'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - Raketový start Prince v českých kinech
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka > Napište nám

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
18.222.91.173

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

 

Raketový start Prince v českých kinech

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  HP a Princ dvojí krve - film
Příspěvek přidal(a) Sohaj   
pondělí, 20 července 2009, 20:00
Harry Potter a Princ dvojí krve vstoupil ve čtvrtek do českých kin, a to ve velkém stylu. Za první promítací víkend ho navštívilo rekordních 172 266 diváků. Překonal tak dosavadní rekord v návštěvnosti, který držel Pán Prstenů: Návrat krále (149 095 diváků). Jen během čtvrtka film zhlédlo 52 126 diváků.


V příloze najdete, jak si vedly v ČR předešlé díly během prvního víkendu.




Návštěvnost Harryho Pottera v Česku za první víkend:

Kámen mudrců: 93 605 diváků
Tajemná komnata: 92 130 diváků
Vězeň z Azkabanu: 102 306 diváků
Ohnivý pohár: 119 438 diváků
Fénixův řád: 121 912 diváků

A nově teď Princ dvojí krve: 172 266 diváků



Zdroj:
ufd.cz

 
 


Komentáře
Autor: wapik Datum: 2009-07-20 20:19:32
hej dobre lidi... me to ale ve ctvrtek nevyslo a byla sem az dneska... ale sal byl plnej lidi
Autor: Anonym [85.71.97.69] Datum: 2009-07-20 21:04:03
hale volte harry pottera na adwardsu jako nej.. film roku 

pro: Anonym [85.71.97.69]
Autor: Rybba Datum: 2009-07-20 21:32:14
Takové ankety, ve kterých vyhraje subjekt, který má více zfanatizovaných fanoušků o kvalitě moc nemůže vypovídat. HP6 určitě není a nebude nejlepším filmem roku 2009 :roll
pro Rybba Datum: 2009-07-20 21:32:14
Autor: Anonym [88.101.10.3] Datum: 2009-07-20 22:05:29
no jasně...samozřejmě že to vyhraje novej měsíc..ale mohli bysme všici hlásnout jenom kvůli tomu aby nevyhrál..fanatyčnost některejch těch fanynek mě štve a tohle by pro ně bylo jako políček do tváře..jen doufám že mě za to tady někdo neudupe :P..
Autor: Martina Datum: 2009-07-20 22:15:43
a to si ani neumím představit, kolik bude mít návštěvnost sedmý díl na který je kdekdo už natěšený už teď !!! 
Troufám si říct, že takoví ti rádoby nádoby půjdou ze zvědavosti jen na sedmičku, aby pak všem povídali, jak oni to už říkali dávno :))) 
Já jsem strašně moc ráda, že se Princovi tak dobře vede , protože to tvůrcům aspo%n dodá hodně odvahy do investic v sedmičce ! Jen tak dál pane Yates ! jste naprosto geniální režisér ! Možná to měl mít v ruce od jedničky a to by byla paráda !
Autor: KARLOs Datum: 2009-07-20 22:17:58
Upřímě - kdyby mě někdo hnal do takové ankety, tak by sem volil zcela jiný film - Coraline. Jako Potter se povedl a je to jeden z vydařených kousků léta celkově, ale koralína opravdu ohromila zdaleka nejvíc ;)
Autor: Sohaj Datum: 2009-07-20 22:29:10
Vyhraje Star Trek ;)
!!!
Autor: Anonym [95.173.207.34] Datum: 2009-07-20 23:00:26
Napište sem pls odkaz na tu stranku adwords ja to nemužu nikde najit!!! :)
pro Karlose
Autor: Rybba Datum: 2009-07-21 00:10:39
Jo na tohle se těším až to zkouknu o novým Star Treku ani nemluvě + přijde do kin ještě pár pecek :p
Autor: n:ka Datum: 2009-07-21 09:29:03
Tak včera jsem byla konečně na premiéře, vím že už to tu bylo nesčetně krát psáno, ale já bych se taky ráda zapojila.. takže pocity mám rozporuplné, ale vesměs se mi to moc líbilo.  
Třeba například takové ty uvolněné scény s Harry, Ronem a prof. McGonagallovou "a Pottere, vemte Weasleyho sebou, vypadá nějak spokojeně.".. atd. 
Sice bych od HP čekala více akčnosti než romantiky, tak i přesto musím uznat že jsem se dobře bavila. Při scéně kdy si Harry přihne Felixe jsem se vážně smála.  
Nakonec Brumbálova smrt byla nejdojemnějším, podle mě, okamžikem celé ságy, což mi potvrdilo několik smrkajících diváků v kině...
Autor: Anonym [90.182.75.18] Datum: 2009-07-21 10:30:28
nebýt mě tak by jich za první výkend bylo jenom 172 265 :grin :grin
Lil
Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2009-07-21 11:54:02
Anonym [90.182.75.18] : :grin :grin
zase ty spoilery :D
Autor: Blaster Datum: 2009-07-21 15:07:20
Tak přemýšlím jestli se nemám stát redaktorem :grin Poslední dobou píšu furt do komentů a teď mě Princ tak nažhavil že čtu pořád o Relikviích. No, jsem hodnej a našel jsem vám něco. 
 
Do Relikvií se vrátí Stanislav Ianeski jako Viktor Krum. Bude se totiž natáčet svadba. Měl by na ní účinkovat i herec David Ryall, který by měl stvárnit Elphiase Dogeho, který bude bránit Brumbála v konverzaci s tetou Muriell kterou by měla hrát Matyelock Gibbs.  
 
Teď se prý (minulý týden nebo tak) natáčeli scény z Malfoyova panství. Příští týden scény ze svatby a 7 Potterů (scéna na začátku ;-)) Naposledy se natáčelo v sobotu v Green Park, Londýn. 
 
Překecáno z angličtiny.  
zdroj: TLC
Autor: Arlondie Datum: 2009-07-21 15:12:25
Blastere, nebrání ti nic, aby ses přidal mezi redaktory. Píšeš inteligentně, hrubek není moc (občasná čárka, svadba atp.) a nacházíš toho opravdu hojně, v komentech to zanikne. Mám ti ta práva zvednout?
to Arlondie
Autor: Blaster Datum: 2009-07-21 15:34:17
Už jsme o tom někde psali :) Mým problémem je, že se nemůžu rozhodnout. Někdy by se mi to opravdu hodilo, aby jsem nemusel své postřehy psát do komentářů, na druhou stranu si říkám že zanedlouho tato komunita skončí. Není na to moc pozdě? Víte, knížky už jsou napsané, šestý díl je právě v kinech a čekají nás už jen Relikvie. Tak opravdu nevím :?
Autor: Arlondie Datum: 2009-07-21 15:57:46
Šílenství možná, komunita ale potrvá dlouho. Vem si Pána prstenů. To byl fenomén ještě před filmy a i teď po tak dlouhé době od posledního filmu, fandomy žijí svým životem. A garantuju ti, že čtenářská a hlavně diskutující základna PotterWebu je dostatečně silná a nepříliš vázaná na komerční úspěchy a postupy filmařských studií :-) 
 
I kdybys napsal jen dva tři články a pak se tu nikdy neukázal, i tak se to cení. Zvedám. Kdybys měl problémy, piš (arlondia(zavináč)potterweb(tečka)cz) a poradím.
Autor: Martina Datum: 2009-07-21 18:34:49
Myslím si, že fanoušci HP byli, jsou a budou i nadále. Vždyť je to krásný příběh ( knihy ) k zamyšlení pro jakoukoliv generaci. Samozřejmě, že malá dítka nepochopí podstatu od třetího dílu výše...a nevím, nevím, jestli ještě nejméně dva roky čekání na filmy a pak také doufám, že J.K.R. vydá tu její tolik slibovanou encyklopedi.... Tak nevím jestli to je málo !
Autor: Anonym [217.196.217.4] Datum: 2009-07-21 18:43:30
když je řeč o té encyklopedii, co vlastně bude obsahovat? nevíte někdo přibližně?
Maro
Autor: Anonym [90.176.48.65] Datum: 2009-07-21 19:33:49
Podle toho co sem cetl co napsal Blaster tak se mame na co tesit v sedmicce :) Doufam jen ze ty sceny budou na sebe dobre navazovat (ne jak ted v 6. dile)
Autor: KARLOs Datum: 2009-07-21 19:42:52
Rodokmeny, podrobné popisy jednotlivých okrajových osudů atd... Prostě něco ve stylu polsedních listů pána prstenů ;)...
Autor: Sohaj Datum: 2009-07-21 20:50:45
Docela bych byl rád, kdyby třeba napsala Dějiny Bradavic 8)
Autor: Martina Datum: 2009-07-21 21:07:54
podle mě by klidně mohli zfilmovat prequel o Pobertech, lily, Snapeovi, etc... 8)
Kachka
Autor: Anonym [213.220.197.130] Datum: 2009-07-21 22:13:13
jo tak to bych brala i klidne knizne Poberty tedy hlavne knizne. Miluji Poberty krom cervicka :p
Autor: Blaster Datum: 2009-07-21 22:23:26
Šlo by napsat pár "prequelů" za doby kdy řádil Grindewalt, ne? :)
Autor: Sohaj Datum: 2009-07-21 22:31:23
A klidně i něco ze Snapem. Ze vzpomínek ze sedmicky by se s tím dalo neco udělat :)
Maro
Autor: Anonym [90.176.48.65] Datum: 2009-07-21 23:04:25
Napsani nejakych bradavickych knih by nebylo k zahozeni no...jak uz zminovane dejiny bradavic nebo vesteni z cisel :D atd atd....takova sbirka ucebnic pro studium v Bradvicke skole :)
pro Martinu
Autor: wilda Datum: 2009-07-21 23:45:39
Abych řekl pravdu tak nevím co se ti na těch filmech režírovaných panem Yatesem líbí.Jestli naprosté ignorování knižní podoby nebo přidávání nesmyslných scén viz.metro v šestce nebo výbuch doupěte a nebo naprosté ignorování některých postav např.Dursleyových nebo Krátury.Podle mého názoru nejlepší filmy byli od pana Columbuse a na 2.místo bych dal pana Cuarona.Ti se aspon drželi děje a i laický fanoušek co nečetl knihy mohl pochopit souvislosti.to u pana Yatese nelze.Zajímalo by mě jestli si i ty četla všechny knihy když se ti ten poslední zplácaný díl tak líbí.Spíše bych ho nominoval na zlatou malinu. :upset
to wilda + ostatní
Autor: Blaster Datum: 2009-07-22 00:40:38
To chce klid. Já to při 4.dílu bral úplně stejně. Říkal jsem si že to snad ani není možný, ale pak jsem si zvykl, uvědomil jsem si že kvůli obsáhlosti knih se nedá jen tak natočit film, a tak jsem spokojen, dokud se film drží linie a zabaví. Naprosté ignorování to určitě není. Taky abych to uvedl na spávnou míru: Uvědomte si že nemůže za všechno Yates, jde o to co napíše scénárista, v případě šestého dílu tedy Steve Kloves,ale ten napsal všechny scénáře HP kromě Fénixova řádu. Navíc dávají číst scénáře JK Rowlingové, tak popřípadě opraví nesmyli (např. Brumbál se měl v 6.dílu zmiňovat o dívce, Jo zareagovala a napsala tvurčímu týmu že Brumbál je gay, takže scéna byla vystřižena). Ano, Yates také může ovlivnit scénář, ale už ne takovým způsobem jak scénárista. Teď bych chtěl vzkázat něco všem. Vím, že to je pěkně nanic, když máte své oblíbené postavy, scény, příběhové linky. Těšíte se na něco a najdete něco jiného. Dokáže to naštvat, ale nezapomínejte na čem jsou ty filmy založeny. Vypráví pořád ten stejný příběh, akorát jiným stylem. Kniha obsahuje toho spoustu. Můžete v ní vyjádřit cokoli - jiné příběhy, pocity, podrobnosti... ale ve filmu jde jen o to zachovat příběh, poslepovat ho jak nejlépe to půjde. Myslím, že se to HP filmům daří moc dobře. Je něco, co má v knihách už zůstat. Proto je máme :). V tom filmu nejde o nic víc, než předvést publiku proč nejde Voldemort zabít, kdo je princ a co se děje s postavami. Dá se namítnout - a proč to šlo u prvních třech dílů a tady ne? Vždyť se na ty knihy podívejte. Něco málo se šmikne a máte hotovo. Dál už to ale tak lehké není. Myslím že Newell na tom dost pohořel. Yates si zatím vede líp, daří se mu udržet si moji pozornost a proto jsem rád že má teď sérii v rukou on. Poprat se s tak obsáhlou předlohou musí být nesmírně těžká věc. Proto bych zbytečně nevěsil hlavu. Berte ty filmy takové, jaké jsou. Užívejte si je, neřešte jaké mohli být a buďte rádi za to co obsahují, protože to je ta část příběhu. Tak to dělám já a jsem spokojený. A taky nezapomeňte, že mají na Relikvie dvakrát více času (Princ-130 dní, Relikvice-250 dní) a cca o 2-2,5 hodiny víc, což vynáší za dva filmy. Předtím jste mohli číst, že se bude točit svatba a kapitola 7 Potterů - myslel jsem si že to bude určitě vystřiženo, protože jsou to vesměs pro příběh nedůležité scény. A jsou tam :) Proč se teda hádat, a netěšit se? :grin
Autor: Sohaj Datum: 2009-07-22 00:50:31
Tak pokud je něco ve filmu jinak než v knize, tak mi to ani moc nevádí. Aspoň jsem pak překvapený:) 
Jinak těch Sedm Potterů docela vítám, aspoň něco akčnějšího, aby v první části bylo:D
pro Blaster
Autor: Rybba Datum: 2009-07-22 02:12:02
nj, musí tam nacpat celou knihu, taky když na to mají 4-5 hodin :D
Autor: 100nawa Datum: 2009-07-22 02:15:07
No ale mě fakt zajímá, jak to bude natočeno těch 7 Potterů. V knize byl Voldemort za těžkého machra, že se naučil létat bez koštěte. Ve filmech si Smrtijedi už od čtverky místo přemisťování veselé poletují jako kouřivé rakety vzduchem. Takže Voldy má smůlu... no a Řád to umí taky. Harry a spol. ale ne, takže poletí na košťatech? A koulem nich budou létat kouřiví Smrtijedi? Jestli totiž smrtíky posadí na košťata, tak to bude nelogické, když si v pětce tak hezky poletovali a v tom letu metali kouzla a zhmotňovali se jak chtěli. Já nejsem rýpal, poslední filmy miluju, ale na tohle jsem fakt zvědavá jak to bude vypadat...
pro 100nawa
Autor: Rybba Datum: 2009-07-22 03:24:14
myslím, že je dost pravděpodobně (asi na 95%), že opravdu budou takhle poletovat, nevím proč by to měli měnit..., smrtijedi na košťatekch? - to bych se asi uchechtal k smrti :p  
 
aktualne.centrum.cz/kultura/film/novinky/clanek.phtml?id=642813
Autor: Martina Datum: 2009-07-22 06:10:01
to Wilda : to si piš , že četla a jak hojně jsme diskutovali už asi od třetího dílu na různých fórech co a jak dopadne. musím říct, že mě osobně nejvíc těšilo, že jsem poznala, že Snape miloval Harryho matku a tudíž je na dobré straně ! Tyhle nádherné teorie o tom, kdo jaký je, kdo s kým "peče", kdo lže, kdo je R.A.B, a podobné bohužel se už nevrátí, ale myslím si, že pořád je o čem se na téma HP bavit. Wildo, netuším kolik ti je let, ale já ke spokojenosti nepotřebuju na plátně jen zhmotnit vše úplně málem slovo od slova podle knih, které mimochodem mám všechny doma a věř mi, že šestku speciálně v "pracovním" stavu :))) Kouzlo je právě v tom , že režisér Yates pochopil postavy ( možná lépe než Steve Kloves )a má cit pro procítění scény herci. 
Natočit "Kámen" , nebo "Komnatu" nebylo zase až tak těžké... V pátém až sedmém díle se prokáže kdo to zvládne. A pan Yates to dokázal geniálně. Nejsem sama kdo ho opěvuje. Jedno ale musím uznat, a sice to, že kdybych nečetla knihy a nevěděla, že Severus si tak říká po příjmení maminky Eileen, tak bych si asi pomyslela, že Severusovi asi už opravdu "hrabe" :) BTW... Seva je mi vůbec strašně líto, ale to by bylo na jinou diskusi ...
Autor: Martina Datum: 2009-07-22 06:29:27
to Wilda and to all of us :  
 
btw... moc se mi líbí , jak právě tenhle ansábl kolem pana Yatese umí změnit v šestce naprosto chování postav. Vždyť si vemte.. tam je pomalu každej z hlavních postav úplně jak vyměněnej ! Ale to je právě super ! Konečně se blížíme finále a Severus najednou má plnou hlavu starostí, jak dělat "maminku" Dracovi, jak se snažit Brumbála odvrátit od nevyhnutelného a jak se pořád jen se zdviženým obočím nevozi po Harrym ... 
Krásné bylo, jak filmaři pomohli Harrymu dospět. jednak už pomocí začátku a těch záblesků z pětky z ministerstva a jednak samotným hraním Dana. Hermiona taky už jenom nepoukazuje jak je každý o minimálně třídu horší než ona, ale krásně zahraná scéna s ptáčky a Opugnem na Rona, kdy velmi procítěně pak pláče Harrymu na rameni je prostě procítěná. A to je to o čem mluvím... Yates umí vytřískat z herců ( a to i z těch mladých ) první poslední. Draco ? To je ta nejlepší proměna ! Kolik jen mých známých co milují tuhle ságu najednou říká, že Dracova postava se posunula od namyšleného a zbabělého fracka ke klukovi se svědomím a citlivostí.Scéna s ptáčky ? Geniální ! 
A třebas samotný Snape..jasně, že tady má Yates k pomoci profesionála v podobě pana Rickmana, ale stejně mi více sedí jeho "umírněný" Snape než Rowlingové vzteklá, nebo naopak v sedmičce snad až moc lítostivá postava. Těším se na to, jak si asi poradí s jeho smrtí, tak aby to bylo ještě přístupno dětem (kdo četl ví o čem mluvím).
Autor: Martina Datum: 2009-07-22 06:35:51
Když lidi říkají, že nemá smysl srovnávat knihy a filmy, tak s tím já bych nesouhlasila - mě přide, že to cenu má, a navíc mě to baví :-)) Ale mám to přesně naopak, než ti, kteří nadávají, když je ve filmu něco jinak - mě to naopak většinou přijde bezva :-) Jsem ráda, když filmy nejsou jako knihy - aspoň máme zas něco nového, když už se nemůžeme těšit na další díly :-)) A přijde mi, že v pětce i šestce se to, co je navíc nebo jinak oproti knihám vyloženě povedlo - právě třeba i s tím "zbabělcem" v neporušitelném slibu je to výborný nápad, který Rowla klidně mohla dát do knihy - prostě "zbabělec" je pro Sevieho jako červený hadsr pro býka :-)) Nedivím se, pro někoho, jehož život je ztělesněním odvahy a sebeobětování...  
Mám prostě tyhle dva Yatesovy filmy určitě nejradši ze všech zatím šesti.
Blaster
Autor: Arlondie Datum: 2009-07-22 08:34:29
"V tom filmu nejde o nic víc, než předvést publiku proč nejde Voldemort zabít, kdo je princ a co se děje s postavami. " 
 
Z těch tří jedině ta první teze je ve filmu znázorněná. Ano, Snape na závěr své princátorství odhalí, ale lidi se ptají: "Proč?" Proč je Snape Princem dvojí krve? Proč je Snape Princem? Přoč je dvojí krve? Proč se ten film takhle jmenuje, když je to o tkaničce Ginny Weasleyové? Co tím kdo chtěl říct, tou blbou učebnicí a tím "velkým odhalením"? Diváci nepochopí naprosto nic. To, že je Snape napůl mudla, je dost klíčové k pochopení jeho postavy jako takové, jeho vztahů, jeho pocitů, jeho celého života. Je to indicie, která před sedmým dílem křičela, že Snape je na straně Harryho. Nemusí to být ve filmu, jak Snape učí Harryho bojová zaklínadla na útěku z Bradavic, ale mělo tam být víc o Princi dvojí krve. Kdyby se totiž ta kniha jmenovala jinak, to všechno s Princem by nejspíš zaniklo v rámci škrtání scénáře.
Autor: Blaster Datum: 2009-07-22 09:52:08
Postava Snapea je jistě velice komplikovaná a zajímavá, každopádně i přes to že nepoukázali jeho původ, Alan Rickman dokázal z toho mála vytřískat spoustu. Pokud jste slyšeli originál, při kledbě se mu zlomil hlas, navíc Harry zachytí kousek rozhovoru mezi Brumbálem a Snapem. Takže možná netušíme proč je Princ, každopádně i tak nám ve filmu zůstala velká část jeho osobnosti, což je chválihodné, protože pro děj to nemá pro postavu Harryho (priority) význam. Stačilo by, kdyby v sedmičce poskytl Harrymu vzpomínku o jeho osudu. Žádné další podrobnosti (Snapeova nejhorší vzpomínka) nemuseli filmy obsahovat :)
ach jo...
Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2009-07-22 10:29:22
tak sem byla včera na filmu a musím říct, že jsem velmi zklamaná. Čekala jsem mnohem víc.... první půle byla nudná a téměř celá smyšlená.... a v druhé chyběl boj BA o Bradavice, no prostě nejslabší díl ze série. 
Snad se Relikvie povedou lépe
Autor: Anonym [88.100.125.102] Datum: 2009-07-22 10:37:45
Ano. V první řadě už jsem v kině dlouho neseděla.
m
Autor: mukiiis Datum: 2009-07-22 11:17:50
myslim že lidem který četli knihu se nikdy filmy hp nebudou uplně líbit protože si je vždycky každý představujeme uplně jinak.obdivuju vubec režisery co se do něčeho takovýho pouští protože musí vědět že se někomu nebude líbit..mě osobně se film moc líbil...chyby se našli..moc se mi líbila scena jak hary a brumbál šli hledat viteál...opravdu vyjímečné..a alanovo(snapovo) avada kedavra-VYJÍMEČNÉ zatim sem sem byla jen na verzi s titulkama (vždy lepší)chystám se jít ještě na dabovanou...ale jsem nadšená ...
Autor: Martina Datum: 2009-07-22 15:41:05
vždycky se najdou ti, kteří budou vychvalovat knihu a filmy drbat - je to stejné u H.P. i u Pána Prstenů... 
Mě osobně to vůbec nevadí. O knihách vím vše, filmy beru jako velice příjemné zpestření ( no přeci koukat se na Snapea ... řekněte, není to k pominutí smyslů ? :))) ) , ale přiznávám, že filmy mají mezery. Šestka přesně v tom, že měli vysvětlit více o princovi ( pardon Princovi )-
Autor: Arlondie Datum: 2009-07-22 16:02:07
Martino, sdílím tvůj názor, že filmy jsou jenom barvičkové doplnění knížek, ty jsou základem. Ale když už tu ilustraci točím, točím ji pořádně, ne? 8)
Arli,
Autor: Albert Zweistein Datum: 2009-07-22 16:37:53
a kdy bude premiéra??? :grin
Autor: Sohaj Datum: 2009-07-22 16:44:59
Když ono je těžké zavděčit se všem :roll
Autor: Blaster Datum: 2009-07-22 17:33:26
takt tak. Jsem rád že je každý díl jiný (kromě 1 a 2 - jsou skoro totožné). Dívat se na to stejné dokola... nic co by mě lákalo. V šestce jsme naposledy v Bradavicích a taky se tam ještě zasmějem, a to je dobře, protože v relikviích nebude ani jedno... Je to tak trochu rozloučení.
Autor: Martina Datum: 2009-07-22 17:44:27
Blaster : sedmičku většina "ořveme". To zase mám za zlé paní Rowlingové... někteří zemřeli úplně na prd. Takovýho chudáka Moodyho ani nenašli-fuj ! 
Doufám, že film bude skoro hezčí než kniha ! 
A jak se říká... každý jsme jiný, takže hádat se o tom, komu sedí pan Yates a komu ne , je malichernost. Každý má svůj názor.
Autor: Vesemir Datum: 2009-07-22 19:49:43
Naprosto souhlasim s Martinou a Blasterem, oběma přiděluju 20 bodů za pochopení otázky adaptace literárních předloh a za nabádání ke smířlivosti... 
 
Jak jsem už napsal u jinýho článku - některý linie (a postavy) by měly zůstat (a z časovejch důvodů i zůstávají) v knize jako bonus pro čtenáře. Filmovej divák má zhruba pochopit hlavní dějovou linii, čtenářovi se za odměnu odkrývaj mnohý souvislosti už (nebo až) při čtení knihy, díky čemuž je oproti popcorňákům ve výhodě. A tak to má bejt, tak je to spravedlivý. 
 
U každýho fenoménu se prostě najdou řady zfanatizovanejch "pravejch" a "skalních" fanoušků, kterejm se nikdo nezavděčí, nebude-li přesně papouškovat jejich představu o ztvárnění díla. Tak to vždycky bylo a nemá cenu se s takovejma ultrasákama přít... My ostatní si to doufám užíváme, protože zpracování 6ky si to vážně zaslouží...
pro Vesemira
Autor: Martina Datum: 2009-07-23 03:42:03
přesně! 
nedá se to říct líp, než , že si užíváme kino. 
A pěkné je , jak v tom kině naopak už i nečtenářovi dávají dopředu nápovědy :) 
Viz "pětka" a Snape stanuvší v Harryho mysli mezi Lily a Jamesem :)))
pro Martinu
Autor: Rybba Datum: 2009-07-23 03:56:15
jakby si stím poradili? Snapíka sejme Voldík Avadou a bude :p a vzpomínky z něho vytečou jen tak... :roll  
 
jen tak mimo hlavní téma (ještě jsem nebyl na tom v kině), ale pokud se opravdu Snapeovi při Avadě zadrhl či zlomil hlas a v podvědomí Brumlu nechtěl zabít, tak ve skutečnosti by mu tak akorát rozcuchal vlasy a vousy, páč když se správně kouzlo nevysloví, neprocítí, tak z něho je velké kulové... :roll
hp film
Autor: Anonym [147.251.214.216] Datum: 2009-07-23 08:24:17
tak na film jsem se těšil od doby jeho natáčení a teď jsem zjistil že ti idioti jej dávají v brně POUZE jako dabing!!!!!! NO WAY!!! Stačilo mi, když jsem ten příšerný dabing slyšel na jejich stránkách. Hnus. Do palacecinemas nevkročím. Počkám ještě déle, až na DVD. Česky to slyšet rozhodně nechci. Myslím, že v tomto udělalo PC velkou marketingovou chybu.
ad dabing.
Autor: Aries Datum: 2009-07-23 12:09:44
Zatím mi nevadil, ale u tohohle filmu byl opravdu obzvlášť nepovedený, hlavně Snape. Nějak ty hlasy vůbec tentokrát neladily, nevím proč. Myslím, že trvat na dabingu, protože jde o film pro děti, je teď už docela zbytečné. Včera bylo plné kino a děti tak okolo dvanácti tam byly asi tak čtyři, jinak všechno dospělí nebo náctiletí, takže titulkovaných verzí klidně mohlo být víc
přestávka
Autor: aberforth1893 Datum: 2009-07-23 14:40:26
Ve filmu mě nejvíc naštvala přestávka. Copak si myslí, že se diváci nevydrží koukat dvě hodiny v jednom kuse? :upset
to aberforth1893
Autor: Blaster Datum: 2009-07-23 18:11:18
Problém tkví hlavně v tom, že se série Harry Potter považuje všeobecně za film pro děti. Bohužel si nikdo neuvědomil, že asi od 3. dílu se o dětskou podívanou příliš nejedná. Jde už o film pro odrostlejší. 7. díl bych zařadil možná o něco dál, přeci jenom (spoilery) utrhnuté ucho, asi 5 mrtvých hlavních postav + depresivní chvíle, nejsou čajíčkem pro děti. Snaž se jim to ale nějak vysvětlit.
Autor: Martina Datum: 2009-07-25 02:41:30
Rybba : Avadou Severuse sejme jen těžko, když je přesvědčen, že na něho s obyčejnou hůlkou vůbec nemá... 
 
Blaster : jo, vysvětluj to rodičům co přivedou malou, obtloustlou holčičku, círka tak 5 let , do kina na HP6...noční můry , ty přestanou tak po týdnu :grin , ale co to dítko z toho příběhu pochopí... :roll
to Martina
Autor: Blaster Datum: 2009-07-25 10:20:05
5 let :grin To nepochopím. Takové děti nebyli ani na světě, když tu pro ně byl první díl. Ke všemu Harry Potter stárne s dětmi, to znamená, že ty děcka mají asi 10 let zpoždění ne?! :grin
pro Martina
Autor: Rybba Datum: 2009-07-25 11:27:06
A co je na tom? Dyť Brumbál v souboji taky porazil Grindelwalda, který vlastnil Bezovou hůlku (což je pitomost, když je údajně neporazitelná že?) a to přitom byli oba dva na stejné úrovni v kouzlení, akorát Brumla byl o trošku hbitější... :roll Snapík se Voldíkovi rovnat v kouzlení nemůže... A na Avadu Bezová hůlka vliv nemá, je jedno jak ho zabije, jde o to, že zabít Snapeho hadem je blbost, páč by ta hůlka pak patřila tomu hadovi a né Voldemortovi, ale což Rowlingová toho nedomyslal o hodně víc :grin
to Rybba
Autor: Blaster Datum: 2009-07-25 12:40:48
Ty to nějak nepochápal. Voldy sice měl Bezovou hůlku, ale nikdy mu přece nepatřila, ani Snapeovi ne, takže hadovi patřit nemůže. :grin Je to tam na konci vysvětleno, nechci spoilovat
pro Blaster
Autor: Rybba Datum: 2009-07-25 14:05:52
Co si myslíš, že nemám mozek nebo co? :grin Já to samosebou pochopil, jenom říkám, že kdyby přece jenom patřila Snapíkovi, jak si to Voldík myslel, tak by tu hůlku nezískal tím, že ji zabije ten had, měj Snapíka odbouchnout sám, ale vono Voldíkovi toho nedošlo víc, potažmo Rowlingové... :roll
to Rybba
Autor: Blaster Datum: 2009-07-25 16:49:20
Tak to teda sorry 8)
Autor: Martina Datum: 2009-07-25 17:48:25
Možná si se Severusem nechtěl špinit ruce 8)  
Ale spíš si myslím , že Voldemort se přece bál, že by Bezová hůlka nikdy nešla proti svému majiteli a to on si přeci myslel, že Snape je. Probůh ! Rybbáku, je to problém chápat takhle ? 8) :grin  
A nemysli si, že to píšu takhle abych tě nějak trumfla, nebo co, ale tohle je přece to, co se o Bezové hůlce ví, ne ? Nebo to vím jen já :grin :grin
pro Martina
Autor: Rybba Datum: 2009-07-26 00:11:20
Voldík měl těch hůlek víc ne? :grin Asi to víš jen ty, spíš se s ním nechtěl špinit... :p
Autor: Martina Datum: 2009-07-26 06:03:52
a měl jich víc ? 
když chtěl Luciusovu, tak mu svou nedal. 
Luciusovu mu Harryho kouzlo rozštíplo, jestli si to dobře pamatuju ( teď čtu sedmičku podruhé a jsem teprve na začátku ), takže musel mít tu svou a Bezovou... hmm asi ano.  
Ale stejně... jediné vysvětlení proč musel Snape zemřít takhle "ne rychle" je to, aby předal Harrymu vzpomínku co musí Harry udělat, aby... 
To, že si mu tam vylil celý život jak na talíři... ale Severusi, takhle před smrtí zdětinštět... ;) . Ba ne, já Severuse moc miluju, nesmějte se, fakt miluju, ale ten hnusný způsob jeho smrti... v podstatě klasická poprava... se mi hnusí.
Pride
Autor: Anonym [89.111.89.18] Datum: 2009-07-26 21:19:58
Jo, a v Cinestaru za stovku, to už víme, takže si dej pohov s tim spamováním a nesnaž se zvýšit sledovanost blogu tak uboze.
pro Martin
Autor: Rybba Datum: 2009-07-27 01:35:12
měl ještě svoji hůlku, nebo si myslíš, že by nejmocnější černokněžník všech dob, pobíhal po světě jen tak bez hůlky? :D
Autor: Martina Datum: 2009-07-28 08:02:17
Rybba : hůlky sem hůlky tam 8) :grin stejně to je ve filmu jinak :grin najednou má bezovku Harry na stole :grin  
 
Pride : jestli to bylo na mě, tak ti na spam kašlu. jo :grin nejen v Cinestaru za stovku, ale včera už i v Imaxu za dvě :grin :grin :p  
Vy máte nějakej problém se sledovaností blogu ? Ale to je špatné... ajajaj :grin  
Nemáme tak náhodou už dost dlouho po sedmičce ?
Pride
Autor: Anonym [89.111.89.18] Datum: 2009-07-28 08:18:26
Pro Martinu. 
 
Ne, nebylo to na tebe, bylo to pro nějakýho samuela kterej tady asi ve 4 článcích spamoval upoutávkama na svůj blog. Naštěstí už jeho komentáře smazali, takže to teď ale vypadá, že sem reagoval na jinej komentář.
Autor: Martina Datum: 2009-07-28 17:14:59
pro Pride : :grin super ! 8) konečně nevadí spamy ;)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR