Oko Velkého Bratra
|
Tvoje IP adresa: 18.191.122.218 |
Prohlášení
|
Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling,
Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and
material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US),
and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry
Potter" films is © Warner Bros.
Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články
není dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu
"potterweb.cz".
Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování. Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.
|
Naše ikonka
|
Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/

Návod na vložení ikonky je zde.
|
HP mezi 10 událostmi trhu 2005
|
| Tisk |
|
E-mail
|
Novinky ->
HP a Princ dvojí krve - kniha
|
Příspěvek přidal(a) happy-smile
|
pátek, 30 prosince 2005, 14:52 |
 Stránka iHNed.cz sestavila žebříček Deseti největších událostí na trhu zábavy za rok 2005, samozřejmě se na něm umístil i Harry Potter! Čtěte dále!
V zahraničí
- iPod a stahování z iTunes
- Xbox 360
Harry Potter Jméno malého čaroděje Harryho Pottera se letos stalo nejlepší značkou na knižním i filmovém trhu a také v oblasti merchandisingu. Za pět týdnů od premiéry vydělal film Harry Potter a ohnivý pohár 760 miliónů dolarů, šestá kniha Harry Potter a Princ dvojí krve trhá rekordy v knižních žebříčcích. Harry Potter tak ukázal cestu k obřím tržbám - více dílů, jak filmových, tak knižních, a z toho vyplývající v podstatě nekonečná reklamní "masáž konzumentů" (nový film, nová kniha, počítačová hra, uvedení filmu na DVD). - Prodej her, filmů a hudby
- Nárůst mobilní zábavy
V Česku
- Reality show
- Česko hledá SuperStar
- Investice do televizí
- Nova investuje do filmu
- Vstup 1C do Cenegy
Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit. Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte. |
|
|
|