|
huh Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2009-09-11 11:02:46 z toho parku je mi blivno
|
Janina Autor: Anonym [94.74.200.69] Datum: 2009-09-11 11:56:47 Já ti ani nevím........
|
Autor: Jája Datum: 2009-09-11 12:00:28 Já vím, na žádnou Floridu nejedu
|
Autor: Anonym [79.127.253.131] Datum: 2009-09-11 13:31:07 tento park je uplne odporny vsechno tam je take umele
|
Já Autor: Anonym [217.115.251.101] Datum: 2009-09-11 14:07:57 Když už na Floridu tak jedině na Miami Beach
|
Autor: Sohaj Datum: 2009-09-11 14:49:03 Zas to s tím nadšením nepřehánějte.
|
Autor: Rybba Datum: 2009-09-11 15:01:20
|
Autor: Vesemir Datum: 2009-09-11 19:02:09 Jo, je to bejkárna... Jen si to představte: Prasinky, jediná čistě kouzelnická vesnice v Británii, plná mudlů. A eště k tomu na Miami...
|
Tak sem kouk na vobrázky Autor: Vesemir Datum: 2009-09-11 19:08:28 a je to vážně humus. Neni snad většího kýče než bakelitový napodobeniny hradů (nebo z kýho čerta to vyráběj). Co takhle víc zaměstnávat vlastní představivost ? Pro tohle je Pottera fakt škoda...
|
Autor: Rybba Datum: 2009-09-11 21:08:43 To se všechno dalo předpokládat... Přece si nemyslíte, žeby postavili celé komplet Bradavice a Prasinky k tomu, na to by jim nestačilo místo, ani kdyby zastavěli celé město a na materiálu se šetřit musí...
|
Bradavice v Americe? Autor: Anonym [90.176.24.17] Datum: 2009-09-12 17:51:50 no nevim tohle je dobry sice nic moc ale jde to:D Fakt dobry by ale bylo kdyby to postavili skutecneji a Hp by tam i naataceli a pak se jit podivat o Bradavic jako z filmu by bylo fakt husty!!! BOhuzel nesplnitelne Hrad z kamene se nejspis nikomu v dnesni dobe uz stavet nechce
|
Lil Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2009-09-12 19:29:55 Pro anonym [90.176.24.17]: No, stavění by možná nebyl takový problém, spíš to financování. Kdyby to k něčemu bylo, tak si filmaři HP postaví hrad a Prasinky a natáčí tam , ale to by se jim nevyplatilo. Tak proč to stavět pro návštěvníky nějakýho zábavního parku, kterým je to evidentně jedno. Už to, že tam vůbec jdou, mluví samo za sebe A kdyby přece jen existovaly Bradavice, byly by tak přeplněné turisty, že by z nich nikdo nic moc neviděl a atmosféra by taky byla tatam .
|
jackie Autor: Anonym [92.237.165.28] Datum: 2009-09-12 21:56:00 a.. na floride je carodejnicka skola
|
Lil Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2009-09-12 22:49:54 Pro Jsckie: No...spíš její nepovedená maketa .
|
kikina Autor: Anonym [77.237.146.67] Datum: 2009-09-13 00:07:09 co furt máte kurňá??? každej jste to zatim viděl jenom na obrázku a remcáte co huba dovolí...mě se to náhodou líbí, co bych dala za to, aby tady v čechách mohlo bejt aspoň tohle vypadá to pěkně, a co se týče materiálu, jak by jste to asi chtěli dělat? myslíte si, že někdo půjde a postaví kamenej hrad? jste asi spadli na znak ne? v dnešní době? k smíchu ty vaše představy buďte rádi a držte hubu Jo, teď si prosím odpusťe reakce typu je demokracie a svoboda slova
|
pro kikina Autor: Rybba Datum: 2009-09-13 09:38:36 Ale vždyť je tady demokracie a svoboda slova!!!
|
kikina Autor: Vesemir Datum: 2009-09-13 10:24:34 Tak kdyby chtěli tady v Čechách postavit tenhle bakelitovej kentus (což by patrně znamenalo zničit kvuli tomu další kus přírody nebo starý městský zástavby), šel bych proti tomu usilovně prostestovat... Z fotek je patrno dost a je víc než jasný, že to bude vrchol kýče a nevkusu. Představa turistickejch Bradavic, takový znásilnění našeho oblíbenýho literárního fenoménu, je dosti nechutná. Samozřejmě, všichni bychom se tu asi rádi na nějakej čas ocitli v kouzelnickym světě - leč bohužel, musí se tak odehrávat jen v naší imaginaci. Tenhle disneyland ti tohle opravdu, ale opravdu nenahradí... A ano - máme svobodu slova...
|
P.S. Autor: Vesemir Datum: 2009-09-13 10:30:31 Myslim si, že každej DIY (do it yourself, tj. fanoušky spontánně uspořádanej) Potter (nebo jinej fenomén) -con má daleko lepší, autentičtější atmosféru než takováhle komerční šaškárna, kde ti akorát budou nutit blikající hůlky za 150 liber...
|
huh Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2009-09-13 16:08:08 je to fakt humus... a jsem rád, že se mnou tolik lidí souhlasí
|
Lil Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2009-09-13 17:33:00 Pro Kikinu: Teda, u nás kdyby postavili tuhle příšernost, tak se za ní budu spíš stydět, než že bych se tam s nadšením rozběhla
|
pro Vesemir Autor: Rybba Datum: 2009-09-13 18:03:55 Ale né za 150 liber ti žádnou blikající hůlku nutit nebudou neboj! Budou ti nutit blikající hůlku za 150 dolarů
|
pro Rybbu Autor: Vesemir Datum: 2009-09-13 18:22:22 Nojo, no. Je to HP, tak uvažuju v librách... Aktuální kurz teď hledat nebudu, ale i kdybych tu cifru uved v jenech, smysl to nemění...
|
Autor: Jája Datum: 2009-09-14 07:32:52 Pro Kikinu: Jak už ti správně všichni odpověděli, tak opravdu, svobodu slova tady všichni ctíme - potom nechápu, proč mám držet hubu Souhlasím s většinou. Něco takovýho postvit u nás, tak se stěhuji jinam a nejsem Čech. Takovouhle prasárnu dovedou jen Amerikáni. No a než na Floridu, to radši v létě na Mácháč
|
Pro Vesemira I. Autor: Jája Datum: 2009-09-14 10:22:38 Nedam pokoj Arachnofobii neboli strach z pavouků, agorafobii – strach z otevřeného prostranství, případně klaustrofobii už bereme jako běžnou součást moderního života. Strach ze mrtvol (nekrofobie), případně ze tmy (nyktofobie) dokáže pochopit stejně jako z bouřek a blesků (keraunofobie) z či jehel a špičatých předmětů (aichmofobie). Existují však fobie daleko zvláštnější a prapodivnější...
|
Pro Vesemira II. Autor: Jája Datum: 2009-09-14 10:23:24 Čeho všeho se lze bát? * agyrofobie – přecházení silnice * alektorofobie – slepic * arachibutyrofobie – strach z toho, že se na horní patro úst přilepí arašídová pomazánka * basifobie –chůze * coulrofobie – klaunů * dentoskalpofobie – zubních párátek * filemafobie – líbání * koprofobie – vlastních výkalů * koumpounofobie – knoflíků * mysofobie – špíny * nomofobie – ztráty mobilního signálu * spektrofobie – zrcadel * tabofobie – vysychání míchy * tafefobie – možnosti být pohřben za živa * vomitofobie – zvracení * zytofobie – piva Takže jsi v podstatě normální, Rybbka taky
|
Autor: Jája Datum: 2009-09-14 10:29:48 Omlouvám se za tak dlouhý koment, který sem zdánlivě nepatří, ale JKR by si možná s radostí početla a ledacos asi i použila do knih
|
Česká nátura Autor: Anonym [89.29.101.186] Datum: 2009-09-14 16:42:01 Absolutně nechápu vaše rozhořčení. Všichni z vás, bez výjimky by podobný park, být někde poblíž navštívili a samou radostí by si, při prohlídce Bradavic, stříkli do kalhot... Ty vaše projevy beru jako závist a argumenty typu: kýč, si nechcte až bude pak 100% hotový a v provozu.
|
Já Autor: Anonym [217.115.251.101] Datum: 2009-09-14 17:10:54 to Anonym [89.29.101.186]: Jakápak závist, ta s tím nemá nic společnýho. Když se mi něco nelíbí tak to zhodnotím a popř. i okomentuji. I když mám rád svět HP tak do takovýho zábavního parku bych určitě nešel, předražené vstupné, občerstvení a atrakce, plno spocených namačkaných lidí, to opravdu nemusím.
|
Lil Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2009-09-14 18:04:24 Pro anonyma [89.29.101.186]: V tom s tebou nemůžu souhlasit. Kdybych se mohla jít podívat do Bradavic, byla bych nadšením bez sebe, to je fakt, ale to, co staví na Floridě nejsou Bradavice. Rozhodně ne takové, jaké si je představuju a jaké mám ráda. Do těchle by mě nedostali ani zadarmo. Co je prosím tě tak kouzelného na dětské atrakci, kde zaplatíš nehorázný peníze za vstup, pak se tou úděsnou náhražku školy čar a kouzel provalíš se spoustou dalších lidí a uječených dětí a můžeš jít domů. Promiň, ale jaký opravdový fanoušek HP by o tohle stál?
|
pro Anonym [89.29.101.186] Autor: Vesemir Datum: 2009-09-14 18:48:17 Tak tenhle koment je opravdu vrcholem demagogie... Jak si může bejt Anonym jist, co by kdo z nás (bez výjimky) navštívil či nenavštívil, když nás osobně nezná ? Na tuhle pseudo"argumentaci" domnělou závistí začínam bejt už trochu alergickej... Ne, park bych opravdu nenavštívil a opakuju - dokonce bych protestoval proti jeho stavbě v mym kraji. Za výrokem, že je to kýč, si pevně stojim (pár semestrů dějin umění mě možná opravňuje k tomu, abych tento projekt mohl tímto pojmem označit). Tenhle příspěvek mě opravdu trošku naštval...
|
pro Jáju Autor: Vesemir Datum: 2009-09-14 18:50:55 No tak děkuju za exkurz ... Arachnofobie je ovšem z fóbií bezkonkurenčně nejrozšířenější, lehčí formy týhle fóbie se dokonce stávají normou. Prostě nemít rád ******* je zcela normální. Tu arachibutyrofobii sis ale vymyslela, že jo ??? To fakt nemůže existovat...
|
pro Vesemir Autor: Rybba Datum: 2009-09-14 21:44:28 No myslím, že si Jája nic nevymyslela, spíš to někde našla a jen tak pro informaci - zajímavost nám to tu zkopírovala. Jinak ta ara... co jsi napsal to už je opravdu extrém, asi jako strach z toho, že ti vyschne mícha, strach z piva (tohle nepochopím :D), strach ze zrcadel (proboha kdo se jich bojí? ), knoflíků (jéééj :D), chůze (nevěřím :D) atd... A to, že se někdo bojí slepic - nevím proč jenom jich, Jája (pokud vím) se bojí všech ptáků (chápej ty s peřím :D, né ty ehm... :D), kdo se proboha může zaměřit jenom na jeden druh ptactva?...
|
Anonym [89.29.101.186] Autor: Rybba Datum: 2009-09-14 21:53:31 Hele nesuď nás podle sebe, my tady, teda aspoň drtivá většina, nemáme problémy se zadržováním moče jako ty... To, že z fotek to vypadá kýčovité, a že na meteriálu šetřily (pochopitelně), je snad každému jasné, tak proč to neříct otevřeně a dopředu? Dyť dobu před rokem 1989 máme už dávno za sebou, tak proč ten hněv a agrese z tvoji strany proti nám? Uklidni se nebo ti praskne žilka v hlavě a už to nerozchodíš...
|
pro Rybbu Autor: Vesemir Datum: 2009-09-14 21:58:37 Jojo, zytofobií taky rozhodně netrpim, spíš naopak... Ale strach z toho, že se na horní patro úst přilepí arašídová pomazánka - to z ní jak jedna z mnoha vostrejch hlášek Albuse Brumbála
|
Autor: Jája Datum: 2009-09-15 08:11:25 Pro "českou náturu"...ano, souhlas...máš typickou českou náturu. Osobně je mi líto všech, kteří tento park jednou navštíví a myslím si, že je třeba je zachránit.. Pro Vesemir: jasně, že jem si to nevymyslela, našla..ale zajímavý to je, ne? Aspoň jste se pobavili Rybba: prostě nikdy nezklameš, že? Ano mám fobii z ptáků - opeřených,( tu tvoji poznámku, hodnou mého 13ti letého bratra v pubertě raději přejdu)a pak taky keraunofobii. Dle tvých komentů asi už všichni poznali, že ty silně trpíš Jajafobií
|
Česká nátura 2 Autor: Anonym [89.29.101.186] Datum: 2009-09-15 14:30:42 Lituji vás, že se nad mým komentářem zlobíte, já se naopak nad těmi vašimi mile pousmívám. Blábolíte tady o životním prostředí a o vkusu. No v tom případě, nevím proč na Harryho chodíte do kina, proč podporujete filmaře a proč nekupujete všechny vydání knížek na recyklovaném papíře. (Jestli se mýlím, můžete mě poopravit.) Harry Potter je snad už od třetího dílu otázka byznysu a poznámky jako: kýč, nevkus tak nejsou úplně na místě... Uznávám, že jsem se ve Vás zmýlil, čekal jsem zde totiž mládež nižšího věku a ne bandu zatvrzelých pseudoochránců přírody. Opakuji, můj příspěvek nebyl pro vás, ale pro ty, co ty vaše rádoby intelektuální projevy mohou brát vážně. -Pro ostatní lidi: "Vykašlejte se na názory ostatních, počkejte si na finální podobu parku (NE, skutečný hrad se doopravdy na Floridě nestaví a ani stavět nebude) a pokud tam někdy zavítáte, nebojte se vkročit na místa, o kterých jste zatím jenom snili ponoření do knížek, či do filmů... V Americe se vám za to nikdo smát nebude ;-) http://www.slashfilm.com/wp/wp-content/images/potterworld1.jpg
|
pro: Anonym [89.29.101.186] Autor: Rybba Datum: 2009-09-15 16:23:03 1. Nejsem žádný pseudoochránce přírody, nejsem ani žádný jiný ochránce čehokoli, jsem normální (snad) člověk. 2. Né, že se všem co navštíví tento park nebude nikdo smát v Americe, ale hlavně tam a to radši ani nemluvím o zbytku (soudného) světa. 3. Postavit Bradavice na Floridě, je ten nejhloupější nápad, který jsem kdy slyšel.
|
Já Autor: Anonym [217.115.251.101] Datum: 2009-09-15 17:02:57 Ano Bradavice patří do Anglie a ne od Ameriky kde ani neví co znamená slovo hrad.
|
Já Autor: Anonym [217.115.251.101] Datum: 2009-09-15 17:08:08 *do Ameriky
|
pro Rybbu Autor: Vesemir Datum: 2009-09-15 20:37:08 Na Českou náturu vážně nemá cenu reagovat, doporučuju toho člověka ignorovat. Na ten poslední výlev z 14:30 se dá říct jen jedno: ...
|
Vesemir Autor: Jája Datum: 2009-09-15 20:46:53 ....nashledanou, odjetěte
|
Autor: Jája Datum: 2009-09-15 20:47:38 odejděte, ....neumim psát, ale tak jsem asi už mdlého rozumu
|
pro Vesemir Autor: Rybba Datum: 2009-09-15 21:35:40 Jo přesně tohle jsem chtěl napsat odpoledne, ale nakonec jsem ten příspěvek změnil..., vážně to asi nemá cenu pro Já, jo tak tohle bylo v mým původním příspěvku taky zakomponováno pro Jája, nashledanou vílo, odcházíme a mdlého rozumu nejsi, jen už se ta půlnoc kvapem blíží
|
veronika Autor: Anonym [88.103.163.64] Datum: 2009-10-11 14:36:13 Ahoj šesty dil byl trochu zabavny hlavne Ron a ty a hlavne stym pavoukem a jak sy Ron myslel že smu dal napoj a tyz mu ho nedal.Bylo to jen kouzlo.A jak hral Ron famfrbaal,tak Ron se strefoval hlavou.
|
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.