Ačkoliv nás čeká 19. listopadu první z dvou dílů, trailer je upoutávkou na oba filmy. Na pokračování si budeme muset počkat do července následujícího roku.
Nezapomeňte se podělit o své dojmy a pocity v komentářích a hlasovat v anketě. Schválně, jestli najdete Brumbálovu hrobku. :-)
|
Autor: Anonym [195.113.65.29] Datum: 2010-06-29 01:07:28 wow
|
Autor: Anonym [90.179.119.137] Datum: 2010-06-29 01:08:20 mazec!!!
|
Aken Autor: Anonym [95.173.207.34] Datum: 2010-06-29 01:09:18 nádherné, na mně to zapůsobilo
|
Autor: Jája Datum: 2010-06-29 01:14:17 Vyplatilo se počkat...díky
|
Autor: KARLOS Datum: 2010-06-29 01:19:06 Volharrneville, nahoď linky přímo do článku. Já ti do toho hrabat nebudu, ale linky na HDčko (480p, 720p i 1080p), popř i na nějaké SDčko, dej odkaz na stream (to už máš) a dej zprávu, že na MZ se objeví titulkový překlad, počítám, že do několika minut. Díky ... Trailer hezký. Víc se asi vypíšu v pitvě v samotném článku, kterou mám připravenou. Ale až zítra, dnes už bych to teda nedal :D...
|
Autor: Anonym [83.240.19.132] Datum: 2010-06-29 01:20:49 Tak to je síla, je to úplně jiné (podle ukázek) než předcházející filmy a je vskutku znát, že jde o finální díl ságy Harry Potter. Zamrazí v zádech, že už je skutečně konec Harryho Pottera, který skončí v roce 2011.
|
Autor: Anonym [77.240.96.2] Datum: 2010-06-29 01:38:20 Důstojné rozloučení s celou sérií. Moc pěkné
|
Shaman05 Autor: Anonym [77.240.96.2] Datum: 2010-06-29 01:41:22 ke stažení tu máte odkaz na QT 720p ale po rozkliknutí se stahuje pouze large verze
|
Autor: Volharrnevill Datum: 2010-06-29 01:55:57 jj, uz opraveno
|
Autor: Rybba Datum: 2010-06-29 01:58:09 PECKA...
|
Angelo Autor: Anonym [62.129.63.202] Datum: 2010-06-29 02:23:30 http://www.youtube.com/watch?v=j_OqiMxZsjs ve full hd
|
BITTER:SWEET Drama + Serj Tankian Autor: Anonym [89.176.144.95] Datum: 2010-06-29 04:16:21 joooooo nice
|
trailer Autor: Snape007 Datum: 2010-06-29 04:19:39 Včera večer jsem měla takový nervy, že jsem se vážně probudila v půl třetí ráno a celá hurá pustila compík a hned mazala na Snitchseeker ( pardon Potterweb ). Trailer je dechberoucí ! Harry je v lese správně smířený zemřít... taťka to okomentoval... " jako by se bál " . No popravdě kdo by se nebál ? Snape u okna taky nevypadá nadvakrát vesele . Žeby pak proskočil tím oknem ? Souboj Minerva vs Snape ? Kdyby to bylo, bylo by to paráda ! Není tahleta Nagini ze sedmičky nějaká zbytečně moc obrovská proti té z pětky ? Musím se přiznat, že Brumbálovu hrobku jsem zatím neštudovala, ale moc se těším na obrázky z traileru ve velkých formátech. Mám za to, že zítra se objeví ! Zajímalo by mě taky co je to za Smrtijeda na tom koštěti... Draco lezoucí na skříň... no prostě už aby ty filmy byly ! I když celé provedení ve 3D to bude pro silné nátury ! Ale taky jak už jsem psala... když dokáží digitálně smýt Hermioně ruce od krve... to už se stříkající krve kdesi ( schválně píšu kdesi, protože v Ch. chýši Snape myslím nezemře )ani moc nebojím !
|
... Autor: Anonym [89.176.144.95] Datum: 2010-06-29 04:32:43 v 1.31 je tam Brumbálova hrobka myslím je tam Voldemort
|
fotky z traileru velké rozlišení !!! Autor: Anonym [89.176.144.95] Datum: 2010-06-29 04:53:08 http://www.snitchseeker.com/gallery/thumbnails.php?album=1654&page=1
|
... Autor: Anonym [89.176.144.95] Datum: 2010-06-29 04:55:20 ještě tady chci dát tohle všimněte si Medailon !!! http://www.snitchseeker.com/gallery/albums/DeathlyHallowsfilms/dhtrailer1caps/Image241.jpg
|
Autor: Anonym [81.0.253.29] Datum: 2010-06-29 06:25:24 tohle je absoltně nejlepší trailer co sem kdy viděl,uplně se klepu nádhera!!!!!
|
Autor: Anonym [88.101.71.118] Datum: 2010-06-29 07:42:49 Hustý konečně pořádnej trailer
|
Autor: Janette Baborake Datum: 2010-06-29 08:01:55 Bože.. Jsem z toho celá na větvi a nemůžu se dočkat (kromě filmu samozřejmě :D), až přijdu ze školy domů a pustím si to se zvukem Ale zatím to vypadá dost slibně!! Podle mě by to snad mohl být i nejlepší film z celé série!
|
Autor: Anonym [88.100.125.102] Datum: 2010-06-29 08:07:10 Všimli jste si, že Nagini je v dětském pokoji? Tak to asi nebude u Bathyldy doma, spíš v domě Harryho rodičů
|
Autor: Anonym [94.142.238.130] Datum: 2010-06-29 08:13:00 je to super...ale z nějakýho důvodu nejsem plně spokojen 4*
|
Autor: Anonym [88.102.47.25] Datum: 2010-06-29 08:21:56 Super, super....lepší upotávku na 7 jsem neviděla .)tomu se nedá co vytknout, až na ten závěrečnej soubor mezi Voldemortem a Harrym, kterej se má odehrávat ve Velké síni s lidmi a ne na liduprázdném nádvoří jinak super
|
pesan222 Autor: Anonym [82.117.159.147] Datum: 2010-06-29 08:22:29 tady je jeste kvalitnejsi http://www.youtube.com/watch?v=oS78aO5sx18
|
Autor: Anonym [78.111.126.42] Datum: 2010-06-29 08:31:39 přiznám se, že sem sedmý díl ještě nečetla, ale z toho začátku sem měla upe husí kůži :-D paráda
|
Lil Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2010-06-29 10:43:06 Ten trailer je snad ten nejpůsobivější, co jsem kdy viděla. Úplně mi běhal mráz po zádech. Je poznat, že si dali s koncem celé série opravdu práci. Už se nemůžu dočkat, až všechny ty scény uvidím ve filmu, protože to vypadalo fakt nadějně . Nejvíc ze všeho se mi tam líbil Ron, hraje vážně skvěle, klobouk dolů.
|
anonimka Autor: Anonym [213.226.254.79] Datum: 2010-06-29 10:59:59 bez komentáře...k tomu není co dodat...nemám slov
|
MyLady Autor: Anonym [89.103.88.127] Datum: 2010-06-29 11:02:47 Já jsem sedmičku četla už několikrát a tenhle trailer zatím moc neukázal až na několik posledních akčních scén, ale celkově je dobře našlápnuto, hudba se mi líbí hodně a už se těším na další trailery a hlavně na filmy, jak jinak Že nebude vše podle knihy je od začátku jasný, alespoň nebude nouze o překvapení, akorát je škoda toho ratingu, krvavá ruka byla lepší
|
titulky na moviezone Autor: Anonym [83.208.91.173] Datum: 2010-06-29 11:03:08 http://film.moviezone.cz/harry-potter-a-relikvie-smrti---cast-i/trailery/
|
titulky na moviezone Autor: Anonym [83.208.91.173] Datum: 2010-06-29 11:03:08 http://film.moviezone.cz/harry-potter-a-relikvie-smrti---cast-i/trailery/
|
Autor: Arlondie Datum: 2010-06-29 11:03:56 Po těch výbuších emocí jsem možná čekala maliličko víc, ale i tak, je zdařilý, ne že ne. Co mě ale zklamalo, byl závěr. Prostě dva kouzelníci, stojí proti sobě, mezi nimi svítící nit. To už tu bylo a působivé to není. Snad to ve filmu bude vypadat líp. Kdo jste viděl Harryho Pottera a Medvídka zkázy (Teddy Bear of Doom), dáte mi snad za pravdu, že ty dvě scény jako by si z oka vypadly. Až na ty mrtvoly.
|
miky Autor: Anonym [90.179.121.132] Datum: 2010-06-29 11:09:31 DĚCKA MÁM HUSINU! :-D mazec
|
Kachka Autor: Anonym [89.176.8.192] Datum: 2010-06-29 11:14:21 husí kůže, slzy v očích, pusu dokořán to mluví za vše prostě mazec nejvíc nejlepší nemůžu se dočkat
|
pekna volovina Autor: Radis_cz Datum: 2010-06-29 11:18:49 hm...tak sme se dockali...teda navzdory tomu, ze kniha ktera ma cca 600 stran a udelali z ni dva filmy si tam toho zase dost menej...coz me sice neprekvapuje ale dost mrzi...nevim kde bych zacal...treba ze Neville hada nezabije ale udela to Ron, Harry zase asi nebude hrat do konce mrtvyho ale bude rvat na Rona at ho zabije, Voldemort v lese jako nejakej lapac blesku WTF?? ...konecna bitka nevim jestli bude v bradavicke velke sini ale doufam ze jo a ze to nezmrvej a udelaj to podle ty knizky protoze v ni byl velkolepej...tady zas vidim jak menej hromadu veci podle me uplne zbytecne kdyz uz z toho udelali dva filmy tak to mohli dodrzet...abych rek neco co se mi libilo tak to byl ten bilej drak na kterym asi uletej z Grin. banky....jinak nic....
|
Petr Autor: Anonym [93.185.1.8] Datum: 2010-06-29 11:33:11 Radis_cz: No pokud se nemýlím, tak Ron na hada neútočí, ale ničí medailonek a Harry říká, ať to zabije. S tím Voldemortem jsem si taky nejdříve říkal, co to je, ale pak jsem si vzpomněl, že v knize se to stalo, když vzal Brumbálovu hůlku. Ale s tím místem té finální bitvy mě taky docela překvapili a taky to, že tam dali Priori Incantatem, když se měly kouzla jen srazit . No jsem zvědavý co s tím ještě udělají
|
Autor: Arlondie Datum: 2010-06-29 11:33:49 Radisi, ale jaký lapač blesků? Mně to přijde spíš jako Morsmordre na počest zabití Harryho Pottera
|
miky Autor: Anonym [90.179.121.132] Datum: 2010-06-29 11:35:35 ano, máš pravdu-bude tam toho hodně jinak. ale s postupem let mě to už nějak přestává tankovat. mám to ,,jen" jako doplněk ke knize, třeba můj nejoblíbenější filmovej harry je zrovna tak podle všech zmrvená pětka, já si to z těch filmů užil nejvíc a ten díl miluju. hned na druhým místě mám vězně..
|
Angelo Autor: Anonym [62.129.63.202] Datum: 2010-06-29 11:35:57 Pochopil si to špatne.. O tom, kdo ve skutečnosti zabije Nagini, tam neni ani zmínka. Scéna s ním je v Godrigově dole (pokud to nezměnili proti původnímu zadání). Hláška "kill it, Ron" je z předchozí scény, kdy Ron běží s mečem proti medailonku a chystá se ho zničit, jako v knize a Harry na něj řve, ať ho zabije. No a ty blesky nevím co mají představovat, každopádně to je na Brumbálově hůlce.
|
Angelo Autor: Anonym [62.129.63.202] Datum: 2010-06-29 11:37:07 OPRAVA: Brumbálvoě hrobce :D
|
Petr Autor: Anonym [93.185.1.8] Datum: 2010-06-29 12:54:49 Angelo: Ty blesky nemají představovat podle mě nic, jenom se Voldemort radoval ze zisku Brumbálovy hůlky.
|
Autor: Janina Datum: 2010-06-29 13:11:45 Já tak nějak nevím, mám nějaké smíšené pocity. Možná to je tím horkem kterým jsem teď musela procestovat domů. Těším se na článek Karlose.
|
to KARLOS: Autor: KarelR Datum: 2010-06-29 13:18:09 Stydím se, že jsem šel o půlnoci spát a těch "pár minut" nedal. Snad jsi kvůli mně nezůstal vzhůru a nemám se při příštím setkání bát o svůj kouzelný obličej
|
Autor: Anonym [90.178.231.179] Datum: 2010-06-29 13:19:40 Tak to je masakr!!!..UIž teďka mi běhal mráz po zádech..nemůžu se dočkat!!
|
titulky Autor: Anonym [88.102.139.208] Datum: 2010-06-29 13:22:50 pro ty, co nerozumí, nebo neumí anglicky: http://www.youtube.com/watch?v=DxjhNR8lYDE
|
KARLOS Autor: Anonym [85.70.123.159] Datum: 2010-06-29 13:34:13 KarelR: haha, si jako myslíš, že jsem čekal, až se pán uráčí otitulkovat??? , spíš jsem chtěl, aby bylo upozornění v článku, což se samozřejmě následně stalo ... Jinak samozřejmě za celé PW.cz společenství děkuji za ty title, né každý má nervy všechno doma překládat zbylým účastníkům projekce...
|
Autor: Rybba Datum: 2010-06-29 13:46:18 Ano opakuji, bude to PECKA!! Už se těším jak maléj Jarda, a i kdyby to mělo stát cokoliv, tak v listopadu mě najdete v IMAXU v Praze... PS: Snad to bude opravdu nezapomenutelný zážitek a nepodělají to...
|
Autor: Anonym [88.102.47.25] Datum: 2010-06-29 13:51:23 ta ukázka je super, už se děsně těším, akorát mě mrzí, že závěrečná bitva mezi harrym a voldemortem jak to tak vidím se odehrává na liduprázdném nádvoří a ne ve velké síni a naginiho útok na harryho v godrikově dole u nich doma se dá přežít .)
|
Autor: Anonym [85.248.47.75] Datum: 2010-06-29 14:08:18 neviem, čo tu stále točíte okolo tej záverečnej bitke V vs H na nádvorí. Veď ono to bude vo Veľkej Sieni- toto je len scéna pred skutočným "súbojom" vo Veľkej Sieni...
|
Autor: Rybba Datum: 2010-06-29 14:16:10 pro:Anonym [85.248.47.75], a na tohle jsi přišel jak?? A proč by to jako tak mělo být?? Si myslíš, že budou bojovat po celých Bradavicích?? Mě osobně tahle změna nevadí a vidím ji jako posun kupředu k lepšímu... A kde jste přišli na to, že by měl být útok Naginiho u Harryho doma?? Dyť ten dům je komplet zničenéj a rozmetanéj na kousky... Je to neobyvatelná zbořenina... Trosky...
|
emmoňa Autor: Anonym [94.113.150.74] Datum: 2010-06-29 15:06:06 SUPER!!!!!!!
|
Anonym [85.248.47.75] Autor: Ainess Datum: 2010-06-29 15:31:05 Jo presne, a na to si prisel jak?? Precti si znovu konec knihy, pokud nevis ze timhle 'spojenim' jejich dvou kouzel to konci. To jako podle tebe prestanou, chytej se za rucicky, presunou se do velky sine a tam budou pokracovat? Myslim a doufam ze to nenapadlo ani filmare.. jasne ze by bylo super kdyby se to odehravalo ve velky sini, ale to uz bysme toho asi chteli moc, aby alespon posledni nejdulezitejsi scena byla podle knizky ze.. Presne jak psal Radis_cz, plno veci je zase jinak..a ano uplne nesmyslne!
|
Lil Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2010-06-29 16:20:59 Je to škoda, ve Velké síni by to podle mě bylo lepší, vždyť ta síň sama o sobě je působivější než polorozbořené nádvoří plné mrtvol, ale slíbila jsem si po šestém dílu, že už se nebudu kvůli těm všem zbytečným odchylkám od knihy rozčilovat a prostě si to užiju .
|
KARLOS Autor: Anonym [85.70.123.159] Datum: 2010-06-29 16:33:05 Opět - moc se vážete na knihu, film není kniha atd... Na to se už ani jinak nedá ani odpovídat... Rybba: Takže nejdří poběží Harry a Hermiona ke zbořeništi, za nima dokulhá Bathilda, pak je veme sebou až tam bude konfrontace. Na tohle v tom filmu není čas, jednak nějaký starý brloh staré báby není tak zajímavý jako Harryho dům... A rozbořený byl v knize, ve filmu může být úplně čerstvoučký, neporušený... Spojení hůlek, jak bylo popsáno v knize, není totéž jak ve filmu. Jak jednoduché. A místo toho, že Harry popádí do Velké síně v nevi plášti, tak to vezme obloukem přez astronomickou, dá pokec s Voldym, pak si daj duel dole na nádvoří a jakmile zistí, že tam to není ono, přemístí se do síně... Třeba??? Logiku to dává, ovšem jen v případě, když se odpoutáte od těch knížek. Chcete přece koukat na film, ne? Pokud ne, tak si otevřete knížku a budete mít příběh písmenko po písmenku stejně jako naposledy, co jste to četli, hmm??
|
Bude to na nic Autor: Eridan Datum: 2010-06-29 16:36:56 Už z toho traileru to vypadá celkem béčkově, no a eště k tomu rozdělený do dvou filmů... to bude nekoukatelný. Filmovej scénář svazujou některý zákonitosti, kterejma je prostě dobrý se řídit, aby se na film dalo koukat, říká se tomu paradigma scénáře. Vždyť už šestej díl byl vlastně bez rozuzlení, a rozdělení knihy (ucelenýho příběhu) na dvě části, to nemůže dopadnout dobře. Jasně, fanatický fanoušci to voceněj, zaplatěj za dva lístky, případně si i připlatí za 3D, a protože je jich hodně, budou to nejspíš i úspěšný filmy. Ale film by se měl dělat pro běžnýho diváka, né pro pošuka, co filmařům vytkne každou vodchylku vod předlohy, každou vynechanou malichernost a vyškrtlou postavu. No, možná si to stáhnu, až to pude. A možná ani radši ne.
|
KITT Autor: Anonym [81.90.161.9] Datum: 2010-06-29 16:40:53 Fakt nemám slov, bude fakt mazec a v kině ještě víc. Určitě si Harryho Pottera nenechám ujít. Půjdu hned 19. listopadu do kina
|
Autor: Janette Baborake Datum: 2010-06-29 17:26:26 Já taky, já taky půjdu tentokrát taky do kina! :D
|
Autor: Anonym [90.179.56.157] Datum: 2010-06-29 18:04:13 Nechápu že po tomhle vynikajícím traileru se najde ještě někdo kdo plive špínu na film a ještě vněm hledá dalíš chyby fakt nechápu tyhle lidi umějí jen kritizovat..neříkám že se mi vše líbilo ovšem určitě nenapíšu že to bude béčkový apod..podle mě to bude úžasný zážitek a myslím si že si spíš užijeme bitvu mezi všemi než bitvu harryho s voldym:D:D PS:v knize navíc ten souboj mezi voldemortem trval docela krátce chvilku pokecali a pak jen jedno kouzlo a bum bác voldy šel ležet:D:Dtakže podle mě ve filmu to prodlouží..aspon myslím
|
Autor: Anonym [94.142.238.130] Datum: 2010-06-29 18:59:42 souhlasim s rybbou...posun vpřed prostě rozbouraný hrad je mnohem epičtější než velká síň
|
Autor: Anonym [90.178.30.52] Datum: 2010-06-29 20:40:30 Páni, úplně mi běhá mráz po zádech! Já se tak těšííííím. Doufám, že to nakonec neodejdu z kina zklamaná.
|
Anonym [90.179.56.157] Autor: Radis_cz Datum: 2010-06-29 20:58:01 Ja zas nechapu, ze sou takovy lidi co prehlizej fakt, ze kvalita hp filmu jde od tretiho filmu strme dolu...prisli do toho podle me lidi co sou chamtivi a chtej na tom vydelat vic a vic penez...podle me tim film trpi a normalni fanousci taky...Myslim ze je lepsi vyjadrit svou nespokojenost nez za kazdou cenu drzet pusu a krok a rikat slepe ze se ti kazdy film bude libit jenom proto ze jde o Harryho Pottera...vim ze tady na me zase vychrlite kolik to vydelalo (Karlos atd.) ale to neni zadny ukazatel kvality filmu, to mi myslim da kazdy za pravdu...
|
Tomin Autor: Anonym [90.181.49.33] Datum: 2010-06-29 21:52:38 .. K traileru nelze říct nic jiného, než "skvělý".. komentáře, které obsahují jen a jen kritiku typu "bezva, zase to zmrvili, není to podle knížky" nemilosrdně přehlížím, doufám, že ostatní taky.. na tomto traileru vidím vše jen skvělé a nezbývá, než se těšit.. !! celý film má úplně jiný nádech než doposud a nejvíce mě překvapil úplný začátek, jak je tam pohled na Voldyho zezadu a otáčí se.. ve 3D to bude opravdu mohutný zážitek .. !!
|
Autor: Anonym [85.248.47.75] Datum: 2010-06-29 21:56:28 TAK K TOMU SÚBOJU: Sám Heyman to povedal: "Harry and Voldemort go wand to wand in the courtyard, and then we get to destroy Hogwarts," says Heyman. "It's a mess in there. We probably made a little more of the battle between the two of them (than in the book). We felt we needed to dramatize it."
|
Autor: KARLOS Datum: 2010-06-29 22:05:10 Radis_cz: Za a) nikdo ti nic nebere, nevnucuje, jen ti nabízí a předkládá alternativu. V případě, že si myslí, že mluvíš hlouposti, ti to ale jaksi otluče o hlavu. Za b) dost mě teda uráží, že mě spojuješ do společnosti lidí, kteří si pletou kvalitu a kvantitu a kteří dávají rovnítkové znaménko mezi tržbami a kvalitami samotnými. Pokud předkládám finanční údaje a přikládám tomu důležitost, pak ve smyslu, že čím se film (a to platí samozřejmě všeobecně) dostane do lepšího finančního výsledku, znamená to mnohem lepší podmínky pro další díl(y), vymakanější edice atd. Hádat se s tebou o poklesu kvalit v průběhu série už odmítám. Myslím, že obdobná debata byla už při premiéře šestky, že jsem se pokoušel vyvracet blbosti typu - "tohle je jinak, než to bylo v knize, takže je to špatně", nebo "Yates je posera, celé to kazí"... Nemám už na to žaludek. Nelíbí, tak samozřejmě nelíbí, s tím se nedá nic dělat. Jen mě štve, že za normálních okolností inteligentní lidi nadávají vlastně na někoho, kdo za případné nedostatky vůbec nemohl. Víme, o čem teď mluvím, víme to všichni. Děkuji za pozornost, jdu psát oslavné komentáře na to, jak moc šestka zarobila a jak přímo úměrné to je kvalitám filmu...
|
Karlos Autor: Radis_cz Datum: 2010-06-29 22:46:14 vedel sem ze se toho chytis...nebylo to mireno primarne proti tobe ale proti tem kdo jsou spokojeni s malem...taky ti tvuj nazor nevyvracim...umis se za nej postavit a oduvodnis si to..Ja se jen radim do toho proudu, ktery se nespokoji s tim ze film jde "takhle" do haje...Proste mi je jedno ze to vydelava vic kvuli tomu ze to je v 3D a ze tam je vic efektu...meli by se spis poradne zamerit na pribehovou linku a nevypoustet veci na ukor efektnich zalezitosti..proste ocenim radsi promakanejsi pribeh nez slepovaninu co nema hlavu ani patu...chapu ze se ti treba filmy libi..hodne lidem urcite taky a je jim fuk co s tim udela to ze film sleduje pomalu cely svet nebo "jen" milion lidi...navic, nenadavam na Yatese...urcite v tom je spousta dalsich lidi...sem rad ze ty filmy vznikaj a ze se na ne muzeme vsichni divat...jen se mi nelibi jak vznikaji posledni dily...to je vse
|
Autor: Rybba Datum: 2010-06-29 23:07:00 Pro Karlose, tak já ti nevím, to jste někde vyčetli, že se to bude odehrávat u Harryho rodičů doma?? Nezapomeň, že z jedný knížky udělali dva filmy, takže času na procházku mají dostatek a pokud nemají čas, můžou udělat střih a frnk být u Bathildy doma na kafíčku... To spojení hůlek ve filmu je to samé jako spojení hůlek v knížce, nevím kde jsi přišel na opak... A pro mě za mě, klidně ať si bojujou po celých Bradavicích, jako ve správným šermířském filmu... Hlavně ať je to působivé, efektní a dobře se na to kouká... V knížce ten souboj byl opravdovým zklamáním a něco tak "nereálnýho" jsem snad ještě nečetl/neviděl... Chjoo, taky se mohla Rowla trochu rozšoupnout, dodat si odvahu a mohla nechat Voldíka, ať Harryho sfoukne jako svíčku... Aspoň by byla sranda, když už nic jinýho...
|
Autor: KARLOS Datum: 2010-06-29 23:21:37 Rybba: Že by bathilda měla u sebe doma pohodlný dětský pokoj, navíc s vybouranou dírou ve zdi, to se mi nezdá pravděpodobné... Na spojení hůlek jsem přišel jednoduše - když se spojily jak BrumlovixVoldymu, pak nepředpokládám, že by Priori bylo i v tý scéně z trl... Filmy mají dva, ale pochybuju, že bude času na rozdávání... Radis: Nechci se v tom dál hrabat, jen si myslím, že říct jen kvůli faktu, že film se liší od knihy, že je odfláknutý (to je ve zkratce celá tvá myšlenka podaná v této diskuzi), JE zcestná. Tak to vidím já ...
|
Radis_cz jsem s tebou :) Autor: scatman Datum: 2010-06-29 23:24:32 No jestli udělají závěr tak, že tam spolu budou Harry a Voldemort púl hodiny bojovat, tak je to fakt k smíchu. Tím pádem by se super padouch Voldmort dostal někam mezi školníka Filche a paní Figgovou.
|
Screen Autor: Anonym [90.177.165.138] Datum: 2010-06-29 23:53:02 Udělal jsem pár výběrových screenů a fotky vyčistil. Kdo chce, může stáhnout. http://uloz.to/5224881/potter-screen.rar
|
Autor: Rybba Datum: 2010-06-30 00:47:55 Pro Karlose, no tak víš jak... Větrání... Jak jsi přišel na to, že je to dětský pokoj?? A je to logický, když se v domě udá vražda, že zůstane nepozměněn, nezaprášen, neprodán, že je vše tak jak má být na svém místě, tak jak před léty?? No právě, ve čtyřce to je jak v knížce, tak ve filmu stéjné a tak to mělo být, ale pak nějakému chytrákovi při natáčení pětky hráblo v kebuli, řekl si, no v tý čtyřce to kouzlo vypadalo efektivně, tak proč ho nedat i do souboje Voldík vs Brumla a... Je to tam... I když by to tam být nemělo... Nehorázná chyba, jen nevím jestli režiséra, scénáristy nebo ještě někoho dalšího...
|
MyLady Autor: Anonym [89.103.88.127] Datum: 2010-06-30 01:01:57 Pěkný fotky, díky "Anonyme"
|
Prior Incantato Autor: Ainess Datum: 2010-06-30 01:29:16 Ted jen trochu mimo tema... Co je to vlastne za kouzlo to Prior Incantato? Pamatuju se ze Brumbal o tom neco rikal ve ctvrtym dile, kdyz mu Harry vypravel o hrbitove. Tak sem se koukla na net a uvadi se tam pokazdy neco jinyho: ze se timto kouzlem zjisti posledni kouzlo, ktere dana hulka vykouzlila. Dale ze je to prave to 'spojeni' (sesterskych) hulek. Nekde zase tvrdi, ze je to zaklínadlo, které se obrátí proti tomu, kdo ho vyslal( při použití stejných Hůlek "sester" proto sobě). A nebo sem objevila i tohle:Odhalí předchozí kouzla, která byla hůlkou provedena. V Ohnivém poháru je takto odhaleno, že znamení zla bylo vykouzleno Harryho hůlkou. Prior je v latině „dřívější, předešlý“ a incantatum znamená „zaklínadlo, kouzlo“. Ve 4. díle se střetly sesterské hůlky Harryho Pottera a Lorda Voldemorta. Jejich jádro se spojilo mocným kouzlem, které obrátilo "Prior incantato" proti Lordu Voldemortovi a jeho znásobená verze odhalila poslední oběti Voldemortovy hůlky. Tak jak to tedy je?docela by me to zajimalo
|
Souhlasim s Karlosem, Autor: Vesemir Datum: 2010-06-30 09:21:40 alespoň co se základní myšlenky týhle diskuse týče (jakož i v mnohém dalším...). Už si přátelé konečně uvědomte, že film prostě používá jiný výrazový prostředky než kniha. Vypadá to, že filmová adaptace knižní předlohy přijde fanouškům (obecně jakoýhokoli literárního fenoménu) jako primitivní záležitost, ale věřte, že tomu tak neni... Některý momenty vypadající v knize úžasně prostě ve filmu nefungujou, to už konečně pochopte. Těch fans, co se přes rozdíly mezi knižní a filmovou verzí nedokážou přenýst, je mi upřímně líto - musej prožívat permanentní frustraci... A pak je tu - bohužel - jakási divácká poptávka (třeba po akčních scénách - viď, Rybbo ), jíž se filmaři bohužel musej řídit... Zbytečný akční sekvence mě iritujou už od Tajemný komnaty (asi tak od chvíle, kdy Harry vypad z Fordu Anglia cestou do Bradavic...), ale lid si to holt žádá... Podle mýho Yates udělal se svou částí knižní série to nejlepší co vubec šlo, s jeho adaptací prostředí Harryho Pottera jsem navýsost spokojenej - a já se opravdu nespokojim s málem !
|
Autor: Anonym [213.210.151.2] Datum: 2010-06-30 13:10:16 NO TAK TO VYPAD8 HUSTĚ už se nemužu dočkat
|
Autor: Rybba Datum: 2010-06-30 14:17:29 Ainess... No vono to je všechno dohromady... Co jsi teda vyčetla je správně (podle mě), až na to, že se neobrátí proti tomu, kdo ho vyslal, při použití sesterských hůlek, ale ten kdo je silnější přetlačí svým kouzlem, kouzlo toho slabšího... Ve čtyřce se to povedlo Harrymu... Proto se ukázali poslední kouzla Voldíkovy hůlky, shodou okolností to byli samé Avady... Kdo by to byl čekal, u takového skromného, hodného a zasloužilého černokněžníka... pro Anonym [90.177.165.138], díky díky...
|
KARLOS Autor: Anonym [85.70.123.159] Datum: 2010-06-30 14:47:05 Rybba:Objevila se i ta červíčkova ruka...
|
jajinka Autor: Anonym [213.235.145.94] Datum: 2010-06-30 21:00:44 nádhera..bude to mazec dneska jsem byla v kině na Zatmění a žádnej trailer na Harryho před tím nebyl
|
Autor: Levercham Datum: 2010-07-01 13:38:49 Přepychové... ale když se člověk těší, navnadil by ho asi i trailer sešitý horkou jehlou na koleně
|
Autor: Anonym [90.181.20.12] Datum: 2010-07-01 16:07:44 Trailer je sice nadupanej, ale to kniha se tvářila taky. Nakonec se z ní stala nejslabší a nejodfláknutejší část série. A trailer vypadá, že to bude hodně přesné podle knihy...alespoň to vidím na 2*.
|
Kdo je to??? Autor: Anonym [89.176.216.129] Datum: 2010-07-01 20:16:53 Kdo je ten muž stojící na kolejíchkterej staví bradavický expres?????
|
Autor: Anonym [213.235.145.94] Datum: 2010-07-02 10:44:44 to by mě taky zajímalo..snad nějaký smrtijed??
|
Autor: Rybba Datum: 2010-07-02 12:26:56 Jo jo, smrtijed, je to scéna ("přidaná"), kdy smrtijedi přepadnou Bradavický expres a unesou Lenku...
|
Autor: Anonym [194.8.252.70] Datum: 2010-07-02 19:28:19 Nejlpeší trailer v dějinách HP. NEMŮŽU DOSPAT!!!
|
Ježiši Kriste Autor: Anonym [89.102.246.244] Datum: 2010-07-03 02:28:21 Proboha lidi co furt blázníte s tím, ž je film rozdělený na dvě části? Do prčic, vždyť kolikrát jsou rozdělený i filmy v televizi nějaký kriminálky na dvě části a nikdy to nikomu nevadilo - a teď když to bude Harry Potter tak se všichni zblázní? No tak hold půjdete do kina dvakrát a nebo si počkáte rovnou na DVD. Nikdo po Vás přece nechce, abyste tam chodili ne? A jak skončil Pán prstenů první díl? Dvě postavy kráčeli kamsi do dáli a konec - kde je konec? Takže mě vůbec nevadí, že to bude na dvafilmy :-) A klidně si to dám i ve 3D protože je to krásný, když kolem Vás doslova plují ty písmena Harry Potter. Buďto se vykašlete na knihy a myslete na to, jak to udělá Warnes s DVD anebo prostě vemte do ruky knížku a čtěte si to.
|
Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2010-07-03 08:34:11 Pro Anonyma [89.102.246.244]: On se tu někdo rozčiloval kvůli rozdělení filmu? Mně to naopak vyhovuje, klidně si to kino zaplatím dvakrát, hlavně když to bude stát za to .
|
Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2010-07-03 08:34:11 Pro Anonyma [89.102.246.244]: On se tu někdo rozčiloval kvůli rozdělení filmu? Mně to naopak vyhovuje, klidně si to kino zaplatím dvakrát, hlavně když to bude stát za to .
|
Web pro HP 7!! Autor: Anonym [82.150.166.17] Datum: 2010-07-03 12:31:11 Anglicky : http://harrypotter.warnerbros.com/harrypotterandthedeathlyhallows/ Česky: http://harrypotter.cz.warnerbros.com/hp7a/
|
Web pro HP 7!! Autor: Anonym [82.150.166.17] Datum: 2010-07-03 12:31:19 Anglicky : http://harrypotter.warnerbros.com/harrypotterandthedeathlyhallows/ Česky: http://harrypotter.cz.warnerbros.com/hp7a/
|
Autor: KARLOS Datum: 2010-07-03 14:20:25 [89.102.246.244]: Možná reaguješ na jiné lidi a diskuze, ale stejně ti trochu osvětlím situaci... Prvně, jsem člověk, kterému dělení vyhovuje, to však neznamená, že nechápu, či nevidím důsledky tohoto kroku. Předně, LOTR je rozsekaný, to jest pravda, ale v každým díle se snažili udělat nějaký ten dějový, samostatný oblouk. V jedničce to bylo putování společenstva a film zakončili jeho rozpadem a úmrtím jedné postavy. Je to logický a jednoduchý děj. zvrat, který dokáže fungovat jako nějaké samostatné zakončení. To, že postavy putují dál je sice milé, ale dalo by se předpokládat, že takto můžeš argumentovat i u jiných filmů. Dvojka je ještě výrazněji zakončena. Helmův žleb funguje taky dokonale. Jenomže v sedmém potterovi jde o případ, jako kdyby jsi LOTRovi v rozšířených verzích vytáhl první dvdčko s první polovinou z playeru a druhé zasunul až o půl roku později. První film bude sice nějak ukončen - u společenstva jeho sestavením, u dvojky zajmutím Froda atd, ale v podstatě nedostaneš uzavřený dějový oblouk. A to samé platí i u sedmého pottera. Jde o to, jestli v první části jejak využijí linky zničení dedailonku, což tvoří nosný oblouk pro první část. Pokud ale budou v příběhu pokračovat dál a ukončí ho až někde u uvažovaného zajmutí lapkami, bude jednička dost neuzavřená, ba naopak přímo otevřená do kořán. Bude tam sice hezký dramatický konec, ale to je tak vše. A dost lidí si samozřejmě myslí, že potter je dost natahovaný a poslední díl natáhnou ještě víc. Ano, takoví lidé existují. Jsou to nečtenáři a nejsou ani fanoušky. Jsou to běžní diváci, kteři Pottera považují za fajn zábavu, ale jinak je jim putna, kolik vedlejších postav se do filmů dostane a kolik scén z knih bude zpříjemňovat jejich život. A i takové lidi musíš brát v potaz. Filmy se netočí jen pro fandy, neřknuli pro tvou vlastní potěchu, ale pro široké publikum. Zkus to brát v potaz a buď rád, že patříš mezi ty šťastnější, kterým dělení vyhovuje. Z mé strany asi tak vše ...
|
Autor: Rybba Datum: 2010-07-04 18:00:51 Pro Karlose, tak uvidíme po premiéře první části, jak se tvůrci poperou s rozdělením těch dvou filmů... Přece jenom teďka se hádat a kritizovat je za rozdělení, které ještě ani neproběhlo, je zbytečné... Protože se jim to nějakým "kouzlem" může podařit rozdělit tak, že to prostě fungovat bude... Mě rozdělení na dva filmy víceméně nevadí, i když než rozdělovat sedmičku, tak to bych bral rozdělenou hlavně čtyřku, ta by si to zasloužila a taky potřebovala...
|
Autor: KARLOS Datum: 2010-07-04 22:06:53 Rybba: Bereš mi slova z pusy... Jenže já se nehádal, spíš jsem reagoval na dost protivný příspěvek.
|
Autor: Rybba Datum: 2010-07-04 23:48:46 Tak to pak joo, promiň, za "nedorozumnění"...
|
Autor: Rybba Datum: 2010-07-04 23:53:45 Pro Anonym [89.102.246.244] Mě osobně "víc dostalo" rozdělení Matrixu 2-3 dílu... To bylo teprve peklo... Pán Prstenů byl proti tomu ukončenéj film se vším všudy... A jak psal Karlos, strašná spousta filmů má "nedořešený" konec a tvůrci si ponechávají otevřená zádní vrátka kdyby náhodou měl ten snímek úspěch, aby mohli na něj navázat s pokračováním...
|
Autor: Mitschell Datum: 2010-07-05 18:37:42 Fakt pěknej trailer.
|
Autor: Anonym [88.102.47.25] Datum: 2010-07-06 10:13:57 Lidi, já se například na to rozdělění 7 Harryho Pottera krozně těším, určitě to bude zážitek a ani mně to nevadí
|
katka Autor: Anonym [89.102.103.187] Datum: 2010-07-08 10:24:10 super super super
|
Gargamel Autor: Anonym [85.70.28.180] Datum: 2010-07-08 21:10:15 Trailer upravdu kvalitní, jen doufám, že z toho na plátně nevypadne nemastná neslaná pohádka, jako jsem si už u HP serie zažil mnohokrát. Určitě se vyplatí jít na film s titulky.
|
Angelo Autor: Anonym [62.129.63.202] Datum: 2010-07-19 11:51:31 Prosimvas co to tu placate o zadnich vratkach? Zapnete ten svuj mozek vazeni, todle je podle knizni predlohy, tzn. ze filmy konci tak jak rika kniha, ne ze si natoci osmy, devaty, desaty dil jak se jim zlibi. A taky berte v potaz, ze by to Rowlingova urcite nepovolila. POUZIVAT HLAVU - to je ta kulata vec na ramenou.
|
Autor: Rybba Datum: 2010-07-19 18:21:28 pro Angelo, souhlasím, používej tu kulatou věc co máš na ramenou, aby ti nepršelo do krku... Tady nikdo nemluvil, že HP bude pokračovat dál, a že si nechají otevřený vrátka, tak se uklidni, zhluboka dýchej, nebo ti praskne žilka v mozku a už to nerozchodíš v tomhle hicu...
|
Autor: Anonym [90.179.103.70] Datum: 2010-08-02 10:04:46 Všimli jste si, že Hermiona má v jednom záběru Belatrixinu hůlku (asi 1:20)?
|
Autor: Rybba Datum: 2010-08-02 14:11:15 pro Anonyma, no a co na tom?? Dyť ji tu hůlku sebrali, jsi nečetl knížku nebo co??
|
Autor: Anonym [90.179.103.70] Datum: 2010-08-05 10:39:45 Knížku jsem četl (asi 350krát ). Jenom mi přijde divné, že do filmu dali i takovouhle drobnost z knížky. Po tom, co všechno změnili v předchozích filmech oproti knížkám, se už nedivím skoro ničemu.
|
Autor: Rybba Datum: 2010-08-05 11:58:04 pro Anonym [90.179.103.70], no tak jenom mezi námi zvířaty, zase taková drobnost to není... Přece jenom ta hůlka hraje svoji roli při vykradení tý banky...
|
Autor Autor: Anonym [62.245.73.202] Datum: 2010-10-09 11:47:23 Skvelej dil Harryho Pottera moc se uz tesim
|
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.