'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - Sneak Peek na Relikvie smrti v HD kvalitě!
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka > Novinky > HP7 - film > Sneak Peek na Relikvie smrti v HD kvalitě!

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
3.145.152.168

RSS a sdílení

Potter Web CZ

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

powered_by.png, 1 kB

Starší články

<<< 
<<
Prosinec 2024
>>
 >>>
 
  Po
  Út
  St
  Čt
  Pá
  So
  Ne
 
 
 
 
 
 
 
 
1
 
 
2
3
4
5
6
7
8
 
 
9
10
11
12
13
14
15
 
 
16
17
18
19
20
21
22
 
 
23
24
25
26
27
28
29
 
 
30
31
 
 
 
 
 
 

 

Sneak Peek na Relikvie smrti v HD kvalitě!

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  HP a Relikvie smrti - film
Příspěvek přidal(a) Sohaj   
neděle, 06 prosince 2009, 03:17
Teaser k Relikviím je venku a v řádné kvalitě. Na úvod nám něco k Relikviím řeknou pánové David Heyman a David Yates a pak už na vás čeká minutová úžasná podívaná.

Na ukázku se můžete podívat SEM nebo SEM. Screeny z videa pak naleznete ZDE.

Co k tomu dodat? Snad jen to, že čekání na film bude očistec.



Na stránkách MovieZone ZDE je též možnost si ukázku stáhnout;)


Zdroj: MovieZone, SnitchSeeker

 
 


Komentáře
Autor: Anonym [89.102.29.26] Datum: 2009-12-06 07:59:03
:grin Tak tohle by nešlo vážení. Já jsem kardiak a rok to asi těžko rozdejchám :-D
Autor: Anonym [88.102.43.176] Datum: 2009-12-06 10:54:23
mno kardiak nejsem, ale rodýchávat to budu muset taky:D kurna už aby byl ten film
Autor: Snuffy Datum: 2009-12-06 11:26:47
Tohle se nedá rozumně komentovat. Napadá mě jen "WOOOOOOOOOOW", "OMG" a " áááááááááááááááááááááááááááááá áááááááááááááááá!" 
:grin  
 
 
Super!!!
bezva
Autor: Anonym [89.176.144.50] Datum: 2009-12-06 11:32:27
vypadalo to skvěle !!!!!!!!!!!!!! :grin
Autor: Janina Datum: 2009-12-06 11:34:43
Šohaji díky, já ti snad zaplatím na tu Floridu v letadle první třídu. 8) Ukázky vypadají fantasticky, teď jenom vydržet!!!!!!
lidi
Autor: Anonym [89.176.144.50] Datum: 2009-12-06 11:35:00
chtelo by to titulky
Autor: wapik Datum: 2009-12-06 11:48:37
suppppppperrrrrrr fakt nej...husty jak ema ty zakrvaveny ruce:-D ale moc se mi nelibi bill...
hu
Autor: Anonym [62.240.181.178] Datum: 2009-12-06 11:50:19
super! SUPEr! SUPEER!
huh
Autor: Anonym [62.240.181.178] Datum: 2009-12-06 11:55:52
vado... je to naprosto úžasný... fakt se těšim ... atmosféra mi připadá fakt povedená§!
Autor: Vesemir Datum: 2009-12-06 12:04:05
Už JEN 347 dní, 11 hodin, 57 minut a pár drobnejch...  
Prohlašuju, že do tý doby už se na žádnou ukázku nepodívám. Ale neporušitelnej slib radši skládat nebudu...
Autor: Anonym [62.240.181.178] Datum: 2009-12-06 12:05:51
No nejlepší mi připadá ten les... to je naprosto skvělý :)
Tryksa
Autor: Anonym [89.111.68.3] Datum: 2009-12-06 12:12:39
Pro ty, co nerozumí anj: Co víte o relikviích smrti? Jsou celkem tři. Pokud je získáte všechny, udělají z vás nesmrtelného. Ale ztráta života je přece součást naší existence. Pokud je to pravda, tak nemáte žádnou šanci.
mejla
Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-12-06 12:14:29
to snad není mozný, už mě začínaj štvát- nedávaj to ven moc brzo? :grin - do ted to bylo v pohodě a ted se už nemuzu dockat- jak ste tady vsichni řikali- vypadá to prostě skvěle- ale to trailery na šestku taky, že :grin  

Tryksa
Autor: Anonym [89.111.68.3] Datum: 2009-12-06 12:15:32
Jinak všimli jste si ministra kouzel Rufuse Brouska nebo li Billa Nighyho, který např. hrál Davida Jonese v Pirátech? :) Panu řežisérovi se zřejmě líbí začátek, že člověk stojí dramaticky a novináři si ho fotí, jako na začátku 6.
Tryksa
Autor: Anonym [89.111.68.3] Datum: 2009-12-06 12:16:44
Jinak všimli jste si ministra kouzel Rufuse Brouska nebo li Billa Nighyho, který např. hrál Davida Jonese v Pirátech? :) Panu řežisérovi se zřejmě líbí začátek, že člověk stojí dramaticky a novináři si ho fotí, jako na začátku 6.
Připomínka
Autor: Anonym [89.29.101.186] Datum: 2009-12-06 12:25:15
Říkal jsem si,n eměl náhodou Olivander v Kameni mudrců kapánek jiné vlasy? http://img82.imageshack.us/i/ollivanderzl3.jpg/ 
ale při detailním pohledu na obrázky z SneakPeak jsem si všimnul, že je má prostě jen delší - pravděpodobně, když byl rok u Smrtijedů.
Autor: Anonym [89.102.29.26] Datum: 2009-12-06 13:23:21
Vážení, ale tam si ti novináři v ukázce fotí Snapea. Havraní ulízané vlasy a černý hábit...Brousek?
Autor: Anonym [85.70.168.50] Datum: 2009-12-06 13:31:33
proč to ty idioti dávaj ven takhle brzo!!!sakra dyt..dyt budeme akorát víc na nervy adiv se nezhroutíme!!
Lil
Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2009-12-06 13:55:39
Paráda!!! :eek :grin Z té atmosféry až mrazí. Dokonce začínám věřit tomu, že se jim ty Relikvie mohli povést :p . Vypadá to vážně skvěle. Jen se bojím, že jestli budou pokračovat tímhle tempem, do příštího prosince už nezbude skoro nic, co bysme ještě neviděli :cry .
Tryksa
Autor: Anonym [89.111.68.3] Datum: 2009-12-06 13:58:21
Podívej se na ty oči, tyhle má jedině Bill Nighy, která hraje Rufuse Brouska. Vážně, ty oči poznam. A jinak Snape vypadá zezadu úplně jinak
DiivasS
Autor: Anonym [217.170.99.162] Datum: 2009-12-06 14:46:08
dámy a pánové to je mazec!jsem z toho celkem VEDLE :eek akorát ta scéna jak tam utíkají v tom lese!?to mi jaksi uniká.Z jaké části to je?
AKTUALIZACE
Autor: Sohaj Datum: 2009-12-06 14:59:06
Pod prvních odkazem už jsou k dispozici titulky díky lidem z MovieZone ;)
Autor: Anonym [90.176.24.17] Datum: 2009-12-06 15:36:54
ááááááááá! i kdyz je mi jasny ze tam zas urcite neco zkopou,strasne se tesiiiiim!!Po sestce jsem byla totalne znechucena ze sem se uz malem prestala tesit,bo mam pocit ze Yates to kazi furt vic a vic, ale zatim to nevypada tak spatne!! Aspon ze to rozdelili na dva filmy,tak se tam mozna vetsina fakt vejde!! i kdyz je pravsa ze trailer k sestce byl lepsi nez samotny film...doufam ze ted to bude naopak!! :) ;)
pro Anonym [89.102.29.26]
Autor: Rybba Datum: 2009-12-06 15:40:36
Nevidím tam žádné ulízané vlasy, tohle je Brousek, Tryksa má pravdu, jak si můžeš splíst Snapea s Brouskem, to snad ani nejde... :grin  
 
 
Jinak zdá se mi to nebo Harry má v ruce úlomek zrcátka, nebo to je úplně něco jiného?... :roll  
 
Taky je docela pěkný, jak dokážou "vykouzlit" z natáčení v prosluněném lese, "hezkou" tmu.. :p  
 
Proč se Hermiona "vzdává" s nerealisticky zakrvácenýma rukama a nezachraňuje radši Rona?... :roll
Autor: Janette Baborake Datum: 2009-12-06 15:43:15
vypadá to vážně úžasně!!! Akorát je velká škoda, že ten první odkaz nefunguje :-( :sigh :cry
pro Rybba
Autor: Sohaj Datum: 2009-12-06 16:18:06
Možná proto, že kolem nich zabezpečuje okolí ochrannými kouzly ;)
Autor: Sohaj Datum: 2009-12-06 16:23:46
Janette Baborake: první odkaz upraven. Hodí tě přímo na stránky MovieZone, kde jde spustit i s titulky ;)
Autor: Janette Baborake Datum: 2009-12-06 16:45:48
jj, díky :) Ten už je ale tady někde v komentech nebo něco, pač jsem to tu už viděla...Ale díky!
miky
Autor: Anonym [90.179.121.132] Datum: 2009-12-06 17:00:12
TWL JÁ SE POSE.U LIDI! :-D až to všechno skončí, tak budu asi dost smutnej. přece jen tolik let s těma knihama a filmama a tím vším...
Autor: Anonym [95.140.247.244] Datum: 2009-12-06 18:30:29
Tak tohle mě vážně dostalo! Už se tak strašně těším!!! Nemůžu se dočkat!!! :eek
huh
Autor: Anonym [62.240.181.178] Datum: 2009-12-06 18:37:28
ta civilnost filmu se mi fakt líbí, ale sem si jistej, že se to ještě hodně změní... na obrazu zapracují... ale klidně bych to takhle nechal...
Autor: Ginny Datum: 2009-12-06 19:03:48
uááááá!!! :eek SUPR, SUPR, SUPR SUPR! Co k tomu říct? 
Těším se na scénu na hřbitově v Godrikově dole, na Billa Nighyho, toho mam moc ráda. Na svatbu se taky moc těším a doufám, že tam bude co nejvíc scén z knížky, když už je to na 2 díly! Hlavně mě zajímá, jak filmaři pojmou tu vztahovou stránku - Hermionu s Ronem a Harryho s Ginny... ;)
Autor: Ginny Datum: 2009-12-06 19:10:26
A Fleur má mimochodem moc pěkné šaty ;)  
Jo a ten sekáč, co ho tam fotí, to je podle mě fakt Brousek :)
Autor: wapik Datum: 2009-12-06 19:59:46
presne 6. se mi taky moc nelibila, prislo mi ze se tam moc klade duraz na lasku... a byly zameskany dulezite informace...ale jak sem videla tenhle teaser tak si myslim ze to bude parada. svatba taky husta moc se na ni tesim

Autor: Anonym [217.115.251.101] Datum: 2009-12-06 20:35:32
Zatím to vypadá velice dobře, ale to jsem si říkal i u Prince a všichni víme jak to dopadlo...
Sestka
Autor: Radis_cz Datum: 2009-12-06 21:37:27
Souhlasim s wappikem, v sestce az prilis okate duraz na citovou stranku....opravdu toho bylo na me moc. Bylo to skoro v kazde druhe scene..no ale co naplat. Yates se proste nepouci nebo mozna ani poucit nechce..podle me nemaj asi ve sprave nejaky to oddeleni co zjistuje ohlasy fanousku na jeho filmy protoze to vypada tak ze si to toci jak chce on a nikdo mu do toho nemluvi protoze kazdeho kdo ma oci a sleduje celou filmovou serii od zacatku do konce musel zakonite bit do oci prechod ze vsech predchozich dilu na tento superromanticky skvar ktery vytvoril. Dobre abych nebyl jen negativni dalo se na to koukat a to i navzdory tomu ze to Yates zas takhle zkopal... no radsi uz mlcim :grin :)
Autor: Anonym [89.103.96.29] Datum: 2009-12-06 21:38:32
ja bych rek ze 6. nebyla tak spatna kdyz si vemete ze samotna knizka taky nemela hodne dulezitych informaci tak proc film nepojmout z jineho hlediska ovsem je to vec nazoru...jinak to zatim vypada skvele....uz se tesim na listopad pristiho roku
Autor: Sohaj Datum: 2009-12-06 21:52:50
Radis_cz: zvláštní, člověk by řekl, že romantické scény jsou pro tebe, jak šité na míru 8)  
 
Jinak znovu opakuji, David Yates je to nejlepší, co mohlo HP sérii potkat. Problém šestky je někde jinde, a to v samotném scénáři. Může být sebelepší režisér, jak chce, ale i kdyby se stavěl na hlavu, tak ze slabého scénáře film roku nevytříská. Takže urážky, prosím, směřuj jiným směrem ;)  
 
Klidně i na mě, ale na Yatese ne :grin
Sohaj
Autor: Radis_cz Datum: 2009-12-06 21:56:38
haaaa...bod pro tebe ;)
pro Sohaje
Autor: Radis_cz Datum: 2009-12-06 22:05:24
Tak ted si me vyprovokoval az tak ze sem vzal knizku a jen tak zbezne kouknul na kapitoly a bohuzel nemas pravdu. Materialu tam je habadej ! Mohlo se to napriklad udelat mnohem temnejsi a to sem si precetl jen nazvy kapitol jako : Draco v Obrtle, Snapeuv triumf, RODINA GAUNTU, RAddleovy tajnosti, Zamlzena vzpominka, Zadost lorda Voldemorta, Vitealy...takze mi nerikej ze materialu bylo malo...dalo se tam toho nahrabat o dost vic z te temne stranky a ne z toho udelat dvouapulhodinovou cervenou knihovnu.. :p Coze ? 1:1 ? asi jo :p
Ježííííš,
Autor: Vesemir Datum: 2009-12-06 22:10:06
copak už nikdy nepřestanete do 6ky rejt ? 
Já budu eště radikálnější než Šohaj - Prince nepohnojil ani scénář a celá filmová adaptace 6. knihy dopadla výborně. 
Jestli dopadnou Relikvie alespoň tak jako Princ, budu naprosto spokojenej... 
A teď mě ukamenujte... 
 
Vivat Yates, vivat Hooper, vivat celej Yatesův štáb ! A samozřejmě, vivat JKR ! 
 
A v neposlední řadě - vivat Šohaj, náš "zuřivej reportér" !
vesemir
Autor: Radis_cz Datum: 2009-12-06 22:12:58
To teda ukamenujem :grin od toho sou prece divaci aby to nejak zhodnotili..takze nerejem jen rikame nazory :)
pro naše redaktory
Autor: Jája Datum: 2009-12-06 22:13:22
Já hlasuju pro to, abychom natočili 6 znovu, rozdělili ji taky do dvou dílů jako 7, aby si tam každý přišel na to svoje...Radis udělá scénář, Šohajek bude režírovat, já s Rybbou vám to odehrajem a bude, ne? Ušetříme a WB se můžou jít vycpat, ne? 
 
K té 7 - co říct. Rok je dlouhá doba, rok těšení, očekávání...začalo to ale super ;)
Jaja
Autor: Radis_cz Datum: 2009-12-06 22:17:06
perfektni napad..dneska sem videl jak nejaky studenti natocili horor...tak aby to taky tak nedopadlo :grin  
 
Pro Sohaje a Vesemira: proboha uz si sundejte ty bryle v barve RGB=255;0;127 a nekoukejte na nej tema ruzovejma sklickama..trochu se do nej oprete ne..je za to placenej, a jak :grin :p
Autor: Sohaj Datum: 2009-12-06 22:18:33
Radis_cz: :grin a viděl jsi tyhlety kapitoly ve scénáři? Z tvého příspěvku jsem to pochipil, že snad Yates ten scénář píše.  
 
Plus, před pár měsíci jsem sem dával přeložený rozhovor s Davidem Yatesem o šestce, kde by ses mimojiné dočetl, že za Davidem přišel producent (resp. studio), jestli by mohl udělat z šestky spíš komedii 8)  
 
Vesemir: stojím za tebou;)
Pro Sohajka
Autor: Radis_cz Datum: 2009-12-06 22:21:33
Dobre, tak nadavam na scenaristy...potazmo na Yatese ze si to nechal vecpat :grin :grin :grin
Autor: KARLOS Datum: 2009-12-06 22:49:39
Radis_cz: Nemůžu nereagovat a to sem se zapřísahal, že se do debaty o tom, jak co pohnojil Yates už nebudu míchat, ale... ;) 
 
V první řadě si musíš uvědomit, že vzorek, který tady hlásá své názory víceméně vyznívá "waw, další materiál, já se tak hrozně těším"... Pokud je nějaká kritika, která tu ovšem bude vždycky, tak ji přehluší názor většiny, který je silně ovlivněný masou (navíc silně platící, proto není absolutně žádný důvos cokoli měnit, když to generuje nebývalé částky) a proto se změn nedočkáš, i kdyby si fanatisticky křičel o změně politý benzínem a se zápalkami v ruce ;)... To jen k toku, proč nikdo neposlouchá fanoušky ;) 
Další bod a tady už se začnu Yatese zastávat je to, že romantiku z toho chtěli udělat předně producenti. Požadavek, aby byl film co možná nejodlechčenější, byl první, který zazněl... Špínu házejte na kohokoli jiného, ovšem tohle je čistý fakt... Jo, kdyby někdo někdy v kritice Yatese vyrukoval s něčím konkrétnějším, ale to ne, to je jenom - je to romantická slátanina (začeš většinou může producent a scénarista), která neobsahuje polovinu scén z knihy (vina na scénáristovu hlavu) a navíc se upřednostňují linky milostné a zábavné před těma temnějšíma a zajímavějšíma (producent). 
Výtky typu mini nápadů jako tkanička se sice objevují (takže přece jenom nějaké plus pro vás), ale aby jste vytáhli něco, co by stálo za pochvalu režiséra, to ne... 
Aby bylo jasno, já Yatese nepovažuju za génia hodného Nobelovy cenny za mír, ale šikovného filmaře, který není jistý v kramflecích úplně všude, ale tam, kde je, z toho těží maximum. Ano, částečně za výsledný tvar coby příběhu může i režie, ostatně střih se dělá za jeho přítomnosti, čili některé výtky jsou na místě. Stejně jako výtky, že s akcí se zatím teda nevytáhl (akční vrchol v prvních dvou minutách filmu? hmm, to tu už dlouho nebylo), na druhou stranu umí budovat atmosféru, herce vede skvěle, má vynikající šťastnou ruku na spolupracovníky (kamera, hudba, výprava, casting) a tam, kde by mohl lehce škobrtnout si tímhle vším vypomáhá. Jo, k životu mi to stačí. Možná mnohem víc, než nabubřelý Newellův styl (ste si mysleli, že si nerýpnu? ;))... 
ps: Víc, než na přetáčky mám chuť na prosdlouženou verzi. To co by Princi určitě pomohlo je plynulejší děj a menší dětaily v příběhu... 
pps: Pokud je nějaká Potterovka, která by si zasloužila přetočit, rozdělit a kdovíco ještě, tak je to rozhodně čtyřka ;)... 
 
K Relikviím sem se víceméně vykecal už pod MZ, takže jen stručně - je to až zarážející, jak komorně to z ukázky působí, nepochybuju však, že už příští ukázka zautočí hlavně na naše akční senzory a film se nakonec vyklube v akční horskou jízdu.... Parametry na to má :)
Pro Karlos
Autor: Radis_cz Datum: 2009-12-06 23:16:56
No aspon mam do rana co delat...tohle nez prectu :-D Chapu tvuj nazor :-) sem podle tebe teda v mensine...ok. Jen by me zajimalo, ciste ze zvedavosti jak by to natocil jiny reziser. Klidne bych se podival na x verzi filmu abych posoudil ktera je lepsi :)
:Karlos
Autor: vanguard Datum: 2009-12-07 00:08:50
souhlas co se té čtyřky týče... 
 
já Yatesovi(potažmo producentům a scénáristům) věřím, 7 není 6. Tak či tak bude to hodně dlouhý rok... 
Teasery fakt super!
Sam
Autor: Anonym [84.244.80.240] Datum: 2009-12-07 00:30:25
Vím, že se to sem moc nehodí, ale kam jinam to napsat. Nemáte pls někdo český titulky k dokumentu J.K.Rowling: A Year In the Life ? Nemůžu je nikde sehnat. Kdyby se někdo našel moc by mi to pomohlo
Autor: Jája Datum: 2009-12-07 08:06:32
Tak já si to všechno přeložím do řeči svého kmene. Princ je takové jedno dítko, šesté v pořadí. Někdo ho chtěl mít přesně podle toho, jak jej maminka napsala a teď je zklamaný, že je trochu jiné, než v knize, něco chybí, něco je jinak. Teď s obavami hledí, jak dopadne dítko sedmé (mejla). Někdo zase tohle dítko považuje za naprosto dokonalé, bez chyb, bezmezně ho miluje a chrání (Vesemir). Někdo nějakou tu chybičku vidí, ale přehlédne ji, protože se mu celkově zdá dítko jako velmi podařené,navíc, všechna dítka miluje, tak proč ne i Prince?(Šohaj). Někdo i pár chybiček vidí, ale ví, že dítko má v sobě ještě skrytý potenciál a doufá, že ještě bude mít možnost zazářit a tatínkovi v sedmém díle věří(Karlos).Někdo toto dítko bere prostě jako součást velké rodiny, do které rád patří a je rád, že se po dlouhé době narodilo, živé a zdravé a bude tak brát i dítko sedmé v pořadí (Jája). Někdo je zase zklamán, že dítko má nesprávného tatínka, že se mu šesté dítko nepovedlo a s obavami hledí, co provede otec se strýčky s dítkem sedmým (Radis). Sumasumárum mi to ale dává, že všichni bereme Prince prostě jako část HP. Všichni jsme na něm byli v kině, všichni si koupíme DVD, BR nebo si jej stáhneme z netu. Všichni posloucháme soundtrack, hrajeme hru...takže, jako každé dítě má své chyby, ale je naše a bez něj není Harry Potter celý. Teď tu máme první malinkou ochutnávku sedmého miminka, na které se opět všichni těšíme a ať už pro každého z nás dopadl Princ jakkoli, to sedmé si nenecháme ujít. Zatím to vypadá, že si na miminku dávají moc záležet, protože je poslední. Nezbývá nám, než mu popřát hodně štěstí, ať se povede, ať nás všechny na závěr potěší a důstojně se rozloučí s něčím, co tu všichni máme moc rádi.
Ollivander??
Autor: Anonym [83.240.10.13] Datum: 2009-12-07 08:50:39
To ste si nikdo nevsimli, jakou kravinu tam zase udelali? Ollivander prece vubec nema o Relikviich NIC vedet, ma jim to rict Laskorad... achjo, proc musi vsecko zkazit.... :?
An 83.240.10.13
Autor: Anonym [85.248.47.75] Datum: 2009-12-07 12:09:30
veď Ollivander im prakticky nepovedal nič..jedine to, že existuje legenda o Daroch Smrti a že vedia z človeka urobiť nesmrteľného...hlavnú štafetu tak bude mať Xenophillius Lovegood :)...
Autor: KARLOS Datum: 2009-12-07 12:10:15
Jája: :D, obdivuhodne shrnuto...
Autor: Anonym [81.0.253.29] Datum: 2009-12-07 12:34:59
Už se nemůžu dočkat, tohle mi nedělejte!
KARLOS
Autor: Jája Datum: 2009-12-07 12:56:57
No jen se směj, já vím, že na tebe nemám :p
pro Jaja
Autor: Anonym [193.84.36.110] Datum: 2009-12-07 14:04:43
Nice one ! *THUMBS UP*
pro Jáju
Autor: Rybba Datum: 2009-12-07 15:08:07
No a někdo s hrůzou očekává narození posledního dítka a děsí se jaké z něho bude monstrum, protože tatínek nedělá děti podle jeho představ a maminka svému dítku do vínku taky nedala moc dobrý základ (Rybba). :grin :grin :grin  
 
ps:Jinak se zbytkem souhlasím, jen mi tam chyběla tahle pasáž, tak jsem ji doplnil... :p
Autor: Anonym [213.192.13.70] Datum: 2009-12-07 15:36:23
Jestli bude celý film v téhle atmosféře, tak to bude nejlepší film Harryho Pottera. Merlin marjá já už se tak těším...
Jájo,
Autor: Vesemir Datum: 2009-12-07 18:45:47
jakpak to řikala teta Marge na začátku vězně ? "Ve skutečnosti záleží na matce, jak je něco špatnýho s čubkou (...)" :-) 
Každopádně já mam rád nejen tohle, ale všechny děti pocházející z týhle matky, a moc se těšim na to poslední... 
 
 
Jen jedna faktická poznámka - mam tak nějak pocit, že v menšině sem naopak já (jakožto Princův obhájce), neb v módě je naopak do Prince všemožně rejt, nadávat na něj, shazovat ho a jinak dehonestovat, přičemž drtivá většina těchhle názorů má se seriózní (filmovou) kritikou pramálo společnýho; nechci tim ničí názor shazovat, jen poukazuju na to, že to my s Šohajem dem v tomhle případě proti proudu, nikoli Prico-skeptici...  
V mnohym souhlasim s recenzí Milana ´movie´ Klímy (taky k nalezení zde na PotterWebu), která má k opravdový filmový kritice asi nejblíž...
Pro Vesemira
Autor: Janette Baborake Datum: 2009-12-07 19:52:16
Drahý Vesemire, jsem s vámi! Mě se Princ dvojí krve líbil, zasmála jsem se i bála... Strašně mě to bavilo!!! Veselý film a smutný konec... Nejvíce se mi tam líbil ten konec, jak McGonagallová říkala Harrymu, že chce, aby věděl, že Brumbálovi na něm hodně záleželo. Takže každopádně nejste sami, jsem s vámi!!! :grin
Pro Janette
Autor: Vesemir Datum: 2009-12-07 20:52:28
Výborně, vítej do klubu ! Už sme tu na Potter Webu celý tři, co Prince hodnotěj pozitivně... Aby tak náš názor nezačal bejt eště nakonec mainstreamovej... :grin
Vesemire
Autor: Jája Datum: 2009-12-08 09:31:05
Tak trochu to dramatizuješ. Najdi mi koment, kde jsem něco řekla proti Princi? Navíc, proč hájíš nejvíc právě jeho? Vźdyť tebe naštvali hned druhým dílem ( sám jsi napsal, že knihu jsi nikdy nečetl a v příštích 80ti letech ji číst nehodláš), máš své důvody...chápu. Stejně jako chápu, že třeba Šohajovi neseděl Cuarón ve trojce, Karlosovi Newell v Poháru, Rybba nemá rád Fénixe, Radis zase Prince...ale není to fuk? Chtěla jsem říct, že VŠICHNI HP fandíme, něco se nám líbí víc, něco míň, ale to je jedno. Nevím, proč zakládat nějaké kluby a trhat partu. Jsme tu na jedné lodi, si myslím. Já četla, na rozdíl od tebe, všechny knížky a několikrát, viděla všechny filmy celé a několikrát, ale rozhodně si nemyslím, že bys fandil HP míň než já. Nejsem odborník na recenze filmů - to s radostí přenechám odborníkům. Buď se mi film líbí nebo ne. To je pro mně hlavní. Mně se Princ líbil - stačí? A jestli chceš mermomocí něco zase zakládat, tak já do toho nejdu. Já jsem spokojená tady :)
Pro Rybbku
Autor: Jája Datum: 2009-12-08 09:33:15
Samozřejmě jsi tam chyběl - byl to záměr. Přece jsem nemohla ochudit zdejší o tvůj vždy originální příspěvek. Nezapomněla jsem na tebe, jen jsem chtěla, abys reagoval po svém. Nezklamal jsi mně ;)
pro Jáju a Vesemira
Autor: Rybba Datum: 2009-12-08 15:33:33
Vesemirku Jája má pravdu, nebij ji... :roll A pokud můžu říct svůj názor, tak sice sem tam tvrdím, že se mi něco nelíbí, no dobře, dobře, asi to tvrdím pořád :D. Ale já HP fandím, knížky mám všechny přečtené několikrát ty kratší snad více než pětkrát, filmy jsem zkoukl všechny taky mnohokrát, některé více jak osmkrát a líbí se mi :). Jako každý díl, jak už filmový tak knižní, má své pro i proti, na každém se dá najít to hezký a to "horší", ale taky mám svůj žebříček a to, že se mi líbí pětka či šestka míň jak čtyřka, přece neznamená, že se mi nelíbí vůbec :p . Ne ne a ne :D. Víš já jsem spíš na tu akci, než na povídání, takže u mě Yates zaručeně neboduje a jak píše Karlos, že na nás v další ukázce zaútočí s akcí, že teďka to bylo moc komorný, tak já mám obavy, že to lepší nebude, po zkušenostech z předešlých dvou filmů asi jen horko těžko... :roll Nebo aspoň nevím co by se muselo stát, aby Yates, jen tak mávnutím kouzelného proutku, se naučil točit akční filmy a né uspávací dialogovky... :grin Ale opravdu ty HP filmy nejsou zas tak špatné pro mě, jak tu píšu, mě se líbí všechy a každý je něčím jiný, zvláštní a každý má své kouzlo, kterým působí na mě jinak... :p
pro Jája
Autor: Sohaj Datum: 2009-12-08 18:10:27
No s tím Cuarónem bych to tak zle neviděl:) Jeho filmy jsou skvělé, ale myslím si, že ze všech jeho filmu je snad vězeň jeho nejméně povedený:) V rámci HP série patří k tomu lepšímu, i když Yatesův styl mi sedí zkrátka víc:)  
 
A Vesemir to nemyslel zle ;) Nechtěl nijak dělit nás fanoušky. Prostě jen vytvořit frakci ve Frakci. Vemte si takovou astronomii. Spousta lidí se o ní zajímá, ale někoho víc bere sledování Deep sky objektů, jiného zase výzkum planet. Ale dohromady jsou všichi jedna velká šťastná rodina :)
Jájo,
Autor: Vesemir Datum: 2009-12-08 18:27:48
došlo k zásadnímu nepochopení, omlouvám se. Ta druhá část mýho komentu nebyla určena tobě, měl sem to viditelněji oddělit... Chyba není na tvém přijímači, ještě jednou sorry. 
 
A neboj, žádný kluby zakládat nehodlám a nijak smrtelně vážně to neberu (což koneckonců naznačuje zubící se smajlík), jen mám pocit, že je nutný Yatese aspoň trochu hájit, protože skoro u každýho článku se dosud (a je už prosinec !) objevujou zmínky o tom, jak to Yates pokopal a jak je Princ děsnej, objevujou se i výrazy typu srágora apod... A to už mě vážně nebaví. Každej má samozřejmě právo na názor, ale nemam rád házení špíny na něco, za čim stojí strašně práce a úsilí, pokud teda taková kritika neni opodstatněná... Kritizovat je strašně lehký, podpořit kritiku argumenty už mnohdy nikoli. Takže moje reakce patřila těm (většinou Anonymům), co tu jen plivou síru, rozhodně ne tobě. Asi tak. 
 
A k Tajemný komnatě - nikdo mě nenaštval. Komnata se mi líbí, jen určitá pasáž je pro mě tabu, neb sem arachnofobik, toť vše. Zbytek filmu mam ale taky rád...  
 
Šohaj: Díky...
Rybbo,
Autor: Vesemir Datum: 2009-12-08 18:31:25
no vida. Já zas nemusim v HP filmech akci, mám daleko radši dialogový scény...  
 
Nojo, holt "I guess it´s plain to see, when you look at You and me - We are different, different as can be..." :grin  
 
A tak to má bejt, lidi sou různý.
Autor: Sohaj Datum: 2009-12-08 18:40:42
Vesemir: So Say We All! :)
Autor: KARLOS Datum: 2009-12-08 20:34:05
Rybba: Stejně se ale dívím, že se ti Relikvie jako kniha nelíbí - je totiž docela nacpaná akcí, ale chápu, že svou roli hrají i jiné priority ;)... 
 
A teď k Fénixi a Princi - ty akční ani být nemůžou, protože jsou takto napsány... U obou je akce až na konci a s tím nic nenaděláš... Předlohy jsou dialogové, tak dialogové budou i filmy... To, že se ti nelíbí Yatesův styl je v pořádku, ale tak nějak si myslím, že pořád zaměňuješ význam slova režie a scénárista ;)... Nehledě na to, že šestku se snažili zakčnit, co se dalo.... Neubrali na famfrpálu, takže byly ve filmu dvě sportovní akce, konec přesunuli doprostřed, vymysleli začátek... Ono je problém asi v tom, že i těch 150 minut je dost málo, aby se nějak ta akce rozvedla.... 
Na druhou stranu jsou Relikvie rozhodně druhá nejačnější kniha série - úvod s přepravou Pottera - velká akce, útěk ze svadby - malá akce, ministerstvo - střední akce, Godrikův důl - střední akce, zničení medailonku - malá akce, návštěva Láskoráda - střední akce, Malfoyovi - velká akce, Gringottovi - velká akce, a konec knihy jedno velké finále... 
TTy filmy budou akční, i kdyby z toho chtěli udělat finské drama o dvou lidech ;)... 
 
Ta ukázka působí komorně z toho důvodu, že ty akční záběry prostě ještě nemaj na skladě - buď ještě nejsou natočeny, nebo nemaj dodělaný triky v přijatelné podobě, či se na nich ani nezačalo dělat... Pobíhání po lesiku bude jen těžko akční vrchol filmu ;) 
Z toho, že příští ukázka už bude akcí narvaná vím z jednoho důvodu - každá potterovka v trailerech na akci sází a cpe ji tam za každou cenu ;)... Ale na tom, že poslední dvoudíl bude akční až na půdu si stojím :)...
pro Karlose
Autor: Rybba Datum: 2009-12-08 21:50:07
Jo máš pravdu, já v to taky doufám, že tam nějaká ta akce bude, ale mám prostě obavy jak se toho ujme scénárista, režisér, případně celý štáb a jak to nakonec dopadne, přece jenom je to "poslední" díl, takže se na to koukám i trošku se "smutkem v duši"... :roll  
 
ps: Po shlédnutí šestky jsem byl ještě šťastný a rád za ten akcí "nadupaný" konec pětky :grin  
 
Co se týče knížky, tak máš pravdu, že tam ta akce je a je ji hodně, ale prostě celá ta knížka na mě nepůsobila jako ty ostatní. Zřejmě to bylo zapříčiněno absencí Bradavic a i tím, že na hodně stránkách se mluvilo jen o Harrym, Ronovi a Hermioně... Chyběly mi tam další postavy atd... A jako hlavní mínus celé knihy považuju všudypřítomné haluzáctví, vždyť něco tak nemožného a nereálného nešlo přece vymyslet :grin, ale joo chápu, knížka pro "děti"..., Harry má kupu štěstí od začátku série..., nějak to JKR napsat musela, aby se dopracovala (dokopala) konce atd..., ale prostě v sedmičce to bilo do očí a bylo mi to hodně nepříjemný, možná víš o čem mluvím... :grin Ale tak třeba ti to nevadilo jako mi a působila na tebe sedmička dobře, na mě moc ne, ale je to jen můj názor, tak mě za něj nebij... :p
Vesemire
Autor: Jája Datum: 2009-12-09 08:11:49
Ok, všechno chápu, bylo to nedorozumění. Příště si více všimnu té mezery v komentu. I když smajlíka jsem tam tedy nenašla, ale to je fuk. Myslím, že už tě znám dost dlouho na to, abych věděla co a jak. Třeba vím i to, že jsi arachnofobik, proto ti tu dvojku o hlavu nemlátím, říkám, každý máme své důvody. No a taky znám třeba Rybbu, tak vím, že není angličtinář, takže psát mu sem komenty v aj. je pro něj mučení. Neboj, já mu to přeložím ;)
kix
Autor: Anonym [88.100.191.15] Datum: 2009-12-09 15:58:09
Psycho. Ale souhlasím (už neví s kým), že Bill je nějakej divnej. Já si ho představovala jako typiského rebeláře s rokovým nádechem, ale vyšel jim z toho mišmaš mezi Fleur a Ronem. Ale vyopadá to naprosto fantasticky. Nejvíc se z celé sedmičky ale těším na hrob Potterů a Dobbyho smrt.
Lil
Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2009-12-09 16:07:33
Já jsem zase moc zvědavá na Malfoyovi a Fredovu smrt. Doufám, že to nebude "k pláči" ;) A taky se těším, jak zvládnou ten epilog, i když z knížky bych ho nejraději vytrhla.
Autor: Snuffy Datum: 2009-12-09 16:29:02
Přidávám se do klubu nadšenců filmového Prince. :grin
mejla
Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-12-09 16:41:07
jájo :grin - mě je uplně jedno jestli to je, nebo není, trochu, nebo hodně nebbo uplně jinak než kniha- já jen říkal že sem se u šestky nudil- a řiká to víc lidí (a nejen to- myslíím si že nový díl Harryho Pottra by měl překonat ty ostatní- v množství vidělaných peněz to ale tak zdaleka nebylo- teda aspon myslím- dlouho sem tu nebyl :grin - já jen abyse zase do mě někdo nepustil) takže ať to udělali jakkoli udělali to blbě- já bych byl tedy radší kdyby už to udělali víc odlišné od knihy, když už se chtěl lišit 
já filmy nehodnotim podle hereckého výkonu, nebo podle různých technických vymožeností (já nekoukám na film a nejdnou si řeknu: ,,ty jo- to je ale dobrý jak udělali.....") já prostě hodnotím film podle toho jestli se mi líbí- ale aby se zase do mě někdo nepustil- neže by se mi to nelíbilo- jen mě to zklamalo a asi to nebyl, není a asi ani nebude ani muj nejoblíbenější zfilmovaný díl Harry Pottera  
 
souhlasím s Karlosem s akčností dvou zbejvaících dílů
Autor: Janina Datum: 2009-12-09 18:54:07
A já si myslím, že máte pravdu všichni!!!! A buďme rádi, že J.K.R. vůbec něco napsala a my tak máme možnost o něčem diskutovat. :roll
Proč??
Autor: Anonym [88.102.182.58] Datum: 2009-12-30 01:46:05
proč zrovna Yates???:eek Pátej díl se mi od něj vůbec nelíbil jestli zkazí i sedmičku :upset

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR