|
Autor: Anonym [92.62.224.8] Datum: 2009-03-31 23:16:14 dělaj si srandu? To s tím prohlášením že má Draco úkol! Vždyť to úplně mění dění.... fakt paráda....
|
Autor: Ginny Datum: 2009-04-01 09:20:43 Na tu druhou scénu se těšim, je dobře, že jí nechali, ale co pro pána má znamenat ta scéna s úkolem pro Draca??? To tam přece nemá co dělat! Jsem se těšila, jak bude Harry špiónit... To jsou ňoumové... kdoví co tam ještě zmotají!
|
Radek Autor: Anonym [193.84.36.110] Datum: 2009-04-01 10:14:05 No jo...na tuhle dejovou linku uz jim proste nezbylo misto. Sem zvedavej o cem vlastne bude celej filmek
|
Radek Autor: Anonym [193.84.36.110] Datum: 2009-04-01 10:18:06 Jinak bych mel celkem zajem o preklad clanku a jejich vkladani sem na Potterweb, nevite nekdo jak to tu funguje? Pripadne kdo by mi mohl udelit to pravo :-) Pokud byste teda meli zajem :-) tak bych sem doplnoval clanky z Mugglenetu treba :-) Jestli mate vy ostatni co neumite angicky zajem se je dozvidat...Dejte mi vedet
|
Trip Autor: Anonym [85.70.28.180] Datum: 2009-04-01 10:39:17 nevim co tak resite. Harryho podezdreni na Draca nemelo ani v knize nejak dulezity vyznam. Bylo to spise jen takove spestreni deje...
|
Autor: Ginny Datum: 2009-04-01 11:23:22 Trip: A co všechno to Harryho přesvědčování ostatních, že je Draco Smrtijed? A hádky s Brumbálem a podezřívání Snapea? Myslím, že v důsledcích je to důležité dost. Určitě víc než fiktivní výbuchy mostů, útoky na Doupě, nebo jiné domyšlené nesmysly...
|
Autor: Anonym [212.71.154.16] Datum: 2009-04-01 11:44:44 Paráda, jiné slovo mě nenapadá. Horší už to být nemůže. Nebo může? Zkazilo mi to všechny předpoklady o filmu, já Davida Yatese vážně zabiju...
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-01 14:08:53 Chcete toho příliš. Myslím že bylo někde zmíněno že Harry bude špehovat ale nevím v kolika scénách. Myslím že tu po Křiklanově večírku. Pak půjde s tím za Brumbálem a ten mu to řekne. Jednoduché a ušetří to čas. Špehování Draca nemělo na příběh přílišný dopad
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-01 14:43:11 Btw: Doufám že to není apríl
|
to ginny Autor: Anonym [89.102.159.214] Datum: 2009-04-01 15:52:14 Ten výbuch mostu není fiktivní. Stalo se to hned v první kapitole.Sice jen poznámka mudlovského předsedy ale stejně. Jelikož zde však první kapitola není, nahradili ji přímou ukázkou - což je tak 1000x lepší
|
Autor: Eleanor / někdo Datum: 2009-04-01 16:36:41 To, že má Draco úkol zkazí podívanou lidem, co neví, jak tenhle díl skončí...
|
Autor: Anonym [90.176.244.76] Datum: 2009-04-01 17:22:26 Mě to teda hrozný nepřijde. Stejně se nakonec zjistí, že měl Draco úkol no a Brumbál to rozodně v tom filmu neprohlásí někde na začátku.
|
Autor: Barbinka Datum: 2009-04-01 17:53:04 mimochodom, to Fight back you coward už v niektorom traileri bolo
|
honza Autor: Anonym [212.80.83.151] Datum: 2009-04-01 18:15:31 Ginny :ja myslim ze jeslti si tu knizku cetla tak vis za na ten most zautocili mozkomorove i v knizce takze ty zase zijes nekde v pohadkach o fiktivnich mostech raci mysli nez neco reknes
|
s Autor: Anonym [212.80.83.151] Datum: 2009-04-01 18:40:24 hele a co nejakej link ??
|
Autor: Anonym [212.80.83.151] Datum: 2009-04-01 18:40:31 hele a co nejakej link ??
|
s Autor: Anonym [212.80.83.151] Datum: 2009-04-01 18:40:45 hele a co nejakej link ??
|
Autor: Anonym [90.176.244.76] Datum: 2009-04-01 19:13:30 Zatím žádnej není. Neumíš číst? Píše se tu že je ten trailer na cestě
|
KARLOS Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-01 20:47:24 APRÍL ???? JInak pokud by to byla pravda, myslím, že vytýkat filmu absenci špehování je už hnidopišství .... Za a) by to ve filmu nefungovalo, za b) by to zabralo drahocený čas, za c) je to naprosto nepotřebná linka... A to věčné zaklínání tím, že je něco jinak a že na vymyšlené scény čas mají a na ty z knihy ne, je už taky pořád dokola... Ano, nelíbí se vím to, ale někdy by neškodilo si domyslet všechny důsledky, kdyby jste sestavovali scénář vy .... ps: Z "přicházejícího" traileru by mě nejvíc zajímala scéna s Katii...
|
Autor: Ginny Datum: 2009-04-01 21:21:04 Anonym [89.102.159.214]: Jsem toho názoru, že první kapitolu mohli klidně zfilmovat (ne celou, klidně jen v kostce), bylo by to zajímavé ozvláštnění filmu. Setkání s mudlovským premiérem by mnohem víc než výbuch mostu zvýraznilo prolínání kouzelnického a mudlovského světa. A pardon, ale nepamatuji si nazpaměť každej plk každé pidi-postavičky v ději. A myslím si, že většině čtenářů neutkvělo v paměti, jak se ti dva informují o všem možném... To fakt nepovažuji za důležité (narozdíl od dějové linky Draco-je-Smrtijed atd.).
|
Shaman05 Autor: Anonym [88.146.32.91] Datum: 2009-04-01 22:23:56 Zase další trailer?! Už nééé. Kolik jich ještě bude!!!
|
Autor: Eleanor / někdo Datum: 2009-04-01 22:28:53 Ginny: Jo, ale výbuch mostu je efektnější, kratší a v upoutávce přiláká do kina mnohem víc lidí, než Brousek a mudlovskej ministr.
|
huh Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2009-04-01 23:57:48 ten film je plnej očekávání... už by neměli nic vypouštět - to ale nejde, tak co se dá dělat... Jinak Harry bude špiónit tak jako tak, ne?
|
Mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-02 01:00:29 to ginny- myslím že je vážne efektivnější než popletal (brousek) a mudl. ministr- to je právě dobrře že zfilmovali to co mezi sebbou zminovali aspon to více vystihne tu válku! jaká zde panuje krom toho že to řekne brumbál, že draco má ukol, to nic neznamená- nevíte kdy to bylo před čím a za čím- stejně ti co četli knížku věděli že má ukol od voldemorta ti co to nečetli se to dozví od brumbála jakej je v tom kurva rozdíl:D- stekně to uz muze být po ,,harryho spehování" a je pravad usetrí to cas a je to nepodstatné- ale stejně i tak muze spehovat co má drao za lubem- kdyz mu brambál vác nerekne a jakoby pred harrym se o to nebude zajímat- to donutí harryho opět hledat dukazy! a to že to brumbál řekne neznamená že mu musejí věřit ostatní! takýe ani špionáž nemusí být vynechcná! take newm co řešíte
|
lala Autor: Anonym [95.102.78.116] Datum: 2009-04-02 19:54:41 nevolo nahodou uz ta scena ze harry povie snapovi bran sa ty zbabelec a aj z tou horiacov skrinov ?
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-03 15:23:58 to lala: coze? (:D)
|
KARLOS Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-03 20:28:49 Překlad po lala: V ukKázkách už záběry ze scén úprku Snapea a Harryho Pokřiku na něj už byla, stejně jako záběr na rozplývavou skříň
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-04 02:06:20 jo takhle:D, a rozplývává skřín? tu sem nekde prehlíd
|
Autor: Anonym [213.226.245.50] Datum: 2009-04-04 20:28:51 HM trapáci si za chvíli složíme celej film z tý hromady trailerů kdyby to radši dali toho 27 listopadu jak to mělo být tak by nemuseli dělat 50 trailerů
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-04 21:57:28 to poslední anonym: to uz sme tu resili ze bysis s tech raileru mohl poskládat celý film a skoro vsichni sme se shodli ze to nejde:D- sou to pouze nekolikasekundové utrzky avetsinou se opakují! jestli mozná znás 5minut hranýho filmu nic víc- a jeste to neí cesky není to nejak chronologicky poskládané- nevíš co bylo predtím a za tím, treba odnětí věty předešlé celá věta ztratí význam nebo si ji vylozís nejak jinak- to se my stalo v hodne upoutávkách na jiné filmy (prípadne trailerech)
|
Autor: Anonym [81.0.253.29] Datum: 2009-04-04 23:20:18 někteří lidi tady by si měli uvědomit, že né všecko, co v knize funguje výtečně bude rovněž fungovat i potom ve filmu. Pro ty pomalejší to napíšu polopatě: v knize je většina detailů lépe zachycovaná pro lepší představu čtenáře, kdežto ve filmu (útok na Londýn bo dokonce i chytře přidělaná scéna s útokem na Doupě..), je to třeba divákovi ukázat. To že to není otrocky přepsaný slovo od slova podle knížky ještě neznamená, že celkově to může dávat nějaký smysl. Nevím jak to vidí ostatní, ale já rozhodně dávám přednost troše kreativnosti ze strany režiséra, který to natočí sic trochu odlišně od předlohy, ale inteligentně. A nééé, že si jen pohodlně oseká děj, slepí pár vizuálně pěkných scén dohromady, i když v celku je to jen obyčejná nepřehledná slátanina.
|
Autor: Anonym [81.0.253.29] Datum: 2009-04-04 23:24:11 a pokud máte strach, že uvidíte až moc z filmu... tak mi teda řekněte, proč se na ty trailery díváte? Chci se nechat překvapit, tak je jednoduše všechny inoruju, ne? Popřemýšlej te nad tím...
|
Autor: Barbinka Datum: 2009-04-05 01:11:39 ešte mi napadla jedna vec - všetci, čo ste sa tu sťažovali, že Harry nebude pátrať a špehúniť: ako ste prišli na to, že onú vetu o Dracovom úkole hovorí Dumbles práve Harrymu? Pokojne ju môže predniesť napr. Snapovi (to bolo dokonca aj v knihe, i keď až v sedmičke - v Severusovej spomienke), McGonagallovej alebo aj Aberforthovej koze Tak neviem, čo riešite, keď aj tak z tej vety nič nevyplýva
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-05 08:24:03 Souhlasím se 4 predchozímy komenty
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-05 08:56:11 souhlsím s komenty které sou pode mnou, už i já sem tu psal ze ta věta nic neznamená, a anonym má pravdu, lepší je aby režisér měl trochu nápaditosti a trochu to i nějak změnil (ne celej děj to dá rozum) ale fakt podle knihy to přesně nejde.
|
Autor: Anonym [90.176.244.76] Datum: 2009-04-05 13:28:28 Nevíte někdo jak se stát redaktorem potterwebu?
|
Autor: Arlondie Datum: 2009-04-05 14:10:53 Víme. Především to chce mít založený účet, nikoliv figurovat jako Anonym, a také předvést svou perfektní znalost gramatiky, zejména interpunkce a psaní velkých písmen.
|
trailer Autor: nuqo6 Datum: 2009-04-05 20:50:15 Není na cestě už nějak moc dlouho?
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-05 20:52:37 Já si myslím že ani nedojde. Díval jsem se na youtube na ShoWest 2009. Bylo tam neco na HP 6 ale VUBEC ZADNY nový scény. Tak si myslím že špatná informace.
|
Autor: Anonym [82.202.112.250] Datum: 2009-04-05 21:00:00 cely film by se urcite z traileru neposkladal, ale napriklad u fenixova radu bylo asi tak 60 % materiálu bitvy v komnatě smrti a v atriu v trailerech. kdyz jsem poté videl film, divil jsem se, ze tam toho moc noveho neni
|
KARLOS Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-05 21:42:12 MYslím si, že nejde jenom o to, že jste viděli tolik záběrů, aby jste si z nich poskládali celou scénu. Kolikrát ten film poté uvidíte? Pokud jenom jednou v kině, dalo by se diskutovat o tom, že o něco z toho filmu příjdete, ale takto, kdy ten film uvidíte jěště několikrát, nepostrádá tohle fňukání smysl??? Neřekl by jsem ani ň, kdyby šlo o dějové zvraty, které by jste nevěděli atd... Takto jde o první ohromený pocit ze záběru. Ze scény už se nekoná, tu v konečné kompozici uvidíte poprvní až v kině ... Navíc si těch wow efektů užijete víckrát, protože z trailerů si vyzobáváte každý nový záběr a jste z něj nadšení... A krom toho by jste přišli o výborné sestřihy filmu... Nevím jak vy, ale já třeba trailery z oblíbených filmů rotuju častěji než samy oblíbené snímky
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-05 23:00:47 souhlasím s karlosem, pro anonym: newm jak to bylo s fenixovýmradem to sem na trailer nekoukal:D, ale tady nic nebylo maximalně to jak brumbál zahnává neživé-ale i tak jen v blesku a zbytek je stejný- jen halabala poskládane několika sekundových snímku, u kterých ani nemuzete vystihnout smysl(a este k tomu anglicky:D) mají za ukol jen zaujmout, myslím si ze az budu v kině (já to vím, a myslím si ze vy taky) tak si nebudu rikat : ,,aaa, ted bude tohle to bylo v traileru!"-si myslím ze tohle opravdu ne!
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-05 23:03:29 Já než v kině zjistím že to bylo v traileru, tak je ta scéna dávno pryč
|
to Arlondie Autor: Radis_cz Datum: 2009-04-06 12:43:47 Tak sem se lognul. Co dal ? :-) Psal jsem jeste na icq Clarce mam ten pocit. Dej mi vedet, opravdu mam zajem o preklad. Radek
|
Autor: Anonym [213.210.180.20] Datum: 2009-04-06 13:15:14 http://www.ceskatelevize.cz/program/knihamehosrdce/ hlásněte pro Harryho at vyhraje
|
pro Radis_cz Autor: Arlondie Datum: 2009-04-06 13:27:49 Je to jednoduché - vytvoř jeden zkušební článek, pošli ho na arlondia(zavináč)potterweb(tečka)cz a když bude dobrý, nechám ti zvednout práva na redaktorská a pošlu ti úvodní tutorial, takový "návod na použití"
|
pro Arlondie Autor: Radis_cz Datum: 2009-04-06 13:44:15 Fajn. Jeste dneska ho poslu.
|
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.