'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - Všeobecná mobilizace HP fanoušků!
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka > Novinky > PotterWeb > Všeobecná mobilizace HP fanoušků!

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
3.145.112.23

RSS a sdílení

Potter Web CZ

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

powered_by.png, 1 kB

Starší články

<<< 
<<
Listopad 2024
>>
 >>>
 
  Po
  Út
  St
  Čt
  Pá
  So
  Ne
 
 
 
 
 
 
1
2
3
 
 
4
5
6
7
8
9
10
 
 
11
12
13
14
15
16
17
 
 
18
19
20
21
22
23
24
 
 
25
26
27
28
29
30
 
 

 

Všeobecná mobilizace HP fanoušků!

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  PotterWeb
Příspěvek přidal(a) Sohaj   
pondělí, 18 ledna 2010, 01:48
Před pár dny jsem narazil při četbě v Soví poště na záměr některých uživatelů odstranit některé pasáže z úvodní strany Potter Webu. Některým lidem totiž leží v žaludku slogan: „Stránky vytvářené fanoušky pro fanoušky“ a objevily se zde názory, že by mělo dojít k jeho odstranění. Nezbylo mně nic jiného, než zde veřejně vystoupit s tvrzením, že odstranění něčeho takového jde zcela proti principu těchto stránek. Na PW přispívají lidé, kteří jsou fanoušci Harryho Pottera a práci redaktora dělají proto, aby se o novinky a své dojmy podělili s lidmi (fanoušky), kterým též svět Harryho Pottera přirostl k srdci. (pokračování v článku)


Avšak podle mínění některých jedinců na PW žádní fanoušci nejsou a na PW chodí jen uživatelé, kteří kritizují vše, co J.K. Rowling stvořila.

Myslím, že teď je ta pravá chvíle, abychom se semkli a ukázali, že HP fanoušci jsou stále zde. Dejme tak antifanouškům najevo, o co primárně na PW jde a že pokud se jim tady nelíbí, nikdo je tady nedrží!  

 

P.S.: Článek vyšel současně i v Soví poště ve fóru Osobní povídání a vzkazy pod názvem Náš web nedáme.

DODATEK:

Omluva! 
Rád bych využil této příležitosti a veřejně se zde omluvil všem, kterých se tento článek (mou publikovaný) nějakým způsobem dotkl. Bylo ode mne hloupé, dětinské a nerozvážné , že jsem ho zde publikoval bez předešlé konzultace s těmi, kteří stály za onou debatou o změnách na PW. Dopustil jsem se školácké chyby, když jsem publikoval něco, co jsem si předem neověřil a neúmyslně tak vyvolal nepokoje. 

Sohaj

 
 


Komentáře
Autor: Amaranta Datum: 2010-01-18 03:55:10
Marjápanno a všichni svatí! Šohajku, chápem, že ako fanúšika Harrho Pottera a redaktora týchto stránok sa ťa asi diskusné príspevky, v ktorých sa pojednáva o zmene sloganu dotkli, ale načo hneď taká búrlivá reakcia? Máš snáď pocit, že by sa logo zmenilo? Alebo že by sa Albert vyjadril, že sa meniť bude?  
Na Soví poštu chodí, ako si si iste všimol, pomerne uzavretá spoločnosť. Nechápem, prečo bolo nutné kvôli internej zábave diskutujúcich založiť takúto "kampaň za záchranu PotterWebu" a rozmazávať to verejne na hlavnej stránke, ako keby už hordy diverzantov hľadeli, ako PW zlikvidovať.  
A tvoje poznámky o tom, že komu sa tu nepáči, byť tu nemusí, sú už úplne mimo. Nám sa na Soví poště páči. Preto tam chodíme. Pokiaľ ti vadí, že tam svet Harryho Pottera nekriticky neobdivujeme, ľahká pomoc. Chodiť tam nemusíš.
Autor: Esclarte Datum: 2010-01-18 08:56:05
Hm, tak byla vyhlášená křížová výprava. Akorát nevím, proti komu bude bojovat, protože tu žádný takový podvratný živly nejsou.
Autor: Jája Datum: 2010-01-18 09:10:27
Myslím, že je dobře, že sem tento článek Šohaj dal. Spoustu lidí do Soví pošty z různých důvodů nechodí a neví, jaké návrhy, co se týče PW,se tam objevují. Samozřejmě, nic se zatím nezměnilo, ale jestliže se o změnách uvažuje, je dobré se k nim nějak postavit. Pravda, já coby řadový fanoušek asi těžko něco zmůžu proti rozhodnutí těch, co tento web založili. Jsem tu jen host. Ale práce všech, co tyto stránky tvoří, si moc vážím a děkuju jim za ně. Jsem fanynka HP a JKR a vždycky to tak bude a nestydím se za to. Ale jestli budou v budoucnu tyto stránky o něčem jiném, svět se mi nezboří. ;)  
Zvláštní poděkování patří Šohajovi, Radisovi a Potterovi - díky kluci za váš drahocenný čas a námahu ;)
Prosím tě Šohaji
Autor: Aries Datum: 2010-01-18 09:13:22
nehysterči a dej ten článek pryč. Vůbec nevíš, o čem mluvíš.  
A pokud ještě pořád nechápeš: ten nápis nikdo odstraňovat nebude, protože vůbec nikomu nevadí. STAČÍ?
Autor: ave Datum: 2010-01-18 09:14:27
Tak jo, ještě jsme ani nezačali plánovat guerrilovou válku a už proti nám brojí... 
Svět je zlej!
Autor: Esclarte Datum: 2010-01-18 09:21:39
Já se předem vzdávám v zájmu světového míru. Naložte se mnou jak chcete (snad mi velký Albert udělí milost).
Autor: Anonym [85.135.96.151] Datum: 2010-01-18 09:23:02
neřešte malicherné pitomosti
Autor: Aries Datum: 2010-01-18 09:24:15
Super: nikdy bych nečekala, že právě Anonym pronese nejmoudřejší slova, ale stalo se. Máš naprostou pravdu.
Autor: Weatherby Datum: 2010-01-18 10:10:33
Já se nestačím divit co se tu děje. Člověk tu "chvíli" není a už se mobilizuje :grin Pokud vím, za obsah tohoto webu vždy zodpovídal Albert a nejsem si jistý, jestli by opravdu měnil nápis kvůli někomu, pro koho tyto stránky nejsou primárně určeny, tedy antifanouškům.
Autor: Albert Zweistein Datum: 2010-01-18 10:52:01
Protože ten nápis jsem tu před lety skutečně vyvěsil já a taky jenom já disponuju technickými prostředky jak ho změnit, předpokládám, že někoho by mohl zajímat můj názor. 
I v oné zmiňované diskusi si doufám bylo možno všimnout, že nijaké nadšení jsem neprojevil (a na titulní stránce je možno si všimnout, že jsem ani nic nezměnil). Ano, vyzval jsem "klidně si hlasujte", konec konců bylo to v hospodě. 
Sem chodí denně kolem sedmi set čtenářů, jak možno viděti vlevo (Statistiky) - i když možná někteří jsou započítáni několikrát. Pochybuju o tom, že je sem (a do pravidelné extáze) přivádí zrovna ten nápis, který tam visí už pět let jenom proto, že bylo potřeba čímsi zaplácnout místo vedle banneru (a text je takový zčásti i proto, aby v oné pohnuté době nás nechali Warneři napokoji). Stejně tak pochybuju o tom, že by se našel dostatek podnětů (a ještě navíc shoda), že a jak mám tu ceduli změnit. Ten kratičký hospodský záblesk skutečně nepočítám. 
A navíc opravdu jsou teď důležitější (existenční) starosti k řešení, než je nějaký dílčí nápis - z jehož údajně hrozící změny se dělá záležitost ohrožení vzhledu, smyslu a náplně PW. 
I když tedy pod dojmem vydaného článku čím dál tím víc uvažuju o tom, že ta varianta "Cvoci sobě" by skutečně nebyla marná. 

Autor: Sohaj Datum: 2010-01-18 11:40:44
Vida, jak se nám to tu rozjelo:D Člověk si odskočí napsat zkoušku a mezitím se z něj stane Veřejný nepřítel č. 1:D  
 
Takže teď trochu obhajoby. Myslím, že se tady (aspoň) s některými rozcházíme v názoru na to, jaká je pointa článku. To, že někdo má výhrady vůči HP je mi celkem ukradené a kritiky se mě nijak nedotýkají. Ovšem debata v Soví poště na změnu nadpisu (ač se někomu malicherná může zdát) už přerostla do roviny osobní. Tvrzení, že šlo o ironii, je vcelku problémové, ba záleží na úhlu pohledu. Četl jsem už spoustu vašich příspěvků a ne všechny by se daly považovat za obyčejné plácnutí do vody. Zatím ode mne vše, těším se na další vlnu nenávistných příspěvků 8)  
 
Albert: A ano, jsem cvok do HP, veřejně to přiznávám a nestydím se za to:)
Autor: Janina Datum: 2010-01-18 12:04:22
Hlasuji pro cvoci sobě!!!!! 
Šohaji, kdyby něco - budu Tě bránit klidně i se zbraní v ruce!!!!!! :roll
Autor: Weatherby Datum: 2010-01-18 12:25:10
ach jo
Esclarte
Autor: Anonym [85.207.75.66] Datum: 2010-01-18 12:49:39
Ach jo, k tomu už snad ani nemá cenu se vyjadřovat. Šohaji, nevím, kde bereš, že jsi veřejný nepřítel číslo jedna ani proč očekáváš nenávistné útoky. Můžeš počítat akorát tak s nevěřícnými reakcemi a znechucenými výlevy. Očividně jediní, kdo ty "návrhy" bere vážně, jste ty a Jája, která přiznává, že diskusi nečetla. Dej si studený obklad na čelo a nech to plavat.
Lillyanne
Autor: Anonym [90.178.254.78] Datum: 2010-01-18 14:35:27
Taky to vidím na příliš bouřlivou reakci... :?
Otázka-Dopis
Autor: Legoman Datum: 2010-01-18 14:49:42
Heledte ,já bych chtel bych napsat nekomu z Pottera (hercum nebo nekomu ze stabu) a na mugglenetu jsem si našel adresy ,a když tam ten dopis pošlu ,tak kdo ho dostane (treba pro T.Feltona).....Díky za odpověď :)
Autor: PEGGY Datum: 2010-01-18 14:56:23
Já si myslím, že je dobře, že Sohaj ten článek napsal. V poslední době aby se člověk na Soví poště bál říct "Mám rád/-a Harryho Pottera" (a nedejbože dodat "takového jaký je"). Což je je poněkud paradox. 
Sohajův článek je prostým a slušným vyjádřením názoru a nikoho normálního nemůže urazit (na rozdíl od některých reakcí). 
A přidávám se s poděkováním celému týmu PotterWebu za jejich práci!
What the hell... ?
Autor: Vesemir Datum: 2010-01-18 15:07:06
:? Tenhle smajlík to vyjadřuje docela přesně. 
 
Netušim co se děje, diskusi sem taky nečet, ale plně stojim za Šohajem. :)  
 
Jestli je někdo ztělesněnim hesla "fanoušky pro fanoušky", pak je to právě Šohaj, jehož zápalu pro věc je nutno se obdivovat. 
Pominu-li technický zázemí (tímto vzdávám hold i Albertovi), duší PotterWebu je v posledních měsících právě Šohaj.  
 
Fakt nechápu, o co go. Můj skromnej návrh - nechť obyvatelé Soví pošty nechají uživatele hlavní stránky a opačně - a je to, ne ?  
 
Já osobně sem pro to nechat Potter Web přesně takovej, jakej je. Včetně banneru.
Legomane,
Autor: Aries Datum: 2010-01-18 15:08:22
jestli je to oficiální kontaktní adresa, tak dopis pravděpodobně dostane jejich agent nebo sekretářka nebo prostě nějaká taková osoba, která má na starosti korespondenci.
Autor: Anonym [77.48.233.129] Datum: 2010-01-18 15:09:15
Soulasím s Tebou Šohaji!
Vesemire,
Autor: neviâthiel Datum: 2010-01-18 15:13:06
jesti tady dochází k nějaký interakcím mezi diskutujícími na Soví poště a těmi na hlavní stránce, tak je to ze strany hlavní stránky. Neviděla jsem že by někdo z nás chodil pod články nadávat, že mají nevhodný obsah a že se v diskuzích po nimi vyskytuje gaychat...
Autor: neviâthiel Datum: 2010-01-18 15:15:04
A vůbec, jak nad tí tak uvažuji, tenhle článek sem přese patří, není třeba o odstraňovat. Ve světě Harryho Pottera se přece v historii vysktují hony na čarodějnice!
Autor: Esclarte Datum: 2010-01-18 15:18:52
Vesemire, pokud nevíš, o co jde, tak by bylo lepší se nejdřív normálně zeptat. Stejně jako to měl udělat šohaj, než sem tenhle patetickej blábol vrhl. Za šohajem si klidně stůj, ale nemáš ho celkem v čem podporovat, protože tady jde o velký kulový, abych to řekla slušně. Celej tenhle rozruch je BLBOST a vzniklo to jen kvůli pár řečičkám v hospodě, který tam evidentně nikdo kromě šohaje nebral vážně. Ostatně už jsou taky starý pěknejch pár dní a od tý doby se o žádnejch změnách nemluví. Nikdo tady nic přejmenovávat nechce a nebude. Doufám, že teď už je to konečně jasný.
Vesemire, obávám se, že taky začínám pon
Autor: Aries Datum: 2010-01-18 15:25:34
Jinými slovy, co takhle si pořádně přečíst, o co jde, než tady začnete plamenně kázat? Mimo jiné si přečti Albertovo vysvětlení. A taky by ses třeba mohl obtěžovat na tu diskusi.PMdA tam dokonce pořídila výcuc inkriminovaných výroků, aby se nikdo nemusel zatěžovat hledáním.  
Jestli Šohaj tenhle článek mínil jako prostě provolání "fanoušci spojte se!", no tak budiž, ale proč do toho u Želmíra tahá Soví poštu?  
A mimochodem, výrok "Cvoci sobě", ke kterému se Janina hrdě hlásí na podporu Šohajova stanoviska jsem jako ironický vtip, tedy NIKOLIV VÁŽNĚ, pochopeno? navrhla já právě jako alternativu těch fanoušků pro fanoušky. V téhle souvislosti mi tady ty proklamace o ničem připadají ještě podivnější. Co podporujete? (třeba Anonym 77 a tak dále?) koho, proč, proti komu? A vůbec tak celkově, doma všichni zdrávi? 
 

Autor: Janina Datum: 2010-01-18 15:35:49
Aries - pochopila jsi to správně. Byla to ironie a vůbec..............podle mě..........máte...........pravdu.......všichni.....kromě .... mě.
Autor: Aries Datum: 2010-01-18 15:49:09
Víš, Janino, protože jsem se té uhozené debaty před týdnem nebo kdy zúčastnila, tak se mě poněkud dotýká formulace "někteří lidé, etc." Bylo by vhodnější napsat Aries řekla... Esclarte řekla... a bylo by z toho hned jasné, že vůbec o nic nejde, tenhle článek je o ničem a není co řešit. To je jediná pravda.
Vesemire,
Autor: ave Datum: 2010-01-18 15:55:16
myslím, že jsem starší než ty, tak ti můžu předat nějaké moudro. 
instantní moudro 
Takže: Je moc hezké plně stát za kamarádem. Ale dokud si nezjistíš alespoň základní fakta, nechávej si nějakou výhradu, protože bys jednou mohl zjistit, že ze sebe celkem zbytečně děláš blbce. 
konec instantního moudra 
 
Čímž přestávám plevelit komentáře a jdu tvořit hodnoty, hezký den všem :o)
Autor: Blaster Datum: 2010-01-18 15:58:47
Šohaji, stojím za tebou. Sice nejsem jako redaktor příliš aktivní, nicméně to vůbec můj přístup vůči této stránce ani HP nemění. Ten slogan je více než výstižný.
Autor: Vesemir Datum: 2010-01-18 16:00:38
Ježkovy zraky, v klidu... Já si nic takovýho pročítat nepudu, neb do tý míry mě tahle záležitost fakt nepálí. 
 
Nechci tu s nikym válčit. 
Jen sem chtěl říct, že Šohajovo rozhořčení chápu, neboť on si na ten banner svou zdejší aktivitou vydobyl značný právo. Toť vše. 

ave,
Autor: Vesemir Datum: 2010-01-18 16:09:44
děkuji za cennou radu do života...  
 
Víš, já to riziko - že budu za blbce - občas rád podstoupim, neboť sou důležitější hodnoty než jen "nebejt za blbce"...  
 
Na tom, co sem prve napsal, nemám co revidovat. Ani vybaven instantním moudrem.
Dost
Autor: Arlondie Datum: 2010-01-18 16:13:54
Lidi, co blbnete? Ať se tu schází, kdo chce jak chce, hlavní je, že tu je živo. Jsou tu stále lidi, kteří se starají o chod webu, co se starají o komentáře i ti, co brouzdají Soví poštou. Tak je tou od počátku a je tomu tak i nadále. Nevím, proč by se mělo cokoliv typu nápisu vedle banneru měnit.  
 
Kdo má PotterWeb rád, tomu je jeden blbý nápis šumák, kdo ho rád nemá, zanechá komentář (který mu stejně v případě vulgarit smažeme) a zmizí. Web patří především Albertovi, který ho v potu vytvořil a udržuje - a není to ani zdarma, ani na to nemá armádu černoušků. Buďte trochu ohleduplnější - k němu, k redaktorům i sami k sobě.
Vesemire,
Autor: neviâthiel Datum: 2010-01-18 16:17:42
z tvé odpovědi hádám, že jsi vůbec nepochopil, co ti Ave říkala. Víš, ono je hezké stát za kamarádem, který válčí proti Velkému zlu, jenže pak můžeš zjistit, že žádné Velké zlo neexistuje, a pak je jedno jestli "jsou důležitější hodnoty", za blbce budeš tak jako tak.
Arlondie,
Autor: neviâthiel Datum: 2010-01-18 16:31:36
já to taky nevím, ale už jsem se nejednou setkala s domněnkami typu "když někdo jen tak přijde na stránku a nelíbí se mu banner, tak ji snad pak hackne a banner smaže" nebo co... Jistě, v diskuzi už se objevili jednotlivá autoři, kterým se nelíbilo uspořádání potterpovídek a stěžovali si na to, ale rozhodně kvůli nim žádný admin nevyskočil a nezměnil to, protože se to nelíbí jednomu uživateli a ostatním je to jedno...  
O tom, že nikdo nenavrhoval žádné změny banneru a ani žádné nenastaly, ani nemluvím. 
Vážně mám něky pocit, že mluvím do zdi...
neviâthiel,
Autor: Vesemir Datum: 2010-01-18 16:38:02
bez špetky urážky či ironie - teď mám pocit, že nebyla pochopena naopak moje poslední odpověď...  
Představ si, že chápu, co chcete s ave říct - leč s tim prostě nesouhlasim. Jestli budeš nebo nebudeš vypadat za blbce neni důležitý - mnohem větší cenu má, zda se alespoň pokusíš udělat to, co považuješ za správný. Což bylo - v tomto případě a z mýho pohledu - zastat se Šohaje, neboť jeho postoji rozumim. 
 
Dost metafyziky mravů. Dost patosu (z mý strany). Howgh. Konec.
Ness
Autor: Anonym [89.103.39.165] Datum: 2010-01-18 16:42:28
Protože někteří stále ještě nechápou horlivě brojí, přičemž si odmítají přečíst původní jádro "sporu", přiblížím to přirovnáním - situace tady se rovná tomu, jako kdyby se pár starých známých sešlo v hospodě a u piva mezi řečí o dětech a práci a tak vůbec někdo řekl, že tahlecta demokracie je na houby a tehdá za království to byly zlatý časy, což mu zbytek stolu odkýve. Následně za měsíc vyrazí návštěvník, který seděl u vedlejšího stolu a o dané společnosti nemá ani potuchy, do ulic s peticí za zachování republiky a pro jistotu napíše i prezidentovi na Hrad, protože se chystá převrat! 
 
Kdyby někomu skutečně to logo tak strašlivě moc vadilo, nezazní to mezi řečí v hospodě, ale dotyčný tomu udělá v diskuzi vlastní téma a hlavně napíše v tom smyslu Albertovi. 
 
Šohaji, Jájo a spol. - a co pochopení psaného textu, o tom už jste někdy slyšeli?
Vesemire,
Autor: ave Datum: 2010-01-18 17:02:38
mnohem líp bys udělal, kdybys místo slepé důvěry v kamaráda zkusil i pohled z druhé strany. Ano, existují věci za které je správné bojovat, ale občas zjistíš, že by nebylo od věci vzít si kamaráda stranou a ohleduplně mu vysvětlit, že něco nepochopil. 
Já osobně doufám, že moji přátelé by to pro mě udělali (popravdě někteří mají dovoleno mě v takovém případě klidně i nakopnout). 
A pokud k tomu chceš ještě něco řict, tak by bylo asi lepší, přesunout se s diskuzí přímo na diskuzi, která je dle názvu k diskuzi určena.
Autor: gginewra Datum: 2010-01-18 17:38:00
:) Lidi... Neblbněte :grin Je radost tady býýýýýýýýýýýýýýýýýýt!!!!
Autor: Sohaj Datum: 2010-01-18 18:02:36
Tak mám pocit, že reakce některých uživatelů jsou až moc ostré a zcela zbytečné. Když už je chcete vést, tak jen vůči mně;) Někteří si hold špatně vyložili interpretaci článku. Takže, článek je určen pro tu část uživatelů PW, kteří mají rádi HP a má sloužit jako jakýsi signál, že jsme pořád tady.
Aha...
Autor: Vesemir Datum: 2010-01-18 18:10:36
Sem se teda radši na tu diskusi mrknul... 
To je vážně absurdní drama, co tu probíhá. :)  
 
Dobrá, osazenstvo Soví pošty si prostě dělalo interní srandu, část toho byla vytržena z kontextu a došlo patrně k nedorozumění - i takový věci se stávaj. 
 
OMLOUVÁM SE tímto za cca 2 věty, co sem napsal výše. 
 
Faktem ale zustává, že plně chápu, proč tahle nepochopená srandička (pokud jí skutečně je) s odstraněnim banneru mohla Šohaje naštvat. 
Musíte si dámy uvědomit, že pro některý lidi (kupříkladu) Potter Web znamená opravdu hodně - víc než pro vás. 
 
A dodávám, že je dobře, že se Šohaj ozval - poněvadž pokud si myslel, že změny Potter Webu jsou myšleny zcela vážně, pak udělal to, co považoval za správný - postavil se proti tomu, v souladu se svym přesvědčenim. 
A to je důležitý. 
 
Podejme si - virtuálně - ruce a ukončeme tenhle 
vskutku absurdní spor. 
Ještě jednou se omlouvám, že jsem i já přilil kapku do ohně...
Autor: Aries Datum: 2010-01-18 18:12:44
Šohaji, to je v pořádku, signál "ještě jsme tady" nikomu nevadí. Ale proč je pořád v článku nepravdivé tvrzení, že "někomu leží v žaludku slogan..." a další narážky na Soví poštu a údajné "názory", které tam nikdy nezazněly?
Vesemire
Autor: Aries Datum: 2010-01-18 18:14:32
:) dobrý. To se stane.
Šohaji,
Autor: Vesemir Datum: 2010-01-18 18:18:51
jasně že jsme tady ! :grin  
 
P.S. Nechme určitý místnosti v Soví poště radši spát... Tamní osazenstvo má svůj vlastní svět, svůj vlastní humor (a to opravdu nemyslim nikterak zle), do něhož nám těžko proniknout. Obráceně to samozřejmě platí taky. Anebo, když už, to chce bejt trpělivej a snažit se ten cizí svět důkladně pochopit. Mně se to v případě Soví pošty taky nepodařilo - což se mi teď koneckonců vymstilo...
Autor: Barbinka Datum: 2010-01-18 18:39:25
ja by som len rada niečo poznamenala (bez úmyslu hádať sa, hnidopišiť alebo hocičo iné) k nasledovnej Vesemirovej vete: 
"Musíte si dámy uvědomit, že pro některý lidi (kupříkladu) Potter Web znamená opravdu hodně - víc než pro vás."  
Keby pre zmienené dámy (ku ktorým sa počítam aj ja, hoci som sa zrovna tamtej konkrétnej diskusie, z ktorej plynie toto nedorozumenie nezúčastnila) Potterweb znamenal menej ako pre Šohaja, prípadne úplne nič, asi by tu netrávili značnú časť takmer každého dňa a nediskutovali by tu, aj keď po vydaní sedmičky zdanlivo "nie je o čom". Aj je značná časť osadenstva po vydaní sedmičky sklamaná, pretože proste čakala viac, a ich fanúšikovské nadšenie ochablo, neznamená to, že by nad HP zlomili palicu a zatratili ho. Neviem, či som to povedala zrozumiteľne, jednoducho ide o to, aj keď sa už niektorí neradia k skalným fanúšikom, stále to je a navždy zostane fenomén, nad ktorým to bolo strávené nespočetné množstvo hodín a popísané nezmerné množstvo strán. Toť vše.z môjho pohľadu. A dúfam, že rozmazávanie vtípkov tým pádom nie je potrebné.
Autor: KARLOS Datum: 2010-01-18 18:42:06
Bylo nebylo, nastal jeden tuze mrazivý zimní den a obyvatelé Soví pošty se šli zahřát nad sklenku horkého vína a poplkat, jak to Emě na těch nových fotkách sluší, jak nemají rádi Umbridgeovou a jak si myslí, že banner s heslem v záhlaví fanoušci fanouškům, jak z dob největší slávy Vsetínského hokeje, je tam už poněkud dlouho, že by tam bylo supr dupr kůl něco nového, ale tak nějak že už to patří ke kolotiru při nabíhání homepage, že to víceméně pořád vyjadřuje ducha stránek a tak že tam asi navzdy zůstane, a dožije se tříset let, společně se zaslouženým věkem Albertovým, buďiš mu to všichni přejí, i autor textu si to myslí... 
Náhodou se dobou postupnou tohle téma prosáklo i do Soví pošty samotné... K tomu něco málo o nenávisti mladého Yatese a jeho novodobému přístupu k Hermioně a jí podobným, přihodilo se, že z Pottera se stal v posledním díle knižním pěkný vykuk a rupnervy a problém byl na světě... 
Po nějaké další než krátké době se v Soví poště objevil chrabrý šohaj Šohaj a jeho oko padlo na téma "zapalme banner fans 2 fans" a jako správný valašský zastánce dobra a blahobytu na internetových vodách kouzelnických si řekl Dost! Spojme se! Vymítíme korupci ze srdcí shnilých! Bude jen pokoj, mír a blahobyt! s čímž s nervy na pochodu před blížící se zkouškou (mimochodem, šohaji - úspěšná uspěšná??? ;)) začal zuřivě daltovat do svého elektronického zprostředkovatele se světem HáPé webu a vykouzlil značně kontroverzní text. 
Autor textu tohoto mladému jinochovi s umem psaveckým, zdatností překladatelskou a výdrží nezkolnou přeje také dalších tři sta let zaslouženého zdraví a mládí, nechť se mu daří tak jako doposud a přidává, že první reakcí autorovou bylo jedno velké milé a hezké WTF?!? 
Pročpak by se měl dělat z velblouda komár a z ehm ... nic, když jde vlastně jen o nepodstatnou atributu webu žíjícího plným svěžím životem? Věc, která svého času bránila vpádům zlých, peněz a moci chtivých zástupců autorských prác Potterových tak, aby jako hráz zabránila tomuto plenění, či jako dobré alibi pro potencionálního vraha malých dětí, Vánoc a dobré nálady, jak již výše popsal ctihodný pan Albert... 
Pak si ale autor tohoto postu přečetl velmi bouřlivou diskuzi pod inkriminovaným textem a nejen, že cítil ty blesky a hromy, co sršely ze všech přítomných, ale uvědomil si, jakou dobrou službu statný jinoch šohaj předvedl, i když se na první pohled zdálo, že koná služby medvědí? Pod náporem osobností víc než neznámých si nezůčastněný účastník téhle diskuze, který se stal účastníkem, když tedy přeze všechna přesvědčení, že člověk se nemá plést do nečeho, o čem ví velké nafouknuté nic, pošle tento víceméně nic nevypovídající text do této roztomilé diskuze, dozvěděl o nových tvářích, které mají také své dobré a užitečné názory a dokáží opět rozbouřit vlny diskuzí pod články, kam už dlouho nevkročila žádná nová tvář... 
Proto všechny zůčastněné vyzývám - obraťte se zády ke zlobě, válkám a nepravostem a poďtte opět jednou diskutovati nad krásami, či ohavnostni věcí Weasleyovských a na staré a špatné zapomeňme... Svět je přece jenom táááák krásný, o to krásnější, že Avatar dostal glóbus ze zlata jak pro mistra Camerona, budiš mu práno také dalších tři sta let, dobrou a bystrou režisérskou taktovku a minimálně desetinásobek dalších skvělých filmů, a také že film si odlesl sochu i za hlavní ocenění... 
Aneb jak by na závěr řekl Arnold - Hastala Vista, Baby, jdu se dívat na T2: Den zůčtování, aneb k dnešnímu dni jako stvořené ;)... 
 
ps: Kdyby někdo nepochopil, celkovcě mě tohle náramě pobavilo a jako po dlouhém dni programátorské dřiny velice velice příjemný relax ;)
Autor: nifredil Datum: 2010-01-18 21:19:45
Já také nechci přilévat vody do ohně, kor když už je celá záležitost prakticky vyřešená, ale nemůžu se nepozastavit na Vesemirovým výrokem: 
 
"Musíte si dámy uvědomit, že pro některý lidi (kupříkladu) Potter Web znamená opravdu hodně - víc než pro vás." 
 
Nevím, jak diskutující tady na hlavní stránce, ale parta na Soví poště s menšími obměnami plevelí hp fóra již od vydání čtvrtého dílu. Já sem chodím od patnácti. Začali jsme kdysi dávno na harrypotter.cz a stáli jsme mimo jiné u zrodu potterwebu (teda já ne, aby nedošlo k nějaké mýlce, tou dobou jsem jaksi hp offline). Prostě si myslím, že je nefér nám říkat, že nám na potterwebu a hp nezáleží, když sem chodíme už dlouhá léta a řada z nás (opět já ne:D) patří mezí nejlepší české autory hp fanfiction. I když je fakt, že nám mnohem víc záleží na existenci Soví pošty než na super nových fotkách Daniela Radcliffa. Holt každý má jiné priority.
Autor: Artkele Datum: 2010-01-18 21:43:13
Vesemire, do třetice po Barbince a Nifredil ještě já - pro pár z nás znamená Potterweb a hlavně Soví pošta doslova a do písmene kus života. Beze srandy a bez nadsázky. Já jsem se na Soví poště začala objevovat někdy krátce před vydáním pátého dílu. To bylo ještě na starém harrypotter.cz. Pak najednou hp.cz doslova přes noc zmizelo. A víš co se stalo? Lidé, co se tam scházeli, přežili a zůstali pohromadě. Zvládli jsme se navzájem po všech čertech najít. Pak se objevil Albert a vytvořil Potterweb a nám znovuobnovil Soví poštu. Nevím, co znamená PW pro tebe a pro Sohaje, ale pro nás je to domov.
Autor: Aries Datum: 2010-01-18 22:23:03
Artkele, tos napsala hezky a můžu to jen podepsat. Mně osobně se taky stýská po starých dobrých časech bouřlivé diskuse a rozvíjení teorií, kdy se nedalo ani stíhat, jaký to byl fofr. Ale to už je zkrátka minulost a není naše vina, že HP takový nápor nesnese, protože zas tak dokonalé dílo to není. V každém případě Soví pošta mě drží nad vodou už hodně dlouho a zrovna v téhle době ještě víc než dřív a opravdu kamarádky ze Soví pošty a Budeč pro mě znamenají strašně moc a o HP tady už vůbec nejde. Asi tak.
Autor: Rybba Datum: 2010-01-18 22:26:56
ZAZVONIL ZVONEC A POHÁDKY JE KONEC... ENDE... BLÁZNI...!!! :p
Autor: Vesemir Datum: 2010-01-18 23:52:19
Paráda. Resumé - tak sme se vši shodli na tom, že nám na PW záleží, přičemž někdo Potter Webem myslí Soví poštu, někdo hlavní stránku - a taky (zejména) lidi, který se tam pohybujou. V každym případě je to pro nás pro všechny domov. 
 
Čehož chci eště jednou využít a poděkovat všem, díky nimž tenhle domov stojí a funguje. . 
 
Tenhle článek měl tedy smysl - všechno se aspoň nakonec vyjasnilo a nezustává žádná pachuť. Válečná sekyra je definitivně zakopána (byla-li někdy vůbec vykopána). 
 
Timto bych tohle téma taky ukončil... 
 
Dobrou noc.
Mír
Autor: Anonym [85.119.88.37] Datum: 2010-01-19 00:31:40
Peace-Hipeace, hrykrishna mějmě se všichni tak jak chcete, ať PW kvete :)))
Autor: Jája Datum: 2010-01-19 08:40:29
No tohle, to je mi počtení po ránu, den se tu člověk neobjeví a co všechno se dozví. Ale i když jsem jaksi přišla s křížkem po funuse, neodpustím si ;)  
 
Jsem moc ráda, že sem tento článek Šohaj dal. I když mi tu bylo vyčteno, že spoustu věcí nechápu, pochopila jsem něco jiného - pro mně daleko důležitějšího ;) Takže ke "svým " lidem: 
 
1. Janino, ty jsi prostě komik a je fajn, že jsi tu :grin  
 
2. Rybbo, jsem ráda, že ses do diskuze nezapojil a věnoval se věcem, které jsou pro tebe v tuto dobu daleko důležitější. Aspoň jsi udělal pohádky konec ;)  
 
3. Karlosi, hezká pohádka, líbila se mi. Jsou tam malinké nesrovnalosti, o kterých nemůžeš vědět, ale v podstatě se pod ni mohu podepsat (až na ten konec, já si početla po dni stráveněm běhání okolo 4.5 měsíčního darebáčka a večer jsem relaxovala u Vzhůru do oblak - mně Megan nebere, spíš ty pohádky ;)
 
4. Vesemire, do písmenka, čárky, háčku - prostě do puntíku s tebou absolutně souhlasím a za to, jak ses zachoval k Šohajkovi, si tě hrozně moc vážím ;)  
 
5. Šohajku, tobě přeju k zítřejším narozeninám jen to nejlepší, hlavně zdraví, štěstí, hodně lásky a taky více sebevědomí a ve čtvrtek ti tu všichni budeme držet palce! U mně máš už teď z obhajoby za 1 ;)
Autor: ave Datum: 2010-01-19 09:30:56
Fajn, už jsem se k tomu tady nechtěla vyjadřovat, ale nemůžu si pomoct. 
 
1. Celou situaci asi nejlíp a nečtivěji shrnula Ness. 
Možná by bylo na místě ještě stručnější shrnutí: Šohaj šel prostě s kanónem na vrabce. (A nejvíc mi na tom vadí, že není ochotný byť jen uvažovat o tom, že to opravdu přehnal.) 
 
2. Artkele napsala, že pro některé z nás je PW domov. Má pravdu. A jestli mám připojit ještě osobnější vyznání, pro mě jsou někteří lidé ze Soví pošty jako rodina. A Šohaj se navezl do mojí rodiny, to se ve slušné společnosti nedělá. 
 
3. Včera jsem to psala na diskuzi, ale nepředpokládám, že by se někdo z vás "věrných fanoušků" opravdu obtěžoval zjišťovat stanoviska druhé strany, tak to napíšu i sem. 
"Celej Šohajův článek JE jedna velká hysterie. Včetně faktu, že ho uveřejnil ve dvě ráno a před zkouškou. 
Kdyby napsal obecný článek o tom, že ještě stále existují pravověrní fanoušci, tak jenom zvednu obočí a mávnu nad tím rukou. Ale skutečně si myslím, že to jak a jaký kousek naší diskuze vytrhl z kontextu, je téměř osobní urážka. 
A jak jsem řekla už několikrát, kdyby tenhle text dal jenom na diskuzi, bylo by to pro mne osobně ještě skousnutelné. Ale to, že se to vydal řešit ještě jinam, kam to nota bene nepatří, tím mě naštval."
Karlos
Autor: Jája Datum: 2010-01-19 11:17:05
Tak T2 prý není T2 - v T2 Megan nehraje, ta hraje v T2 - promiň, omlouvám se :grin :grin
Autor: KARLOS Datum: 2010-01-19 11:54:49
:D a ja to chtel nebhat bez povsimnuti ;)
Ano, je tam Linda a Arnold, ne Shia a Megan :).
Autor: Ten-jehož-jméno-nesmíte-vyslov Datum: 2010-01-19 12:12:55
mi to vyhovuje, tak jak to je doposud a jestli bude nějaká změna, budiž, člověk si zvykne na všechno.
Autor: Vesemir Datum: 2010-01-19 19:41:40
Fajn. Koukám, že (nejen) moje snaha o zakopání válečný sekery zůstala nevyslyšena... :roll  
 
Škoda. 
 

KARLOSI,
Autor: neviâthiel Datum: 2010-01-19 19:48:01
Hezká pohádka, docela jsem s u ní pobavila, a ujišťuji tě, že jakožto osoba strašící zde již sedm let (ježkovy voči) dobře vím, že vyjma tohoto článku se "nové" (ehm...) ksichty v komentářích pod články neukážou, bo jsou příliš zdechlé zvednout prdel z hospody v Soví poště. I teď jsou tady jen proto, že pro ně došel Šohaj...
PRO VŠECHNY - technická
Autor: neviâthiel Datum: 2010-01-19 19:50:48
Jinak, tady do začíná být nepřehledné, hlavně když se cituje z jedné diskuze do druhé (věřte mi, vím o čem mluvím, jsem moderátor na jiné diskuze a neexistuje nic horšího než dvě paralelní diskuze o tomtéž) - proto: 
MŮŽU VÁS VŠECHNY POŽÁDAT, ABYSTE SE PRO DALŠÍ DISKUZI PŘESUNULI DO SOVÍ POŠTY? 
Dá se tam citovat, dozvíte se tam, kdy psal kdo naposledy, a vůbec, je pro diskuze většího počtu lidí asi líp uzpůsobená...
Jájo,
Autor: Vesemir Datum: 2010-01-19 19:51:13
moc mě těší, že to někdo vidí stejně - tím spíše někdo, jehož názorů si taktéž cením... :)  
 
Šohaji, jestli máš opravdu zejtra narozeniny - nevim, jak to Jája zjistila - tak se připojuju s přánim všeho nejlepčího; a jestli je nemáš, tak taky...
Autor: KARLOS Datum: 2010-01-19 19:52:41
neviâthiel: Tak kdyby sem já měl spočítat, kolik let už tu chodím... A jo, bylo by to stejně jaky u tebe... Jenom já teda do soví pošty zavítal jen několikrát no ;)... Teda alespoň na nové platformě, ta stará myslím združovala všechgny diskutující :D... 
Jinak nové tváře v komentech pod články ;)...
kix
Autor: Anonym [88.100.191.15] Datum: 2010-01-19 20:04:40
Mám obavy, že naši antifanoušci uvažují o efektivní sebevraždě. :grin Névím, kolik toho tady prostudovali, že tak směle útočí na naši hrdost, ale ať si je každý člověk, který se opováží pochybovat o naší věrnosti PW, jist, že až do posledních pochyb budeme dále nést vlajku vztyčenou a jen tak se nevzdáme. Vzhůru národe, dokažme, že ještě jsme na živu, ale raději máme mír, tudíš nenutíme nezasvěcené do toho, co si už dávno odepřeli. Do boje za pravdu!
kix
Autor: Anonym [88.100.191.15] Datum: 2010-01-19 20:13:00
Teď vážně. Hele, je myslím jasné, že jsem pro slogan, protže je výstižný a nic mi na něm nevadí. :grin :? Já fakt nevím, jak tohle drama jak z Hollywoodu vzniklo, ale já mám fakt radši komedie... No, jako drama to začalo, ale když si to někdo pročne, jak je to komediální drama komické svou dramatičností. Vyjádřila jsem se jasně? :grin
Pre kix
Autor: Sofia Datum: 2010-01-19 20:18:55
Ale ono to na Soví pošte začalo ako komédia, dráma z toho vznikla až tu. Okrem toho už niekoľkokrát bolo napísané, že sa nič meniť nebude.
Pro kix
Autor: Albert Zweistein Datum: 2010-01-19 20:23:14
Tak jestli más ráda komédie, tak to jsi tu skutečně správně. Tohle totiž vzniklo v Šohajově hlavě a žádný reálný základ to nemá. A že já bych to měl opravdu vědět - já jsem sem ten nápis dával a nikdo jiný ho změnit nemůže.
Autor: Rybba Datum: 2010-01-19 20:47:06
Jo jo děti, nehádejte se furt o to lízátko (i když se tu vlastně skoro už nikdo nehádá) nebo vám ho Albert sebere a už vám nikdo žádný jiný nikdy nedá... PS: Já osobně ten nápis považuju za výstižný a správný a měnit by se neměl, i když von ho vlastně nikdo ani měnit nechtěl nechce a nebude (viď A.Z.?)... Takže je to všechno tady zbytečný... :roll  
 
PS: Šohaji jsi ten nejlepší redaktor, kterýho znám a bez tebe by to tu nebylo ono, tak snad nám tady vydržíš co nejdýl, věřím ti a stojím při tobě... :p
Autor: Anonym [90.176.24.17] Datum: 2010-01-19 21:57:43
souhlasim s ostatnima nad svojim komentem slogan je vystizny, nic se menit nebude a jenom by me zajimalo o jake jde konkretne jedince- no i kdyz to je vlastne jedno, proste jim hrabe a hotovo :grin :grin mimochodem i fanousci muzou obcas neco zkritizovat, ale porad to jsou fanousci kteri chcou aby byl Potterweb takovy jaky je ted,ne?
Autor: Ainess Datum: 2010-01-19 22:16:13
Neodpustim si jednu vec, pro Vas ze Sovi posty je Sovi posta nebo spise lide v ni neco jako vase rodina a my to tu vsichni berem, ale urazet a navazet se do nekoho, kdo tu odvadi velky kus prace(velke diky Sohajovi..a diky i celemu tymu PW) a bez ktereho by sem vetsina lidi ani nechodila,mi prijde ne primo na miste at byl ten clanek jakkoli prehnany. 
A ano,vetsina z Vas(Sovi posta) je starsi nez ja a proto muzu ocekavat zaplavu mouder..instantnich mouder. 
Clovek aby se bal napsat sem vlastni nazor :roll , protoze potom si precte pouze reakce typu: ,,A doma vsichni zdravi?''
Autor: Esclarte Datum: 2010-01-19 22:44:56
Takže instatní moudro jedince ze Soví pošty:  
Ten článek především nebyl přehnaný, ale nesmyslný. Smutné je, že ho plno lidí vzalo vážně, protože zkrátka nevěděli, o co tu jde. Nejde doslova a dopísmene O NIC. Tak. 
A když někdo udělá chybu, musí počítat s kritikou. Nehynoucí zásluhy na tom nic nemění. Sám článek koneckonců není nijak přátelský a mírumilovný, aby se daly očekávat něžné a laskavé reakce od "oněch jedinců", kteří jsou v něm docela zbytečně a nesmyslně stavěni do úlohy podvratníků a nepřátel (narozdíl od šohaje, ze kterého veřejného nepřítele nikdo nedělá).  
A když už sem navzdory svým dřívějším předsevzetím znovu píšu, tak ještě poznámka k Soví poště. Soví pošta není žádnej jednotnej celek, vyskytují se tam lidé různých povah a různých názorů. Pokud mají lidé ze Soví pošty nějakej společnej postoj k hlavní stránce, tak leda ten, že je až tak moc nezajímá, protože chodí na svou diskusi, ale to nejspíš ani neplatí o všech. Rozhodně tam teda není žádný nepřátelství. Představy, že by proti sobě stály skupina cynických antifanoušků ze Soví pošty a skupina pravověrných fanoušků z hlavních stránků, jsou mimo realitu.
Autor: Aries Datum: 2010-01-19 23:31:40
Obávám se, že teď už se nebudu ptát, jestli doma všichni zdrávi, protože už mě humor definitivně přešel. Ještě pořád čekám - marně -až se Šohaj laskavě dostaví na diskusi reagovat na moje vyjádření.ZVEŘEJNIL NEPRAVDIVÝ ČLÁNEK. Toto je jediný fakt v celé téhle pitomé aféře a jediná vhodná reakce by byla omluva čtenářům za uvedení v omyl a omluva diskutujícím ze soví pošty za urážlivé výzvy k odchodu. A kdo chce nutně vědět "jenom by me zajimalo o jake jde konkretne jedince- no i kdyz to je vlastne jedno, proste jim hrabe a hotovo", může se obtěžovat kliknout vedle a přesvědčit se na vlastní oči.
Autor: Sohaj Datum: 2010-01-20 04:09:28
Omluva! 
Rád bych využil této příležitosti a veřejně se zde omluvil všem, kterých se tento článek (mou publikovaný) nějakým způsobem dotkl. Bylo ode mne hloupé, dětinské a nerozvážné , že jsem ho zde publikoval bez předešlé konzultace s těmi, kteří stály za onou debatou o změnách na PW. Dopustil jsem se školácké chyby, když jsem publikoval něco, co jsem si předem neověřil a neúmyslně tak vyvolal nepokoje.  
 
Vesemir: Děkuji :)
Vesemire
Autor: Jája Datum: 2010-01-20 06:06:27
to je přeciž snadný ;) tady se dozvíš věcí: 
http://www.potterweb.cz/web/content/view/7118/67/ 

Autor: Ness Datum: 2010-01-20 06:49:00
Šohaji, jen malá douška - když omluvu, tak to dej jako edit přímo k článku nebo to vydej jako článek samostatný. To není brblání, jen pouhý fakt, že komentáře někdo číst nemusí a navíc je tenhle způsob někde dole v komentech vzhledem k okolnostem nedostačující.
Autor: Janina Datum: 2010-01-20 13:02:02
Šohajku my jsme s Tebou, neopustíme Tě, nikdy Tě nezradíme, bo my Ti věříme. ;) ............  
A některým mokrý hadr na hlavu a diazepam!
pro Ness
Autor: Rybba Datum: 2010-01-20 13:10:57
.
¨Hermiona
Autor: Anonym [88.103.155.47] Datum: 2010-01-21 20:27:42
řešíte tu hovadinky, přidejte se radši novinky z HP to bude lepší :upset

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR