...tedy aspoň ne v kategorii za nejlepší vizuální efekty. Akademie provedla druhé výběrové kolo a do užšího výběru se z původních 15 filmů dostalo pouze 7 snímků. Více o tom, kdo se nakonec probojuje do finále, se dočtete v článku...
Mezi těch 7 přednominovaných se dostaly následující snímky: Božský Evan Bourneovo ultimátum 300 Zlatý kompas Já, legenda Piráti z Karibiku - Na komci svěra Transformers
Docela šok je pro mě postoupení Evana a absence (krom Harryho) skěle provedené Sunshine. Inu Akademie, ta zkrátka nikdy nezklame:-(
Definitivní nominace budou známy 16. ledna, kdy se kategorie zúží na tři kandidáty.
Zdroj: www.moviezone.cz
|
Autor: peter394 Datum: 2008-01-05 17:27:03 prepána,a čo tam robí tá americká trapkovina - Božský Evan?!
| peter394 Autor: Sohaj Datum: 2008-01-05 17:31:14 Znáš to, jsou to amátéři. S touhle kategorií to jde od desíti k pěti už pěkných pár let. Kde jsou ty časy, kdy o cenách rozhodovala kvalita a ne peníze, zakulisní vyjednávání či jméno
| hoh Autor: Anonym [77.48.18.23] Datum: 2008-01-05 18:16:36 Tak to je hnus.. Božský Evan
| Autor: pospola Datum: 2008-01-05 18:48:49 Naprosto souhlasím
| Autor: Žovka Datum: 2008-01-05 21:19:43 Nooo také souhlasím...!!
| Autor: wizard tom Datum: 2008-01-05 23:08:21 Vůbec mě to nepřekvapuje. Oscar klesá čím dál tím níž... Jak může o kvalitě snímku rozhodovat tahle americká, přiblblá soška, z které jsou všichni paf? Poctivé filmy s dobrým příběhem už nikdo neocení... Potápíme se do středoproudého stylu ze kterého není úniku. Za chvíli nám bude vládnout Amerika a do kin nepůjde už nic jiného, než Prci Prci Prcičky 5, Prci Prci Prcičky 6, Prci Prci Prcičky 7...
| Autor: pospola Datum: 2008-01-05 23:23:27 BRAVO wizard tome! Škoda jen že to neslyší ti patřiční párpdové co by to slyšet měli
| Autor: dannymark Datum: 2008-01-06 01:33:03 Oscar do sebe určitě něco má, je to hlavně v té tradici, ale s tím že nominovali Božského Evana místo Pottera, to docela ujeli. Zajímalo by mně, kdo přesně o tom rozhodoval... A menší poznámka - Oscar je prostě zmedializovaná a komerční záležitost, takže se nemůžete divit, že postupují především ty "známé" filmy s těmi "známými" herci. Tak to asi zůstane, což je škoda.
| pro Sohaje Autor: dannymark Datum: 2008-01-06 01:36:17 Jo a Sohaji používej prosím tě pro své články své obrázky. Za prvé se na stránce opakují a za druhé to není zas tak jednoduché ho vytvořit. Musím ho najít, stáhnout, vyříznout, zmenšit, pojmenovat a nahrát na FTP. Dá to práci, takže pro příště prosím svoje ano? Díky.
| Autor: peter394 Datum: 2008-01-06 10:53:24 úplne súhlasím s wizard tomom i dannymarkom. konieckoncov - ktorý z tých nominovaných filmov je britský? ako sa tak pozerám, ani jeden (ale Bourneovo ultimátum vo mne evokuje iba názvom čosi britské ). všetko americké výplody. ale veď kašľať ich, myslím si, že Yates aj s tímom o tú sošku nestoja, stačia im predsa mastné honoráre. okrem toho je tu aj BAFTA, Zlatý glóbus a iné filmové akadémie, upadajúceho Oscara si Američania môžu vopchať akurát tak za klobúk.
| dannymark Autor: Sohaj Datum: 2008-01-06 12:59:31 Jo za to se omlouvám. Zkusím se do príště polepšit. Snad se to už vícektát nestane U Zlatých glóbů je akorát škoda, že nezahrnují technické kategorie Jinak je mám mnohem radši než Oskary. Jo a k Zlatým glóbům: díky stávce scénáristů. která již nějaký ten pátek běží, je pravděpodobné, že letošní vyhlašovací ceremoniál bude zrušen a ceny budou rozdány "mimo kamery"
| Autor: KARLOs Datum: 2008-01-06 13:39:16 Lidi, jste trochu mimo... To, že to nedostal Potter není žádná novinka, to že do užšího okruhu se dostal evan není nic divného, když akademikům pouštějí jen sestřih trikových záběrů a tam mohli dát jen tu potopu která mohla zapůsobit... Do konečné trojky se imho nedostane ... wizard tom: S tebou rozhodn nesouhlasím v tom, že by američani natáčeli jenom prcičky... Z tohohle nařčení vždyčky rostu... Je jedna věc technické kategorie, druhá umělecké... Soška rozhoduje jen částečně, je to jakýsi druh pocty... A to, že je to zmedializované.... Propána, kdyť on i Potter je přece zmedializovaný a komerční jako řemen... To, že nějsou vesměs nominované brické snímky je taky díky tomu, že je podmínka, aby film měl premiéru v kalifornii ... Prostě beru, že jsi zklamaný, že to nedostalo nominaci, ale ani jsi zatím neviděl jiní kategorie a ž to odsuzuješ do horoucích pekel ...
| Autor: Semirka Datum: 2008-01-06 16:06:27 nj copak oskar?! poslední dobou se mi zdá že sou nominovány čímdál blbější filmy....
| for KARLOs Autor: wizard tom Datum: 2008-01-06 19:12:41 Tak za prvé, bystřejší čtenář by jistě pochopil, že zmínka o Prcičkách byla narážkou na celou americkou kulturu. Rozhodně jsem tím nemínil to, že jsem zklamán z Potterova neocenění jak ty říkáš. Samozřejmě, že ne všechny americké filmy jsou takový "shit" jako právě Prcičky, ale poměrně často se stává, že když už je film z produkce Ameriky a je kvalitní, nikdo o něm neví, což mě mrzí...
| Rybba Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2008-01-06 23:13:11 No, HP vypadl zaslouženě, pár efektů (nakonci) bylo pěkných, ale nic závratného to nebylo (nato, že to stálo tolik prachů), film Já, legenda jsem viděl a ehmm, nějak si nepamatuju, žeby tam byli nějaké spešl efekty, za které by mněl někdo dostat sošku. Božský Evan, Bourneovo ultimátum, tak tydle filmy jsem neviděl, ale tak si říkám, že s těma efektama to taky nebude žhavé. Piráti byli přeplácání a splácání z tolika ..., že se na to musím podívat znovu, abych pochopil o co šlo . Oscara by měl dostat film Transformers, popřípadě 300, toť můj názor.
| HP Autor: Anonym [78.98.159.78] Datum: 2008-01-07 11:03:07 Ja by som dal oscara filmu Transformers. Potter mal peké vizualne efekty ale nestačili na to ale transformers mali najťažšie efekty.
| Autor: Anonym [89.24.90.198] Datum: 2008-01-07 13:15:29 Efekty u Transformerů byly místy chaotické a nepřehledné. Já bych to spíš hodil Pirátům. No a že ve Fénixově řádu nebyly pořádné efekty (to Rybba)? V čem byly teda slabší oproti vězni z Azkabanu, který nominaci získal? No?
| Ginny Autor: Anonym [193.85.243.214] Datum: 2008-01-07 14:59:26 ZLÁTÝ KOMPAS - fandííííííííííííííím ti
| Rybba Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2008-01-08 06:51:21 Někdo tady srovnává HP3 a HP5, zkus si ty dva filmy zkouknout zasebou, uvědom si v kterém roce, který byl natočený a možná najdeš pár rozdílů. V HP3 byl kompletně udělaný vlkodla a Klofan, myslím, že todle jednoznačně rozhodlo, a teďka mi řekni ty jaké "úžasné" efekty byly v HP5? Kromě pár kouzel skoro nic. Jo na Zlatý kompas jsem zapomněl, ten by mohl taky zabadovat.
| to Rybba:-) Autor: Anonym [89.24.83.34] Datum: 2008-01-08 12:29:10 Tak co třeba Testrálové, Dráp či závěrečný souboj na Ministerstvu kouzel:-) Včil mudruj:-)
| Transformers Autor: Anonym [78.98.159.78] Datum: 2008-01-08 14:28:13 Ak mali Transformers chaoticeké vizualne efekty tak ja som potom Madona. Tie efekty boli úplne super a mali ísť tak ako mali tak neviem čo je na nich chaotické. A piráti su tiež dobrý.
| Rybba Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2008-01-10 18:11:19 Zrovna před chvílí jsem se dodíval na HP2, celkem se to nezdá, ale speciálních efektů tam bylo hodně a byl jimi naplněný celý film, oproti tomu HP5, kde se opravdu objevil Dráp, testrálové, závěrečný souboj, pár záběrů z Brumbálovy armády a... nic, sem tam něco ale nic závratného, takové efekty se dali vytvořit už před několika lety, nic oslnivého, nic nového, nic překvapivého, nic za co dostat oscara toť můj názor
|
Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit. Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte. |