'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - Princův čtvrtý víkend v kinech
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka > Novinky > HP6 - film > Princův čtvrtý víkend v kinech

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
3.140.196.5

RSS a sdílení

Potter Web CZ

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

powered_by.png, 1 kB

Starší články

<<< 
<<
Listopad 2024
>>
 >>>
 
  Po
  Út
  St
  Čt
  Pá
  So
  Ne
 
 
 
 
 
 
1
2
3
 
 
4
5
6
7
8
9
10
 
 
11
12
13
14
15
16
17
 
 
18
19
20
21
22
23
24
 
 
25
26
27
28
29
30
 
 

 

Princův čtvrtý víkend v kinech

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  HP a Princ dvojí krve - film
Příspěvek přidal(a) Sohaj   
úterý, 11 srpna 2009, 01:49
Ani během svého čtvrtého víkendu v kinech Princ nelenil a na své konto přisypával další milionky dolarů. Z Ameriky přihodil z víkendu dalších 8,9 milionů dolarů (celkově 273,8 milionů dolarů).

Zbytek světa též nelenil a během víkendu dohodil cca 20 milionů dolarů. Ve zbytku světa tak celkově nasbíral 542,2 milionů dolarů a když k tomu přičteme i zisky z Ameriky, dostaneme se k 816 mil. dolarů.

Nesmíme opomenout ani česká kina, kde se Princ stále drží na prvním místě v návštěvnosti. I přes slunečné počasí si do kina našlo cestu 31 731 diváků  a celkově již film zhlédlo 487 925 diváků.


Těm z vás, kteří sledujete vývoj tržeb šestého Harryho Pottera, jistě neuniklo znatelné zpomalení tempa růstu tržeb. Ve zbytku světa si od minulého týdne připsal už jen necelých 50 mil. dolarů a už tak můžeme začít kalkulovat, na jaké částce se Princ zastaví. Je celkem jasné, že miliarda i tentokrát odolá a možná i těch 900 mil. se začíná být trochu optimistických. Osobně bych tipoval konečnou částku mezi 875 - 895 miliony dolarů.

Během tohoto víkendu Princ též přepisoval pořádí HP filmů, co se tržeb týče. Poslední místo tak opět náleží vězni z Azbabanu (789,4 milionů dolarů). Během tohoto týdne se pokusí zaútočit na pozici Tajemné komnaty (866,3 mil. dolarů) a ani Ohnivý pohár (892,1 mil. dolarů) ještě nemůže klidně spát:)

Ještě doplním tržby zbývajích HP filmů:
Kámen mudrců: 968,6 mil. dolarů
Fénixův řád: 937 mil. dolarů



 
 


Komentáře
LOL cat
Autor: Arwen Wilwarin Datum: 2009-08-11 09:59:28
Viděla jsem na stránkách LOL Cat krásný obrázek. Teda krásný nebyl ani tak ten obrázek, jako text u něj. Je na něm kočka s kulatými brýlemi: "Je-li Vám nad čtyřicet, vidíte v tomto kotěti Johna Lennona. Je-li Vám pod čtyřicet, vidíte v něm Harryho Pottera." :grin Výstižné, ne? :)
mejla
Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-08-11 10:48:29
esli se do toho počíta výdělek z dvd podle mě tu miliardu princ dá
Autor: KARLOs Datum: 2009-08-11 11:01:55
Dvd se fakt do tohodle nepocitaji,maj na to vlastni statistiky
Autor: Anonym [89.235.38.225] Datum: 2009-08-11 11:30:32
to je divný všichni se zajímaj o tržby z DVD a na takový daleko kvalitnější Blu-ray všichní s... , mam od jedničky do pětky originální DVD a jelikož pátej díl Magic box kterej je tady v česku distribuuje pěkně zmršil tak si šestku určitě koupim na Blu-ray
Autor: Arwen Wilwarin Datum: 2009-08-11 12:42:09
Třeba je to tim, že mají doma všichni starý dvd přehrávače a nad blu-ray ani neuvažují. Mě je třeba putna, na čem se budu dívat, hlavně, když se budu dívat :grin nejlépe na svém netbooku a tam narvu tak akorat usb :)
Autor: Martina Datum: 2009-08-11 13:48:59
Nevím, ale šestka mi přijde daleko, daleko lepší než Fénixův řád, tak se jen divím, že tržby na něj nedosáhnou... tedy zdá se...
Autor: KARLOs Datum: 2009-08-11 14:34:37
Tak kdyz sem pred tydnem psal,ze do techto cisel se nosice nepocitaj,psal sem to souhne jako disky,takze i BD, tak nekdo nerozumel,o cem mluvim. Osobne se hlasim prave do modre skupiny,ale to,ze vetsina porad jede na sdcko,se prece jenom da pochopit. Navic vazne uvazuju,ze se na disk vyrdnu,neb jednotku a ctyrku uz ani na stalo doma nemam a proto asi pockam na komplet nejaky monsterpack...
Autor: Pride Datum: 2009-08-11 15:18:01
Pokud si dostatečný množství lidí uvědomí, že se daj sehnat HD ripy, Blu-ray bude mít smůlu.
pro Anonym [89.235.38.225]
Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-08-11 16:16:46
No víš člověk si nekupuje každý rok novéj přehrávač podle toho co je zrovna IN, já jakožto laik nepotřebuju mít obraz čistější jak samotný křišťálový Standa. Já jsem zvykléj na zrnění z analogový antény a nevadí mi trošičku horší obraz z DVD... :roll  
 
pro Arwen, tak pošli odkaz toho obrázku ni? :cry
Autor: KARLOs Datum: 2009-08-11 18:51:03
Pride: Az si uvedomis, ze bez BD zdroje nestahnes ten svuj rip, tak zjistis, ze placky sd budou prodavat porad... Nebo dospejes do veku, kdy ti to nebude nikdo rikat ;) 
Anonym...66: pokud mas malinkatou tv s sd rozlisenim, tak si to opravdu budes myslet, tedy do doby,nez to uvidis v realu. Nejde vzdy o ostrost, ale i o podani barev,kontrast.. Nemusis novy hw kupovat co rok.Nekdy se to ale oplati.
Autor: Sohaj Datum: 2009-08-11 19:09:11
Tak to já si zas na kvalitu u filmu potrpím 8)  
 
KARLOs: prosímtě nevíš, jak to bude mít Princ s promítáním v Číně? Nikde nemůžu najít zmínku, že by ji tam už měl, nebo že teprve bude mít.
Autor: KARLOs Datum: 2009-08-11 20:03:58
Myslím, že sem někde slyšel, že už pětka tam nebyla distribuována v kinech kvůli režimu, disky jen podpultově... Ale co je na tom plně pravdy nevím a nějak sem to ani nezjišťoval, čili o Princi nemám sebemenší informace ;)... 
 
[195.39.100.66]: Ještě by sem rád rozvinul předchozí post.... Samozřejmě tě nikdo nenutí k nákupu novýho playeru a když si spokojen se standartními zdroji, je to i pro tebe plus. Ušetříš spousty peněz. Navíc chápu tvou reakci, říct, že "nechápu, proč ještě vegetujete u dvd" je taky na pytel. Ale za sebe musím říct, že je to opravdu propastný. Můžeš se živit májkou s rohlíkem a bude ti chutnat, ale popřít, že by sis nedal pravou husí s čerstvě upečenou bagetou, je jen alibismus. Buď si ji nezkusil, nebo chceč nějak obhájit, že na to nemáš. Upřímě, já modré disky nekupuju denně a přešel sem na ně i díky předcevzetí, že nebudu nakupovat stohy dvdček, na které se ani nepodívám. Takhle si je koupím, stejmě jako někdo si koupí tu husí paštiku, když si chci udělat opravdu radost a pečlivě filmy vybírám. A divil by ses, taky nekoukám na padesáti palcovém LCDčku, ale jen na PCčku s sřiadvacítkou před sebou. Věř mi, když nemám oblíbený film v HDčku (a ano, i ty RIPy se samozřejmě u mě objeví, ale říkat, že je to lepší řešení než origošky je na hlavu ;)) a musím na monitoru koukat na rozplizlý obraz, který nemá kontrast, plné barvy a noční scény jsou jak za trest, tak si vždy přeju, aby to už v HDčku vylezlo. 
Aby sem byl spravedlivý - je dvdčko a dvdčko (trafikkové disky stojí za starou belu, to ví všichni) a je HDčko A HDčko... Když má navíc ještě nekdo starší TV s SD rozlišením, může si gratulovat, protože na té to vždycky bude vypadat pořád ještě přijatelně a nemá přímé porovnání. Stačí si však na monitoru u pcčka pustit nějaký ten stažený HD trailer a ví, že DVD dříve či později všichni opustí a budoucnost není růžová, ale modrá...
Autor: Sohaj Datum: 2009-08-11 21:24:19
KARLOs: no právě, že pětka tam v kině byla. Jeden z posledních trhů, kam Fénix vstoupil a nevedl si vůbec špatně. Tak bych čekal, že v tom budou pokračovat :roll
pro Karlose
Autor: Rybba Datum: 2009-08-11 21:34:13
Však jo, souhlasím se vším... Já jen, že si počkám, až ta pravá husí paštika s čerstvě upečenou bagetou bude stát tak, jako tá má oblíbená majka s rohlíkem :grin :grin :grin
pro Sohaj
Autor: Rybba Datum: 2009-08-11 21:36:06
Hele když už se tak hodně zajímáš o tu Čínu, tak zkus zjistit kolik měsíců dělají v průměru číňani na to, aby si mohli zajít do kina na Harryho Pottera :grin :grin :grin
Autor: Sohaj Datum: 2009-08-11 22:46:39
Rybba: Čína už není taký zapadákov jak kdysi býval. S chozením do kina nemají problémy. Jsou tam sice rozdíly mezi městy a venkovem, ale jestli něčím trpí, tak je to trh s pirátským DVD apod. 
 
Mimochodem Ohnivý pohár v Číně utržil 11,5 mil. dolarů a Fénix 19,4 mil. dolarů. ;)
Autor: KARLOs Datum: 2009-08-11 22:47:34
Rybba: Jo, pak si ale nikdy nic nekoupíš ;)... Nobo koupíš, ale jak ta husí paštika bude prošlá - jak už se ty BD dostanou do takového povědomí, kdy se jim to vyplatí lisovat do novin bez bonusů, obrazové a zvukové kvality a hezkýho obalu... Prostě je to jako se vším - chceš něco lepšího, tak se bud musíš uskromnit v nákupech (gurmánské orgie se taky nepořádaj pro běžnýho občana víc jak dvakrát třikrát do roka na svátky atd ;)), nebo se obrátit na západ (tam bylo vždy v těchto ohledech výhodnější nakupovat vždycky), nebo budeš fňukat, že nic nemáš.... 
Jeden kupuje hadýrky, druhý chodí třikrát do týdne do hospody, třetí utrácí za filmy... Jo, sypu distributorům/studiu nehorázný prachy, ale co na tom? Každý má své preference ;)... Nic není levný natolik, abysme si to koupili, že ;)... 
ps: Ještě jednou uvádím, že chápu, že těch 85% žijících smrtelníků je pořád věrné DVD, já sem v tomhle směru trochu degradovaný tím, že je to moje záliba...
Autor: KARLOs Datum: 2009-08-11 22:51:29
Sohaj: Srry, ale čtyřista milionů američanů dá za Pottera 300M, osmdesát milionů Britů pro změnu 60M a jedna miliarda číňanů max 20M? To mi jako silný výdělečný trch nepřipadá, zvlášť, pokud uvážíš, jak moc je tam to pirátství rozšířeno.... 
A Potter tam měl problémy, ale nevíc konkrétně s čím - možná to byla poslední kniha, možná film, tohle ale není zrovna trh, o který se zajímám...
Autor: Sohaj Datum: 2009-08-11 22:59:47
KARLOs: mně to právě zarazilo, když jsem si procházel výdělky z jednotlivých států. Ono každý milion dobrý, ne? :grin Ale jinak souhlasím, že by se z toho dalo vytěžit víc.
pro Karlose
Autor: Jája Datum: 2009-08-12 07:42:05
No, myslím, že ti tady teď spousta lidí závidí tvé "starosti". Třeba by si i chtěli koupit něco lepšího, ale jaksi se narodili například v oblasti s 15% nezaměstnaností, kde nesežene práci ani ing. s 10ti letou praxí, natož pak studentík brigádu. Pak nepořádá ani gurmánské orgie, všude si dojede na kole, kredit 200 Kč mu musí vystačit měsíc. To se pak uvažuje trochu jinak,víš?
Autor: KARLOs Datum: 2009-08-12 08:09:23
Jak uz sem uvadel, nikomu to nevnucuju a nedivim se, ze spouste lidem to staci. Rikat ale, ze pockam si na to, az cokoli bude nejlevnejsi, neni zrovna nejlepsi reseni. Je mi jasny, ze kazdy ma sve priority.
Autor: Jája Datum: 2009-08-12 10:02:43
Neříkám, že někomu něco vnucuješ. Jen někomu nic jiného nezbývá...nejde ani tak o priority jako o možnosti.
mejla
Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-08-12 12:03:45
martina: jo to se udá tobě:D- mě se top zdá tak stejný- -jen sem od toho hodně čekal tak mě to trošku zklamalo, ale jinak se taky divím že to asi nedosáhne ani na fenixův řád 
 
ted pro vsechny: budete se mi asi smát, ale vubec nemám ponětí o čem tu píšete nakej blue-ray....- vživotě sem o tom neslyšel :grin  
v týhle diskuzi nemám asi co dělat 
někde sem se uplně ztácel:D
Pro mejlu
Autor: Jája Datum: 2009-08-12 12:13:44
Nejsi sám, ale co je Blue ray ještě vím. Karlos ti třeba udělá přednášku :grin
pro mejla
Autor: Rybba Datum: 2009-08-12 16:32:32
To neřeš, "pár vyvolených" si točí filmy na modrý disky, a pak machrujou jak nejsou IN atd... My ostatní si počkáme až se to rozšíří masově a cena bude "desetinová"... 
 
ps: Já se ani nedivím, že to má menší zisky, za 1) Je to nemastný, neslaný film a není pro každého, 2) Jeho hodnocení je vesměs horší než u pětky, 3) Hospodářská krize tomu taky dopomohla - můj skromný názor :roll  
 
 
Pro Karlose, Ehm jak se pohybují teďka ceny disků...? Jak říkám, nezajímám se o to zatím... :roll 
 
Pro Jáju, jo tak nějak... :grin :grin
Autor: Pride Datum: 2009-08-12 19:41:51
Přibližně 100-150 za médium korun podle posledních informací, které mám. 
 
Jinými slovy, ruce pryč. Zatím.
Autor: KARLOs Datum: 2009-08-12 21:12:13
majla: Nová generace audiovizuálních nosičů, která kvůli nové technologii umožňuje natěsnat na placku více informací... Používaj se moderní kodeky, čili je tam u mpg4kových kodeků větší množství barev, u mpg2 je alespoň ta základní výhoda pětkrát vyššího rozlišení obrazu a většího datového toku - měnší komprese dat... 
Plus interaktivita bonusů (netové připojení přímo z disku, PiP funkce, pohodlnější ovládání za chodu...). Nehledě na to, že studia se snaží nový formát protlačit do širšího povědomí a tak dávaj exkluzivní bonusy pro Blu-ray (to e tam vážně nechybí ;))... 
Rybba: V zahraničí tak, jak u nás novinkové dvdčka, či míň (tři až pět stovek, dle kurzu koruny), v čechách novinka osm kilo, půl roku staré disky šest kilo, ty nejstarší pod pět... Kolik stojí prázdné médium nevím, nevypaluji ;)... 
 
ps: Rozhodně to už není jen pro ty "vyvolené", filmcity třeba prodává zcela běžně nejprodávanější kusy po stovkách ;)... 
pps: Jak už jsem několikrát řekl, je to o preferencích. Ano, kdo nemá pomalu z čeho vyjít, předpokládám, že disky kupovat nebude.... To ale nebude kupovat ani DVDčka, teda ne ty běžné...
pro Karlose
Autor: Rybba Datum: 2009-08-12 22:15:22
Tož aby to nestálo v zahraničí míň, když žijeme v Čechystánu že? :grin :grin  
 
Jak říkám, mně trochu horší kvalita u filmů nevadí, tzn. zatím nepotřebuji koukat na blu-ray či blue-ray :grin :grin  
 
pro Jáju, no někteří (já) musí vydržet s kreditem 200 třeba i půl roku... :roll
miky
Autor: Anonym [90.179.121.132] Datum: 2009-08-12 23:50:06
já si chci koupit všechny díly na BD, nechápu, jak se ještě někdo může dívat na DVD...tolik DETAILŮ...fakt, investujte do tv, projektoru, nebo pc, stojí to za to!! MODRÁ 4EVER! :-)
miky
Autor: Anonym [90.179.121.132] Datum: 2009-08-12 23:54:42
TO KARLOS: BD dvouvrstvej jsem kupoval kolem 200kč.
Autor: Jája Datum: 2009-08-13 05:36:28
Karlos: jo, já si dám příště na to e na konci pozor, díky! Asi bys taky měl. Mejla není Majla 
 
pro ostatní: tak si tu kvalitku užívejete. My vám ji přejeme. Když vy zase pochopíte nás, že máme jiné priority, možnosti...
Autor: KARLOs Datum: 2009-08-13 07:13:10
Jaja: to nebyla ode me kritika, spis postouchnuti, kdysi jste se hadali o carky, a ted... ;)
Autor: Jája Datum: 2009-08-13 08:07:34
Já se s tebou hádala o čárky? Ani nevím.
Autor: KARLOs Datum: 2009-08-13 09:03:33
:D ne, a konkretne ty ses nehadala vubec... Nebylo to smerovano na tebe ;). Ale nechme to plavat, snazil sem se to s tim e napsat tak, aby to nikoho ndosocovalo. To, ze delam sam v textu chyby vim, proste jen rem chtel uvest pravy nazev. 
Mejla: omlouvam se za zkomoleni jmena ;).
Pro Karlose
Autor: Jája Datum: 2009-08-13 12:04:49
No, sice tak trochu nechápu, že koment, který mi pošleš není směřovaný mně, ale budiž. Protože zrovna tobě vyčitat, že se přepíšeš by bylo dost nehorázné s ohledem na to, jaké články sem píšeš. Jestli mně tady něco štve, tak je to právě to, že se tu lidi chytaj za slovo, když se někdo přepíše, splete, hned to tu schytá. A co mně doslova zvedne ze židle jsou i nadávky, které se tu - kupodivu - ozývaj i od holek. Snad nejsme nikdo dokonalý. Já se snažím raději číst, CO dotyčný napíše než JAK to napíše. Ale jak chceš, nechme to plavat. Nejsem odborník ani filmy, techniku a jánevímco. Jen se to tu snažím brát jako člověk, který fandí HP a rád si tu pokecá s lidmi, kteří jsou na tom stejně.
Autor: Pride Datum: 2009-08-13 13:13:16
Pakliže mají dělat stránky trochu reprezentativní doejm, chápu, když někdo opraví chybu v článku. 
 
Řešit komentáře je ale absurdní - některé jsou naprosto mimo téma, jiné nesmyslné, jiné spam. Těch pár, které mají smysl stačí pochopit, nemusí být psány jako maturnitní slohovka.
pro Pride
Autor: Jája Datum: 2009-08-13 13:22:55
Tak čti jen ty, které mají pro tebe smysl a nás nech zase číst to, co se nám líbí
Autor: Pride Datum: 2009-08-13 13:24:45
Problém je v tom, že aby člověk zjistil, jestli daný komentář má smysl, musí ho nejdřív přečíst.
pro Pride (13:24:45)
Autor: Rybba Datum: 2009-08-13 17:48:39
Jo jo, to je na tom to nejlepší :D 
 
Pro miky, ach miky miky, jak já ti závidím tvoje problémy, víš kam si ten projektor můžeš strčit? :grin No do pokojíku přece... :p Já bych spíš nevyzvédával investice do PC, TV atd..., ale spíš do těch modrých disků ne??? :grin Na co mi bude super nabušený komp a telka přes půl obýváku, když mi nezbydou peníze na koupení modrýho kotouče :grin :grin :grin
Pro Pride
Autor: Jája Datum: 2009-08-13 19:14:48
Já ti nevím, proč to ty matky dělaj, že svoje děti od malička učí mluvit, číst, psát, dorozumívat se, naslouchat druhé...mně to maminka taky tak učila a teď to je tady na potterwebu pro tebe takový problém. No, poradím ti. Uvidíš jméno "Jája" pro tebe rovná se nesmysly, tak je nečti :grin
Pro Jáju
Autor: Pride Datum: 2009-08-13 19:27:26
Nevím, jakým myšlenkovým postupem jsi dospěla k závěru, že považuji tvé komentáře za nesmysly, ovšem nemám zapotřebí vysvětlovat něco urážlivým lidem, kteří si nějakým záhádným způsobem dokážou v komentáři najít něco namiřéného proti nim. 
 
Pakliže to vyvozuješ z toho, že je můj komentář pod tvým ,pak jde o omyl - pokud bych chtěl reagovat na to, co jsi napsala ty, uvedl bych, pro koho moje zpráva je.
Pro Pride
Autor: Jája Datum: 2009-08-13 20:27:05
Tak se zase neurážej ty, sakra. Moje myšlenkové postupy nepochopí nikdo, ani já někdy ne :grin
miky
Autor: Anonym [90.179.121.132] Datum: 2009-08-13 20:53:50
Rybba: no tak moje problémy (tři operace za rok) ti opravdu nepřeju....a v dnešní době blu mechanika stojí i do 5000...
pro Pride
Autor: Rybba Datum: 2009-08-13 21:55:35
Jája ti tím, když ti řekla, že jak uvidíš její jméno, tak ten komentář nemáš číst, chtěla usnadnit život, když ti tak vadí číst "hloupé" komentáře, protože Jája = nesmysly... chápeš? Tak si to tak neber a buď za to rád, ale halvně ji neurážej, ona není tak hloupá jak se dělá a je to hodná holka, která by ani mouše neublížila, jenom rybbě :grin :grin :grin  
 
pro Jáju, on to vážně nemyslel na tebe, ale jen tak všeobecně, nikdo (kromě tebe) si nemyslí, že píšeš nesmysly... :cry :cry :cry
Pro Jáju
Autor: Pride Datum: 2009-08-13 21:56:32
Já jsem se neurazil. (a opět nevím, jak jsi ktomu závěru, že ano, došla). 
 
Nicmébě, vzheldem k tomu, že jde o ženskou mysl, měl bych se asi smířit s tím nechápáním. 
 
Budiž toto nedorozumění zapomenuto.
pro miky
Autor: Rybba Datum: 2009-08-13 21:58:32
Nj n, každý máme něco. Někdo má nemanželský dítě, někdo umírá na nevyléčitelnou nemoc, někdo chodí 3x ročně na operace, někdo má o kolečko míň, někdo je namyšlený blb a někdo nemá pomalu ani co do pusy, tak umírá hlady... to si nevybereš... :roll
Pro Pride a Rybbu
Autor: Jája Datum: 2009-08-13 22:02:34
Hele pánové, už dost, co se takhle věnovat HP? Mimochodem - četla jsem tvůj překlad - rozhovor s Bonnie - kloubouk dolů ;)
Autor: Pride Datum: 2009-08-13 22:07:27
Díky. Není to nic moc, ale upřímně, pokud jsi četla oiginál, což věřím, že jsi četla, pak doufám pochopíš, proč to vypadá, jako by chílemi odpovídala na jinou otázku a ztrácela se v souvislostech. 
 
Měli do záhlaví dát varování 'Caution - This interview is dumb' :grin  
 
Každopádně, pokud by kdokoli z HP týmu měl před sebou nějaký větší překlad, nebo klidně celý článek k přeložení, a neměl na něj čas/chuť, budu k dispozici.
Autor: Pride Datum: 2009-08-13 22:08:07
Také je třeba říct, že ten překlad není jen můj - stejný dík patří i Sohajovi ;)
Autor: Jája Datum: 2009-08-13 22:12:02
Jj, je to super, že my lenivci si to pak hezky přečteme, nač se namáhat s opáčkem s ájiny, že? Ne, fakt, v poslední době tady ty překlady frčej a neangličtináři si konečně taky užívaj ;) Takže díky, páni překladatelé ;)
Autor: KARLOs Datum: 2009-08-13 22:13:30
Ehm, taky chválím.... Že je dnes ale hezké počasí, co? ;););) 
Jinak pro Jáju: Odvolávám, co sem odvolal, a slibuji, co sem slíbil ;). Příště si víc pohlídám adresování postů (minimálně to zaředím do listu hned za povinné zpětné přelouskání postu ;):)
ps: Tohle je opravdu poslední OT příspěvek v diskuzi, alespoň se budu snažit, protože na tom nesu docela velkou vinu ;)...
Autor: Pride Datum: 2009-08-13 22:15:59
Ten můj překlad ale nebyl nijak náročný na angličtinu, pokud můžu soudit. Jde o to, že ne každý je na tom tak, aby si ten rozhovor mohl prostě přečíst a pochopit v angličtině, aniž by musel vyhledávat slovíčka atd. 
 
Přeci jen ale, čeština je čeština, o tom žádná.
Pro Karlose
Autor: Jája Datum: 2009-08-13 23:43:04
Však nic hlídat nemusíš, vím, žes ten koment posílal Mejlovi, ale to "e" na konci byla narážka na mně, proto jsem se ozvala. A taky už ani nedutám
miky
Autor: Anonym [90.179.121.132] Datum: 2009-08-14 12:49:08
BLB zůstane BLBEM...ale tohle je diskuze o Harrym ne o blbech. každopádně jsem zvědav co nám na dvd a blu přinesou za vynechané scény apod. celá rodina jsme byly na premiéře a všichni se shodli na tom, že je to jen takovej uvod k sedmičce..takové pojítko mezi pětkou a posledním dílem. pak se mě všichni ptali na věci co z filmu nepochopili, co jsou jen v knize... tak brácha začíná pomalu číst celou serii :-) díky rowlingové snad přestane pořád čumět na televizi.
pro miky
Autor: Jája Datum: 2009-08-14 13:39:59
U nás jsme taky "postižená" celá rodina. Bráchovi jsem nejdřív knížky četla, teď si je čte sám a pak, jako doprovod do kina se hodí, i když je mu 13. Souhlasím s tebou, aspoň nečučí na tv - v jeho případě spíš nečučí na monitor PC. Takže teď je první fotbal, pak knížky HP a někde vzááááádu snad i škola :grin  
 
PS. My jsme netušili, že máš takové starosti se zravím, prostě každý máme něco. Ale tak snad to nemusíme řešit nadávkama, ne? Přeju ti, ať ti všechno dobře dopadne ;)
mejla
Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-08-15 01:08:21
pro jáju a miky- asi nak tak i  
u mě no:D

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR