Výstřední Sibyla Trelawneyová, učitelka Jasnovidectví, se neobjeví v Princi dvojí krve. Takže ve filmu už nebude spolu s Fleur, Percym, Billem, Gauntovými, Hepzibou Smithovou a Ufňukanou Uršulou. Přitom Trelawneyová hraje ve filmu důležitou roli, upozorní Harryho, že Draco něco oslavuje v Komnatě nejvyší potřeby a že Snape byl tím, kdo zaslechl její věsťbu, když ji říkala Brumbálovi.
Zdroj: HPANA.com
|
huh Autor: Anonym [77.48.18.23] Datum: 2008-07-01 11:54:42 No mazec... tak to tam nebude ještě Ginny... a Malfoy asi taky... místo Malfoye tu bude Neville a místo Ginny... Ginny bude prostě vymazána...
| Autor: Esclarte Datum: 2008-07-01 12:00:06 Třeba se Harry místo do Ginny zamiluje do Draca, Snapea nebo třeba Zabiniho.
| Autor: Anonym [88.100.79.24] Datum: 2008-07-01 12:00:25 oni tam nebudou ani gauntovi? a sakra, tak to ten film radši ani nechci vidět...
| kikina Autor: Anonym [77.237.146.67] Datum: 2008-07-01 12:14:14 tak jako Percyho a možná ještě Billa s Fleur bych překousla, ale Gauntovi a Hepzibu Smithovou už ani nápad Nechápu, co potom bude Brumbál Harrymu v myslánce ukazovatnce ukazovat, když ne tohle? Ať už jdou s tím vystřiháváním do hajzlu Dobře, ať tedy něco vystřihnou, chápu to, ale nechápu proč zrovna takhle důležitý věci? Vždyť zachvíli už tam nebudopu ani Ron s Hermionou...už teď Ron za celý film řekne div ne dvě věty.....už mě serou...ať se tedy žádný filmu netočí.....jenom przní knížky Doteď jsem si myslela, že totálně podělat filmy umí jen Američané,a le bohužel...myslím, že se od nich Britové hodně přiučili
| Autor: Anonym [217.197.144.217] Datum: 2008-07-01 12:14:16 to teda zeslonili, uplně mi to rve srdce když tam sybilka nebude dyť vystřihli polovinu postav !!! kdo tam pane bože bude hrát ???
| ClarieAnne Autor: Anonym [85.13.104.83] Datum: 2008-07-01 12:57:16 Hm to je hustý docela mě to štve, vždyť všechny ty postavy jsou duležité prf. Trelawneová Bill a Fleur.A newím jak to chtějí udělat bez Gautových nebo Hepziby či prof.Trelawneové to tam v sedmičce nakonec nebude ani Krátura nebo Lupin ne?Myslím že to občas ve filmu docela přehání s mazáním docela duležitých záběrů a těch nedůležitých je tam až moc!
| ClarieAnne Autor: Anonym [85.13.104.83] Datum: 2008-07-01 13:00:04 Fakt už to přeháněj a ještě maj odvahu něco točit s tolika vystřiženejma záběrama potom co podělali 5díl byla jsem z něho dost zklamaná!
| Autor: xx.w.xx Datum: 2008-07-01 13:03:00 mě se nelíbila ani natočená pětka a když bylo jistý, že bude šestku natáčet ten samej režisér, bylo mi hned jasný, že to celý zase zkazí.. štve mě to, páč HP6 je můj nejoblíbenější díl..
| Jadwiga Autor: Anonym [213.235.159.242] Datum: 2008-07-01 13:19:04 Podle mého názoru je vynechání pro film zbytečných postav jen dobře protože: Aby mohla Trelawneyová Harryho upozornit, že Draco něco chystá, tak by musela být její postava nejdřív představena nejméně v jedné dvou jiných scénách tak, a by si jí i divák, který nečte knihy několikrát za sebou zapamatoval. A protože běžný divák viděl HP5 v kině před více než rokem, tak si Sibylu už v listopadu pamatovat nebude. Takže by museli natočit nejméně 1 až 2 scény, kde Sibyla s Harrym přijde do kontaktu a nejlépe na něj mluví a ještě by muselo být znovu řečeno, že je to ta učitelka co učí jasnovidectví. Jinak budou lidi by to bylo pro lidi nepochopitelná ("jako kdo je zase tahle divná baba") a tudíž zbytečná. A protože není důležité, kdo Harryho upozorní na Draca a řekne o Snapeovi, ale to že se o tom Harry dozví a že s tím pak něco dělá tak byla Sybila vystřižena a je to dobře, protože film tak neztratí tempo zbytečným představováním nových postav, ani není kvůli zbytečným postavám nepřehledný a zbytečně dlouhý (viz. nekonečně dlouhá Narnie 2 kde by střihačské nůžky filmu jen prospěly a možná by to pak dotáhl na podstatně lepší tržby). A totéž co pro Sybilu platí i pro postavy jako jsou Bill, Fleur, Gauntovi atd.
| To Jadwiga Autor: Anonym [77.237.146.67] Datum: 2008-07-01 13:53:14 Co to tu žvaníš? Tady jde o to, že na takovýchto částech je kniha postavená...
| Autor: Anonym [81.0.253.29] Datum: 2008-07-01 14:19:31 jediný, kdo tu moc žvání si ty, Anonyme[77.237.146.67..film podle knihy neznamená otrocky převíst slovo od slova do filmu, kde z toho nakonec vznikne nesmyslná slátanina alijas HP4. Jadwiga myslí stejně, jako režiser a scénarista, který chce, aby film byl svižný a pochopitelný, a já snimi souhlasím
| Autor: Anonym [81.0.253.29] Datum: 2008-07-01 14:22:05 a mimo to vystřižení Billa a Fleur je dost dobrý nápad, protože celá jejich knižní linie mi přišla (hlavně konec, na ošetřovně)dosti trapná a celou knížku trochu zkazila toď můj názor
| Autor: Anonym [85.71.55.244] Datum: 2008-07-01 15:00:53 To už je hloupé...vystrihnout tolik postav, Jadwiga má možná v něčem pravdu, ale to vystřihovaání postav už je mocné...
| Arival Autor: Anonym [89.111.98.66] Datum: 2008-07-01 15:51:04 Šestý díl je hodně o poznání Voldemorta a jestliže vystřihli Fleur a Billa je myslím jedno. Horší to bude s hledáním viteálů. Ve filmu jich bude nejspíš méně než ve skutečnosti a jestli ne, tak pouhá zmínka (od Brumbála) bude dost nepřesná, divák to nejspíš ani nepostřehne a všechno bude na... Ten film by měli postavit na ději a ne na efektech, aby pak celek působil jako nějaký skvělý klip jako pětka. Tím mě neohromí...
| Autor: Anonym [85.71.96.150] Datum: 2008-07-01 17:18:16 Milá Jadwigo, troufám si tvrdit, že si nic nepochopila a tudíž by ti to měl někdo vysvětlit ...Anonym [77.237.146.67] má naprostou pravdu v tom, že tyto maličkosti dělají celý příběh...nebýt věžtby, kterou Sibyla vyřkla, Voldemort by se o Harryho nikdy nezajímal, tudíž by se všechny knížky mohli zahodit, protože by Harry neměl tak výjimečnou roli...byl by jeden z mnoha bojujících proti Voldemortovi...Jak vidíš, nebýt Sibyly příběh o Harrym Potterovi by hodně utrpěl. A nechápu, jak si můžeš myslet, že by nikdo nevěděl kdo je a jaké má v příběhu místo...nikdo není tak naivní, aby očekával, že když půjde zhlídnout 6. díl, bez toho aniž by se před tím podíval na všechny předchozí, všechno pochopí a vůbec nic mu neujde... Neříkám, že vynechání přebytečných postav je špatné, ale je důležité rozlišovat ty přebytečné od důležitých. Toť máj názor.
| Autor: Aries Datum: 2008-07-01 17:44:31 Anonyme [85.71.96.150], jenže Jadwiga má skutečně pravdu. Film opravdu nepočítá s tím, že to diváci četli. Vynechání Gauntových mě taky poněkud překvapuje, ale Trelawneyová tam být nemusí. Pro vývoj děje není dokonce ani podstatné, že Harry věděl o tom, že Snape vyslechl proroctví. Na základě toho se přece nic důležitého nestalo, jen se Harry chvíli vztekal, dokud mu Brumbál neřekl, aby se přestal rozptylovat. Tak co.
| Autor: Anonym [89.203.130.2] Datum: 2008-07-01 18:48:47 jasný.... a jako jak to chtěj udělat s gauntovejma hmm??!!!
| dave Autor: Anonym [82.202.112.250] Datum: 2008-07-01 18:57:12 s gauntovejma to uz oznámili hodne dávno
| Autor: Aries Datum: 2008-07-01 19:53:34 Ohledně Gauntových samozřejmě nevím, ty tam nechat mohli, mohla to být dost dobrá scéna, no uvidíme, jak si s tím poradí.
| Autor: Anonym [212.96.165.81] Datum: 2008-07-01 20:54:08 hmm taky by ještě mohli vyhodit třeba ještě toho.. no jak se jmenuje.. moc se tam neoběvuje.. no harry potter přece, taková zbytečná postava já to fakt nechápu. proč to teda točí když tam půlku postav nedají?
| Autor: Anne Datum: 2008-07-01 21:10:37 proč musí z toho filmu dělat takovou neskutečnou frašku??? asi chtějí zvítězit v kategorii : film, co se nejvíc liší od knihy...blahopřeju, budou mít první místo, ale to není nic novýho už je to fraška od 3. dílu
| Autor: Anonym [81.0.253.29] Datum: 2008-07-01 21:14:53 hlavně že vy všichni co tu máte pořád ty reči o škrtání, byste to napsali a natočili nejlíp, že ano? když se ti ty filmy nelbí, tak na ně nechoť a nekaž radost ostatním
| Esclarte Autor: Anonym [90.177.172.189] Datum: 2008-07-01 21:23:26 Jasně, boty si taky nešijeme, a tak nemáme co kritizovat nějaké nekvalitní a špatně padnoucí škrpály.
| KARLOS Autor: Anonym [89.24.4.19] Datum: 2008-07-01 21:32:19 Někdo tu nadával na režiséra kvůli tomu, že se nedostalo na oblíbené postavy. TO ALE NENÍ CHYBA REŽIE, děti. Děj tvoří scénář a to, co z něho zůstane pak především producent. Ano, režisér má jakous takous kontrolu nad tím, co tam bude a co ne, ale to rozhodně neplatí u velkých filmů ala HP... A říkám to tu pořád, raději film s omezeným počtem osob, příhod událostí, nežli zmatlanina typu čtyřky. A neodpustím si trochu polemizace. Jak by se vám líbil film, kde by se hodinu a půl skákalo do myslánky, z mysl. a zase do myslánky? Ano, tahle linka je důležitá, ale Gautovi tam rozhodně nepatří. Dokonce ani kvůli relikviím. Jsou to jen zpestřující a vysvětlující element, který je v knize sice důležitý, aby čtenáře udržel v bdělosti, ale film si dokáže vypomoct řadou jiných věcí, včetně obrazného vyprávění. K čemu Gauty? O tom, komu ptřila SPOULER SPOILER viteál/relikvie předtím, než ji dostal Riddle, nepotřebujeme znát ani ň. A to, z kama pochází se dá vysvětlit i v sedmičce (která na tady tyhle "blbosti" bude mít moře času). Mnohem důležitější je představit před finálem celou postavu Voldemorta a ten krom příbuzenského vztahu s nima nemá nic společného, či dobrousit charaktery postav, či je trochu oprašit (ano, Ron by mohl dostat víc prostoru .
| Autor: Anonym [85.71.96.150] Datum: 2008-07-01 21:42:40 Taky že dostane...celej film totiž bude o tom jak se ron zaplet s Levandulí, jak Hermiona strašně trpí a jak strašně trpí Harry, protože neví jak na Ginny...jasně(vážně k popukání.. opravdu kvalitní práce
| Autor: pospola Datum: 2008-07-01 22:07:54 Teeeda, se to tu nějak rozjelo Nee, chápu vás všechny U všech zmiňovaných postav mě samozřejmě mrzí že tam nebudou, ale že teda vyškrtli zrovna Gauntovi a Hepzibu... To, si myslím, dělat neměli páč ti jsou tam fakt hodně důležití dle mého názoru..
| to KARLOS Autor: Anonym [85.71.178.171] Datum: 2008-07-01 22:09:55 souhlasím s tebou
| Autor: Anonym [81.0.253.29] Datum: 2008-07-02 00:00:26 to anonym, 85.71.96.150 štěstí, že scénář nepíšeš ty, pač tak nějak by to asi taky mohlo dopadnout ..
| Autor: Rybba Datum: 2008-07-02 02:55:23 Točí filmy, aby vidělali, dělají je aby na ně chodili i lidé co nečetli knížky a né, aby se zavděčili fanouškům to si uvědomte na začátku. Čím víc škrtání, tím víc to pomůže filmu samotnému, 98% fanoušků na film půjde, i kdyby tam měl hrát jen Harry, ale pokud to bude mít super děj, efekty, atd... přijdou i další diváci. Zbytečně přeplácaný film, hodně postav, plno složitostí = odradí to normálního diváka, ale přijde 100% fanoušků, sami si odpovězte co je pro ně (ne pro vás) lepší. Vyškrtnutí Sibyli je pochopitelné, protože v pátém dílu je "vyškrtnut" konec, kdy se o věštbě baví Harry a Brumbál, takže nějaké složitosti okolo věštby jsou už uzavřené a pro normálního diváka nedůležité. Pro mně osobně HP6, 7 bude hodně zajímavý zážitek, protože nýnější režisér mi zatím nesedl, ale horší jak 5 to snad už nebude.
| Autor: Anne Datum: 2008-07-02 08:55:01 jo jasný, je to prostě jen film pro puberťáky, ale ať mi nikdo neříká, že ty filmy už od začátku jsou odrazem knížky a většinou, když se film točí podle knižní předlohy mělo by možná něco zůstat stajný, co říkáte?? a jim evidentně stačí, když tam budou mít harryho....a aby to bylo lukrativnější, tak tam dají ty největší blbosti, jako, jak Hermiona žárlí na Rona, kterej se furt líbá s Levandulí...to bude teda kvalitní film a jak Emma už někde řekla, je to prý nejvtipnější díl...no nevím, četl jste někdo taky vlastně 6. díl? mě se zdál naopak jako ten nendramatičtější...no, doufám, že se v 7. díle zmíní o nějakých relikvií a nebudou se zajímat vztahem Rona a Hermiony, ale co čekat...
| Autor: Anonym [81.0.253.29] Datum: 2008-07-02 09:54:11 tady je někdo asi dutý já nevím jak vy, ale ty scény nepíše žádný puberťák, ale člověk kterého daleko víc zajimá děj filmu, což je u HP6 hlavně harry, voldy, snape a brumbál,a nějaký techtle mechtle hlavních hrdinů slouží, jako doplněk filmu
| Autor: Aries Datum: 2008-07-02 11:39:27 To máš pravdu. jenže fakt taky je, že ten dotyčný předpokládá, že puberťáci jsou cílové publikum, takže tam ty techtle mechtle narvali právě proto (ostatně stejně jako Rowla - prostě aby to tam taky bylo).
| Esclarte Autor: Anonym [90.177.172.189] Datum: 2008-07-02 13:10:01 A to jako napsat, že film je pro puberťáky rovná se napsat, že scénář píše puberťák? A jestli ho zajímá víc děj nebo techtle mechtle je právě otázka. Jde taky o to, čeho tam nakonec bude víc a jestli je půlhodina techtlí mechtlí lepší než půlhodina, nebo dejme tomu čtvrthodina (aby jako na techtle mechtle přece jen něco zbylo) s Gauntovými, Hepzibou a třeba i Sibylou. I když ta v šestce podle mě nijak důležitá není.
| Autor: Aries Datum: 2008-07-02 14:42:25 To jsem přece neřekla. Já jen že už jsem viděla tolik filmů, kde vyhodili v podsttě všechno zajímavé z knižní předlohy jen proto, aby jim zůstalo dost místa na zbytečný a někdy dokonce i uměle doplněný milostný románek, že jsem je nakonec začala ignorovat, což mi připadá nejlepší
| Esclarte Autor: Anonym [90.177.172.189] Datum: 2008-07-02 15:19:20 Vždyť já to nemyslela na tebe.
| Gauntovi a Smithová Autor: Eleanor / někdo Datum: 2008-07-02 16:01:48 Všechny výjevy z myslánky jsou v HPB nejdůležitější! MNOHEM DŮLEŽITĚJŠÍ, NEŽ POTTEROVI MILOSTNÉ ESKAPÁDY, jimiž bude film dozajista nacpán. Taktéž vypustit důležité postavy se mnohdy nevyplácí, obzvláště, když jejich "neexistence" bude mít dopad na příští díl. Chris Columbus byl v mnoha ohledech režisérsky velmi slabý, až dětinský, ale buďme nakonec rádi, že 1. a 2. díl režíroval on. Vytvořil pevný a úplný základ pro příští brutálně očesané díly (obzvláště 4).
| Autor: Anonym [62.77.72.242] Datum: 2008-07-02 16:11:28 No oni si poradí i bez Sibyly, jako vždy, asi tak jako že Dobbyho roli nahrazuje Neville atd. Ta tam myslím není tak důležitá, ale Gauntové ano. Možná o nich bude Harrymu vyprávět Brumbál, tak se třeba aspoň dočkáme delšího rozhovoru mezi nimi, ale nejspíš to zkrátí do dvou vět Film 5 byl podle mě opravdu skvělý, protože byl v detailech dost podobný knize, což se o té slátanině (film 4) říct nedá. Tam právě dali akorát ty techtle mechtle a trochu nějaké té akce (drak nad Bradavicema) Jasně že musí vydělat peníze, ale koukněte se na Pána prstenů a neříkejte mi, že nejde natočit film pro fanoušky. A ještě k tomu ta rozšířená DVD...několik hodin dokumentů ze kterých se o filmu dozvíte opravdu všechno...ne jako HP kdy jsou ta DVD zaměřená na děti a nic tam není...kéž by si vzali příklad
| GAUNTOVI GAUNTOVI GAUNTOVI GAUNTOVI GAUN Autor: HermidracoLongboweasley Datum: 2008-07-02 16:55:03 heeeej jaktože tam nejsou Gauntíkovi??
| pro Autor: Anonym [62.77.72.242] Datum: Autor: HermidracoLongboweasley Datum: 2008-07-02 16:56:53 No jo, ale to je dětská kniha, takže to tam je pro děti. To, že to čtou i dospělí. to už není jejich věc. Faboušci jsou většinou děti a tak ro je
| Autor: Anonym [81.0.253.29] Datum: 2008-07-02 17:24:08 to Esclarte to říkáš ty, nic takového sem nikdy neřekla, já jen opravuju někoho, kdo si zřejmě myslí, že celé hp filmy stojí na tom kdo se do koho zamiluje a celý film není nakonec o ničem jiném jen jsem vyjadříla svůj nesouhlas stím, že krom čtverky, se v žádném díle neobjevilo tolik "řešení milostných vztahů" víc než bylo zdrávo ukazát
| Autor: pospola Datum: 2008-07-02 19:10:34 Totální souhlas s Anonym [62.77.72.242] 4 film, je dle mě ze všech nejslabší a pětka film byl pro mě mnohem zábavnější než knížka No uvidíme... Nějak to dopadne
| Autor: Anonym [84.42.202.223] Datum: 2008-07-06 21:28:46 a kdo říká že je to dětská kniha?? podle mě ji můžou číst všichni, rozhodně není zaměřená výhradně na děti
| Autor: GabGin Datum: 2008-07-06 22:05:58 je to trapne!!! a nemluve uz o tom billovi a fleur! je to hnus!!! fakt!!!
| Autor: GabGin Datum: 2008-07-07 23:24:11 Je to cele jako zasvine**ná pakáž! jednou reknou budou tam a podruhe ne...clovek nevico si má myslet jetli to či ono!!! bUDOU CHYBET..COPAK NENI CELICKA JEDNA KAPITOLA A ŠIŠLOVÁNÍ FLEUR???a neni tam tak náhodou blbost ze tam triloniova nebude?? povi prece harrymu ze videla malfoye v komnte nejvyšši potrevy!! trapáárna! pomalu si myslim ze hra bude lepší!!! GabGin
| Co????????????? Autor: Anonym [213.195.194.31] Datum: 2008-07-10 22:31:52 To si dnad dělaj srandu ne? Gauntovi tam nebudou?? A co jinak do toho filmu chtějí dát?? Už to vidim bude se tam řešit vztah Harry x Ginny..............To iž by ten film raději neměli točit když tam pomalu všechno bude vystřižený
| Terka Autor: Anonym [82.100.3.4] Datum: 2008-07-11 17:57:59 Po přečtení tutý stránky se mi toho v hlavě honí hodně, ale nebudu to řešit, stejně to nevyřešim. Radši si počkam do listopadu, respektive do prosince, až se film dostane z Prahy až k nám a pak sama uvidim. Ale jestli se tam ty postavy vážně neobjeví...tak je Warner Bross na hlavu
|
Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit. Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte. |