Tak, trailer už konečně dorazil, není sice zatím v HD, ale toho snat ještě dnes dočkáme. V traileru naleznete mnoho nových scén a několika shlédnutí nemůžu říci nic jiného, že atmosféra traileru je přímo úchvatná, až běží mráz po zádech. ;-)
Český překlad textu najdete uvnitř článku.
A nejtemnější hodina...
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-16 23:02:17 JE to naprosto luxusní. Alespoň pro mě. Ta atmosféra je prostě... Vstaly mi chlupy na nohách Jinak pro ostatní. Je to dost dobrej trailer. ALE!!! Je tam HODNĚ novejch scén, dá se říct že důležitých. A toto už je opravdu HODNĚ velká nadílka i když jsem psal předtím něco trochu jinýho. Takže si vyberte No... Já se rád rozepisuju. Myslím že ještě neukázali vše, ale stejně, ukázali už moc. Do začátku premiéra zbvá ještě mnoho času a myslím že WB jedná moc unáhleně, i když jsem rád za ten trailer. Já myslím že by měli přestat. Maximálně nějaký ten obrázek a MOŽNÁ malé upoutávky před premiérou. Jak ale víte, těch opravdových trailerů je trošku víc (myslím že normálně 2). Já už přestanu kecat A když už sem to viděl, tak se mrknu zas no ne
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-16 23:07:01 Ty jo podruhý sem čuměl a je to nářez. Takže: Je tam víc záběrů na ten most, více záběrů na Draca, záběr nemrtvých a Harry+Ginny (1 scéna). Jinak jsou tam stejné scény z předchozích trailerů. Trvá to 2:19.
|
Shaman05 Autor: Anonym [82.208.2.135] Datum: 2009-04-16 23:10:50 První dojem: Jde mi mráz po zádech a nemám slov.
|
An Autor: Anonym [89.176.57.241] Datum: 2009-04-16 23:12:12 Já.. Nemůžu mluvit :D Jako dykcy :D Až to zkouknu tak po 20, tak budu schopná něco sesmolit.. Možná :D Samozřejmě, že je supr.
|
huh Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2009-04-16 23:19:31 ...vole... vau
|
draco Autor: Anonym [89.176.133.16] Datum: 2009-04-16 23:20:54 draco jak miří hulkou na Brumbala vypada divně
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-16 23:22:22 Ja už to mám puštěný x-krát
|
huh Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2009-04-16 23:23:38 je to fakt super--- jsem nadšenej.. trochu se bojim množství efektů... ale to se teprv uvidí.. super je jak zvedaj hůlky
|
Autor: Anonym [82.99.184.6] Datum: 2009-04-16 23:31:20 Atmosféra je opravdu strhující. Dámy a pánové, už jen tři měsíce!!!!
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-16 23:33:10 jen 3 měsíce Já to chci vidět už zítra, přinejlepším hned!!!
|
max Autor: Anonym [79.127.160.7] Datum: 2009-04-16 23:44:47 Nejde mi to, proooočččččč!!!!!!!!!!
|
Autor: Anonym [84.42.135.171] Datum: 2009-04-16 23:51:56 taky mi to přestalo jít
|
Autor: Anonym [78.102.116.106] Datum: 2009-04-16 23:53:01 Offline, damn it. Kdo jste to stáhli hoďte to na youtube kdyžtak, díky.
|
Shaman05 Autor: Anonym [82.208.2.135] Datum: 2009-04-17 00:02:40 Večerníček skončil. Je čas jít spát a nechat si o něm zdát
|
Autor: Anonym [78.102.116.106] Datum: 2009-04-17 00:04:13 Právě se mi podařilo přehrát, famózní. Nemůžu se dočkat HD.
|
R Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-17 00:49:41 sakrblé, že já tu nepřišel dřív (momentálně je nefunkční)
|
Autor: Eleanor / někdo Datum: 2009-04-17 06:22:43 Ta upoutávka je opravdu luxusní. Není co dodat, je úžasná...
|
Autor: Anonym [93.91.144.55] Datum: 2009-04-17 08:04:16 Ach můj bože! ... Při scénách s Dracem sem zavřela oči, jinak by mi vypadly :-D:-D je to naprosto luxusní upoutávka .. kdo tady se mnou doufá v promítání v Imaxu?:-D
|
jj Autor: Radis_cz Datum: 2009-04-17 08:39:06 Ja myslel ze to bude stejne jako u petky, poslednich 20 min v 3D...uvidime...btw trailer jeste stahuju... :-D
|
hmm Autor: Radis_cz Datum: 2009-04-17 08:44:53 Tak trailer super, ale co to tam proboha vylejza za Glumy z toho jezirka :-D jak z Pana prstenu
|
Autor: Anonym [62.240.178.248] Datum: 2009-04-17 09:19:44 líbí se mi ta Hermiona , jak tam mlátí toho Rona v 00:46
|
Autor: Anonym [90.178.210.237] Datum: 2009-04-17 09:58:56 pro blaster kdybych měle chlupy na nohách, tak by mi taky vstaly jinak je to luxus
|
ano Autor: Anonym [94.74.201.245] Datum: 2009-04-17 10:01:15 Suprové, už se nemůžu dočkat filmu. S tím Glumem z jezírka máš pravdu.
|
Shaman05 Autor: Anonym [82.208.2.135] Datum: 2009-04-17 10:10:27 Mě dostal hlídkující Filch V BRNĚNÍ na tý zdi (01:30)
|
Autor: Anonym [93.91.144.55] Datum: 2009-04-17 10:36:12 Právě mi přišel mail ze cinema city: Film Harry Potter a Princ dvojí krve by měl být promítán v kině IMAX. Premiéra tohoto filmu je plánována na červenec 2009, konkrétní datum však zatím není stanoveno.
|
Autor: Ginny Datum: 2009-04-17 10:42:57 PÁNI!!! SUPER!! Ty báho, Snape! A Neživí! A Doupě! A jak vyletěla Katie do vzduchu!! A Ginny!!!! "Take my hand..." !!! WOW!! Nemam slov....
|
Autor: Anonym [62.240.178.248] Datum: 2009-04-17 11:07:42 Co si myslíte o tom, že v té scéně s Šedohřbetem : ten s tou hlavou v pytli, nebude to Olivander?? A ta Ginny vážně nevypadá tak špatně
|
Shaman05 Autor: Anonym [82.208.2.135] Datum: 2009-04-17 11:15:26 Jo, myslím že to bude Olivander...
|
Autor: Aries Datum: 2009-04-17 11:28:13 Na mě je ten trailer moc rychlý, nestíhám to sledovat, ale nebyl tam náhodou Brumbál někde v metru? Že by přišel ke slovu i plánek na koleni, když už se na něj v knize nedostalo?
|
huh Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2009-04-17 11:30:35 to jo... uplný Glumové :-D... je tam nakonec nějakej záběr, kterej není zefektovanej?
|
jája Autor: Anonym [82.100.0.179] Datum: 2009-04-17 11:49:07 naprosto skvělé, Hermelínka bude teda za pěknou bijku...kdo si chcete poslechnout origoš dabing v čj http://zena.centrum.cz/volny-cas/kulturni-novinky/2009/4/17/clanky/harry-potter-princ-dvoji-krve/
|
DeathEather Autor: Anonym [85.71.56.253] Datum: 2009-04-17 11:57:32 mazec jak prase !!!!!!!!!!už jen 3měsíce!!!!!!!
|
Kachka Autor: Anonym [89.176.112.58] Datum: 2009-04-17 12:09:02 WOOOOOOOOW uzasny!
|
Kachka Autor: Anonym [89.176.112.58] Datum: 2009-04-17 12:12:42 boze ted sem si to pustila cesky a kouzlo je pryc cesky je to odporny no fuj!!!! neni nad original
|
jája Autor: Anonym [82.100.0.179] Datum: 2009-04-17 12:56:02 Taky si myslím, Kotek je hroznej jako vždy...vůbec, nejlepší je originál, pro ty, co neumí anglicky s titulkama, ale dabing ty filmy kazí, nemůžu si pomoct.
|
trailer i s titulkama !!!! Autor: Anonym [89.176.133.16] Datum: 2009-04-17 13:57:13 http://www.gorilla.cz/article/6895-harry-potter-a-princ-dvoji-krve-dalsi-epicky-trailer-ceske-titulky.html
|
Autor: Anonym [88.103.149.197] Datum: 2009-04-17 15:13:46 Fenomenální
|
Autor: Anonym [88.101.33.254] Datum: 2009-04-17 16:20:53 Mně se i ta čeština docela líbí, teda aspoň Brouskův dabing Brumbála je myslim hodně dobrej
|
Kotek? Autor: KarelR Datum: 2009-04-17 16:26:36 jája: Stačí trochu poslouchat a člověk zjistí, že v tom traileru Harryho fakt nedabuje Kotek. Ale jak koukám, haterům je to jedno :-)
|
Autor: Anonym [89.103.19.73] Datum: 2009-04-17 16:31:54 mě to přijde divný. nedávno asi před měsícem jsem dočetl hp6 a některý scény jsou total jiný. třeba když se Harry s Brumbálem vrací z jeskyně do Bradavic, tak se přemístili (v knize) do Prasinek a ne na astronomickou věž. Je toho i víc.
|
Autor: Anonym [78.102.188.104] Datum: 2009-04-17 16:32:20 ten dabing je fakt dobrej a Harryho fakt dabuje Vojta Kotek. poznáteto když to déle posloucháte. nemůžu se dočkat hlavně na Harryho a Ginny!!!!!!!!!!!!
|
Autor: Anonym [89.103.19.73] Datum: 2009-04-17 16:40:00 mě to přijde divný. nedávno asi před měsícem jsem dočetl hp6 a některý scény jsou total jiný. třeba když se Harry s Brumbálem vrací z jeskyně do Bradavic, tak se přemístili (v knize) do Prasinek a ne na astronomickou věž. Je toho i víc.
|
no Autor: Radis_cz Datum: 2009-04-17 16:47:45 No ja osobne uz na ceskej dabing filmu HP uz nikdy nepujdu...patej dil mel dabing strasnej...zlata ajina :-D Nevim, ale pripada mi ze to nici tu atmosferu...navic to zdi kolikrat dost divne...doufam ze tohle nebude posledni verze dabingu protoze to co sem slysel snad byl vtip...bylo to odstrasujici...vypnul sem to po prvnich 20 vterinach. Navic sem byl na 5 v kine s ceskym DB a jestli si pamatujete tak Hermiona tam v jedny celkem dost vazny chvili rika jednu vetu pri ktere cele kino namisto aby zvaznelo vybuchlo smichy...no proste hruza... jo a byla to veta : "A minuly rok si to rozdal s Voldemortem osobne." nebo tak nejak to bylo...proste dabing uz eeeeeeeeeee
|
Autor: Anonym [81.0.253.29] Datum: 2009-04-17 16:53:20 Dabing je tam zatrest :D brutus fuj.. ještě, že slováč jistí originální verzi.
|
Tryksa Autor: Anonym [89.111.68.3] Datum: 2009-04-17 16:54:28 Ach jo, já chci naglickou verzi a ne zase dabovanou, dabujou to kvůli malejm děckům, bože nás netrestej.
|
to Tryksa Autor: Radis_cz Datum: 2009-04-17 17:00:46 Neboj, do kin jde prvni verze s titulkama.Je driv :-)
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-17 17:07:26 A na DVD si to pak doladite Dabing je to nejmenší, jen v kinech ho přetrpět a podle Radis_cz bude i verze s titulkama tak co řešit
|
kachka Autor: Anonym [89.176.112.58] Datum: 2009-04-17 17:20:49 jeste ze ziju v Praze a je tu Slovac (kde hrajou jak oboji) bych nemohla jen s dabingem.
|
R Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-17 17:24:01 Mňo mňam mňam, vypadá to zajímavě, chvilku trvalo než jsem si upravil titulky na HD verzi, ale výsledek stojí za to
|
Radis_cz Autor: JamesP Datum: 2009-04-17 17:38:52 Do kin jde rovnou česká verze. U pátýho dílu to tak bylo taky a šlo to do kin hned po US premiéře.
|
R Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-17 17:59:16 pro Radis no do většiny kin jo, ale některé budou promítat i anglickou verzi, že to bude na 20 místech v ČR je druhá věc... (to číslo jsem si vymyslel, určitě to bude víc kin, ale zaručeně né všechny)
|
JamesP Autor: Radis_cz Datum: 2009-04-17 17:59:29 Nevim jak u vas ale v Pze davali oba najednou...mohli sme si vybrat jestli chceme DB nebo ST verzi...
|
Autor: Eleanor / někdo Datum: 2009-04-17 18:08:44 Jak jsem psala už nahoře - úžasný trailer. Konečně Snape (nejlíp Pottera odhodí kouzlem ), úžasně ztvárněná Katie ve vzduchu , rozplývavá skříň, napadení mudlovského světa , skvělé. Plus nadabovaná verze... trošku šité horkou jehlou, ale je hezké slyšet ty staré známé hlasy. Akorát se mi nezdá Potterův hlas - je to fakt Kotek? V angličtině zní upoutávka líp, panž angličtina je zdobnější, ale celkově na HP filmy se dívám na nadabované, neboť mi přijde, že v nich (až na pana Alana Rickmana) mají poněkud nudné hlasy v originále.
|
R Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-17 18:32:00 není to Kotek je to kokotek :D
|
Autor: Pauline Datum: 2009-04-17 19:03:11 good good good pro Eleanor: řekla bych že to Kotek je...
|
Kachka Autor: Anonym [89.176.112.58] Datum: 2009-04-17 19:15:45 pro R kde si si stahnu titulky na HD verzi?
|
Sady Autor: Anonym [86.61.168.103] Datum: 2009-04-17 19:29:49 Trailer docela pěkný,ale první trailer (ne teaser) u mě zůstal nepřekonán. Cz dabing předchozích dílů se mi líbil,ale tady mi připadá hroznej,je tu někdo další,kdo se mnou sdílí můj názor? :-)
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-17 19:34:40 skvělý prostě paráda- cesky dabing- pěkně mě běhal mráz po zádech:D - nemá číst všechny komentáře- vázně 56 fakt ne:D- lol odešel sem vcera odsud chvili pred tím nez se to tu objevilo! dnes sem se sem dostal az ted a akovejch komentáru:D k traileru jedno slovo wooooooooooooooooooooooooooooooooow
|
to Kachka Autor: KarelR Datum: 2009-04-17 19:35:05 Titulky na HD verzi jsou u toho traileru na Gorille. A ani nepotřebujou časovat ;-)
|
Kachka Autor: Anonym [89.176.112.58] Datum: 2009-04-17 19:35:10 mno taky si myslim ze na 1-3 se da koukat s dabingem ale od 4 .dilu to je hruza. ja do kina chodila vzdy s moji mamkou a ta titulky nema rada ale po 4 sem sla do kina dvakrat s mamou na dabing a pak jeste jednou s titulkyma a kdyz jsme sli na 5 tak jsme sli uz jen na titulky a na jiny uz se nechci koukat. Jo a prvni trailer si uz nepamatuju bylo jich tolik ze opravdu nevim.
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-17 19:35:19 pro sady: jj je to nějak divně dabovaný to je pravda:D- ale i tak skvělý
|
E Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-17 20:28:48 tak jsem asi tak dve a pul minuty skoro nedychala,je to vazne bomba...Tak se mi ale zda ze se potterovske filmy rozdelily na casti. Prvni a druhy dil byly pohadky pro deti,treti dil se mi libil nejvic..proste to melo to kouzlo jaky ja si u tehle filmu predstavuju,ctvrty dil..no pekny,uz to ale zas bylo neco uple jinyho a vubec mi neutkvel v pameti... Paty a sesty dil budou podle me hodne podobny. Paty dil se mi ale libi nejmin,nevim cim to je,asi mi ten jatesuv styl proste nesedi..neprijde mi ze tam hraje nejaka hlavni trojice..je to reziserem no,proto moc nechapu proc se na kazdy dil meni reziser..asi uz pochopili ze by meli nechat stejnyho az do konce,ale skoda ze jim to nedoslo po tretim dilu... A podivejte se nekdy na jakykoliv dil s dabingem a potom v originale..je to pak uplne rozdilny..a nevim proc ale asi se mi petka libila nejmin protoze jsem ji nikdy nevidela s dabingem az ted nedavno..a to sem zase byla zvykla na original takze to proste neslo. a taky jsem mela petku nejspis nahravanou z kina,ten film jsem videla jeste nez jsem na nej sla do kina a mam tu verzi do ted...je tam horsi hudba a vubec celej film je takovej divnej...ale nemyslim ze to je jen tou spatnou verzi...proste tam chybi to kouzlo,je to uplne neco jinyho...ale jako na prince se uz vazne tesim. Tak se omlouvam za tuhle slohovku,ktera se tak moc netyka toho,ceho by se tykat mela,ale uz sem se nak musela vykecat...:-)
|
gogolak Autor: Anonym [85.132.191.39] Datum: 2009-04-17 20:29:14 No nevím, mně se ten Harryho hlas v tom česky dabovaném traileru nezdál, že by byl Kotka. Ale to je to nejmenší, řešit takovou věc. Ten trailer je skvělý, rozhodně nejlepší na Prince dvojí krve, co jsem měl zatím možnost vidět. Je to také políček všem pochybovačům, kteří nalétli na tu zprávu bulváru, že už měli někteří "vyvolení" možnost shlédnout celý film v přestihu a moc se jim to nelíbilo. Samozřejmě si netroufám odhadovat kvalitu toho filmu podle pár trailerů, aby mě někdo špatně nepochopil, ale z toho, co jsem viděl, jsem zatím nadšený a nechci si kazit náladu. Názor na film si v srpnu udělám sám, až na něj půjdu do kina (zřejmě na verzi v originálním znění).
|
Autor: Barbinka Datum: 2009-04-17 20:29:26 hmm, badám, že Dumbles robí na Harryho nejaký psychický nátlak... You have no choice, you´re the chosen one, you must not fail... To sa mi vôbec nepáči, v knihe práveže bolo vysvetlené, že Harry MÁ na výber a môže sa na proroctvo pokojne vybodnúť, ak chce. Že nechce, to už je druhá vec Ale inak sa mi ten trailer fakt páči a už sa teším na film Konečne som sa nabudila, doteraz som tie upútavky len ľahostajne omrkla a povedala si, že nemá zmysel sa tešiť na film, ktorý aj tak bude až za pol roka. Ale už sa to blíži...
|
dbaing Autor: nuqo6 Datum: 2009-04-17 20:50:53 ja nevim co mate? me se ten dabing libi
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-17 21:06:46 Ten dabing nemůžete tak brát. Myslím že za to může ta prostříhanost. Prostě se tam ty věty zrovna nepasují. Uvidíte že až budou ve filmu, že to bude znít líp. Myslím že bude hp6 v pohodě. Určitě bude lepší než 4 a 5 díl. 1 a 2 díl byli pohádky, takže nevím jestli je započítat. Každopádně Yates musel nasbírat u natáčení hp5 spoustu zkušeností, jde to také vidět.
|
Dabing Autor: Anonym [84.42.164.110] Datum: 2009-04-17 21:15:09 Dabing do trailerů se dělá vždycky dost narychlo a je vůbec skvělý, že se podařilo sehnat všechny herce...asi už se dabuje i samotný film. Ve filmu to bude ale znít všechno líp. Jinak si nemůžu pomoct, ale český hlas Brumbála (pan Otakar Brousek st.) je proste kouzelný...takovej klid z něho jde a zároveň taková moudrost
|
FCB Autor: Anonym [217.196.217.4] Datum: 2009-04-17 21:57:50 Dabing nevím nevím, jako trailery to maj vždycky divné, ale nedokážu si to představit že je to anglicky jelikož by sem si neužila aasi ten zbytek filmu, bo bych čuměla na titulky brumbálův hlas, tedy pana otakara brouska st. je skvěleeeeeeeej
|
KARLOS Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-17 22:36:31 Trl výborný... Dabing ukázky se dle mého dělal současně s dabingem filmu, jsou tam všichni stálí dabéři včetně Kotka... Dabing u HP je ještě jakž takž v normě, vždy ale raději preferuji ORIGINÁLNÍ znění... Ale člověk si na maloměstě nevybere.... A nevybere si ani v IMAXu... Pokud na to pojedu do Prahy, tak kvůli 3Dčku.... Když už tam budu, možná zaskočím i na title verzi Pro ty, co se moc nezajímaj o technickou stránku věci, či jsou mu lhostejné mé úvahy o tom, jakou strategii zvolí distributor, nechť dál nečte ... K těm počtům titulkovaných promítání.... Film je pouštěn z filmového pásu a ten může běžet jen v jednom sále. A každý pás má jen jednu zvukovou stopu. Buď dabing, nebo origo zvuk s vypálenými titulky přímo do kopie. Běžná česká distribuce většího filmu má kolem třiceti filmových kopií... HP jich mívá kolem čtyřiceti. Dobrých deset si jich zabere Praha, další míří do každého většího města a o zhruba třetinu se dělí maloměsta. A z těch čtyřiceti byly u pětky TŘI titulkované... Jedna pro Slovanský dům, druhá pro Village Smíchov (oba multiplexy Praha ), třetí Brno Špalíček... U Trojky to bylo ještě tragičtější, tam se konaly jen dvě kopie, obě v Praze .... Možná tomu trochu napomohou kopie digitálních, kterých by se mohlo vyrobit neomezené množství (jsou neporovnatelně levnější) a které teoreticky umí jak origo (i s title), tak dab... Jen je otázkou, jestli tuhle variantu distribude zvolí (a jestli vůbec na digi daj origo.). Ono digi kopie se dělá prakticky pro každé digi kino (sál) a těch je v čechách kolem dvacítky. Krom toho by se určitě vypustil běžný počet ( kolem těch přiceti) pásových kopií...
|
KARLOS Autor: Anonym [88.101.146.120] Datum: 2009-04-17 22:42:08 Plus jsem zapoměl, že tady někdo zmínil ten IMAX, takže ještě jedna kopie navíc ... digi promítání nabízí i 3D projekci, ale HP6 se ve 3D nenatáčel, pouze se převedlo 25min z filmu do 3D a tahle technologie je patentována IMAXem, takže se toho 3Dčka nedočkáme nikde jinde než v tom IMAXu...
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-17 23:12:54 Abych se přiznal, neviděl jsem ještě žádný film v 3D Skoda zajímalo by mě to
|
R Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-18 00:30:09 pro Kachka, KarelR jo stáhl jsem si je z Gorilly, ale nepasovaly mi, šly dopředu o nějaké 2-3s, tak jsem si to přečasoval aby mi to pasovalo přesně, + jsem opravil pár chyb...
|
Autor: Anonym [82.99.184.6] Datum: 2009-04-18 01:40:19 Jak já závidím dubérům, že ten film už viděli.
|
Autor: Anonym [89.102.213.87] Datum: 2009-04-18 07:53:25 Čekala jsem hodně, ale tohle ne.. Naprosto úžasný.. Ale abysme toho do tý doby, než to půjde do kin, neviděli moc.. Na to by si Warner Bros asi měl dát pozor.. No nic, jdu si to pustit ještě jednou..
|
Autor: Anonym [82.202.112.250] Datum: 2009-04-18 08:03:22 ale nevideli, film zacnou dabovat az dele
|
jája Autor: Anonym [82.100.0.179] Datum: 2009-04-18 10:25:30 TAk jsem něco chtěla k tomu dabingu a většinu za mne řekl Karlos v té první půlce jeho příspěvku. Asi jsem ovlivněná dabingem 5.dílu...chci říct, že v tomto (připomínám skvělém) traileru řekne Harry vlastně jen pár slov, to, že je to Kotek, jsem vyvodila podle toho, že i ostatní postavy byly v "originále dabingu". Musím se opravit, pan Brousek, Procházky atd. jsou absolutně úžasní, ale v 5. díle mě hodně zklamal Kotek. Jakoby ho to nebavilo, ale jsou za to prachy, tak to nadabuju. Nevím, jinak ho mám docela ráda v českých filmech.Jinak čím jsem starší, mám radši filmy v originále, má to prostě tu atmosféru, myslím, že to platí ve všech filmech nejen v HP. Zkrátka ti herci, když film natáčí tam dají to své...Nechci posuzovat, zda je český dabing špatný, ale zní mi to pak divně, když slyším originál a pak dabing. Takhle jsem to myslela. Ale doufám, že se Kotek a spol předtím, než začnou 6. díl a pak také hlavně 7. díl aspoň seznámí s tím, o čem to je, protože mi v 5.díle připadalo, že jen čte text před sebou...a to je málo na takový film. Vlastně na jakýkoliv film, ale mně záleží hlavně na HP, když už jsem jeho fanča tak dlouho
|
Autor: Anonym [85.71.97.69] Datum: 2009-04-18 14:35:27 hale tam byl filch v brneni ?????
|
Barborka(Siriuska) Autor: Anonym [85.132.172.55] Datum: 2009-04-18 16:38:56 Jedním slovem BOMBA!!!!
|
JAs Autor: Anonym [85.70.44.32] Datum: 2009-04-18 16:41:47 Tak to cumim , uz se tesim ....
|
R Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-18 18:20:47 no dabovat už třeba i začli tomu věřím, ale film určitě neviděli, protože do dabovacího studia dostanou akorát zvukovou stopu, takže budou znát jen dialogy a to ještě jen u svých postav, z filmu neuvidí ani záběr
|
Kubaz Autor: Anonym [84.42.164.110] Datum: 2009-04-18 19:28:36 Dovolím si poupravit. Nelze nadabovat film jen se zvukovou stopu...musí se schodovat hlavně synchron úst herce a hlasu dabéra a to bez obrazu nejde. Film k dispozici mají, ale neustále tam bliká velké logo WB a pořád tam běží texty o majetku filmu WB. Jinak dabér nikdy nevidí celý film, jen to co dabuje on sám...
|
Autor: Anonym [89.102.225.251] Datum: 2009-04-18 19:35:01 Dabing neni nikdy dokonaly nebot to daberi neprocituji stejne jako herci ovsem cesi maji dabing oproti jinejm zemim vcelku uchazejici nejvic se mi libi Snapovo: Je konec! jinak hlas Otakara Brouska sedi k Brumbalovi vyborne, ostatni hlasy jsou celkem uchazejici.
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-18 20:47:25 pro poslední zprávu: no teda reknu jen jedno loool- vsechen dabing byl good jen ten hlas brumbála byl děsný- ale to je jvěc názoru, jinak to snapevo: ,,Je konec"- je good ale i tak ten hlas mi k němu nesedí:D zas tu puldne nejsem a takovejch zpráv:D- vázne nemám cas je precist takze uz mozná budu nekoho opakovat: nevíte někdo esli tito ,,herci" (prostě hlasy:D) budou dabvovat i ve filmu?
|
jája Autor: Anonym [82.100.0.179] Datum: 2009-04-18 20:51:02 pro mejla:jako vždy asi ano
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-18 20:57:37 lol uz sem to skouknul asi desekrát:D- ale azted sem si to pustil anglicky a toje vetsí ficák:D jen bych chtel dodat ze je pravda ze v tech trailerech je uz opravdu moc ted este pribil soubooj se Snapem- myslím ze uz by měli prestat- ale uvidíme treba tehlech ,,dulezitejch" scén tam bude trikrát víc
|
Autor: janawa Datum: 2009-04-18 21:43:16 Taky se mi nezdá celé směrování traileru, jak už bylo řečeno Brumbál na Harryho vyvíjí nátlak, jako že je vyvolený a že nemá na vybranou a Hermiona : uvědom si kdo jsi. V knize to přece tak nevyznívá, je to úplně jinak.Vybrali si jen to co se jim hodí , je to jako z Matrixu.
|
R Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-18 22:17:29 Karlos jo asi máš pravdu, já jsem ještě nic nedaboval :D. Jde o to, že ti dabéři z filmu vidí velké kulové, tudíž jim není co závidět... Janawa + další Jo taky mi to připomnělo Morfeuse: Neo (čti Harry) jsi vyvolený... Ty musíš... a ty nesmíš... bla bla bla prostě tuctové dialogy z béčkových filmů, vono by to nebylo totiž tak akční, kdyby si musel Harry zvolit správnou cestu :/ Tvůrci mají shlédnuto zřejmě hodněkrát Matrix + Pána prstenů, protože to co jsem už viděl ze scén v jeskyni, mi Pána prstenů připomíná až nechutně (Brumbál v ohni, Brumbál kouzlící - hlas, nemrtví + by se tam určitě něco našlo)
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-18 23:47:18 Pokud se podíváte do předchozích trailerů, uvidíte nemrtvé spíše jako vychrtlé lidi než gluma. Samozřejmě, je jasné že se to podobat bude, ale co byste čekali, Gandalf a Brumbál - oba mocní čarodějové (navíc vzhledově dá se říct stejní). A nemrtví se mi líbí spíš takhle, než něaké tuctové zombie, to by bylo teprve béčko. Jinak když jsme u těch inspirací na Pána prstenů, viděli jste Narnii 2? Já bohužel ano (nebaví mě to :D) a tam to jde teprve vidět.
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-18 23:57:42 pro mejla: (Spoilery k HP 6) Dlouho jsem knihu nečetl, ale myslím že ten souboj vymyšlen není. Pokud si dobře pamatuji, Harry Snapea doopravdy pronásledoval až k Hagridově hájence, kde na Snapea řval, Snape ho opravdu kouzlem odhodil, a zde (pokud si dobře vzpomínám) mu vyzradil své tajemství (moc nespoilovat ) /Spoilery
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-19 00:18:17 pro blaster- ne nemylel sem to tak ze byl vymyslen:D- myslel sem to tak ze nám nastinili zase jak to bude vypadat a prozradili jeden ze nejdulezitejsích momentu:D pro r a blaster: no kdyz sem ty nemrtvé videl porprvé tak v prním okamziku:D- jezsi co tam delá glum ale kdyz sem se pak na nezadival poradne vypadají jinak- i kdyz pravda predstavoval sem si je taky jinak- ale tyhle sou good este porád písete ze mel harry v knizce na vyber- ale to neni zas tak pravda- voldemort by mo nem sel porad- ale je pravda ze tady po tech snímkách prijde ze ho dotoho nutili jako ze on jediný ho muze zabit a ze to MUSÍ udělat toje pravda - to v knízce nebylo- ale proste to bral harry uz jako samozrejmost (je to trochu zmatený- nevím jak formulovat myšlenky:D)
|
Autor: Pauline Datum: 2009-04-19 09:01:21 lidi, když jsem to shátla a chtěla to otevřít chtělo to po mě heslo??? Nevíte jaký je??? PLS
|
Autor: Eleanor / někdo Datum: 2009-04-19 10:57:28 Když už od začátku sledujete HP s dabingem, tak vám pak origoš přijde poněkud nudný. Je fakt, že ten trailer nemá s českými hlasy valnou kvalitu (např. Procházka tady Snapeovo "It's over..." namluvil dost vysokým hlasem, ve filmech se ale opravdu snaží dabovat nízko, aby to na Rickmana více sedělo, ač tak nízký tón samozřejmě nemá. Ale zato se dost podobá Rickmanovu velice přesnému a zřetelnému vyslovování...), ale věřím, že v kině to bude stejně OK, jako vždycky. Slyšet pospolu pány Otakara Brouska st. (Brumbál), i mladšího (Lupin), Jana Vlasáka (p. Weasley), Aleše Procházku (Snape), paní Janu Drbohlavovou (Mc Gonagalová), slečnu Anežku Podhorskou (Hermiona) atd. je pro ucho opravdový zážitek.
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-19 14:27:10 ještě k tomu jak ho dotoho nutěj, zeon je ten vyvolený- reziser musel nejak udělat aby to lidi kterří nečtli HP brali s tím vyvoleným vázne- dyt v petce uplně preskocili jak mu to brumbál půl hodky vysvětloval a ještě ani nevíte proc mu hermiona rikala: ,,musíš si uvědomit kdo si"- podle mě ohle udělal rezisér dobře (myslím ze to tak vyapdá- este sem to neviděl:D)
|
Zlata Autor: Anonym [85.70.169.120] Datum: 2009-04-19 16:11:51 nevím jak vám ale když si pouštrím ten trailer s českým dabingem tak mi prostě příjde, že když tam ginny skáče přes ten ohen tak to křičí harry alias kotek,,ale v tom originále už asi zas ne,,tak nevím!
|
Autor: Skrk Datum: 2009-04-19 18:48:38 Luxusní trailer!Zatím to vypadá na nejlepší film ságy!S Pohárem je šestka moje nejoblbíenější.Trailer je opravdu pecka. :o)
|
Trailer Autor: exitus Datum: 2009-04-19 20:43:45 Si tu tak pročítám ty commenty .. a nezbývá mi nic jiného než si za dnešek po x-té ten trailer pustit znova
|
KARLOS Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-19 21:05:02 Harry rozhodně NEMÁ na vybranou... To, že mu to Brumbál v knize neřekl tak příkře neznamená, že mu to do hlavy nehustil.... Přesně říká - "Dáváš té věždbě moc velký význam""Takže nejsem vyvolený?""Jsi, ale proto, protože tě vyvoleným považuje Voldemort"... A hermiona? Ta mu taky zdůrazňuje, aby si uvědomil, kdo je... Kvůli nápojům lásky... "Uvědom si, že jsi Vyvolený, jseš fešák a taky ti pomohlo, že jseš kapitánem a vyrostl jsi o dvacet čísel" ... Pro ty, co si myslí, že to znám na spaměť podotýkám, že jsem si to před nedávnem celé naposlouchával... Ad inspirace u LOTRa... Mno, možná ti nemrtví... Glum je také vychrtlý člověk (Hobit), ale jak jinak je udělat vážně nevím ... Brumbál vs Gandalf - podobnost zcela zjevná už od prvních knih a filmů... U jedničky byly třeba oba herci režírováni tak (samozřejmě nezávisle na sobě), že jejich pohyby mluva se velice podobala... U trojky ho kvůli tomu Cuaron trochu posunul do jiné polohy (starého hipísáka), podobou však zase o něco blíž... V té jeskyni ozvěnu udělat také musíte (pro psychologický efekt z velkého prostoru ) a s ohněm si neztěžujte... V knize byl taky A LOTR ho neměl ani zdaleka tak mohutný ... Nepochybuji ovšem, že ta scéna se bude lišit od LOTRa extrémě a to kamerou a použitými barvami ... Blaster: Viděl, moje Guilty Pleasure ... A to i knihy Jenže ona se tím alespoň od jiných (Eragon) netají a plně přiznává, že LOTR byl její inspirací...
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-19 22:54:23 pro karlos: jj pressne tak sem to nejak myslel:D i s tou hermionou - sem si prave taky myslel ze mu to jen pripomíná neco odhledně tech lektavru lasky- este dva komenty a bude 100!:D
|
blaster Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-19 23:04:27 Výborně lidi!! Eště jeden koment a je to 100 Mimochodem, kolik bylo nejvíc komentářů u jednoho článku vůbec? To asi zjistit nepůjde že?
|
Autor: Anonym [82.202.112.250] Datum: 2009-04-20 00:15:31 to b mozna melo jit
|
KARLOS Autor: Anonym [195.189.142.118/10.169 Datum: 2009-04-20 07:33:06 Bacha na to,aby vas Albert nezacal promazavat;-).Ani databaze zeni nafukovaci. Myslim,ze nejvic prispevku melo neco se sedmou knihou(pres 200 komentu)
|
Autor: Albert Zweistein Datum: 2009-04-20 10:44:20 Aktuální celkový počet příspěvků je 38997 a proti databázi diskusní Soví pošty je tohle velmi slabej čajíček Tam byl už jednou překročen i nastavený limit 5000 příspěvků v jednom tématu. Takže tady já promazávám jenom "vzkazy obrázkovým písmem", tj. příspěvky ze samých smajlů. Ne kvůli kapacitě, ale kvůli určité úrovni inteligence Na nějaký "nejdiskutovanější článek" asi nemá smysl si hrát, zdejší témata rychle ztrácí na aktuálnosti.
|
E Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-20 15:06:19 jeste by me docela zajimalo,co je to za zed nebo co v tom zaberu na Bradavice,hned po scene jak se tam Katie vznese do vzduchu.....??
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-20 17:44:42 pro E: tyvoe vázne newm- bud to bude nejaka ze, nebo to muze bt i vrcho nejaké brány- treba ji dostavili- ze venku hrozí valka zejo tak to bude ve filmu trochu jinak- myslím to s tím zlepšení bezpečnosti- a reba to bude ve filmu vysvětlené- a nebo coz si myslím já je to proste jen nejaká zed nejký nový vzhled bradavic a nehraje to tam zádnou roli:D-treba uz tam kdysi byla jen ji nejak nepoznávám
|
E Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-20 18:19:08 no ja si myslela ze to je nejaka zed nebo brana no..jenze sem ji v zadnym filmu zatim nevidela...a navic mi pripada jako by tam nekdo stal..mozna dokonce Hermiona,nevim..
|
R Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-20 19:47:39 no jak už psal Shaman05, tak na té zdi stojí Filch a hlídkuje jde o to, že Bradavice jsou obehnané zdí, že to nebylo doposud ve filmech vidět je druhá věc, ale každý hrad (no tak možná každý ne, ale většina) má venkovní hradby, které ho chrání před nepřáteli, tak to je i u Bradavic, nevím jestli v knihách to bylo popsané nějak víc, ale třeba brána na školní pozemky s okřídlenými kanci tam zpomínaná byla a konečně ji uvidíme i ve filmu /myslím, že byla i v HP2, ale teďka si nejsem jistý, jde o to, že teďka bude na jiném místě/ a bude i ve hře, takže doufám, že si proběhnu většinu pozemků v Bradavicích a nebudu omezován jak v HP5 :/ jde o to, že když je tam brána na školní pozemky, tak musí být i hradby okolo školních pozemků, jinak by ztrácela význam
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-20 20:58:38 jj me se taky zdálo ze tam nedko stojí, jen me ese zajímá v tom prekladu je tady nahore napsany ze větu- ,,voldemort dal dracu malfoyovi ukol..! proste nejak tak- rekl lupin, jakto? jak to muze vubec vedet, a proc zorovna von, neni to divný?
|
KARLOS Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-20 21:04:09 Mam pocit, že ten někdo stojí na těch schodech, které alespoň ve hře vedly od přístavu loděk k nějakému nádvoří.... Aspoň to takto měla uděláno hra .... Ale samozřejmě to může být i něco úplně jiného ...
|
R Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-21 02:00:39 pro Karlos + ostatní podívejte se na záběr z 1:40, kdy smrtijedi "útočí" na bradavice (spíš knim "letí" přemisťují se) tam jde krásně vidět jak jsou Bradavice obehnané zdí, samosebou si stáhněte HD verzi, na nějaké mini-české-verzi a nebo na youtube to nepoznáte... tak jako uvidíte, že ten někdo na zdi je Filch... je to celkem kus od Bradavic, přece jenom ty školní pozemky mají nějakou rozlohu, nejsou to žádné schody k přístavu loděk, ty byly hned u školy...
|
R Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-21 02:07:11 pro mejla prostě to tak scénarista napsal chápeš? ve filmu se nemůže všechno vysvětlovat zdlouhavě (HP5 na konci) a zabírat tak místo pro jiné scény, film není knížka - nafukovací (tzn. že knižku můžeš napsat o 1000 stránkách, ale na film dlouhý 10h. ti do kina asi moc lidí nepřijde) prostě se Harry postaví před hotovou věc, jsi vyvolený a basta, žádné máš na vybranou a všechny ty kecy a dilema co dál, prostě půjde a odpere Voldiho, klasika to přece zvládne každý průměrný absolvent Bradavic - nejlepší školy čar a kouzel na světě... to samé s tím, že má Malfoy úkol, proč se stím zabývat polovinu filmu, prostě to Harrymu řeknou a je klid, žádné pobíhání po Bradavicích a von tam něco někde "kutí"... nakonec ještě budem rádi, že to tak natočili, protože to zpřehlední normálním lidem zápletku HP6 a pro fanoušky to bude zase něco nového...
|
1:25 Autor: Anonym [89.176.133.16] Datum: 2009-04-21 07:28:34 1:25 stoji tam filch
|
Autor: Anonym [89.102.225.251] Datum: 2009-04-21 09:37:23 Mám dotaz. Ten co mluví v českým traileru "Taková to doba, doba temna dokáže lidi sblížiz..." To je český hlas Artura Weasleyho? Nebo to mluví nějaký vypravěč?
|
E Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-21 12:32:35 jo je to Artur Weasley...kdyz si u tohohle prispevku das cely clanek tak tam mas vsechno napsany kdo co rika
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-21 16:27:54 pro r: jo to absoluně chápua souhlasím s tebou(to sem psal uz i v predeslých komentech) ale ze tu větu rika Lupin- kde by se to mohl dozvědět?- jen sem se divil a treba esli to eni preklep:D
|
Autor: Eleanor / někdo Datum: 2009-04-21 19:51:08 Jj, to s tím sbližováním říká Jan Vlasák, tedy hlas Arthura Weasleyho. To s tím Malfoyem pak říká Otakar Brousek ml., tedy Lupin, což je ovšem ještě víc na hlavu, než kdyby to říkal Brumbál... Jako čistě náhodou to o Malfoyovi mělo být takové tajemství mezi Snapem a Brum., celá hádka mezi těma dvěma a celá zápletka sedmičky pak jde do hajzlu, ale nic, no...
|
R Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-21 23:23:12 pro Eleanor zápletka šestky, ale to je detail :D pro mejla jo tak to jsem rád, překlep možná od scénáristy...
|
mejla Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-04-22 00:37:47 pro eleanor: asi to je vazne jen preklep (zajímavý ze si to ho do ted nikdo nevsim:D- asi vsim ale nenapsal to) no jak rikás ta celá zápletka nemusí jít do hajzlu- este nevís- esli to doopravdy bude rikat lupin- za jakých okolností to bude rikat ale ted nejak ani nechápu celá zápletka sedmicky?
|
E Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-22 08:16:37 ...mozna je skoda,ze na dva dily nerozdelili i sestku. A mozna je skoda ze to tak neudelali s kazdym dilem,aby se tam vsechno veslo a vsichni byli spokojeni ale to uznavam by vypadalo divne kdyby byl kazdej dil rozdeleny na pulku no kazdopadne aspon tu sestku jeste meli rozdelit..
|
R Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-22 15:44:47 pro mejla Jaký překlep pořád? Boční zápletka jako, že Brumbál se Snapem mají "tajemství - plán" a nikdo jiný o tom neví, dokonce to tam i napsala. pro E No to máš už fuk, si musíš počkat na nějaký remake, nebo na seriál...
|
Gábinka;) Autor: Anonym [193.85.151.2] Datum: 2009-04-29 13:01:07 ty jotakto ej nářez..totalní!!jak jak se tam vznesla do vzduvchu tak to byl totalní šok:D sem se lekla jak nevím co:D ty jo je mi lito hermiony...chudák..rok je nádherný jako vždy ale více by mu to slušelo s tou hermou a ne s tou barbinkou levandulí no chjo ale tak v sedmičce to bude pak super scena jak se na sebe vrhne hermiona s ronem!!:D:D jako podle knížky...no ten most a draco totalně úžasné!! úúý se nemůžu na to dívat nebo mi hrábne asi:D:D:D teda povedl se dost..už aby byl červenéééc!!!!!:D:D:D:D:D
|
Autor: Anonym [88.100.246.67] Datum: 2009-04-29 16:48:45 Zdarec, soráč, jestli se to tady někde už probralo, ale doneslo se ke mě, že to má být natočené na 2 poloviny a ten trailer jasně ukazuje i to, co je na konci knihy...tak jak to teda bude?
|
Jája Autor: Anonym [82.100.0.179] Datum: 2009-04-29 20:54:03 No to tedy soráč, ale doneslo se ti,že na dvě poloviny bude jistě 7 a ne tato 6
|
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.