'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - Podpořte vrácení data vydání PETICÍ !
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
18.217.146.66

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

 

Podpořte vrácení data vydání PETICÍ !

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  HP a Princ dvojí krve - film
Příspěvek přidal(a) Dexikovicek   
pátek, 15 srpna 2008, 08:42
Podpořme svými podpisy petice, které vznikly z důvodu přesunu premiéry Prince dvojí krve z listopadu na červenec. Doufejme v to, že se datum premiéry změní.
PETICE 3      VIDEO

 
 


Komentáře
petice
Autor: Anonym [213.29.20.194] Datum: 2008-08-15 09:25:16
Podepsala jsem se pod všechny. Ti z WB jsou snad padli na hlavu. Meli by pouzivat hlavu a ne koleno k mysleni. Hodne by me zajimalo, co se stalo, ze to tak najednou presunuli. Muselo to byt neco nahleho a nepredvidatelneho, protoze jinak by uz nejake naznaky byly. Snad vydaji nejake verohodne vyjadreni.
SuRoo
Autor: Anonym [85.71.178.171] Datum: 2008-08-15 09:27:45
Podepsáno. Tyhle petice okamžitě rozešlu kamarádům a dám si je ke mně na blog. WB to tentokrát přehnali, tady už vážně přestala veškerá sranda...
Autor: Anonym [78.110.208.218] Datum: 2008-08-15 09:56:36
O 8 měsíců později bude premiéra?
jj
Autor: Volharrnevill Datum: 2008-08-15 09:59:26
od dnes za 11 měsíců !
Autor: Anonym [89.102.154.251] Datum: 2008-08-15 10:01:57
Prosíme o podpisy :cry
Autor: Anonym [193.86.131.145] Datum: 2008-08-15 10:08:19
Okamžitě se jdu podapsat!!!!!! :( :x :? :roll
to Anonym [213.29.20.194]
Autor: Barbinka Datum: 2008-08-15 10:24:46
podľa Fantasy sveta (http://www.fantasy-svet.net/?page=novinka&id=18&kat=film): 
 
Šestý film o Harry Potterovi, původně plánovaný na 21. listopad byl přesunut až na 17. července 2009. 
 
Podle tiskové zprávy má WB pro přesun hned dva důvody. Za prvé je podle studia léto vhodnější k rodinným akcím a za druhé stále pociťují dozvuky stávky scénáristů a potřebují čas, aby se ujistili, že film zasáhne nejširší možné publikum. 
 
Podle prezidenta filmové skupiny WB Jeffa Robinova nezmění nové datum šestky výrobní program na poslední dva filmy o Harry Potterovi. Natáčení první poloviny sedmé knihy začne v únoru. Dobrá zpráva pro fanoušky je, že se nyní skrátí mezera mezi Princem dvojí krve a první částí Relikvií smrti. 
 
Stávka scénáristů způsobila zpoždění scénářů pro další filmy a nejlepším řešením bylo posunutí Prince dvojí krve na červenec, kde to dokonale zaplní obrovskou mezeru mezi šestým a první polovinou sedmého filmu.)
Endy
Autor: Anonym [89.176.57.241] Datum: 2008-08-15 10:30:31
Jo, jedna mezera se tim vyplní, ale dělat to neměli. To teda ne. Na film určitě půjdu, tak jako tak, ale... Je to normální?? :? Ve všem jsou vždycky jen peníze.
Endy
Autor: Anonym [89.176.57.241] Datum: 2008-08-15 10:40:02
Už aji na Mugglenetu změnili to počítadlo :( 335 dní, supr. Vyplní tim mezeru mezi šestym a sedmym dílem. Ale co mezera, mezi pětkou a šestkou? :sigh
Fakt super
Autor: Anonym [88.102.179.40] Datum: 2008-08-15 10:52:23
No tak to je báječný, jako další 11 měsíců čekat než bude HP 6, nechápu to. Všem jde jen a jen o prachy, jako vždycky :upset :upset :sigh .....pro mě to teda dobrá zpráva není radši bych teď šestku, na sedmičku bych si počkala :cry ....a jaký rodinné akce ty jsou možný i v listopadu ne??? ÁÁÁÁ já bych vraždila :upset :(
Autor: Anonym [213.235.168.2] Datum: 2008-08-15 10:55:59
je snad jedno jestli budeme čekat rok na 6 a pak 2 na 7. nez tedka 2 roky a pak jen 1. 
Tohle bylo alespon pevne daný, v teaseru a byly hlvně už data pro všechny země. bych si na tu 7 počkal klidně,ale nemaj měnit něco co už je daný.
Autor: Semirka Datum: 2008-08-15 10:57:47
du se podepsat :sigh
Autor: Anonym [88.212.16.234] Datum: 2008-08-15 11:13:30
Stale nechapem preco sa podpisujete pod peticie.
Autor: Anonym [193.109.177.93] Datum: 2008-08-15 11:15:49
petice číslo 2 má už 6523 hlasů.Slušný
Raviola
Autor: Anonym [82.99.184.6] Datum: 2008-08-15 11:16:39
Hm, mezera se vyplní, ale aby si to náhodou ještě nerozmysleli a neposunuli i premiéru Relikvií smrti....
Raviola
Autor: Anonym [82.99.184.6] Datum: 2008-08-15 11:16:41
Hm, mezera se vyplní, ale aby si to náhodou ještě nerozmysleli a neposunuli i premiéru Relikvií smrti....
VÝZVA
Autor: Anonym [89.102.154.251] Datum: 2008-08-15 11:16:47
ZKUSIT TO MUSÍME, PŘECE SE NENECHÁME TAKHLE KLAMAT. NEJDŘÍV TEN TEASER A TEĎ... PODPISY PODPISY PODPISY A UKAŽME TĚM DEBILŮM ŽE SE JEN TAK NEDÁME KLAMAT
Autor: Anonym [82.99.184.6] Datum: 2008-08-15 11:50:23
Už se to objevilo i na Novinky.cz 
http://www.novinky.cz/clanek/147331-premiera-sesteho-filmu-o-harrym-potterovi-se-odklada-na-leto.html
Autor: Anonym [88.100.79.24] Datum: 2008-08-15 12:32:43
vždyť lidem je úplně jedno, jaká bude sakriš mezera mezi nima! když na to chcou jít, tak na to půjdou. já teda určitě.
SuRoo
Autor: Anonym [85.71.178.171] Datum: 2008-08-15 12:42:53
Já pořád nevěřím, že je to pravda... :( Tahle informace přišla jako blesk z čistého nebe, tohle nikdo nečekal. Pořád doufám, že je to jen nějaký blbý fór, nebo že se datum ještě změní, ale... už přestávám doufat. Je neuvěřitelné, jak se všechno v mžiku zhroutilo. Už nemám náladu na nové fotky, ani na trailer, prostě je to úplně v háji. Já to nechápu... jsem prostě zklamaná. Po teaseru jsem byla tak bezvadně naladěná a teď tohle... snad se probudím a zjistím, že to byl jen zlý sen. A začínám pochybovat, že nějaká petice s tím pohne, i kdyby tam bylo bůhvíkolik podpisů... Zklamali mě. Prachy zase zvítězily... A i tak se mi ten jejich tah zdá pekelně nelogický. Připomíná mi to vydání sedmičky...
Romča
Autor: Anonym [89.102.48.65] Datum: 2008-08-15 12:59:29
Já jsem zvědavej, jak pak zvětší mezeru mezi první a druhou polovinou sedmičky. Třeba bbudou obě taky v létě ze stejných důvodů jako šestka. A pak budeme čekat na druhou část 7 třeba rok, ne?
Protestace
Autor: Anonym [80.251.242.115] Datum: 2008-08-15 13:25:41
Protestace!!!!!!!!!!!!Protestace!!!!!!!!!!!!Protestace!!!!!! !!!!!!Protestace!!!!!!!!!!!! 
je to postavený na hlavu 100% narušili harmonogram vydávání filmů o HP!!!!!!!!!!Idiot =yates,yates= idiot :grin :p :? :? :? :?
Autor: Anonym [212.80.83.151] Datum: 2008-08-15 13:33:07
todle nemuze projit lidi vite kolik bude petic kolik lidi to ma rado to bude normalne davovi silenstvi je vischni vyfuckujou todle fakt si snad musej delat srandu ......
to Anonym [212.80.83.151]
Autor: Anonym [85.71.178.171] Datum: 2008-08-15 13:52:48
To sice ano, peticí bude hodně, už teď je docela dost podpisů a budou narůstat, ale stejně si myslím, že to jejich rozhodnutí nijak neovlivní... :sigh
Autor: Anonym [213.220.211.213] Datum: 2008-08-15 14:08:57
Spíš myslim, že je to pro ně mínus než plus ! 
Si myslej, že bude chodit víc lidí do kin v létě než na podzim ? Promiňte, ale pokud jsme opravdoví fandové HP ( a je nás hodně :), tak zajdeme do kina jakýkoliv měsíc, ať je to listopad či červenec. A proto nechápu, ten přesun. Podle mýho tim ničeho nedocílí. A ještě se chci zeptat jak na ti petice ? Kam mám klikat ?
Autor: Anonym [85.71.178.171] Datum: 2008-08-15 14:19:04
Nj, tam jde o těch 8 měsíců... prachy vytřískají na reklamách :roll
Tryksa
Autor: Anonym [193.109.177.93] Datum: 2008-08-15 14:43:56
v druhé petice je již bezmála 8000 hlasů , ale ještě to chci minimálně o 500 procent navýšit.
Autor: Anonym [212.80.83.151] Datum: 2008-08-15 14:48:10
to sou curaci jen proto aby meli vetsi trzby sou fakt kreteni kazdej fanda harryho pottera pude na to at to je v zime na jare nebo na podzim fakt to sou takovy retardi ze by stoho clovek blil
Pro Anonym [212.80.83.151]
Autor: Albert Zweistein Datum: 2008-08-15 14:51:59
Táhni blejt jinam.
Autor: Smith Datum: 2008-08-15 15:02:31
Ked neviete ako to vo filmovom biznise chodi tak nekricte, ze za to moze Yates! On je v tom uplne nevinne!
jj
Autor: Anonym [213.235.168.2] Datum: 2008-08-15 15:13:39
yates je jednim z lidi kdo za to nemůže. samotnyho ho to urcite stve, protoze se tesi az uvidime jeho skvelou praci.
hehe
Autor: Anonym [78.99.151.192] Datum: 2008-08-15 16:18:12
naco uverejnili ze bude mat premieru v novembri ked to teraz tak dojebali...:D:D
jackie
Autor: Anonym [91.127.100.220] Datum: 2008-08-15 16:42:35
Akože i keď to znie čudne WB týmto aktom môže veľa stratiť. Totiž ako poznám špekulantov, ktorí dokážu tzv. všetko a skôr či neskôr sa jeden z nich dostane k filmu, nech by bol v akomkoľvek trezore a to sa potom ešte len bude sťahovať z netu :grin Kým to príde do kina, ak už polovica fanúšikov bude mať za sebou premiéru u seba v obývačke.
heh
Autor: Anonym [91.127.100.220] Datum: 2008-08-15 16:49:41
To video je normálne ako nábor do Hviezdnej pechoty :grin
Autor: 100nawa Datum: 2008-08-15 18:07:46
No tak mrzí mě to, ale na všem se dá najít něco dobrého. Ten rok nebo kolik mi celkem rychle uteče, budou trailery, obrázky a tak. A pak se nebude muset tak dlouho čekat na sedmičku. Ty dva roky pauza mi přijdou horší než rok a půl.
Ladislav Plecitý
Autor: Anonym [85.70.238.175] Datum: 2008-08-15 18:28:31
Docela se tu nad komentářema potterogeeků bavim. Myslel sem že když na moviezone psali že potterofilové probrečí víkend a v pondělí to bude dobrý tak to myslelo jako nadsázku ale přesvědčujete mě o opaku (SuRoo a další). Sakra lidi, v Gruzii umírají lidi a vy tu békáte nad takovou pitomostí :grin A zřejmě toho asi moc o filmovym průmyslu nevíte. Takovéhle odklady se nedělají pro nic za nic, zvláště ne pokud byli investovány do reklamy miliony dolarů a ta reklama směřovala k listopadu. Budou za tím stát spíše nějaké vážné organizačně-výrobní problémy, nedodržení termínů, výpověď smlouvy od nějakých klíčových lidí, něco takového. A propo...vy jste do těch filmů neinvestovali ani korunu tak nevim co tady nadáváte do čuráků a kreténů. Je to jejich film, mají výsostné právo dát ho do distribuce kdy chtějí a léto pro ně bude opravdu mnohem výhodnější (vzhledem k tomu že na příští léto nemají žádný blockbuster a letos už jim dost peněz vydělal Dark Knight, je od nich celkem chytré "uložit pottera na horší časy). Moc dobře vědí že na pottera přijde mnohem více lidí v létě než v zimě a žádné petice to nespraví. Taky nechápu proč tu brečíte nad tim že jim jde jenom o peníze...tohle jsou blockbustery, neni to žádný umění, ty filmy se točí proto aby vydělali...nebo ste si mysleli že to dělají proto aby vám udělali radost? Fandim Warnerům, ty filmy co dělají jsou v rámci žánru perfektně řemeslně natočený a je jenom dobře že mají schopný producenty který takhle dokážou vydělat vložený peníze zpátky a znásobit je! 
Btw.- Ano David Yates určitě rozhoduje o termínu uvedení do kin :grin
Ladislav Plecitý
Autor: Anonym [85.70.238.175] Datum: 2008-08-15 18:58:10
A pokud neni žádný technický problém tak se u Warnerů zkrátka podívali na svůj distribuční list a zjistili, že mají problém. JLA ani Shazam se do produkce nakonec nedostali a jelikož mají o Vánocích komedie Four Christmasses s Reese Witherspoon a Vincem Vaughem a Yes Man s Jimem Carreym plus distribuují Benjamina Buttona, tak udělali jediný logický krok a Pottera posunuli na rok, kdy mají jen eRkové Watchmeny, nového Terminátora a Public Enemies od komerčního losera Michaela Manna. Nic nepochopitelného na tom nevidím. A žádná petice na tom nic nezmění, když ti potterofilové na to půjdou ať tak nebo tak...
Autor: Anonym [89.102.154.251] Datum: 2008-08-15 19:20:58
O ten tvůj proslov se tě nikdo neprosil :upset
SuRoo
Autor: Anonym [85.71.178.171] Datum: 2008-08-15 19:22:00
No, já kvůli tomu rozhodně nebrečím, jen mě to prostě zaskočilo a naštvalo. 11 měsíců je dlouhá doba... :D
nie!!!
Autor: Anonym [91.127.70.156] Datum: 2008-08-15 20:12:08

Anonym [89.102.154.251]
Autor: Smith Datum: 2008-08-15 20:16:50
Toto je diskusia alebo nevies co to je?
Autor: Anonym [78.136.151.3] Datum: 2008-08-15 20:32:06
a žádný organizační problémy nemají. někdo říkal že ten film viděl a je úžasnej a že by ho mohli začít promítat třeba zítra. Oni warneři maj výhodu že třeba svojim dětem to pustěj takže potom nebudou muset poslouchat jejich prosby aby to dali do kin v listopadu.
huh
Autor: Anonym [77.48.18.23] Datum: 2008-08-15 21:08:08
hlen.. pochybuju, že to s tou mezerou dodržej :D ... to je taková blbost :) Koprčic!Sakrblé
Autor: Anonym [213.220.211.213] Datum: 2008-08-15 21:48:24
Tak lidi já stále doufám, že tu premiéru vrátěj, nebo alespoň daj na co nejdřív. Jsem jak splašenej kůň, stále hlídám web kvůli novinkám o premiéře. Ježiši dejte mi kontakt na bratry Warnery, já jim brnknu a domluvim :D
petice
Autor: Anonym [213.168.183.200] Datum: 2008-08-15 22:06:26
delam mejli a podepisuju se jak to de protoze ten WB to prehnal
k Ladislavovi
Autor: jackie Datum: 2008-08-15 23:34:37
Tak sa mi zdá, že to tu niekto nechápe.  
Harry Potter nie je obyčajný film z hornej dolnej, nie je to obyčajný blockbuster určený na leto ako Terminátor a Shrek a čo ja viem čo všetko ešte. Harry Potter je pojem, je to davové šialenstvo, je to mánia, sú to milióny fanúšikov a nie úzka skupina, ktorá sa teší na nejaký film len preto, že tam bude hrať obľúbený herec. 
Za druhé, od Warner Bros bolo absolútne nefér, že to oznámili až potom, čo neviemkoľko mesiacov dopredu vyhlasovali novembrový termín za uzavretý. Predsa veľká súkromná produkčná spoločnosť nemôže láry-fáry prehadzovať termíny filmov, o ktorých vie, že sa na ne tešia milióny ľudí. To nemajú ani trochu studu v sebe, že toto tým ľuďom spravili? Veď to je akoby som sa za týždeň išla vydávať, pripravovala na to mesiace príbuzných, utrácala stovky tisíc na oslavu a potom tri dni pred svadbou utiekla s iným chlapom. (Niežeby som to robila často) :grin  
Ty sa možno do toho nevieš tak vžiť ako ozajstný fanúšik, ale my to cítime ako zradu a nie ako premyslený ťah. 
Za tretie by som veľmi rada videla konečne nejaké vyjadrenie niektorého z tvorcov, či hercov k tomuto "super" ťahu Warner Bros. 
A za štvrté... Čo sem dočerta ťaháš nejaké Gruzínsko... Prečo by nás malo trápiť čo je v Gruzínsku... Však keby sme tam žili, tak by nás to trápilo a určite viac, než presunutie termínu Harry Pottera, ale fakt je, že ľudia sú dostatoční sebci na to, aby ignorovali to, čo sa ich bytostne nedotýka. Akékoľvek zásahy iných mocností v tomto smere sú zase len sebecká záležitosť.  
A my sme tiež sebci a chceme Harry Pottera v takom termíne, v akom nám ho WB sľubovali. 
Joj, ale som sa rozbehla :grin No už hádam koniec. :p
Autor: SuRoo Datum: 2008-08-15 23:41:49
Úplně souhlasím. Navíc... Gruzie a Potter - to jsou přece dvě nesrovnatelné věci. Film se může srovnávat s jiným filmem, popř. s knihou, ale né s tím, že někde umírají lidi... To je úplně jiné téma...
Autor: jackie Datum: 2008-08-16 00:01:18
Ale on nezrovnával film a Gruzínsko...  
Jemu vadilo skôr to, že nás viacej trápi presunutie HP premiéry ako to, že v Gruzínsku práve prebieha okupácia zo strany Ruska. 
A ja mu pokojne poviem, áno viacej má trápi to presunutie.. ja totiž Gruzínsko neokupujem, a ani nemôžem spraviť nič preto, aby okupované nebolo. A nemám tam ani príbuzných. 
Fakt je, že s WB je to podobné :roll ale veľký rozdiel je v tom, že je to udalosť, na ktorú som sa tešila a určite som nebola jediná. Síce som nerátala každú hodinu a deň do premiéry, viem, že sú aj takí :p , ale nepovažujem za fér trestať ľudí, ktorí obdivujú moju prácu a čakajú na ňu celý rok. WB to urobilo a potrestalo tak nielen fanúšikov, ale aj hercov a celý štáb, ktorý na tom makal. 
Navyše tento ťah sa im bohato nemusí vyplatiť, pretože mnohí fanúšikovia sú dostatočne horliví na to, aby ten film na net dostali, trebárs aj keby mali podplatiť bodyguarda, čo stráži trezor s HP 6 vo vnútri. 
Ako som napísala. Harry Potter nie je obyčajný film, je to davové šialenstvo a to ešte ani poriadne nevypuklo.
jackie
Autor: Smith Datum: 2008-08-16 00:01:18
Potter je len obycajny blockbuster. Si myslis, ze to je nieco viac? Nie je to pekne co urobili ale vela moznosti im nezostavalo. Ide tu o peniaze. O nic ine nejde. Pre nich to bude vyhodnejsie, ludia na to pojdu aj tak, vy na to pojdete a oni budu mat v lete peniaze. Co by nemuseli mat kedze na dalsie leto nemaju pripraveny ziaden extra blockbuster.
Autor: jackie Datum: 2008-08-16 00:06:51
Samozrejme, že je niečo viac.. nie kvalitou, alebo neviem akými hereckými výkonmi.. Je niečo viac, lebo za ním stojí nespočetné množstvo fanúšikov, a to také obrovské, že sa tým môže pochváliť máloktorý film...  
MOžno to tak nevidíš, lebo na filmy nechodievaš, a čítaš len knihy, ale ten film má obrovskú základňu, ktorá mu skutočne zaistí návštevnosť aj tri dni pred apokalypsou, ale otázkou je, ako dlho táto základňa vydrží len čakať, skôr, než sama niečo podnikne.
Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2008-08-16 00:18:24
sedmičku stejně taky posunou
Autor: Smith Datum: 2008-08-16 01:12:11
Naopak, o filmy sa zaujimam viac. Viem ake maju vzdy potterovky trzby a preto aj ty musis potom pochopit, ze je to pre nich vyhodnejsie dat na leto kde im poriadny hit chyba. Toto leto mali Temneho rytiera. Na to dalsie potrebuju tiez velke meno.
Autor: Anonym [83.208.125.7] Datum: 2008-08-16 06:38:55
jestli sedmičku posunou, pak jsou to navíc kromě sprosťáků pěkní lháři !!! 
Chvástají se, že se to sedmičky nedotkne, ani datumu premiéry !
Zlata
Autor: Anonym [85.70.169.120] Datum: 2008-08-16 11:31:23
Taky mě to hrozně naštvalo ,,stou konkurencí ale maj docela pravdu,,jestli nědo znáte knihy od spisovatelky stephanie mayer tak má přijít do kin první díl stmívání přesně 12.12 mno a mluví se otom že by to měl být druhý harry potter ,,třeba se bojí že je převálcuje když by premiera byla dřív než to stmívání ,,ale nevím je to jen takovej muj názor že by byl harry 27. listopadu a pak by přišel další film ,,mno ale zas na druhou stranu má být příští rok návl premier tak nevím jeslti si tím pomůžou ,,nebo si chtěj dokázat že budou mít větší úspěch než ty ostatní to fak nevím,,mo každopádně mě to štve
Autor: Anonym [88.83.169.26] Datum: 2008-08-16 12:06:55
S tim stmíváním je to možný, ale teď sem se dozvěděl, že premiéru stmívání taky přesunuly, ale o tři týdny dopředu
Autor: Anonym [83.208.125.7] Datum: 2008-08-16 12:20:13
tak to u HP6 asi opravdu nehrozí :sigh
Autor: Anonym [77.48.132.110] Datum: 2008-08-16 12:54:48
Jj tím mě docela překvapili, že se přesunula premiéra Twilight (Stmívání) z 12.12. na 21.11. Aspoň se mám na co těšit :) když už HP6 tak debilně dali až na příští rok :cry :roll souhlas s anonymem nademnou. To u HP6 vážně nehrozí
ŠTVOU MĚ!!!
Autor: Anonym [77.48.81.5] Datum: 2008-08-16 13:36:01
JE TO OD NICH HNUSNÝ!!! :cry
Autor: Anonym [213.168.183.200] Datum: 2008-08-16 15:11:32
hele ta první petice zaní se musí platit?
ne
Autor: Anonym [82.202.112.250] Datum: 2008-08-16 15:45:19
ne neplatí, se ,stačí pořádně číst
Anonym
Autor: Anonym [89.203.170.161] Datum: 2008-08-16 19:01:36
Ach j. to je otrava!! Já se tak těšila na Listopad!!! :x nu hold se nedá nic dělat a budu se těšit na červenec!!!! :grin
Autor: janawa Datum: 2008-08-16 19:25:43
Jak to, že to všechno nevěděli dřív ?!!!Musí přece mít nějaký dlouhodobý plán. Musí za tím být opravdu něco víc než říkají.Myslím, že na žádnou jinou premiéru nečeká tolik lidí jako na HP.Jsem taky moc zklamaná. Kdoví co za rok bude.
Autor: Anonym [83.208.125.7] Datum: 2008-08-16 20:17:36
no právě... to , že budou dávat Twilights věděli dopředu. To se nedozvěděli teď... 
Navíc byl potter vybrán jako film k promítání v nějaké té Královské slavnosti, ještě asi pár dní před listopadovou premiérou... i lístky se prodávaly... 
Není to divné ???
Autor: Anonym [90.177.172.189] Datum: 2008-08-17 09:12:46
To je právě ono. Jasně že mají právo film uvést do kin, kdy uznají za vhodné, ale mohli by si teda rozmyslet dopředu, kdy se jim to nejvíc hodí a ne to takhle nemožně přesouvat. Zrovna když jde o kultovní film, kterého se fanouškové nemůžou dočkat.
SuRoo
Autor: Anonym [85.71.178.171] Datum: 2008-08-17 09:37:03
Jo, souhlasím s komenty nade mnou.
Tryksa
Autor: Anonym [193.109.177.93] Datum: 2008-08-17 10:36:37
Tímto mi WB velice zklamal, už jsem se těšil, že film zhlédnu v multikině za tři měsíce, ale bohužel až za 11 dlouhých měsíců.Nechápu, proč toto rozhodnutí neavizovali již dříve, alespon to teaseru už mohli dát datum červenec 2009, tohle rozmyšlení až po je nesmyslné.Snad se něco změní, jen doufám, ale asi se nedočkám.
Turca
Autor: Anonym [89.103.85.207] Datum: 2008-08-17 17:40:28
Taky mi prijde divny ze uz maji vsechno priprvene na listopad a az ted jim dojde ze v cervenci to bude vyhodnejsi myslim ze to nejsou prave duvody jinak by na to mysleli uz driv
peticia
Autor: Eriknem Datum: 2008-08-17 18:55:07
Zial nijaka peticia ani v najmensom nepomoze
blaster
Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2008-08-18 09:24:51
Ja porad doufam ze to je neake nedorozumeni nebo ze nam tohle rekli schvalne abysme byli nastvani a smutni, pak nas natlakuji trailerem a fotkama a pak na nas vyvali ze se datum nemeni.... Ale to je asi jen v mych snech to se asi nestane :cry
Tryksa
Autor: Anonym [193.109.177.93] Datum: 2008-08-18 16:31:29
Podívejte, já si myslím, že je to jedna pěkná bouda..právě jsem koukal na oficiální stránky prince dvojí krve http://harrypotter.warnerbros.co.uk/site/index.html a tam je teaser a je v něm jasně datum 21.listopadu a na oficiálních stránkách by snad muselo být již správné datum no ne?i na stránce www.warnerbros.cz uvádějí film v listopadu.Jsem z toho vážně zmatený
no jo no
Autor: Anonym [82.100.26.124] Datum: 2008-08-18 20:23:18
Nedá se nic zdělat je to podraz ale stejně a neřekl bych že zase v červenci budou mít mnohem věčí sledovanost to naopak právě před vánoci v tom listopadu sou hloupí ale jejich věc!!
Autor: Anonym [82.100.26.124] Datum: 2008-08-18 20:33:45
jj a pravda s tim webem je to všude
Reakce
Autor: Anonym [85.207.194.190] Datum: 2008-08-18 20:41:17
Tak to dopadá když před uměním dostanou hlavní slovo peníze! Vedení Warner Bros není nic jiného než banda nenažraných chamtivých idiotů!
Autor: Anonym [82.100.26.124] Datum: 2008-08-18 20:55:00
(Harry Potter a Princ dvojí krve)Orig. název: Harry Potter and the Half-Blood Prince 
 
Režie: David Yates 
Scénář: Steven Kloves 
Herci: Christian Coulson, Tom Felton, Rupert Grint, Daniel Radcliffe, Emma Watson 
 
 
Žánr: Akční / Dobrodružný / Fantasy 
Výroba: Velká Británie / USA , 2008 
 
Česká PREMIERA: 27.11.2008 

Ladislav Plecitý
Autor: Anonym [85.70.238.175] Datum: 2008-08-18 21:42:05
Česká premiéra se neposouvá, pouze americká. Takže čeští fanoušci uvidí film v onom původně avizovaném termínu 27.11. narozdíl od fanoušků ze zámoří, kteří budou muset čekat na červenec 2009. :grin :grin
blaster
Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2008-08-19 09:16:03
to je blbost :grin :grin Ale me by se to libilo :)
ÁÁ
Autor: Anonym [77.48.59.81] Datum: 2008-08-19 10:59:15
Jsou hrozní. Podepsala jsem všechny tři petice :) :grin
FF
Autor: Anonym [88.100.64.208] Datum: 2008-08-19 17:06:08
No docela se bavím. Ty nenávistné komenty. Tak posunuli premiéru, no a co? Děláte jako by to byl konec světa. Jestli to posunuli, tak k tomu měli své důvody a i kdyby jste napsali milion peticí, tak se podle vás nezařídí. Pokud si vzpomínám, tak se psali petice i proti režisérovi a ten režíruje vesele dál. No přeji hodně štěstí v té vaší trestné výpravě. A teď si mě třeba ztrhejte, ale mě to vrásky nedělá :grin
blaster
Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2008-08-19 21:32:11
Bez obav ja se s tim celkem smiril... Zivot jde dal a za rok to uz uvidime a pak se na nas vrhnou Relikvie :grin Ale udelal by mi radost ten trailer co ma vyjit :)
Autor: nifredil Datum: 2008-08-24 20:47:42
To je teda vážně hrůza, měsíc nezamhouřim oka, vyroním potoky slz a pak půjdu na WB házet vajíčka a shnilá rajčata.:roll
 
Proboha, vy s tím naděláte. Žádnou petici nepodepíšu, nevidím důvod. Za prvé to k ničemu nebude, proč by měli WB dát na nějakou petici? Vyhrožujete snad tím, že na červencové HBP nepůjdete? Ať si je HP fenomén sebevětší, většině diváků je to šumafuk a změnu data premiéry ani nezaznamenali.  
Za druhé je mi úplně jedno, jestli uvidím film v listopadu nebo o půl roku později. Třeba bude o to kvalitnější. 
Za třetí naprosto souhlasím s tím, co výše napsal pan Plecitý (který podle mě celou situaci odhadl mnohem lépe než Jackie pod ním). Filmy HP jsou pouze hollywoodské blockbustery a naprosto nesouhlasím s tím, aby někdo nazýval Terminátora letní blockbusterem s úzkou skupinou fanoušků, na který lidi chodí jen kvůli určitému herci. Nejsem fanoušek Terminátora (ale T doprovází obdobný kult fanoušků), ale Potterfanoušci by si měli uvědomit, že většinou bývá rozdíl mezi kvalitním filmem a adaptací Harryho Pottera. 
Důvodem natáčení HP není snaha potěšit fanoušky, ale vydělat prachy. Je to takhle prozaické. A zrovna fanoušci by na něj šli, i kdyby se promítalo třeba od března jenom v kinech v Mosambiku.
Zabít!
Autor: Anonym [78.108.145.10] Datum: 2008-08-27 20:53:23
Fakt k tomu nemám slov, je mi z toho špatně. Volové z WB se tady vytahujou, že nám vlastně udělají službu a budeme míň čekat na 7 .. ale krucinal, už takhle jsme čekali rok na 6 a ted??? dalších 11 měsícu?? :? Ten kdo to vymyslel byl největší hlupak všech dob a poslala bych na něj škrkny!!! :(

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR