy i filmy mám rád opravdu moc, ale to taky neznamená, že se mi musí bezhlavě zamlouvat vše, co je spojeno s HP... A pokud bych uviděl tuhle mazanici v knihkupectví a byl nějakým zázrakem nepoznamenán HP, tak by jsem tu knihu vrátil zpátky do regálu... 
Hodnotit umění můžu a přeci nemusím umět nakreslit ani čárku ;)... A sama dobře víš, jak to dotyčný myslel, že by to nakreslil každý. 
Když už jsme u toho, tak malý rozbor, proč se mi to nelíbí: Hlavní důvod jsou zvolené barvy - šedivá, šedivá a znovu šedivá... Je to sice barva doplňková, ale pardon, pokud má hrát hlavní prim? 
Další věc je zvolená technika - připadá mi to, jako by to bylo nakresleno křídou, což sam. není nic špatného, ale dostavuje se ten nehezký nepřesný neostrý look (což ve výsledku vede ke zrtátě většiny detailů)... 
Za třetí A tady se dostáváme k tomu, že by to mohl nakreslit prakticky každý, je ten, že krezby jsou hrozně statické, postavy stojí buď čelem, nebo profilem ke mne, není zachycen žádný pohyb, který by to trochu obzláštnil... 
Aby jsem to nakonec upřesnil, já jsem kupující, já knihu koupím a oni za ni dostanou peníze... Ano, nebudu kupovat tuhle verzi, ale to snad můžu říct, že se mi nelíbí, zkritizovat špatně odvedenou práci, alespoň dle mě....
Autor: Anonym [85.71.178.171] Datum: 2008-01-01 21:55:01
Hmm...tak jestli to bylo na mě, tak odpovídám: ano, samozřejmě to může hodnotit kdokoliv, i ten co neumí nakreslit ani čárku...ale...třeba na tobě se mi líbí, žes tu uvedl důvod, ostatní prostě řekli "je to hnusný" a to mě štve.Prostě se tu někdo ohání svýma názorama a ani nedokážou říct co jim tak vadí a tím tak nějak bezdůvodně odsuzují toho autora.To mě trochu vyvedlo (to já sem hrozný cholerik po mém milovaném tatínkovi =D Tak ty moje kecy berte s rezervou)Dál bych chtěla říct, že sem taky opravdu velká fanynka HP a to, že se mi to líbí neříkám prostě protože to má něco společného s HP :)Ano, postavy jsou kresleny hrozně staticky, ale i tohle já považuju za druh umění...a líbí se mi to tak. 
Heh, jak já vždycky říkám, mohlo to dopadnout hůř tak to berte z lepší stránky ;) A tobě, KARLOs děkuju za tvůj příspěvek, se kterým i svým způsobem v určitých částech souhlasím =)
Autor: Anonym [85.71.178.171] Datum: 2008-01-01 22:01:10
Joo a ještě jedna věc: Chtěla bych dodat, že tyhle hádky jsou prostě o ničem, každý má svůj vkus a styl =)) Hmm...já vás neznám, vy neznáte mě...tak co? ;) Ale jinak respektuji názory všech... 
(A taky abych nezapoměla souhlasím s: Arthuro,Arlondia, dannymark)
huh
Autor: Anonym [77.48.18.23] Datum: 2008-01-01 22:27:42
Mě se to dost líbí... hlavně teda 3 a 4... skvělá atmosféra
huh
Autor: Anonym [77.48.18.23] Datum: 2008-01-01 22:31:25
Mě se to dost líbí... hlavně teda 3 a 4... skvělá atmosféra
pro KARLOse
Autor: Arlondia Datum: 2008-01-01 23:47:13
Řekni mi jediný důvod, proč by to mělo být moc. Já když jsem prvně viděla jeho obrázky, nechápala jsem, co na nich kdo vidí, byly to pro mě nesmyslné mazanice. To samé platí pro jednoho slavného malíře, jehož obrázek 40x60cm si známý koupil za několik stovek tisíc korun. Je to umění, i když ne každý ho vidí - záleží na mnoha úhlech pohledu. To, co pro jednoho je dětská mazanice, pro jiného je umělecké dílo. Neříkám, že tyhle obrázky jsou dílem velmistra hodného titulů, jimiž jsou ověnčení Picasso, van Gogh, Rembrandt a jim podobní, jen říkám, že zrovna tohle je typ obrázku, který nenamaluje sedmileté dítě. 
 
Ad komerce v HP: Ano, je to těžká komerce. Ovšem netvrď mi, že se mi zamlouvá všechno, co je s HP spojeno. To bys mě urazil. Nemusí se mi líbit ani tyhle obrázky - já jsem koneckonců nikde nenapsala, že by byly krásné - já jen bráním autora před víceméně urážlivými poznámkami o naivitě a trapné jednoduchosti jeho díla. A znovu opakuju, že tohle není výtvor, který by se dal splést s výtvorem sedmiletého dítěte. 
 
Na téma stylu kresby se s tebou bavit nebudu. To by bylo příliš na dlouho. S člověkem, který zjevně uznává jen akvarel nebo olej na plátně (případně uhel a tužku, ať nežeru) si nemám v tomto směru co říct, protože by taková debata ztrácela smysl.
pro Anonyma [85.71.178.171]
Autor: Arlondia Datum: 2008-01-01 23:52:27
Ano, zpětně ještě dodávám: Souhlas, KARLOs je jediný, kdo tu uvedl konkrétní argumenty. Vylítávám z kůže z komentů typu "To je humus, to je šílený" nebo naopak i komenty "Upe zupa kůl!", které jsou na každý pád absolutně nicneříkající, jen ventilující okamžitý subjektivní dojem bez možnosti jakékoliv reakce na konkrétní výtky, případně pochvaly. 
 
Anonyme, my se ale nehádáme, vedeme tu naprosto klidnou (no dobře, tak maličko rejpavou ;) ) debatu - a dokonce i docela konstruktivní.
Autor: dannymark Datum: 2008-01-02 00:07:47
Souhlasím s Arli, takové poznámky, které někdy v komentářích čítám jsou opravdu od úsměvných po naprosto trapné. A musel jsem se pousmát, když jsem četl "Upe zupa kůl!" protože i to se tady často vyskytne. 
Jsem stejného názoru jako Arli - "To je hnus", ":grin :grin co to je? To by nakreslil každý" atd. tady nemá co dělat. Když už, ohánějte se argumenty jako KARLOs
Pro Arlondiu
Autor: Anonym [85.71.178.171] Datum: 2008-01-02 00:30:37
Já vím, že se nehádáme, to slovíčko mi tam nesedí, ale v tu chvíli se mi trošku omezila slovní zásoba a tak sem tam dala hned první slovo co mě napadlo :grin Docela klidná konstruktivní debata, chvílema rejpavá :) To je ono! =D
Autor: Sothis Blue Datum: 2008-01-02 05:17:23
Jestli můžu... konstruktivní to teda nebude, už proto, že autor těch obrázků si to tu v životě nepřečte... mně se ty obrázky nějak vůbec nehoděj ke knize. Jsou takový... hrozně nenapínavý, jestli mi někdo rozumíte.
ved
Autor: Anonym [87.244.194.121] Datum: 2008-01-02 13:09:08
sa tu nehadajte...tieto komentare su na to,aby clovek vyjadril svoj postoj ci nazor k pispevku ci clanku..ked sa to niekomu nepaci,je to jeho nazor..komu hej,tak taktiez je to jeho nazor...
Autor: Sothis Blue Datum: 2008-01-02 18:52:46
To sice jo, ale názor se má vyjadřovat trochu slušně. Kromě toho, že ,,nelíbí se mi" a ,,špatný" jsou dvě různý kategorie a některým by neškodilo naučit se je rozlišovat.
Autor: dannymark Datum: 2008-01-03 14:54:57
Někteří by se také měli naučit rozlišovat to, že "se mi to prostě nelíbí - je to můj názor" a "nelíbí se mi to, protože......" To jsou také dva naprosto rozdílné názory. Když už sem někdo napíše, že je to "hnusný", měl by uvést proč. Pak ta debata má smysl.
for Sothis Blue
Autor: wizard tom Datum: 2008-01-03 15:44:02
Abych na tebe zareagoval - konstruktivní debata přece nemusí tkvět v tom, že to bude číst i autor výše uvedených obrázků. Jde o to, že část výměny názorů je opravdu kriticky opodstatněná, zatímco ta druhá část nikoliv. A obrázky? Možná ne tolik graficky propracované, avšak u mě navozují pocit, abych o nich přemýšlel, což je též důležité. Knihu jsem dosud nečetl a proto se mi líbí - ukrývají tajemství a prozrazují jen málo... Toť můj názor :)
KARLOs píšící z jiného PC...
Autor: Anonym [85.207.40.73] Datum: 2008-01-03 19:25:49
Nejsem na svém PC, proto bez přihlášení ;)... 
 
Arlondia: 
 
On můj koment neměl vyznít tak, že je to všechno vztaženo na to, že se mi to nelíbí, ale první polovina vyjadřuje (MŮJ) názor, že člověk, který prostě umění neumí aktivně vykonávat, nemá právo na to, aby řekl, že se mu něco nelíbí... To, že si to neumí odůvodnit, neznamená, že by to nemohl vykřiknout do světa... Kolikrát jsi viděla něco v televizi a řelka jsi k někomu blízkému "to se mi nelíbilo..." ale nedodala jsi PROČ se ti to nelíbilo... 
Ano, jako jeden z redaktorů webu, který denně musí procházet tunu příspěvků tohoto typu, tě chápu, ale když je to ve vší slušnosti (a jako že zatím naštěstí je), tak nad tím mávnout rukou... 
A teď se ještě vrátím jednou k těm malbám (nebo co to je ;) - ano, o uhle oblast umění se popravdě nezajímám vůbec. Ale není pravda, že by jsem vyznával jen akvarel, nebo olejomalbu. Mám rád i zmíněné křídy, ale v jiném, naprosto odlišném podání... 
Konkrétně u Harryho jsem z knih zvyklý na spoustu detailů, někdy až nepodstatných a barvité popisy scén, postav, dialogů... A tahle obálka se tohohle všeho zbavuje... 
Navíc jsem sedmičku už četl a vůbec mi to nejde k atmosféře té konkrétní situace... Jednoduše jsem si to celé představoval jinak... 
Francouské obaly (myslím, že jsou to francouské) se mi kvůli strohosti, použití barev a technice nelíbí žádné... 
A pokud mám být upřímný, málokterá obálka k potterovi se mi líbí... Mám rát americkou pětku a šestku, sedmičku překousnu, ale něco mi na ní chybí ;)... Jsem rád, že albatros dává na knihy tyhle verze... 
A na konec - vím, že jsi zarytý Potterofil, ale nekonzumuješ vše bez ohledu na kvalitu a to konkrétně filmy... 
A tady by jsem ti taky ten tvůj smeč s tím, že neuznávám "jiné umění" vrátil - říkáš, že je to jen převyprávění jak z rychlíku a že se ti nelíbí. Já ti říkám, že z filmařského hlediska je to nejpodařenější film, a to jenej po režisérské, kamerové a vůbec jiné stránce, ale také po scénaristické. Ten film má opravdu dobrou stavdu děje a to, že se ti nelíbí, můžu jen odpovědět, že filmu nerozumíš a nebudu se s tebou bavit... 
To je chyba - jako ty mě můžeš objasnit některé věci ohledně malířských technik, tak já ti můžu prozradit, ře koukat se na pětihodinový film, kde tři hodiny Harry trpí pod nepřízní bližních, by tě nebavilo a ani by to nešlo natočit bez všemocných, ale přece jen krutých škrtů... 
Tento poslední dovětek bych prosil, aby KAŽDÝ bral s nadhledem, rozhodně netvrdím, že jsem filmový všeznalec atd. (ale jeden pětihodinový artový film jsem viděl a můžu s klidným srdcem říct, že jsem myslel, že umřu nudou ;)...
Autor: dannymark Datum: 2008-01-03 20:59:53
Já jsem teda sedmičku už taky četl, a ty obrázky docela vystihují to, jak jsem si to představoval i ve skutečnosti. Myslím si, že není ani tak důležitá zvolená technika jako spíše to, jak to působí na lidi. Už jenom to, že to vyvolává diskuzi je znakem toho, že to to "něco" v sobě má.
malby
Autor: Anonym [90.176.113.231] Datum: 2008-01-19 11:16:02
mě se líbí jak jsou ty obrázky nakreslený. myslím že ti, co hned tvrdili 'fuj, mě se to nelíbí' jsou buď příliš malí na to, aby v tom viděli uměleckou kvalitu, anebo jsou to prostě jen takový ty typy, co vyznávají jen 'líbivé' a 'přesně nakreslené obrázky', které často nejsou nic víc než kýč. souhlasím s tím,že by tam Harry mohl být víc v pohybu, ale takhle to taky má svoje kouzlo. 
 
jo a viděli jste britské obálky? ty jsou podle mě daleko dětštější než tyto (a mně se nelíbí);)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR