'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - *SPOILER* Editace stránek JK Rowlingové
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
18.117.170.80

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

 

*SPOILER* Editace stránek JK Rowlingové

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  SPOILERY 7.kniha
Příspěvek přidal(a) Lizzy   
středa, 23 ledna 2008, 17:39
Na stránce JKR se konečně otevřely dveře v sekci ? (guma). A pokud na ně kliknete, můžete vidět ručně nakreslený rodokmen rodiny Weasleyových a také další zajímavé detaily ze světa Harryho Pottera.

*Spoiler*
Rodokmen začíná Moly a Arthurem Weasleyovými. A od jejich jmen pak vedou jména všech dětí (i Freda, který ovšem zemřel). A tak se potvrdilo, že Ginny si vezme Harryho, Ron Hermionu, Bill Fleur...
   Zajímavá jsou také jména, která dali rodiče svým dětem. Příkladem může být třeba George a Angelina, kteří pojmenovali jednoho ze svých dětí Fred.
   A jako další se na "kresbě" objevilo jméno Draca Malfoye a Luny Láskorádové, u kterých jsou též uvedeni jejich partneři a děti.
   Na tento rodokmen se mrkněte SEM!

 
 


Komentáře
Schwank
Autor: Anonym [84.42.128.125] Datum: 2008-01-23 18:22:36
No nevím, ale už na úvodní stránce máte spoiler, nechcete ho schovat do článku? Mě by to teda naštvalo, kdybych knihu ještě nečetla.
Autor: Arlondia Datum: 2008-01-23 18:36:55
Díky za upozornění. Spoiler byl okamžitě odstraněn a autorka byla upozorněna.
Autor: Anonym [78.99.69.252] Datum: 2008-01-23 19:21:07
Harryho dcéra sa volá Lily Luna??? :grin :grin :grin :grin :grin :grin je tak dobre som sa dávno nezasmiala :grin :grin nič v zlom, ale ked chcela Rowla predostrieť to ako fakt mala to dať do knihy. Bez toho je kniha neúplná, ale zároveň pokiaľ to nieje v nej veľa ľudí to neakceptuje. Ten koniec skopala :grin :grin :grin :grin
Autor: Žovka Datum: 2008-01-23 19:47:50
Já bych se chtěla zeptat.. jak se jmenuje manželka Draca?? Asferia Greojrass?? Napsala jsem to vůbec správně?? Tu vůbec neznám.. byla vůbec v knize?? A nebo jak se jmenuje ta postava v překladu u nás??? A ten Luny manžel Rolf?? Ten byl také v knize?? A nebo tam nebyl?? Jak se jmenuje u nás překladově?? Pokud to prosím vás víte, kdo to je, mohli by jste to napsat sem do komentářů??? Moc děkuju :grin
Autor: Smith Datum: 2008-01-23 20:42:43
Neboli v knihe. To je prave velka chyba poslednej knihy. Nedostatocny, rychly zaver.
Autor: Anonym [89.176.230.129] Datum: 2008-01-23 21:05:40
Manželka Draca je Asteria Greengrass, setra Daphne Greengrass, která je zmiňována při zkouškách NKÚ. Manžel Luny je Rolf Scamander, vnuk autora knihy Fantastická zvířata a kde je najít.
kazuha
Autor: Anonym [78.99.12.69] Datum: 2008-01-23 21:42:48
Ale clanok o tomto tu uz predsa bol, nie?
Autor: Smith Datum: 2008-01-23 22:15:56
Greengrass. Podla toho rezisera? :)
Esclarte
Autor: Anonym [88.100.238.15] Datum: 2008-01-24 09:00:09
Pár hloupých jmen navíc, no. Trochu mi to připomíná závěr operety Járy Cimrmana Proso: Soňa žije na statku u Cách, Karel je plukovnkem a jeho syn Heřman byl přijat na hospodářskou školu, Robert se konečně usadil a je z něj starostlivý otec rodiny, jediným stínem je tak Žofiino šílenství.
for kazuha
Autor: Cia Datum: 2008-01-24 11:03:39
Byl. :)
Autor: Žovka Datum: 2008-01-24 16:24:43
Strašně moc děkuju za ty jména :grin :grin
Autor: Anonym [217.119.124.45] Datum: 2008-01-24 19:07:11
mohla to dať do knihy ako dodatok alebo príloha
Autor: Smith Datum: 2008-01-24 19:27:34
Presne tak. V knihe je koniec absolutne neuspokojivy, strasne rychly. Co tak sa poriadne rozulucit s postavami? Kdeze!
Autor: Cia Datum: 2008-01-24 19:40:41
Námět na novou novinku (psala jsem to i do soví pošty). 
http://show.idnes.cz/cesky-harry-potter-zanevrel-na-hypermarkety-fnc-/literatura.asp?c=A080123_133836_literatura_kot
Esclarte:
Autor: nifredil Datum: 2008-01-25 00:42:59
Robert je to čertovo kvítko? vychechtaník 
 
(to jediné si z celého výčtu jednání pamatuji)
závěr knihy?
Autor: Anonym [85.207.11.129] Datum: 2008-01-26 18:22:04
Pro mě je závěr naprosto dostatečný, není potřeba cokoliv dodávat. Jsem snad jedinej, komu přišel ten epitaf neskutečně dojemnej? Nechápu vás.
Autor: Esclarte Datum: 2008-01-26 19:41:29
Jaký epitaf? Čí?
Autor: Albert Zweistein Datum: 2008-01-26 19:57:09
Budoucnost patří aluminiu. Cimrmanův.
Autor: Arlondia Datum: 2008-01-26 20:01:34
Hliník se odstěhoval do Humpolce...
Autor: Anonym [85.207.11.129] Datum: 2008-01-27 20:57:04
Nee epitaf, ale epilog - zkrátka takový hezký uzavření série.
Autor: Esclarte Datum: 2008-01-27 21:24:14
Tak o hezkém uzavření série nevím.
pro Anonym [85.207.11.129]
Autor: Aries Datum: 2008-01-27 23:47:06
Už to tak vypadá, že asi budeš jediný. Bohužel
Pro Aries
Autor: Arlondia Datum: 2008-01-28 00:05:15
Tys nebyla dojata epilogem? No to je ale divné... Já málem ukápla slzu. Nad tím, že nemám po ruce tu ženskou, co to spáchala, abych jí mohla zakroutit krkem.
tomson
Autor: Anonym [85.207.11.129] Datum: 2008-01-28 00:33:43
ehm, pokud si dobre vzpominam, tak sama J.K.R. davala najevo, ze se nekterym nebude libit. To uz tak byva - vsem se nazavdecis. Mate peska, no. Uvidime ohlasy, az vyjde cesky preklad. Moc se tesim.
Autor: Arlondia Datum: 2008-01-28 00:36:53
To říkala, na to si moc dobře vzpomínám. A čistě soukromě jsem se zaříkala, že _mně_ se to určitě bude líbit - nenechám si to znechutit, ať už Harry přežije nebo ne. Ovšem to, co se objevilo v epilogu (a nejen to, stačilo prvních deset kapitol), překonalo dalekosáhle moje nejhorší obavy a dalo mým představám o možnostech spisovatelského zblbnutí nový obludný rozměr.
Arlondie
Autor: Aries Datum: 2008-01-28 06:31:52
Ne, já jsem epilogem dojata nebyla. Byla jsem příliš zaměstnána výkřiky to-se-mi-snad-jen-zdá a ještě horšími, které tu citovat nebudu. 
tomson 
Jo, to Rowla řekla. Ale skoro se obávám, že tím nemyslela, že lidi naštve tím, jak honem odflákla, aby to už měla z krku. Jestli jo, no tak si opravdu nemáme na co stěžovat, varováni jsme byli
tomson
Autor: Anonym [85.207.11.129] Datum: 2008-01-28 20:59:13
to Arlondia and Aries 
ona je ta knížka trochu (nebo víc) jiná naž ty předchozí, to jo. Dokonce i první půlka od té druhé se dost liší. Všichni byli na něco zvyklí a teď tohle? Ano, pro mě skvělé zakončení - teď myslím celou knihu.  
Co se Ti na ní nelíbí?
Autor: Arlondia Datum: 2008-01-28 21:05:43
Jiná je, to s tebou nemůžu nesouhlasit. Ale odpusť mi, na vypisování toho, co už půl roku probíráme v diskuzním fóru, na to fakt nemám sílu. Běž se tam podívat a pročti si to.
tomson
Autor: Aries Datum: 2008-01-29 11:35:51
Jak říká Arlondia, na diskusi najdeš konkrétních připomínek spoustu. Mně osobně vadí přidevším to, co už jsem řekla: 
a) ta knížka mi připadá odfláknutá,honem honem ať už to mám z krku, už mě to nebaví. Dovysvětlení v různých chatech a besedách tho, co v knize nebylo, ten můj dojem jen podtrhlo 
b) uznávám, že Rowla asi nemůže za to, že její inteligence a kombinační schopnosti nejsou tak vysoké jako u řady čtenářů. Ze všech možných rozuzlení si vybrala právě to, co jsme už nejmíň před rokem zavrhli jako příliš triviální 
c) tebou zmiňovaný epilog by sepsala líp každá podprůměrná autorka fanfiction a žádná autorka fanfiction dbalá své pověsti by s něčím takovým vůbec nevylezla na veřejnost
pro Arlondii a další
Autor: Anonym [89.24.29.26] Datum: 2008-01-29 12:06:40
Pokud někdo půl roku dokáže probírat po diskuzních fórech neduhy a nesplněná očekávání z Relikvíí smrti, hluboce před ním smekám, já bych takto časem mrhat nedokázala... 
 
Není mi zcela jasné, proč prostě knihu neberete jako fakt, J.K.R. ji tak zkrátka napsala a i přestože budete ronit slzy nad pokaženým epilogem (a v některých případech i celou knihou), nic tím nezměníte... 
 
Pokud se na to cítíte a vaše "kombinační schopnosti" tomu odpovídají, přijďte s něčím revolučím sami a pokuste se to vydat...pak si budu vážit vašich slov a budu je považovat za bernou minci. Do té doby ale asi budete muset dál ubíjet čas rozebíráním toho, proč se některé věci nestaly podle vašich představ... 
 
Zkuste se na věc dívat i z druhého břehu, někdy to pomáhá. 
 
Můj osobní názor je takový: veskrze souhlasím s tím, že kniha by se bez epilogu obešla, mně osobně připadal příliš "přeslazený"...Nebylo by od věci pokusit se vydat další knihu, která by objasnila některé nevysvětlené okolnosti, které neobsáhnul poslední díl. J.K.R. to však vyřešila poněkud jinak a já to přijímám... 
;)
pro Anonym [89.24.29.26]
Autor: Aries Datum: 2008-01-29 12:45:38
Podívej se, já se ti to pokusím vysvětlit sama za sebe, za ostatní mluvit nemůžu. 
HP jako kniha/knihy považuju v první řadě za zábavný příběh, nikoliv za perlu světové literatury. A co se týče toho mrhání časem, to je tak. Mně je skoro 40, pracuju v průměru 14 hodin denně včetně víkendů a z 90% doma u počitače. Když jsem před dvěma nebo kolika lety objevila soví poštu, tak jsem se s nadšením zapojila, protože už jsem prostě nemohla vydržet tu izolaci, ve které pořád jsem, totiž ten, kdo chodí normálně do zaměstnání nebo do školy, denně potkává lidi a i kdyby s nimi prohodil jen pár slov o počasí, je to aspoň něco, ale já mám tu možnost málokdy. Asi jediná nevýhoda mé práce. A najednou se objevilo zábavné nenáročné a pestré téma jako stvořené pro relax, okolo spousta vtipných, chytrých a sympatických lidí, prostě ideální prostředí pro to, aby si člověk chvíli odpočinul, ventiloval svoji nezřízenou ukecanost, zasmál se a tak. Já jsem na soví poště našla fajn kamarádky a už za to jsem Rowlingové vděčná. Rozebírání HP - nebo jiných věcí, Hp přece není jediné téma diskuse, je pro mě hlavně záminka pro kontakt. 
Ohledně toho, s čím jsme přišli sami, doporučuju ti přečíst si pár povídek od neviâthiel, Julie, Danae, Avevy, Mathildy, Birute a dalších vynikajících autorek, podívat se na projekt SOS nebo na budečskou školu, a v neposlední řadě mrknout se na potterweb. Někteří z fanoušků, co se scházejí v na diskusi, totiž taky jaksi udržují stránky v chodu a dodávají pravidelné aktualizace. Vůbec o nic nejde, nepřinášíme žádnou spásu světu, prostě se bavíme. Já osobně považuju za prázdné ubíjení času třeba koukání na televizi, ale nemám nic proti lidem, které to baví.
Pro Anonyma [89.24.29.26]
Autor: Arlondia Datum: 2008-01-29 15:23:55
Smekáš, protože bys nedokázala tolik mrhat časem? Promiň, ale pro své přátele a své koníčky časem nikdy nemrhám. 
 
Proč to neberu jako fakt? Ze stejného důvodu, jako neberu jako fakt, že d'Artagnan ve Třech mušketýrech umřel jako první a ze stejného jako fakt, že si Nastěnka vzala Ivánka. Když se mi něco nelíbí, je to v mém zájmu (netvrdím, že Mrazík by byl mým "zájmem", ale jako modelový příklad snad postačí) a existuje dvacet lidí, se kterými se dobře znám, vídám je sporadicky a mám možnost si o tom s nimi popovídat, přičemž se tímto tématem a podobnými zabýváme už několik let, nevidím důvod, proč bych zrovna tohle - poslední knihu - nemohla řešit. Ovšem tvoje poznámky a soudy, že jsem asi nějaká divná, že mrhám časem a podobně, mě vůbec nezajímají. Je to můj život, do toho ti je putna. Nemusím se řídit tím, co si o mně myslí anonymní čtenář, který zřejmě neví, co je to diskuze a zájem o konkrétní věc. 
 
Jestli se cítím, že moje kombinační schopnosti jsou na úrovni? Věř mi, že se tak cítím, protože jsem aktivní spisovatelka a skladatelka. Moje tvůrčí činnost není na nule. A jestli má výsledky? Ano, má. A neptej se mě, kolikařádový je můj honorář. Za prvé bych ti to neřekla a za druhé bys mi stejně nevěřila. 
 
Můj pohled není z jednoho břehu, ale to je asi zbytečné povídat, když jsem podle tebe ubožačka, co nemá nic lepšího na práci než jen ťukat nesmyslně do klávesnice.
Autor: Esclarte Datum: 2008-01-29 19:28:15
Arli, copak se ti nelíbí na to, že si Nastěnka vzala Mrazíka? To jssme zvědaví, to jssme zvědaví! ;)  
K mrhání časem už se inteligentně vyjádřily oba příspěvky nade mnou, proto k tomu jako další náruživá návštěvnice fóra nemusím nic dodávat. 
Co se týká pohledu z druhé strany, já se o to snažím často. A je mi naprosto jasné, že napsat sedm knih, z toho čtyři pěkně tlusté, tak, aby byl celý příběh smysluplný, povedený, poutavý, prostě po všech stránkách dokonalý, je hodně těžké. A nikdo se nezavděčí úplně všem. Ale epilog mi jako čtenářce úplně zkazil požitek z posledního dílu. A jsou tam i další nedostatky, které tu nebudu vypisovat a rozebírat. 
Nikdo z nás si určitě nemyslí, že říká něco světoborného, když se vyjadřuje k Deathly Hallows. Ale od toho diskusní fóra jsou, aby tam lidé mohli vyjádřit své názory a probrat je s ostatními. Nic víc, nic míň. 
Nesouhlasím s tím, že by měla Rowlingová nejasnosti a nedokončené osudy ze Sedmičky vysvětlit v nějaké zvláštní publikaci. Knihy by měly být zcela srozumitelné samy o sobě a všechny dějové linky by měly skončit s posledním dílem - anebo být ponechány stranou jako nedůležité (v knize koneckonců nemusí být řečeno, koho si vzali Neville, Luna, George, Pansy Parkinsonová, Susan Bonesová, Dráp, kolik měli dětí, jestli byl mezi nimi nějaký homosexuál... :p - a naservírovat to všechno čtenáři dodatečně, ať už na chatu nebo v nějaké doplňkové publikaci, taky není to pravé.)
tomson
Autor: Anonym [85.207.11.129] Datum: 2008-01-29 23:37:37
výrazy jako "odfláknutá", "přeslazenej závěr" ap., mě utvrzuje v názoru, že každej čteme jinou knížku. 
Ještě k tomu epilogu, trochu jsem si pročítal starší diskuze. 
Aries: "ztráta charakterů hlavních postav" ??? Cože? Čti mezi řádky, jako doposud. Ostatně tohle se mi na Jo líbí, schová tam toho mraky.
tomsone
Autor: Aries Datum: 2008-01-29 23:43:55
bu´d máš geniální paměť, nebo si mě s někým pleteš. Já jsem skutečně před několika měsíci napsala na diskusi, že v EPILOGU všechny postavy najednou ztratily charakter a úplně vybledly, a na tom trvám. Ale tady jsem nic takového neříkala a rozhodně jsem to nikdy neříkala v souvislosti s celou knihou
Autor: Aries Datum: 2008-01-29 23:46:47
jo, pardon, te´d jsem si přečetla pořádně tvůj příspěvek, skutečně máš na mysli, to, co jsem psala do diskuse, ano? Ale šlo opravdu jen o ten epilog
pro Arlondii
Autor: Anonym [89.24.29.26] Datum: 2008-01-31 18:41:31
Děkuji ti za tvá moudrá slova, mnoho jsi mi objasnila... 
 
Ve svém předchozím příspěvku jsem se spíše pozastavovala nad tím, proč někteří lidé tolik haní dílo J.K.R., která nám dala tolik bezesných nocí nad knihami, spoustu nadšení a neutuchajícího zájmu...chápu, že kritika je dobrá věc, ale dle mého názoru jen v omezené míře-pokud přejde k hanění a opomenutí ostatních kvalit, už to není progresivní záležitost...Chtěla jsem jen, abychom se všichni občas vžili do role spisovatelky námi tak oblíbeného HP-někdy to není jednoduchá role, i když by se to tak mohlo zdát... 
 
Nicméně: to, že diskutujete, mi rozhodně nepřipadá jako mrhání časem, jako mrhání časem mi připadá věčné osočování se a snaha "přetrumfovat" druhého diskutujícího a ubít ho svými vlastními fakty. Komentáře některých lidí pod příspěvky jsou přinejmenším zarážející... 
 
Proto si vážím tvé moudré odpovědi, která mi dala najevo, že ty k výše jmenovaným rozhodně nepatříš.
Pro Anonym [89.24.29.26]
Autor: Arlondia Datum: 2008-01-31 20:18:32
Jestli žiješ v představě, že trávím svůj "diskusní volný čas" v komentářích pod články, budiž ti odpuštěno. Jakákoliv další debata ale pak ztrácí smysl...
glum
Autor: Anonym [80.188.178.179] Datum: 2008-02-03 16:36:19
eh,,,tak jsem prave docetla,,,a,,,a,,,ja celou serii miluju,,ale tohle byla teda slabota.Ten konec???co to jako melo byt?vsichni zili stastne az do smrti?no to snad ne...O_O
konias
Autor: Anonym [88.100.230.196] Datum: 2008-02-03 20:12:48
názory typu: J.K.R konec zkazila, monohý fanfiction je líp vymyšlený, trapné zakončení, očekávané rozuzlení nebo to jsme všichni tušili......mi připadají naprosto absurdní. Není snad hrdina a děj právoplatným "majetkem" spisovatelky? Spisovatelka stvořila svůj svět, a pokud děj v něm nedopadl tak jak jsme si představovali, je to naprosto přirozené, protože v našem světě taky všechno nevychází podle plánů. Proto nás příběhy zajímají-jsou předem definované a my je jen sledujeme. Nesnažil bych se příběh pitvat, protože proč ho potom číst? 
 
A k fanfictionu...podle mě je naprosto bez hodnoty-za prvé pro to, že není originální, je naroubovaný na cizí myšlenky a za druhé ....zkrátka není pravý, není originálem ten-ať už ze subjektivního pohledu vydařený nebo nikoli-je jen jeden:-) 
Neberte proto J.K.R její vizi (když to řeknu poněkud pateticky). To už pro to, že mnohým se toto ukončení líbilo a mě zpětně připadá jako jediné možné. Mnozí jsme něco podobného sice tušili předem, ale nebylo to právě z toho důvodu, že celý příběh tímto směrem směřoval?
Autor: Anonym [80.188.228.154] Datum: 2008-02-04 15:58:13
já nemám nic proti tomu jak to dopadlo jen mi vadí, že v epilogu je opravdu mnoho věcí uplně nyvsvětlených a vůbec celý závěr je tak nějak hrr...od smrti Voldemorta se všechno včetně epilogu odbyde na nějakých osmi stranách, což je zatraceně málo. To mě mrzí. A jen tak na okraj, nepřipadá vám chování Rona a Hermiony naprosto nepřirozené?
pro Anonyma
Autor: Lizzy Datum: 2008-02-05 16:09:38
chování Rona a Hermiony nepřirozené? Ne, proč? Proč ti to tak přijde?
Autor: Anonym [80.188.228.154] Datum: 2008-02-05 19:20:51
Protože to, že sou jejich city vzájemné vědí už déle než rok, a přitom si až do poslední chvíle nedají ani pusu... hlavně když jsou celý rok v ohrožení života... tohle Rowlingová zbytečně natahovala až mi to přijde trapný, je jim přece 17 a ne 13, ne? Pořád se jen držej za ruce a objímaj, to je v porovnání s tím, jak věrně je popisováno v knize například mučení dost divný, až puritánský. Místo toho abych nad jejich polibkem zajásal "konečně!", jsem zakroutil hlavou, protože už sem ani nevěřil, že k tomu dojde- když se to s napínáním moc přehání, tak to praskne a ne že to bude o to lepší...
Lipr
Autor: Anonym [88.100.163.47] Datum: 2008-02-25 20:48:57
Neříkam že by závěr byl dobrý i delší, dozvědět se něco víc o jejich životech by bylo fajn. To jak je to ale napsaný je krásný, takže mi ani nevadí. Ten závěr se zdá úžasnej...
Autor: Anonym [147.251.210.216] Datum: 2008-02-26 17:29:58
MĚ TŘEBA ZAJÍMALO JESTLI SI LUNA VEZME DEANA NEBO NEVILLA A TO JSEM SE NEDOZVĚDĚLA NIKDE!!! :upset
Autor: Anonym [78.98.203.18] Datum: 2008-03-02 17:05:59
ako si mam pozriet ten rodokmen??
pro Anonyma
Autor: Arlondia Datum: 2008-03-02 17:09:40
Co takhle zkusit to, co je v článku napsáno?
Autor: Anonym [78.99.61.103] Datum: 2008-03-23 20:21:43
to s ronom a hermionou mi pripadalo tiez zbytocne natiahnute je dost nerealne aby sa dvaja zamilovany sedemnastrocny na seba pol roka spolocneho byvania len nesmelo pozerali
Autor: Anonym [213.168.183.200] Datum: 2008-08-15 22:28:14
hele konec je hodne velikej ZMATEK sedmičky
Autor: eva Datum: 2008-11-01 19:53:51
skvělí ten rodokmen je fakt dobrej :grin :grin 8) ;) :) :p
no cože
Autor: Anonym [82.208.38.206] Datum: 2009-06-07 19:12:29
jsou příbuzný s malfojovejma :eek :eek :eek :eek :eek ale měla by to bejt čitelnějc
Shanim
Autor: Anonym [85.132.230.74] Datum: 2009-06-08 01:40:48
Nemate někdo na prodej knžky Fantasticka zviřata a kde je najit a Famfrpal ozvěte se na mej dinofm@seznam.cz moc děkuji
Autor: Anonym [83.208.125.40] Datum: 2009-07-26 17:34:32
Ale Rowlingová tu píše, že Luna se vdá za nějakého Ralfa
Autor: Anonym [90.176.24.17] Datum: 2009-09-07 18:34:41
Nechápu jak nekdo muze o 600 strankove knizce rict ze jim pripada delana co nejrychleji at uz to ma JKR ,,za sebou" nebo ze je odflaknuta ale na druhou stranu jsem byla u HP zvykla ze po kazde bitve a takovem tom vyvrcholeni kdy nekdo zemre, to jeste hlavni postavy rozebiraji, ale u HP7 nikdo nic nerozebiral, je tam proste napsane ze ,,Ron a Hermiona ani nestacili vyjadrd zlomek sveho prakvapeni a uzasu" a hotovo,konec.Vzdycky tam byla aspon jedna kapitola na vysvetleni a tak jsem cekala ze u sedmicky to bude delsi-vzdyt Voldemort je konecne mrtvy a skoncila valka-ale ne JKR tomu venovala jen nejakych 5 stranek a epilogu ktery mel vylicit jak vlastne cely pribeh dopadl taky :cry :cry Proste nevim jak si nekdo muze stezovat na knizku ale zaver ktery nebyl jenom zaverem knihy, ale cele serie me fakt zklamal :cry Myslim ze tak kratky zaver JKR udelala proto aby meli fanousci i po skonceni co rozebirat,jenze ja to asi budu rozebirat az do te doby nez se naucim poradne anglicky a zaletim si do Anglie za Rowlingovou at mi cely konec osobne vysvetli sama :grin No a kdyz se mi to nepovede, zajistila mi JKR celozivotni spekulace :grin
Autor: Anonym [90.176.24.17] Datum: 2009-09-07 18:36:06
jajky jsem se fakt moc rozkecala :grin

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR