'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - Fotky a video z natáčení
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka > Novinky > HP7 - kniha > Fotky a video z natáčení

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
18.221.158.222

RSS a sdílení

Potter Web CZ

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

powered_by.png, 1 kB

Starší články

<<< 
<<
Listopad 2024
>>
 >>>
 
  Po
  Út
  St
  Čt
  Pá
  So
  Ne
 
 
 
 
 
 
1
2
3
 
 
4
5
6
7
8
9
10
 
 
11
12
13
14
15
16
17
 
 
18
19
20
21
22
23
24
 
 
25
26
27
28
29
30
 
 

 

Fotky a video z natáčení

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  HP and the Deathly Hallows - kniha
Příspěvek přidal(a) Dexikovicek   
úterý, 12 května 2009, 17:41
Na internetu stále přibývá mnoho fotek z placu, kde se točí scény s Lasturovou vilou. Nové fotky i s herci najdete ZDE a ZDE. Video najdete TADY. Další nové fotky TADY.

 
 


Komentáře
Autor: Jája Datum: 2009-05-12 18:01:26
No, akorát fotky ze scény, kdy budu potřebovat v kině asi velkou horu kapesníků :sigh :sigh :sigh
Fotky
Autor: Vesemir Datum: 2009-05-12 18:16:40
Asi sem při úterku trošku pomalejší (nebo v lepšim případě pouze nedostatečně informovanej) - ale co dělá u Lasturový vily Belatrix ? A proč má Rupert plnovous a dlouhý vlasy ? No a doufám, že Griphook před natáčenim "navostro" sundá ten plexisklovej kšilt... Jasně, že dělá v bance, ale tohle je trochu moc :roll
jo jo
Autor: Noriska Datum: 2009-05-12 18:21:45
ta hora kapesníků to sedí a ty poslední dvě fotky to bude pohřeb Dobbyho :cry
Ivca
Autor: Anonym [81.90.173.145] Datum: 2009-05-12 18:29:06
to je ze sceny kde Hermiona vypila mnoholičný lektvar (Belatrix) a Ronovi změnila podobu, Harry bude pod neviditelnym pláštěm, páč už se tam vššichni tři nevejdou. Jsou na cestě do Gringotovi banky.
Autor: Anonym [193.84.199.95] Datum: 2009-05-12 18:57:39
:grin :grin tak já sem toho Ruperta vůbec nepoznala :D!!! Myslela sem, že to bude Bill nebo tak :D :D
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-12 20:16:36
Jen mě zajímá, jestli ten "pohřeb bude za plnýho deního světla, nebo si to jen trénovali/daj tam herký milý tnavý filtr, aby z toho udělali noc" ;) 
ps: Fotky vypadaj zajímavě... 
pps: Já bud potřebovat kapesníčky někde jinde ;)... SPOILER (ehm, kdyby to náááhodou někdo nečetl ;)) - Dobbyho smrt mě vždy nechávala chladným ;)...
Ivca
Autor: Vesemir Datum: 2009-05-12 20:51:15
Ježiš nojo, díky... Koukam, že bych si měl sedmičku trošku osvěžit, než se takhle blbě zeptam... Každopádně Rupert má vážně grády :grin
Janina
Autor: Anonym [94.74.201.245] Datum: 2009-05-12 21:34:02
No, už se nemůžu dočkat. Za několik dní!!!! už uvidíme aspoň šestku. I když musím přiznat, že mě se pětka líbila ze všech dílu nejmíň. Doufala jsem ve výměnu režiséra. Třeba si poopravím názor. :eek
mno
Autor: Radis_cz Datum: 2009-05-12 21:45:00
Ja sem si teda predstavoval ze ho budou pohrbivat za svitu hvezd, nebo to tak nebylo v knizce ? ja uz zase nevim :-D neukamenujte me :grin :p
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-12 22:12:20
Mno bylo to před východem slunce... Myslím ale, že to budou chtít udělat při východu/západu, aby to mělo ten patřičný sentimentální účinek ;)
pro Radise
Autor: Rybba Datum: 2009-05-13 02:06:37
no tak dodělat hvězdy snad v dnešní době digitálních efektů není žádný problém :roll  
 
pro Karlose - to že tam hodí nějaké tmavé filtry je samozřejmost (u HP v dnešní době) :roll  
 
pro Janina - ehm, za několik dní? :roll
Autor: Jája Datum: 2009-05-13 10:02:04
No tak to ten, kdo HP nečetl, ale čte si tyhle komentáře, tak má docela smůlu, páč si myslim, že nic než spoilery tu nedebatíme,ne? KARLOS asi vytáhne nejvíc kapesníků na konci, až mu odfláknou závěrečnou scénu Harryho s Voldym, což. Nebo že by Rybba? Ale ten asi ani neví, co je kapesník...tím myslím, že ho asi hned tak něco nerozbrečí ;)
pro Jája
Autor: Rybba Datum: 2009-05-13 12:16:34
No ty mně rozbrečíš zaručeně pokaždé, když něco tady napíšeš :grin  
 
Karlosík si pobrečí až odejde do věčných lovišť Snape... :grin
Janina
Autor: Anonym [94.74.201.245] Datum: 2009-05-13 13:55:09
pro Rybba : 
pro mě už to je po tom prodlouženém čekání :upset už za pár dní 8) . Ale víc se těším na poslední dva díly.
Autor: Jája Datum: 2009-05-13 14:03:44
Pro Janina:Rybbu neber vážně, to je takovej srandista, co má rád smutný smajlíky, víš?Když sem něco napíše on, tak se tu všichni trháme smíchy, Radis, mejla, Karlos, ti by mohli vyprávět. Máš pravdu, už je to za pár, ale holt jsme se dali namlsat těma ukázkama ze sedmičky...ale 6 bude taky dobrá, uvidíš ;) ;) ;)
Autor: Jája Datum: 2009-05-13 14:07:14
Pro Rybba:no to mě mrzí, že máš kvůli mně takovou spotřebu kapesníků, já sem teda už asi radši nic psát nebudu :roll
Autor: Agnes Datum: 2009-05-13 14:34:27
No koukla jsem a připadá mi to všechno takové "smutné", nemyslím tím zrovna děj, ale okolí, kde se natáčí.
Janina
Autor: Anonym [94.74.201.245] Datum: 2009-05-13 16:58:10
Pro Jája a Rybba : Mám nápad, co kdybysme vnikli do studií W.B. a "půjčili" si šestý díl a udělali si malou soukromou předpremiéru. U merlinových kalhot, to by přece mohlo dopadnout dobře, ne? :grin
Blaster
Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-05-13 17:12:51
Lze si všimnout že má Dan vousy. Znamená to snad že mu je ve filmu nechají?
Autor: Rybba Datum: 2009-05-13 18:10:15
pro Blaster - no nevidím důvod proč ne, když si vemem v úvahu že má nějakých 17 roků... :roll  
 
pro Janina - ale to není vůbec špatný napad tohlensto, do toho bych i šel... :roll  
 
pro Jája - ale piš piš, já používám plátěné kapesníky, takže spotřeba je minimální... :roll  
 
pro Agnes - konečný produkt bude vypadat o 100% jinak než to vidíš teďka... :roll
huh
Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2009-05-13 19:00:37
drsný...
pro Janina
Autor: Jája Datum: 2009-05-13 19:55:08
Tak jedeeeeem :grin
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-13 21:18:44
jaja: Kapesníčky u závěrečného duelu potřebovat nebudu, oni to zvládnou ;) Takže mě to nechává chladným... 
 
Rybba: a) U Snapea kapesníčky potřebovat nebudu, protože Snape mě nechává, aem, chladným ;):) 
 
b) Modré filtry byly záležitostí pětky, šestka bude přeci veselá a hravá, takže reorie o tmavých filtrech ti nevychází, navíc, u této scény mě to nechává, ano, chladným, protože z nebe, ze kterého praží sluníčko a sluníčko se taky ode všeho odráží, se noc dělá blbě.... I když by si ve photoshopu udělal i milion hvězdiček ;).... 
 
Co říct závěrem komentu? Ani nevím, co mě nenechává chladným :)... Ale kapesníky asi budu potřebovat na konci u Tonksové a Lupina (ano, to jsou mé oblíbené postavy, které Rowlingová připravila o šťastné a veselé... Ale to už mě nechává...;))
Pane Karlosi
Autor: Rybba Datum: 2009-05-13 22:32:15
bez filtříčků ani ránu, nevím kdo mluví o šestce já mluvil o sedmičce, ale to je stejně fuk, protože téměř každý kameraman v dnešní době používá nějaké filtry a u Harryho Pottera to platí dvojnásob... :roll tzn. šestky do modro - zelana se určitě dočkáme... :)  
 
vono měsíček taky "svítí" takže, když to bude při úplňku nevidím v nějakých odrazech problém..., osobně doufám, že si to jen nacvičovali jak říkáš, protože to oblečení co má Hermiona a Harry mi knim vůbec, ale vůbec nesedí... :roll
Autor: Jája Datum: 2009-05-14 00:11:39
No, zdá se, že tu pěkně přituhuje až mrzne. Asi s náma to zkouškový období a blížící se konec školního roku pěkně cvičí. Myslím si ale to samé, co Rybba, že si to všechno přes den jen nacvičují, protože právě tahle scéna točená pomalu v pravé poledne, no dost divné...ale to uvidíme až ve filmu a ten bude ještě hooodně zadlouho. Tak snad lepší by bylo, ať už lifrují něco ze 6 atd. ať to máme za sebou :)
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-14 09:49:11
Tady ocividne nekdo nepochopil nadsazku meho komentu.Petku a sestku sem uvedl z toho duvodu,ze si mluvil o souvislosti s predchozimi filmy.A to ze sestka bude mit filtry v kazdickem zaberu netreba rikad.Slo mi o to,ze ty tu happy linku v sestce moc nemusis a dal sem tam spojeni tech dvou myslenek ;).
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-14 10:01:42
O vyrobe noci za dne rozsahleji az vecer,psat to na mobilu fakt ndmam nervy ;).
pro KARLOS
Autor: Jája Datum: 2009-05-14 10:14:00
Tož to sa už těšíme na přednášku :grin
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-14 11:19:50
Jako nechci delat prednasku,jen trochu utrepat nektere tady zrejme mylne fakta ;).Neni to totiz zase tak jednoduche :).
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-14 11:20:10
Jako nechci delat prednasku,jen trochu utrepat nektere tady zrejme mylne fakta ;).Neni to totiz zase tak jednoduche :).
pro KARLOS
Autor: Jája Datum: 2009-05-14 11:21:03
Jen jí udělej, já si to ráda přečtu :)
Autor: Rybba Datum: 2009-05-14 12:45:43
no aspoň se něco poučíme, jen tak mimo soutěž Karlosi kolik že to máš roků? a kde pracuješ, jestli to není tajné teda... :roll
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-14 21:01:04
Jestli budu lehce mimo, tak mě omluvte, právě jsem viděl dabovaný trailer na TF2 a jestli sem si myslel, že může být někdy překonán "rekord HP6 trl v dab", tak sem se krutě mýlil.... Ani raději nehážu odkaz, tohle si nezaslouží ani Voldemort.... 
Mno, tak sem upozornil na možná rizika, vracím se k tématu... 
 
Ze dne reálně nejde udělal noc. Svou roli tu nehrají jen přímé světlo v podobě slunce (to by samozřejmě v obraze rozhodně jako měsíc nevypadalo), je ale nad slunce jasnější, že by ho do záběru nedávali, a odlesky, které ovšem nebudou nikdy vypadat jako měsíční, protože měsíčníé světlo je světlo odražené, sleneční ne. Jedná se ovšem o celou řadu dalších parametrů a tam hrají své barevná teplota, intenzita osvětlení, druh osvětlení a optika kamery... 
Na place se dá dělat jediné, měnit v zásadě teploty barev... Ze slunečného dne se dá udělat den deštivý a naopak.... Ale pouze intenzitou propustěného světla do objektivu. A pozor na věc, tímto nedosáhnete obrazu noci. I když se při největší bouřce zatáhne, tak není nikdy tma jako v noci... Plus čím víc snižujete zvyšujete teplotu barev, tím neměníte jenom intenzitu osvětlení, ale hodnoty všech ostatních barev, čímž je jasné, že jste omezeni určitými hodnotami, a pokud je překročíte, znehodnocujete obraz (tmavé/světlé fleky nejsou vyjímkou). Tolik k teplotě. Co se týče filtrů samotných, právě jenom teplotní filtry se používají přímo na place, protože nemění obraz umělecky, ale prakticky... Když natáčíte na analog, tak si nemůžete lajznout hodit např. barevný filtr přímo na kameru, protože výsledek je nejistý do té doby, než se vyvolá film... Proto se veškeré barevné úoravy většinou dělaj až v postprodukci. Vyjímkou mohou být menší produkce, kde osvětlují ne bílým výbojkovým, ale levnějším barevným (který se ještě pomocí filtru barví na světle) a pak filtrem na kameře. Výsledek vypadá tak, že v obraze je jedna barva dominantní, ostatní jsou potlačeny. Je to trochu něco jiného, než když jednolitě zabarvíte jen objektiv, výsledek je ale dost podobný... Hlavní ovšem je, že produkce takto ušetří až třetinu nálkadů za bílá světla, a pokud použijí správné barvy, je barevný efekt minimalistický.... 
V zásadě tady poříd mluvím o světlech, ale divili by jste se, hrajou jednu z nejdůležitějších rolí. Mnohdy filmaři noční scény natáčejí opravdu v noci, ale za takové asistence osvětlení, že je osvětlení na stejné úrovni jako v pravé poledne. Je tu však jedno pro - je to osvětlení vyvolané uměle a to se dá ovlivnit... Dá se přesně nasvěcovat, nastavovat, rozptylovat.... 
A o to právě jde... 
Za měsíční noci např dostanete poloviční intenzitu osvětlení jako ve dne (a filtry se dá dosáhnout toho, že se na tuto hodnotu dostanete i z deního záběru), ovšem teplotu barvy už budete kočírovat horko těžko, nemluvě o to, že dení světlo je nekontrolovatelné, slunce zajde za mrak a i když se v záběru neprojení přímo, osvětlení se celkově změní... A co se týče odrazů, ty už jsme si vysvětlili, zbývá dodat, že měsíční svit vrhá mnohem mnohem měkčí stíny než to sluneční.... 
 
Shrnu to nějakého celku. Noční scéna se ve dne natočit dá, ale musíte mít na to za a) techniku za b) veliké štěstí za c) příhodné podmínky (jaká jsou např. denní doba a můžete mi věřit, dle osvětlení fotek si rozhodně nemyslím, že by body b) a c) meli ;))... 
A co se týče Rybbou zmiňovaných kamerových filtrů, ty se ve výsledném obraze projeví spíš v drobnokrezbě... Ty, co nejspíš myslel, to jsou barevné filtry a kolozizace v postprodukci a ty většinou nemají za hlavní cíl nějak obraz ovlivňovat technicky (jako je např ze dne udělat noc), ale mají funkci uměleckou.... 
 
Za případné "on něco říkal" a při tom to neříkal, se omlouvám, je možné, že to říkal někdo jiný, nebo si to jenom myslím já, že to říkal :):) 
 
ps: Kdo se dostal až sem a neusnul, tak tu má odměnu ;).... Je mi dvaadvacet, v brzké době třiadvacet (jsem stejného znamení jako Malfoy ;)) a pracuji jako probramátor v jedné menší firmě :)...
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-14 21:17:29
Když čtu předešlý koment, tak páru poznámek pod čarou - na place exteriéru se dá dělat jediné, měnit teplota barvy.... 
Barevné fulry se používaj na place nejen malých produkcí, ale můžete je použít i v případě, když točíte na digitál - zpětná kontrola je okamžitá, proto jakýkoli neduh okamžitě rozpoznáte, odstraníte a jedete dál, přesto je mnohem elegantnější nechat tyto úpravy až do postprodukce. 
Noční scény mají v zásadě při modeové intenzity osvětlení - jen hvězdná noc (moc se nepoužívá), částečný měsíc/částečné osvětlení pouličním osvětlením (velice používané, technicky v zásadě nejjednodušší - dobrý poměr osvětlení k nutné technické vybavenosti) a nakonec plný měsíční svit. Ten není tak jednoduchý, přesto je poměrně používaný pro svou úroveň detailů a uvěřitelnost noci (např. závěrečná scéna potopení Titanicu je za tohoto osvětlení). 
Nepracuji jako probramátor, ale jako programátor ;)...
Karlosi
Autor: Rybba Datum: 2009-05-14 23:00:47
tak tomu říkám přednáška, něco mi říká, že o tom asi něco málo víš :grin akorát mi nejde do hlavy jak se programátor dostal k odborníkovi přes natáčení filmů. :grin  
 
Přečetl jsem to celé, trochu mně rozptylovaly překlepy, ale to se dá prominout (délkou příspěvku), hlavní je, že je obsah jakš takš srozumitelný /pro nás laiky/. ;) 
 
Jinak jsem tě typoval na nějakého životem protřelého člověka, ale že máš 22 to by mně nikdy nenapadlo. :roll
pro KARLOSE
Autor: Jája Datum: 2009-05-15 07:34:40
Ta já jsem také vydržela až do konce, ale mám výhodu, že jsem se na to řádně vyspala. :grin Klobouk dolů, od tebe jsem čekala ledacos, ale takovouhle přednášku ne, no říkali jsme si o to, moc díky, seš fakt dobrej a já jsem malá, maličká, úplně nejmenší na světě. Akorát ten věk mi tedy taky nesedí, tipovala jsem pana profesora na filmové škole :grin . Tak moc díky ;)
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-15 08:25:40
V zasade jsem co se tyce filmove vedy samouk,navic prilezitostny amatersky autor (ale velice amatersky ;)).Navic rozumy nechytam jen z knih,ale znam jednoho nezavisleho filmare osobne a je to nahodou kameraman (a redaktor Premiere). 
K veku - no tak dik :),ale je mi opravdu jen neco malo pres dvacet ;)
Ps: Za ty preklepy se vazne omlouvam,nasekal sem jich tam opravdu hodne,nekdy by neskodila kor.
Autor: Jája Datum: 2009-05-15 08:34:09
To nic, Rybba to přežije, taky není vždycky košér :grin . Ten věk jsem tak nemyslela, dyk jsem starší než ty. Ale Blíženec? Ryby...halooo, je tu někde nějakej Lev?
Karlosi
Autor: Anonym [94.112.4.26] Datum: 2009-05-15 09:24:49
A nomoh bys sem přece jen hodit ten link o kterym mluvíš?:_)
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-15 09:32:17
Az budu u slusneho pripojeni,tak ho nahodim ;)
Autor: Ginny Datum: 2009-05-15 10:26:45
Já myslela, že budou víc zarostlí! Takhle to vypadá, jako by nebydleli x měsíců ve stanu, ale v Hiltonu. :cry :?  
Jinak Gornuk je úúžasnej!!
Autor: Ginny Datum: 2009-05-15 10:27:33
Zdá se mi to, nebo nám začíná Daniel nějak tloustnout :grin ?
pro Ginny
Autor: Jája Datum: 2009-05-15 11:09:03
Spíš dospívá v muže a posiluje :grin
pro KARLOS
Autor: Jája Datum: 2009-05-15 12:02:26
Tak jsem mrkla na ten trailer, no...jestli sem dáš odkaz, tak jedině s varováním OPRAVDU JEN PRO OTRLÉ!!!Tohle jsem snad ještě neviděla,..pardon, ...neslyšela...to je snad parodie? No já mám zkažený den... :( :( :( :cry
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-15 22:50:10
Transformer 2 trl origo+title - http://www.overstream.net/swf/player/oplx?oid=i8uwlus3l0ld&noplay=1 
Transformer 2 trl dab - http://www.youtube.com/watch?v=yvFjgnAhBLk 
 
Doporučuji pustit nejprve v originále, potom pustit dab verzi a následně se léčit opětovných (a opakovaným pouštěním origo verze - nejlépe v HD)... 
 
Vše samozřejmě na své vlastní nebezpečí...
pro Karlose
Autor: Rybba Datum: 2009-05-16 16:09:24
Díky za doporučení, hnedka jsem se opakované léčil :D, ten dabing má dost teda :grin :grin :grin (ale třeba to ve filmu bude znít trochu jinak) 
 
Jen mně trochu zaráží, jak tam na konci ten jeden robůtek "vysává" písek atd... že se ta dodávka co před ním stojí ani nepohne, trochu to ruší celkový dojem z té scény :roll  
 
PS: tu motorku z 0:28 bych bral se vším příslušenstvím co kní patří... :grin
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-16 17:51:07
Kašlat na motorku, brát jen "příslušenství" ;):D 
JInak nad nopohnuvší dodávkou kroutí hlavou kde kdo, uvidíme, jak to vyšpekulírují v kině (kde hodlám jet na slovensko za titlema - mám to tam blíž ;))
pro Karlose
Autor: Rybba Datum: 2009-05-17 00:43:20
Na slováč to máš blíž než kam? Než do Práglu? Jestli to bylo myšleno tak, tak to já mám taky jsem z Opavy, jestli ti to něco říká :grin I když teďka mně napadá, že já to mám vlastně nejblíž nach Poland :grin
Autor: Jája Datum: 2009-05-17 12:34:17
Tak to máte dobrý, kluci, dojdete si spolu za čáru na T2, můžete si vzít bryndáčky,abyste si neposlintali bříška, až se objeví Megan...Já už letos vzdala HP 6 v IMAXU, dabované T2 bych asi také těžce nesla, možná hůř, než neživé v 3D, takže mi nezbývá snad se jen těšit na Prince z Persie...jestli ho zprasí dabingem, dám si špunty do uší a budu se jen koukat...a koukat...
Janina
Autor: Anonym [94.74.201.245] Datum: 2009-05-17 19:50:04
Děkuji KARLOsovi za vyčerpávající referát jak ze dne udělat noc. Protože, ač vysokoškolsky vzdělána, jsem to nepochopila, vzala jsem to ještě jednou a jednou a jednou a zítra na to hodím ještě jednou oko. Úžasné!!! :roll Tyto stránky vzdělávají, super, diky Karlosi!! :p
pro Jáju
Autor: Rybba Datum: 2009-05-17 20:26:28
Ale Jájo prosímtě neblbni a nežárli tak jo :grin . My sice bude nad Megan slintat, ale to bude asi tak všechno co budem robit že :grin
 
pro Janinu 
 
a pochopilas to nakonec? :grin
pro Rybbu
Autor: Jája Datum: 2009-05-17 23:09:05
Kdepak, já nežárlím, já vám to moc přeju, stjeně jako ty přeješ mně Jakea :grin
Janina
Autor: Anonym [94.74.201.245] Datum: 2009-05-18 11:17:22
Pro Rybba : 
 
ANO !!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek
pro Janina
Autor: Jája Datum: 2009-05-18 11:24:56
A teď to po tobě bude chtít Rybba vysvětlit :grin
pro Jáju
Autor: Rybba Datum: 2009-05-18 17:29:01
Jo, páč já to nepochopil :grin :grin :grin a spíš jsem to asi nechtěl pochopit, moc odborné na mně a nejhorší je na tom to, že nepoznám jestli mluví pravdu nebo lže, páč o tom vím velký kulový, ale před Karlosem pšššt prosím :grin  
 
ps: já ti žádnýho Jakea nepřeju, já ti přeju Radiska to je ideální partner pro tebe :p
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-18 20:56:22
:grin Ale no tak, zase tak nepochopitelné to být nemohlo.... Vynechal jsem všechny čísílka a značičky (ano, vím, na to si lidi moc nepotrpí ;)) a byz nich se to chápe mnohem hůř ;).... 
Navíc kameramařina je ve velkém o optice (čili fyzice) a na výsledek mají vlich mnohé proměnné i konstanty... Popisovat objektiv by tu bylo zcela zbytečné ;) :grin  
 
Ale přece jenom to zkusím vysvětlit trochu víc laicky.... Kamera na venkovním (= exteriéry ;)) place je značne nestailním médiem... Dá se ovlivňovat, ale výsledek v případě analogu (analog = filmové políčko 8, 16, 35...mm - u Ačkových filmů vždy 35mm) uvidíte až po tom, co film. pás dáte vyvolat a to znamená, řekněme dva dny. Pokud se v těchto dvou dnech produkce (= štáb ;)) přesune jinam, jsou tam, kde si myslíte ;)... 
Proto se na kameře používá co nejméně "kouzel" (ať už jde o jakékoli specializovanější filtry, či úpravy) a zaznamenává se co nejčistčí materiál.... Samozřejmě ne vždy a ne všude... Většinou se natáčí za takových podmínek, které vyhovují požadovaným podmínkám - téměř vždy se natáčí za co nejvyššího osvětlení (jasné počasí s vysvitnutým oskarem ;)), noční scény se točí za noci, ale nasvěcují se všichni a všechno, aby to bylo vidět a zároveň to vyvolávalo přiměřené parametry noci... 
Potom se to celé vezme - v případě filmového pásu, který se vyvolá, se musí ještě velice pečlivě naskenovat (ehm, kdyby náhodou = nahrát, natáhnout, ofotit ;)) do digi podoby (a pokud se ptáte, proč v dnešní době se už nenatáčí vše na digitál - digi kamery, tak je jednoduchá odpověď a to, že film. pás vypadá filmověji a umělečtěji a hlavně přirozeněji), ta se vloží do střižny, z té sestříhaný materiál putuje pod ruce CGI (= počítačové triky) mistrům a od nich jdou k výsledným kolorizacím a úpravám barev a celkového obrazu. Těch kroků je podstatně víc, ale pokud by jste někdy natáčeli film, a chtěli by jste aby vypadal profesionálně, minimálně tyto kroky musíte projít (ano, i to CGI, do kterého se počítá i klíčování a to se využije téměř všude ;)).... Ale nehcci strašit, amatéršťina se dá natočit i za jedno odpoledne s kamerou po dědečkovi - hlavní je mít nápad a chuť realizace....
Autor: Rybba Datum: 2009-05-19 04:47:07
:grin :p :grin
Autor: Jája Datum: 2009-05-19 07:35:13
Pro Karlose: no já to docela chápu, i když tě obdivuju, že nám to tady tak trpělivě vysvětluješ, připadá mi to tak trochu jako bys házel perly sviním, jak se říká...tim nechci nikoho urazit, Rybba je úplně jiný zvíře, že? ;)  
Pro Rybbu: si děláš srandu, ne? Ještě,že sem Radisek nechodí číst :grin
pro jáju
Autor: Rybba Datum: 2009-05-19 18:50:59
no já být taky prase o tom žádná :roll  
 
jo jo dělám si srandu, nikomu tě nedám, jsi jenom moje moje :p
Autor: KARLOs Datum: 2009-05-19 20:06:17
Rybba: Aby si nakonec nedal přednost, ehm.... No podívej se sám - http://www.moviezone.cz/image/80846 ;)
Autor: Jája Datum: 2009-05-19 20:59:53
http://www.youtube.com/watch?v=QfXDnlOPmXs 
Pro Karlose: tu má Rybba povolenou 
Pro Rybbu : hoďte na něj síť :grin
pro Karlose
Autor: Rybba Datum: 2009-05-19 22:48:06
no to mi snad děláš schválně todlensto a ještě před Jájou :grin , že nás tu ta Jája sleduje, tak bych té Megan teda přednost nedal :p , ale jen tak mezi námi je to KUS :eek  
 
pro Jáju :cry
pro KARLOSE a Rybbu
Autor: Jája Datum: 2009-05-20 08:24:20
Klid, hoši, já už tu nejsem, klidně si to užívejte, já vám to přeju a mizim jinam ;)
pro Jáju
Autor: Rybba Datum: 2009-05-21 20:51:33
no Karlos tu už taky není, tak jsem tu zůstal sám :cry
Autor: Anonym [195.22.50.51] Datum: 2009-08-04 19:47:26
:grin :grin :grin :grin :) :) :p  
dobbyho smrt mě rozveselila a ani nevíte jak HAHAHAHAHAHAHA JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR