'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - TRAILER je venku (UPDATE)!
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka > Novinky > HP7 - film > TRAILER je venku (UPDATE)!

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
13.58.105.80

RSS a sdílení

Potter Web CZ

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

powered_by.png, 1 kB

Starší články

<<< 
<<
Prosinec 2024
>>
 >>>
 
  Po
  Út
  St
  Čt
  Pá
  So
  Ne
 
 
 
 
 
 
 
 
1
 
 
2
3
4
5
6
7
8
 
 
9
10
11
12
13
14
15
 
 
16
17
18
19
20
21
22
 
 
23
24
25
26
27
28
29
 
 
30
31
 
 
 
 
 
 

 

TRAILER je venku (UPDATE)!

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  HP a Relikvie smrti - film
Příspěvek přidal(a) Sohaj   
čtvrtek, 23 září 2010, 03:09
A je to tady. Přesně podle plánu nám Warneři servírují ukázku na první část Relikvií smrti.

Ukázku naleznete např. ZDE nebo ZDE.

Inu, obrázek nechť si udělá každý sám.




UPDATE: Souhrn dostupných verzí na stáhnutí:

Low

Med

High

HD 480p

HD 720p

HD 1080p

youtube.com

stream i download titulků (ze serveru Moviezone.cz)

 
 


Komentáře
Autor: Rybba Datum: 2010-09-23 03:16:55
A doprdelky, tak to je hodně slušnéj trailer, těším se nehorázně, už aby to tu bylo a něco mi říká, že tohle bude hodně našlapanéj film... JÁ SE TAK TĚŠÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍM!! :eek :eek  
 
ps: Je tu někdo ze Slezska, kdo pofrčí do IMAXU?? Já jo... ;)
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-23 03:27:45
Takže vážení: 
 
480p: http://pdl.warnerbros.com/wbmovies/deathlyhallows/pt1/trl3/HP7PT1_TRL3_480.mov 
 
720p: http://pdl.warnerbros.com/wbmovies/deathlyhallows/pt1/trl3/HP7PT1_TRL3_720.mov 
 
1080p: http://pdl.warnerbros.com/wbmovies/deathlyhallows/pt1/trl3/HP7PT1_TRL3_1080.mov 
 
Z jejich stránek to teď docela fofruje, takže doporučuji stahovat hned, než tam naběhne milion dalších lidí ;)...
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-23 03:30:43
Rybba: Pokud do Prahy na to vážně pojedu, což je docela pravděpodobné, ale ne úplně jisté, tak zamířím raději na origo... IMAX je laskomina, ale já fakt raději o něco menší plátno, zato původní znění ;)... 
Jinak trl vypadá obstojně, i když mám jemné výhrady proti střihu ;)...
Autor: Rybba Datum: 2010-09-23 03:35:33
Karlosi, ty abys taky byl spokojenéj... :p :p
kix
Autor: Anonym [88.100.191.15] Datum: 2010-09-23 06:22:00
huuuustyyyy. :grin Já už vím, na co se těším ze všeho nejvíc. Jak se Harry s Ronem operou. To bude lepší než Fred a Georg s fousama. Vážení, jestli do 19, listopadu umřu, mám přání, aby mi bylo dovoleno se aspoň na tu první část podívat. Žádná rakev ani nemocnice mi v tom nezabrání. ;) :grin
Font
Autor: Anonym [89.102.225.234] Datum: 2010-09-23 07:17:16
Nevíte někdo, jak se jmenuje font, kterým jsou napsány názvy dílů ve filmu jako ohnivý pohár nebo fénixův řád?
to je Mundungus Fletcher ? díky :)
Autor: Anonym [89.176.168.227] Datum: 2010-09-23 08:01:10
http://www.snitchseeker.com/gallery/displayimage.php?pid=88402&fullsize=1
huh
Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2010-09-23 09:24:09
ty jo... vypadá to skvěle. 
Moc se mi líbí útok na doupě! Je to teda dost epický, trochu jsem doufal (já naivka),že to bude víc "reálný". Takhle je každá scéna trochu šíleně epická! 
Štve mě trochu, že v traileru ukazujou důležitý scény (hrobka třeba). A taky moc často je vidět Voldemort, pak to nebude moc strašidelný, řekl bych. Uvidí se! 
čao, mějte se
huh
Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2010-09-23 09:24:09
ty jo... vypadá to skvěle. 
Moc se mi líbí útok na doupě! Je to teda dost epický, trochu jsem doufal (já naivka),že to bude víc "reálný". Takhle je každá scéna trochu šíleně epická! 
Štve mě trochu, že v traileru ukazujou důležitý scény (hrobka třeba). A taky moc často je vidět Voldemort, pak to nebude moc strašidelný, řekl bych. Uvidí se! 
čao, mějte se
bombááá
Autor: Anonym [193.84.223.22] Datum: 2010-09-23 09:44:25
tak to bude nejlepší zakončení roku, co jsem kdy zažil..
pro Anonym [89.176.168.227]
Autor: Anonym [79.170.253.44] Datum: 2010-09-23 10:02:58
řekla bych, že to bude Grindenwald
Autor: Anonym [89.102.222.117] Datum: 2010-09-23 10:13:08
FENOMENÁLNÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ 
:grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin
Autor: Anonym [83.208.114.64] Datum: 2010-09-23 10:30:58
Harry v dámských šatičkách (Fleur?) :D :D Atmosféra vypadá úžasně, potěšil mě záběr na Billa a Fleur na hipogryfovi(konečně!)
České titulky :)
Autor: Anonym [89.176.168.227] Datum: 2010-09-23 12:14:18
http://film.moviezone.cz/harry-potter-a-relikvie-smrti---cast-i/trailery/
Autor: Anonym [78.80.84.45] Datum: 2010-09-23 14:22:30
Tvůrci Twilight s(račky)ágy jsou určitě šťastní, že tu svoji vypatlanou demagogii vypustili z kalhot, teda pardon do kin už v létě, protože jejich "stálé" datum v listopadu (1.,2.,4.) by se jim určitě nevyplatilo. Harry Potter je jednoduše značka, která neomrzí a po tomhle epochálním traileru je na 99% jisté, že 7 díl bude z celé série nejvýdělečnější.  
PS: Yates je pro sérii opravdu to nejlepší!
HP 7 Part 1
Autor: Anonym [83.69.38.125] Datum: 2010-09-23 14:42:19
jj to nejlepší si nechali na konec bude to epické finále !! už aby byl listopad :P :grin :)
miky
Autor: Anonym [90.179.121.132] Datum: 2010-09-23 14:49:28
hele u nás je teda premiéra kdy? ve čtvrtek 18 listopadu? to totiž zrovna asi mám stužkovák :-/ ale chtěl bych moc zase na pulnoční premiéru, jako na každej díl (krom jedničky)
Autor: gginewra Datum: 2010-09-23 15:09:47
Jupíííííí, jupííííííííííííí, jupíííííííííííí. Díky!!!
Autor: Anonym [89.103.143.156] Datum: 2010-09-23 15:14:03
:) nic proti ale nejací tam psali ze smrtijedi ničí Doupě :D ale to neni pravda :) oni ničí dům Xenofiliuse Láskoráda :) a ji nak se uz taky starsne moc moc tesiiiim
Autor: wapik Datum: 2010-09-23 15:17:12
ahhhh nemuzu psat strasne uzasny:DDD
to: Anonym [89.103.143.156]
Autor: Anonym [85.248.47.75] Datum: 2010-09-23 16:00:36
Ale oni ničia aj Brloh :)
Doupě
Autor: Anonym [89.176.168.227] Datum: 2010-09-23 16:27:44
doupě ničí na svatbě :)
Listopad
Autor: Anonym [93.99.142.1] Datum: 2010-09-23 17:02:14
Až do Listopadu to nevydržím :cry :cry :cry Každej den sleduju poctivě, jak na tomhle tom super webu ubíhá časomíra. A nemůžu se dočkat. Trailer suprovej!!!  
 
BTW: Nenapadlo vás o čem bude tento web psát, až bude po uvedení 7, a až budou vydány všechny rozšířené verze filmů a všechny hry a jejich rozšířené verze? :? :? :?
kachka
Autor: Anonym [89.176.18.93] Datum: 2010-09-23 17:16:03
WOOOOW tak to bylo naprsto úžasný. nemám slov dokonalost sama =D
KARLOS
Autor: Anonym [85.70.123.159] Datum: 2010-09-23 17:17:22
[93.99.142.1]: To nás jěště opravdu nenapadlo... Můj tip je ten, že se stupio rozhodně přistoupit k spin-offům významějších vedlejších postav. Je na to nenasytné dost ;)... 
Minimálně má zajištěny práva na Bajky, takže se dá celkem oprávněně předpokládat, že těch se dočkáme, no možná ne určitě, ale s velkou pravděpodobností ano :)... 
A když nic nebude, dá se čekat, že víceméně pofrčí třeba Soví pošta...
to je Mundungus Fletcher ? KARLOSI ?
Autor: Anonym [89.176.168.227] Datum: 2010-09-23 18:42:50
http://www.snitchseeker.com/gallery/displayimage.php?pid=88402&fullsize=1
Autor: Anonym [89.103.143.156] Datum: 2010-09-23 18:53:05
ne to bude grindenwald jak za nim jde voldemort do toho vezeni v numegardu :)
jj
Autor: Anonym [89.176.168.227] Datum: 2010-09-23 19:28:01
maš pravdu je to on je to potvrzeno ve vykipedii :)
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-23 19:44:11
[89.176.168.227]: Spíš starý Grindevald v tom jejich vězené ;)... Ale tak jako nevím to určitě, film jsem zatím neviděl ;)...
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-23 19:44:40
srry, odpovědi už přede mnou ;)...
Autor: Anonym [88.101.23.207] Datum: 2010-09-23 19:54:13
co co co? v který minutě je Grindewald??? help :grin
tohle je Grindewald :)
Autor: Anonym [89.176.168.227] Datum: 2010-09-23 19:55:47
http://www.snitchseeker.com/gallery/displayimage.php?pid=88402&fullsize=1
Sledovanost potterwebu
Autor: Anonym [93.99.142.1] Datum: 2010-09-23 20:03:52
Dneska je tu ale lidí... To už tu nebylo ani nepamatuju :grin  
 
http://toplist.cz/toplist/?kat=-1&search=potterweb.cz&a=s
Lil
Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2010-09-23 21:26:44
Tak tohle je parádní trailer, vypadá to, že se splnilo moje přání, aby si konečně dali na jednom díle HP opravdu záležet. Mám sice pocit, že už jsem viděla půlku filmu, ale tentokrát mi to nevadí :) .
Já budu mít zas trapný dotaz
Autor: Aries Datum: 2010-09-23 21:27:11
můžete mi vysvětlit, co míníte slovem epický? například Anonym [213.192.55.18] Datum: 2010-09-23 09:24:09 
ty jo... vypadá to skvěle.  
Moc se mi líbí útok na doupě! Je to teda dost epický, trochu jsem doufal (já naivka),že to bude víc "reálný". Takhle je každá scéna trochu šíleně epická!  
nebo 
Anonym [83.69.38.125] Datum: 2010-09-23 14:42:19 
jj to nejlepší si nechali na konec bude to epické finále !!  
k traileru nemám moc co říct, jako obvykle tam opět prostě nic nerozeznám, ale tohle by mě vážně zajímalo
Aries
Autor: Radis_cz Datum: 2010-09-23 22:44:02
Impozantni,velkolepy .. . z anglickeho "epic"
trailer
Autor: Radis_cz Datum: 2010-09-23 22:49:45
jinak k traileru...jediny co nesnasim a to na jakymkoli filmu jsou rychly strihy akcnich anebo i jinych scen ktere pak v dusledku davaji akorat zmet obrazku ze kterych jsem pak akorat tak zmateny...dobre..doufam ze to bude jenom v traileru a ze filmu se to vyhne...treba jestli ste nekdo videli Prince z Persie Pisky casu tak tam ty akcni sceny byly straslive sestrihany...film sice dobrej ale tohle me fakt desne stvalo..Jinak ja se asi nejvic tesim na Hermionu...jako vzdy :p 8) :grin
aktualizace nove fotky
Autor: Anonym [89.176.168.227] Datum: 2010-09-24 00:13:16
nove fotky ktere nebyly v traileru ! Lenka a Xeno na svatbě , ron a ginny a dalši na odkaze  
http://www.snitchseeker.com/gallery/thumbnails.php?album=1695&page=1
Autor: Rybba Datum: 2010-09-24 00:24:24
No Aries... :grin :grin  
 
Pro Radise, jj, maš recht, taky to nemám rád, takhle ten trailer připomíná víc teaser než trailer, škoda...ale neva... :p  
 
PS: Princ se mi líbil, ale ten konec byl až moc přeblbostněný, prostě blbost, blbost a ještě jednou blbost... 8)
Pro Aries
Autor: baba Dymáková Datum: 2010-09-24 04:59:42
Hele, že voni si to mladý pletou, to mělo bejt "těpický", jako že na to koukneš a řekneš si "no tě pic!"
Pro Aries
Autor: Albert Zweistein Datum: 2010-09-24 05:06:47
Babči názor je nepochybně z hlediska lingvistického interesantní, ale my normální bychom spíše měli vnímat jistý moderní významový posun v chápání onoho slova, viz např. zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Power_metal#Epick.C3.BD_metal
trailer
Autor: Snape007 Datum: 2010-09-24 06:29:31
Je vidět , že sedmička celá bude hodně akční, hodně nebezpečná a dvojka sedmičky asi i hodně citová a smutná. No nicméně od prvního dílu jsme se fakticky dostali hodně daleko, ale to se dalo čekat... Harry prostě vyrostl :) 
Samozřejmě, že se ode mě nedočkáte " normální " odpovědi co se týče Severuse Snapea, ale jeho pohled na Voldemorta vypadá spíše než jako na Páníčka jako na nepřítele , kterému by, nejradši jako jiná postava Alana Rickmana , vydlábnul srdce lžící :)Kdyby se na mě při podávání hlášení díval některý z mých poddaných takhle, asi bych mu moc nevěřila, ale Voldemort je vůl, tak on mu asi věří :) 
Taky by mě moc zajímalo co říká " řeč těla " na ty jeho položené a zkřížené ruce na stole ? Rozhodně to nevypovídá o otevřenosti a pravdě, myslím si... cokoliv překříženého něco skrývá a rozhodně to ve filmu není zrovna takhle náhodou... i když pětiletým fakanům bude asi vážně u zadečku jestli má Snape ruce křížem, nebo za hlavou :)BTW... Na Livejournal v diskuzi si kdosi všiml i symbolického " kříže " v okně , který kamera dokázala za Snapeovými zády vykouzlit z rámů okna :) Co ty lidi všechno nevidí ? :)))
Snapeova řeč těla ...
Autor: Snape007 Datum: 2010-09-24 06:37:02
tak sem překopíruju jakže to Snape má s Voldym ... 
Ruce propletené prsty a položené na stole jsou opět oddělující hradbou. Pokud se ještě zvednou a o stůl se opírají lokty, je to známka počínající agresivity.
Autor: Jája Datum: 2010-09-24 07:56:19
Co dodat? Už aby byl listopad :). Osobně se také nejvíc těším na scénu, kde se popere Ron s Harrym (nebo Harry s Ronem?). Ale to je tu o mně všeobecně známo, že do kina chodím jen na Radcliffa s Grintem :p Když jsem tu scénu viděla v traileru, měla jsem chuť říct: " Kluci, neperte se!" :grin . Takže u mě dobrý... ;)
Autor: Janina Datum: 2010-09-24 09:44:31
Taky se už těším na listopad, škoda že to není o něco dříve - to bych se dočkala i DVD od Ježíška ( Santy Clause, Dědy Mráze, Pére Noela, vánoční kozy, Trolla, Bekkanna, Ukko, Svatý Mikuláš...... dle libosti si vyberte - čím víc, tím líp). :)  
Jájo - Tvůj vkus v mužích jde rapidně dolů. 8)
huh
Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2010-09-24 10:39:56
No já epický používám, spíš jako legraci... ale začínám pozorovat, že se to slovo skoro zakořenilo! Ale na druhou stranu to není uplně špatně, ne? Epické - výpravné ... a slovo výprava se u filmů používá.
tě pic (epic)
Autor: Aries Datum: 2010-09-24 10:50:30
 
Výprava u filmů taky neznamená vyprávění. Tady jsem si náhodou docela jistá. Jinak děkuji za vysvětlení, já se prostě na ten mládežnický slang chytám čím dál míň. Moje dcera není tak intelektuálně založená, takže místo epický říká libový. Myslím, že to je asi ten význam. Je to něco podobného, jako když se místo trapný říká patetický, i když to taky znamená něco úplně jiného, že jo.
Pro Janinu
Autor: Jája Datum: 2010-09-24 11:35:53
Pouze ve filmu, holka, pouze ve filmu... ;) Filmové krasavce jsem nechala tobě... :grin
Autor: Janette Baborake Datum: 2010-09-24 17:33:06
Já se ze všeho nejvíc těším asi na scénu "SEdm Potterů".. Jináč vše, co bylo v ukázce, bylo napínavé a úžasné.. Šetřím si penízky na 3D.. KOlik to tak může stát..? :?
dave
Autor: Anonym [89.176.168.227] Datum: 2010-09-24 18:16:11
kolik bude stát hned to první představení v Praze v noci ? chtěl bych zažít tu atmosferu díky moc
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-24 19:08:21
Půlnočky se počítají jak běžné vstupné: 
 
Praha 
Dospělý 2D +-170 kč 
Dospělý 3D 210-230 kč (IMAX tuším 219 kč) 
Student 2D 130 kč (alespoň co sem slyšel sumu z poslední doby) 
 
Region multikino (u mě třeba Zlín) 
Dospělý 2D 100-140 kč 
Dospělý 3D 140-170 kč 
Student 100 kč 
 
Jednosálovky region (u mě Vsetín) 
2D 80/100 kč 
3D 130-180 kč
Autor: Janette Baborake Datum: 2010-09-24 19:33:16
Díky! ;)
Autor: Rybba Datum: 2010-09-24 20:35:41
No já osobně se těším na scénu při "převážení" Harryho do Doupěte a samozřéjmě na útok při svatbě, hujááá, jak já se těšííím, už aby to tu bylo a jestli to zase odbydou jako bitvu na ministerstvu, Mistrovství světa ve famfrpálu, či bitvu o Astronomickou věž, tak mě vážně nakrknou!! :roll  
 
pro Aries, libový či patetický, tak to jsem teda ještě neslyšel, ale to epický je zmíněno i v traileru, takže to nějaký smysl určitě má... :p  
 
pro Jáju, souhlasím s Janinou, tvůj vkus sleduji už nějakou dobu a je to opravdu rok od roku horší a horší... :grin
Autor: Aries Datum: 2010-09-24 23:06:17
Rybbo, kde je to zmíněný v traileru, to nevím, viděla jsem to v komentářích pod trailerem, ale tam se mluví anglicky a nějak se nemůžu zbavit dojmu, že to je přece jen ještě pořád jiný jazyk. Ale to je jedno, mně prostě jen tamta věta anonyma nahoře nedávala smysl, právě proto, že vím, co to znamená epický. To nic, už se zas vracím do hrobu.
Autor: Rybba Datum: 2010-09-25 02:26:47
pro Aries, sakrblé, tak když to víš, tak co se ptáš, hele, nejsi ty náhodou ženská?? :grin :grin  
 
PS: Je to napsáno úplně na konci, préj první část epického finále... :p :p Ale to je to samý, jako že Letopisy Narnie jsou epic masterpiece... :grin :grin
Autor: Aries Datum: 2010-09-25 11:21:36
Rybbo, jsem ženská a proto mám problém s přeřazováním z jednoho jazyka do druhého, potřebuju upozornění pozor, změna, protože jinak zkrátka nerozumím, jelikož v tom původním jazyce mi to nedává smysl. A protože nejsem angličtinářka, nemůžu vědět, že slovo, který normálně znamená vyprávějící děj, tady má význam těpický, jak trefně vysvětlila bába Dymáková. Te´d už to vím, tak příště už budu jen zhusená a nikoliv zmatená :)
Jakub
Autor: Anonym [86.61.168.103] Datum: 2010-09-25 13:04:48
Trailer pěknej, ale něco se mi tam nezdá. V čase 1:57 se tam Ron napřahává s mečem proti hadovi (pravděpodobně). To je přece až na konci knížky, takže tahle scéna je beztak až z druhé části. Nemluvě o tom, že to měl udělat Neville :( :( :(
Jakub
Autor: Anonym [86.61.168.103] Datum: 2010-09-25 13:06:02
A takovejch záběrů je tam podle mě víc. Bojím se, že ten trailer je jen reklamní podvod a ve finále první část nebude ani zdaleka tak akční :/
Lukas
Autor: Anonym [89.111.68.3] Datum: 2010-09-25 13:45:54
Ron přeci mečem seknul do medailonu poté, co Harryho vytáhl z vody a zde se poprvé setkáváme s mečem Gordrika Nebelvíra. Všechny záběry poznávám a jsou z první části knihy, doporučuji příště lépe číst :)
Autor: Barbinka Datum: 2010-09-25 14:13:11
Aries, nič si z toho nerob, ja tiež slovo epický absolútne nepoberám... keďže teda anglicky rozumiem, tak som si tak nejak už dávno domyslela, že to je asi z epic, ale beztak zakaždým, keď niekto povie napríklad epické finále, mám chuť preniesť sarkastickú poznámku o tom, že ťažko možno v Harrym Potterovi očakávať lyrické finále... Nad slovom patetický tiež prevraciam oči, pretože naposledy som ho počula použité v správnom význame na hodine slovenčiny. Od učiteľky. Holt by som sa asi aj ja mala vrátiť do hrobu, hoci ešte nemám ani 20...
Autor: Barbinka Datum: 2010-09-25 14:14:38
Jakub, ten had, do ktorého seká Ron, nie je had, ale kameň, na ktorom je medailón. Aspoň si to myslím, na 99%.
Autor: Aries Datum: 2010-09-25 15:32:55
Díky, Barbinko, to jsi mě uklidnila. :)
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-25 17:56:04
Jakub: Trailery většinou bývají reklamní podvody ;). Maj nalákat lidi v houfech do kina, proto taková obrovská koncentrace akčních záběrů... Ale myslím si, že to jsou opravdu záběry pouze z první části + záběr z šestky, dvojky (možná) a několik záběrů z pětky.... 
S tím epickým to až moc řešíte. Ano, původní význam v literatuře je "dějotvorná", či "příběhová" báseň. 
ALE - epic (a česky epický) jako přídavné jméno nepoužívají jen teenageři jako "těpic", ale běžně i mnohem starší lidé, mnohdy píšící s velkou čteností. A není to špatně... 
Epické básně měly (pra)základ ve starověkém řecku, kde popisovaly velkolepé, či dechberoucí události. Označení epika (jako podstatné jméno) proto v čestině vyjadřuje druh básně (a jenom básně, protože další dělení literatury předpokládá, že beletrie, která není básní, je buďto román - měl by mít děj, či povídka - přímo upřesněná jako určitý krátký úsek děje, či črta - která je ještě jednodušším prvkem, než povídka - proto žádné dělení nepotřebuje), slovo epický (jako přídavné jméno) je jakýmsi chcete li novotvarem, který sice vychází z kořenů slova epika, ale spíš, než význam "dějotvorný" má význam velkolepý, hérákleský, či momumentální. 
Je jasné, že angličani můžou napsat spectacular, awemsome, či brilliant, ale epic to všechno řekne jedním slovem, což v češtině platí zrovna tak. Ano, jedná se zřejmě o novotvar, ale můžeme být rádi za tento novotvar. Příčtě by tam mohlo být napsáno COOL MASTERPIECE (kde ostatně ten váš výraz "tepic" na to sedí mnohem víc ;)). A pokud mládeš používá slova jako epický, či patetický, je to jen jejich problém, že ze sebe dělají blbce, když používají slova, kterým nerozumí... 
Snad jsem tak nějak pomohl pochopit, co pod slovem tepic, pardon epic můžete čekat :)
Autor: Aries Datum: 2010-09-25 19:00:03
Karlosi, nejsem ani trochu ráda za tento novotvar, jelikož se domnívám, že používání slov v jiném významu, než v daném jazyce mají, ztěžuje komunikaci. Nevím, proč je třeba do jazyka cpát zbytečné šumy, je jich tam i tak dost. Mimochodem, vyzkoušela jsem onu větu s "trochu šíleně epickou scénou" na několika lidech, podotýkám že možná ne s vysokou čteností, ale zato sečtělých a vzdělaných. Nerozuměl tomu nikdo, přestože původní význam slova epika a epický samozřejmě zná každý. 
Nemám ráda prznění češtiny, to je všechno. Proti používání cizích slov celkem nic nemám, ale pokud jsou použitá správně. Tohle mi připomíná památný výrok "nedělej si z toho šoufl". A ne, nechci to hrotit, prostě mě to zaujalo (přiznávám bez mučení, že mnohem víc než trailer), a ani si nedělám iluze, že by moje rozčilování bylo něco platné. To byl spíš jen takový zoufalý výkřik do tmy.
Autor: Levercham Datum: 2010-09-25 19:23:07
Nic nedosahuje kvalit "nedělej si z toho šouflu" :grin  
 
Ten trailer je nádherný a neskutečně mě nadchl... těším se na premiéru jako malá :)
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-25 19:24:56
Aries: Tak on ten výrok nedává smyl vůbec žádný, i se správným vyzněním slova epika, i v případě jeho novotvaru... 
Neříkám, že nemáš být nerada, nebo ráda, jen jsem osvětloval situaci. Se sečtelostí, čteností, či vzdělaností no nemá vlastně ani moc co dělat. Jen jsem poukazoval, že to slovo je v tomto významu používáno nejenom teenagery. A ano, jak už jsem uvedl, šlo by to napsat i jinak. A ano, nemusíš mít ráda novotvary, které můžou stěžovat komunikaci. Obávám se ale, že potom by jsme mluvili čistou staročeštinou a se západním světem by jsme se nedomluvili už vůbec. Vývoj je prostě vývoj. 
Osobně se v těchto výrazech krotím, pokud už k tomu situace přímo nevybízí - slovo cool jsem použil a přiznám se k tomu bez mučení - ale byla k tomu správná situace. A stejné je to i zde. V traileru je napsáno, že se jendá o první část "epic finale". Vidím to tam možná nerad (z jiných důvodů - nemám takové slogany v lásce, protože určitým způsobem něco podsouvají), ale pokud už tam nějakou takovou prezentaci warneři chtějí, nevidím v tom žádný problém, tedy žádný problém, který by se týkal lingvistického hlediska. Co ostatně by tam měli napsat? 
Opět opakuji, pokud někteří jedinci používají slov, kde nemajíá ani páru, co znamenají, je věc jiná a hlupáky to z nich opravdu dělá, ale lpění na jednom z možných významů slova, který je navíc dost specifický a na první pohled k myšlence vyjádření nepatří, to také není zcela předmětné... 
Ale jak už jsem psal, moc se v tom hrabete, se zaujetím, i bez něj ;):)...
Autor: Aries Datum: 2010-09-25 19:33:44
Mně to připomíná spanglish. To je podobně hnusný hybrid a nepřestanu si to myslet, přestože tou hatmatilkou mluví několik miliónů lidí. Osobně si coby stará konzerva myslím, že je mnohem vhodnější používat správně mateřský jazyk a ovládat minimálně jeden a pokud možno více jazyků cizích, taky správně. Ale už nic neříkám.
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-25 20:29:23
Osobně coby filmový fanda si myslím, že by lidi měli víc chodit do kina. Můžeš souhlasit, můžeš oponovat, ale mě ten názor nevemeš a taky nic neuděláme (ani ty, ani já) pro to, aby ti lidi do toho kina chodili víc. Maximálně poukážeme na problém. 
Na nesprávné používání slov už poukázáno bylo, proto jsem tak nějak naznačoval, že už se v tom nemá cenu dál nimrat. Nechci mít poslední slovo, jen mi opravdu přijde, že jsou mnohem podstatnější věci, na které by bylo elegantní plýtvat energií. Vzhledem k tomu, že jsme na Potterovských stránkách, dá se očekávat, že ten elegantnější způsob bude ležet v řešení nové ukázky ;)...
Autor: Aries Datum: 2010-09-25 21:05:10
Novou ukázku řešit nemůžu, protože stahovat ten trailer a zkoušet to zvětšovat se mi nechce a při obyčejném přehrání tam skoro nic nevidím. Ale už tady nebudu otravovat
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-25 22:01:29
Aries: Tak nikoho neotravuješ, jen si myslím, že to MOC řešíte, to slovo epické... 
Jinak pokud chceš projet co je v trl za záběry, pak doporučuji stáhnout 720p, či 1080p (to aby nebylo třeba zvětšování) verzi a nainstalovat Windows Media Clasic. Když v něm ukázku otevřeš a budeš mačkat pravou šipku, pojedeš po jednotlivých snímcích videa a tím se podíváš na vše, co v tom videu je... 
Pak je ještě možnost najet třeba na www.snitchseeker.com a tam se určitě najde komplet galerie trl ;):)...
Autor: Rybba Datum: 2010-09-26 14:22:44
pro Aries, ani stahovat to nemusíš, aby ses koukla na "velkou" verzi, stačí si rozkliknout ten trailer na prvním odkazu a kliknout úplně vpravo dole na ty "rozcházející se čtyři šipky" a vono se ti to roztáhne přes celou obrazovku, samozřéjmě v trošku horší kvalitě, ale docela slušné... ;)
Autor: Vesemir Datum: 2010-09-26 14:30:33
Vážně se nechci za každou cenu pořád přít s Karlosem...  
Ale mně zase trochu zatrnulo z výše použitý analogie - že nesprávný používání mateřskýho jazyka je vpodstatě problémem jako nechození do kina... Což vypovídá o mnohém. 
 
V otázce užívání výrazu "epický" naprosto dávám za pravdu Aries, i mou maličkost tohle použití výše zarazilo. Anglický "epic" prostě neodpovídá českýmu výrazu "epický". Takže Aries - zdaleka v tom nejsi sama a dobře děláš, že na to upozorňuješ. Prznění jazyka spatřuju mnohem zásadnějším jevem, na nějž je třeba plýtvat energií...  
 
Vůbec se tu už nechci hádat. Jen mi udělalo radost, že ještě dneska někodo TOHLE řeší. A dobře vim, že občas pomůže vědomí, že v nějakym názoru člověk neni uplně osamocen... Neustupujme, nepřizpůsobujme se my generaci teenagerů. To oni nechť se naučej česky...
Autor: Anonym [90.178.145.23] Datum: 2010-09-26 15:30:46
jo kdo by věřil když jsme byli malí prcci a koukali na jedničku že se z toho stane takováhle bitka a "Akčňák":D:Dmě se hodně líbil trailer a nemůžu se dočkat až půjdu do kina!!:)listopad už tu bude zachvíli jde oto vydržet!!
Autor: Aries Datum: 2010-09-26 17:29:41
díky, Vesemire, přesně tak nějak jsem to myslela, ale Karlosovu námitku uznávám, tady opravdu není prostor pro odchylování od tématu
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-26 17:41:00
Vesemir: K tématu bylo řečeno vše. Jen by jsem rád dodal, že jsem nikde neviděl, že by jsem dal někde rovnítko mezi návštěvností kin a správného používání rodného jazyka. Proto si fakt neodpustím, že by ti mělo zatrnout z mnohem podstatnějších problémů, než jen z pseudosrovnávání nesrovnávaného... Ano, použil jsem modelový příklad. Každému by tudíš mohlo dojít, co tím chtěl člověk říct a netahat se za každé slovíčko. Aha opět špatně formulováno...
Autor: Janina Datum: 2010-09-26 17:47:40
Než jsem to celé přečetla, tak jsem zapomněla co je příčinou Vaší mírné pře. A možná to je tak dobře. :eek
Autor: Rybba Datum: 2010-09-26 18:34:56
Není prznění jazyka jako prznění jazyka, a to, že nějaké slovo má v češtině význam takový, že už nemůže mít význam makový je holá blbost... Vždyť v češtině existují slova, která mají více významů např. kohoutek a kohoutek, v cizích jazycích je takových slov spousta a zvlášť v angličtině, tak nevím, že někdo nedokáže pochopit význam slova ve větě, že je film epický, a že ta báseň je epická, vždyť to jsou dvě odlišné věci, které nemají nic společného a normálně myslící člověk to poměrně jednoduše odvodí z celé vyslovené věty... :roll  
 
PS: Ještě chci říct, že nejsem puberťák, a že slovo epický jsem v této diskusi zaznamenal vůbec poprvé ve svém životě, tak jako slovo patetický, což ani nevím, co to vlastně je... :grin
Pro Rybbu
Autor: Albert Zweistein Datum: 2010-09-26 19:39:15
"Patetický" je pravděpodobně "mající něco společného s falešnou tetou".
Autor: Levercham Datum: 2010-09-27 09:53:38
Přesně, podobně jako "protetický" znamená "tetu podporující", takových slov je docela dost, ale jejich význam se snadno odvodí :grin  
 
Holt, jsou mezi námi lidé, kteří, ač je to možná nespravedlivé, si při nesprávně používané mateřštině, která by měla být základem všeho, pomyslí jenom FFFUUUU. Na druhou stranu, kdyby se čeština nerozvíjela přejímáním slov i rozšiřováním významů, mluvili bychom pořád jako za císaře Josefa. Psát "Hele wole" je podle mě úpadek, rozšířit smysl "epického" je podle mě upgrade ;)
Pro Levercham
Autor: Albert Zweistein Datum: 2010-09-27 11:58:21
To je dobře, že jiné jazyky obohacují ten náš. 
Např. taková literatura - to je ze slovenštiny = objem konzumácie, meraný na fľaše o objeme 1 liter. (Neplésti s kvadraturou, což není objem měřený na kvádry, neb jest to plocha.)
Petruška a Ivanka
Autor: Anonym [89.102.59.156] Datum: 2010-09-27 18:40:03
Naprosto dokonalé a úchvatné a úžasné a krásné a perfektní... milujeme Harryho Pottera :grin
Lingin
Autor: Anonym [90.176.24.17] Datum: 2010-09-27 20:19:01
Tak ten trailer je prostě úžasný ;) Yates si to u mě nejspíš vylepší za tu podělanou šestku... :grin I když u šestky byl trailer taky fajn a film přitom vypadal spíš jako parodie na Hp...Doufám že to zas hodně neprostříhají a film bude skvělý jako trailer :grin 
 
Neví někdo jestli Imax 3D v Ostravě stojí stejně jak v Praze nebo v Reg. multikinu?
medailon velke rozlišení :)
Autor: Anonym [89.176.168.227] Datum: 2010-09-27 22:05:38
http://www.snitchseeker.com/gallery/displayimage.php?pid=88731&fullsize=1
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-27 22:27:15
Lingin: Tak u nás v české republice stojí jen jeden jediný IMAX a to ten pražský... 
Pokud myslíš 3D v Ostravském Cinestaru, pak bude cena za 3D Pottera stejná, jako za klasické 3D představení, tj. dle jejich netových stránek: 
 
Ceník projekcí 3D Digital 
Základní vstupné 174 Kč 
Pondělí 144 Kč 
Studenti (s platným studentským průkazem) 154 Kč 
Děti, senioři (nad 60 let včetně), ZTP, doprovod ZTP (max. 1 osoba) 154 Kč 
O2 Extra úterý 124 Kč 
3D poplatek ke každé vstupence 15 Kč
Autor: Sohaj Datum: 2010-09-28 17:37:12
A o mně doma říkají, že jsem zpátečník :roll :grin
Jakub
Autor: Anonym [86.61.168.103] Datum: 2010-09-28 21:38:49
Nechystá náhodou někdo z redakce a nebo návštěvníků rozbor totho traileru? Docela dost by mě to zajímalo ;) Například nemám tušení, kdo je ten chlap na začátku ("Není pochyb, že žijeme v temných časech") a pak i spousta dalších scén a postav mi nic neříká, přecijenom si už knížku úplně dobře nevybavuji.
Autor: Rybba Datum: 2010-09-28 23:50:15
pro Jakuba, to je nový ministr kouzel, Brousek :) 
 
Pak je tam spousta nových postav - smrtijedů, pak pan Láskorád - při ničení jeho domu smrtijedy, ale toho jsi určitě poznal ;) a také Grindelwald viz. diskuze výše.
Jakub
Autor: Anonym [86.61.168.103] Datum: 2010-09-29 07:03:13
Aha, s tím Brouskem asi budeš mít pravdu :D Jo, Láskoráda a Grindelwalda jsem poznal,ale stejně by se ten rozbor hodil :-D
KARLOS
Autor: Anonym [85.70.123.159] Datum: 2010-09-29 08:30:41
Tak jestli by o to byl zájem, tak bych něco napsal ;)...
Autor: Anonym [147.32.221.181] Datum: 2010-09-29 09:59:25
já myslel že v knížce byl pokec s xenofilusem a následné zničení jeho domu až ve druhé polovině
Pro KARLOSE
Autor: Jája Datum: 2010-09-29 10:52:02
A na co tě tu asi tak máme? ;) Sem s ním...
Lil
Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2010-09-29 12:47:00
Pro anonyma [147.32.221.181]: 
V knížce ano, ale film není rozdělený na půl podle knížky. První část HP 7 končí ve chvíli, kdy se Harrymu atd. povede uprchnout z Malfoyova sídla a Voldemort ukradne hůlku z Brumbálovy hrobky, a to je pořádný kus za půlkou. V druhé části filmu se musí nechat taky nějaký čas pro závěřečnou bitvu, ne? :)  
Pro Karlose: Přimlovám se za rozbor, moc ráda bych si zase přečetla něco z tvojí tvorby ;) .
Autor: Janina Datum: 2010-09-29 14:07:09
DO toho Karlosi!!!!! Naprostý souhlas s Jájou....... jako vždy. :)
Jakub
Autor: Anonym [86.61.168.103] Datum: 2010-09-29 15:06:32
Karlos: Určitě ho udělej, tohle by si rádu zajisté přečetlo víc lidí ;) 
A jinak mám dilema, jestli si před premiérou filmu uživit děj knížkou nebo raději ne. Abych pak nebyl naštvanej, co všechno ve filmu není, co je tam jinak a co je tam naopak naprosto nesmyslně navíc (viz. napr. útok na Doupě v 6.díle), co myslíte? :-D
Autor: Rybba Datum: 2010-09-29 16:48:26
pro Jakuba, vykašli se na to... Tu knížku si přečteš po shlédnutí filmu, a pak znovu zaskočíš do kina a uvidíš... ;)  
 
pro Karlose, hurá do toho a půlka je hotovo... :p
Terka
Autor: Anonym [89.29.117.86] Datum: 2010-09-29 16:58:46
Taky bych byla rozhodně pro ;-):-)
Jakub
Autor: Anonym [86.61.168.103] Datum: 2010-09-29 17:16:57
Rybba: Znovu do kina? No tak to určitě ne :D Kde bych na to proboha bral? Nehledě na to, že nejbližší kino mám 50km od domova ;)
Autor: Rybba Datum: 2010-09-29 20:17:54
pro Jakub, hezky popros rodiče nebo si jeden den nekup svačinu, no... 8)  
 
Já jedu do kina taky poprvý 45 km a podruhé dokonce 350... :grin 
 
Takový menší dotaz jak jít do kina: 
 
a) Na 3D do CineStaru, a pak do IMAXU 
b) Na 2D do CineStaru, a pak do IMAXU 
c) Na 3D do IMAXU, a pak do 3D do CineStaru 
d) Na 3D do IMAXU, a pak do 2D do CineStaru 
e) Na 3D do IMAXU, a pak se uvidí, zda na to vůbec jít podruhý... :grin
ofialni plakaty !!
Autor: Anonym [89.176.168.227] Datum: 2010-09-29 20:26:43
http://www.snitchseeker.com/harry-potter-news/new-harry-ron-and-hermione-deathly-hallows-part-i-character-banners-76664/
Autor: Levercham Datum: 2010-09-29 20:30:56
Teď budu za zpátečnickou lamu já, ale Harry bude i ve 3D?! :eek Ach... no... já mám ráda klasiku, takže na 2D Harryho do Cinestaru, pak do Palace, a pak zase do Cinestaru, pokud s ním všem za tu dobu nezačnu lézt na nervy a najdu ochotné jít se mnou :grin
Jakub
Autor: Anonym [86.61.168.103] Datum: 2010-09-29 21:15:13
Rybba: Očividně jsi jeden z těch, kterému jeho zazobaní rodiče pořídí vše, na co jen ukáže prstem ;) OVšem uvědom si, že ne každej se má taky takhle ;) Chápu, že s tou svačinou jsi to myslel s nadsázkou, ale i tak mi to přijde docela dost mimo ;) 

Autor: Rybba Datum: 2010-09-29 21:16:14
Levercham, kdyby se nikdo ochotnéj nenašel, tak já se objetuju... :p  
 
Jo a měl by být celý v 3D :)
Autor: Rybba Datum: 2010-09-29 21:27:09
pro Jakuba, kéžby, kéžby, tak vynech tři svačiny no... :p  
 
Plakáty poměrně divné, to uvidíme v HP i výbuch atomové elektrárny?? :eek
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-29 21:45:00
Jakub: Tohle všechno je ovšem otázka priorit. Chceš to vidět dvakrát třikrát v kině? A nemáš na to? Začni šetřit už teď... Nějaké prasátko doma najdeš a opravdu - nekupuj si rohlík a jogurt do školy, ale nachystej si sváču doma... Za týden to máš třeba padesát korun, za dva měsíce máš na tři návštěvy kina i s dopravou... A kdyby si na tom byl opravdu špatně, najdi si brigádu - třeba i u starší paní sousedky, vynášej jí odpadkáč... A řekni, že jako výplatu chceš lístek do kina. 
Vím o čem mluvím - taky jsem byl chudý student, naši mi rozhodně nedali všechno na co jsem ukázal a musel jsem si se svým kapesným jooo hospodařit. Máš jiné záliby? Proč ne, ale pak tady nefňukej ;)... 
Že je nejbližší kino 50 km? Do města se jednou za čas jezdit musí - zkoriguj si časový plán s rodiči, jak pojedou na nákup... 
Rozhodně je to etičtější, než jít jednou do kina, milionkrát to sjet z kinoripu a pak tvrdit, že jsi hardcore fanda... 
 
Rybba: Mé zkušenosti? - POkud do Ovy, pak by jsem volil raději 2D. Cinestar používá xPand, 3D brýle, které jsou těžké, navíc šetří na lampě, takže je výsledek dost tmavý... To 2D přežiješ, IMAX ti to vynahradí... A ais by jsem raději zvolil menší kino. Nevím, jestli jsi byl někdy v IMAXu, ale jestli jo, pak asi dobře víš, že když chytneš přední řady (nic proti nim, v IMAXu mám asi nejraději šestou sedmou řadu), tak tě obraz obklopí a nestíháš obraz jako celek. Všímáš si víc detailů. Proto raději ze začátku pochytit film na menším plátně... V Pražským IMAXu budou POttera určitě hrát dlouho, i přez to, že tři týdny nato startuje i u nich Tron... 
A pokud chceš i digi 3D, pak zkus v Ově Lunu - je vybavena taky 3D, navíc používá mnohel lepší variantu - Dolby 3D. Odkud přesně jseš? Možná nebudeš ani do Ovy, možná v tvém kině už 3D dokonce je ;)... Nyní je v česku zdigitalizovaných něco přez devadesát pláten - všechny plexy minimálně po jednom + nějakých pětapadesát jednosálovek, což vychází opravdu minimálně každé krajské město, či většina okresních... 
 
ps: Text k trl už sepisuju, dnes ho ale dodělaný mít nebudu, tak snad zítra ;)...
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-29 21:46:11
Rybba: A ty ses bál, že to nebude akční ;):D...
Jakub
Autor: Anonym [86.61.168.103] Datum: 2010-09-29 22:25:07
KARLOS: Tohle nemá žádnou souvislost s tím, jak moc jsem velkej fanda nebo jaký mám priority, nýbrž pouze o těch financích. Nevím tedy, kde ty přesně žiješ, ale tady na Vysočině je obrovský problém sehnat brigádu v létě, takže během školního roku už je to úplně nemyslitelný. Nevím, kde jsi přišel na to, že tu fňukám. Já bych na žádnej film nešel víckrát, ani kdybych nevěděl, co dělat s prachama (leda že bych měl kino v místě bydliště, to už bych pak třeba někdy uvažoval nad druhou návštěvou, pokud by se mi daný film opravdu hodně líbil) ;) A naši jezdí do Brna (což je to nejbližší město, kde je kino) jednou za několik měsíců ;) A btw, svačinu si chystám doma :P
Mundungus Fletcher
Autor: Anonym [89.176.168.227] Datum: 2010-09-29 22:43:01
http://harrypotter.wikia.com/wiki/File:Dungy.jpg 

Autor: KARLOS Datum: 2010-09-29 22:52:02
Ten smajlík za tím fňukáním tam není bezdůvodně ;)... 
Ano, můžeš dostávat kapesné deset korun na týden atd atd, ale fakt si myslím, že vymlouvat se na finance je to největší pokrytectví... 
Ty možnosti tu prostě jsou... Nasal jsi "Znovu do kina? No tak to určitě ne :D Kde bych na to proboha bral? Nehledě na to, že nejbližší kino mám 50km od domova" fajn, ale je jasně patrné, že jednou na to pudeš. A že by jsi nešel podruhý? Takže počkáš na dvd, nebo ti to pak někdo vypálí, nebo si to sám stáhneš z netu? Tohle je to. Všechno má svojí cenu. Nechci dělat ze sebe Mirka Dušína, má netová přípojka je downloadem taky vytížená. Aby jsem kupoval na nosičích všechno, to fakt ne. Ale to, co za to stojí si neváhám koupit. A že to jsou někdy pálky... 
Bydlím na vsetínsku, ale na filmy, které chci viděl v premiéru, jezdím hodinu tak a zpátky do Zlína... Což se taky prodraží. A ano, na filmy, které mě chytnou, neváhám ani minutu vyrazit do kina i víckrát. Jo, mám práci, ale jak říkám, taky jsem byl jěště poměrně nedávno student. 
A to jsem třeba půl roku šetřil na komplet LOTRa... Sehnání brigády taky nebyl žádný med. A pokud se dobře pamatuju, tak brigády se odjakživa sháněly lépe přes školní rok ;)... 
Ale dobře, chápu, že jsem asi jiná povaha, která když opravdu o něco stojí, neváhá hledat možnosti. Ty na to rezignovaně mávneš rukou, taky možnost :)... 
 
Co se týče původního dotazu, já by jsem si knihu předem dal... Ostatně přímo já ji louskal v létě, takže jsem se opravdu připravoval...
Autor: Rybba Datum: 2010-09-30 02:14:42
pro Karlose díky, já jsem kousek od Opavy, do Ostravy do CineStaru jezdím do kina na HP od třetího dílu, tak bych nerad rušil tuhle svoji "tradici"... A je mi jasný, že do první řady nepůjdu, nejsem šílenéj, já kupuju vždy prostředek uprostřed :p. V Imaxu jsem ještě nebyl, tak chci jet letos v prosinci poprvé, snad se v tý Praze neztratím, nikdo mě neokrade nebo nepodřízne... :grin  
 
PS: Jasně, ale výbuch jaderky vidět v HP filmu vážně nemusím :D
pro Karlose
Autor: Jája Datum: 2010-09-30 09:05:26
Musím se Jakuba trochu zastat. Třeba ho filmy až tak neberou jako tebe. Možná hraje fotbal, čte knížky a raději investuje svoje finance sem. Nejsme všichni stejní - zaplaťpánbůh... ;)  
Tak už se přestaň zabývat Jakubem a koukej sesmolit ten článek o traileru, to je tvoje parketa... :)
Jakub
Autor: Anonym [86.61.168.103] Datum: 2010-09-30 13:28:44
KARLOS: Já rezignovaně mávám rukou? Hm, tohle očividně nemá smysl, nechme to být. Bude ten článek ještě dneska teda? 
Jája: Mě ty filmy docela berou (teda až na čtyřku a šestky, to byla slabota), ale o to tu vůbec nejde ;)
KARLOS
Autor: Anonym [85.70.123.159] Datum: 2010-09-30 13:44:10
Očividně mám pod tímto článkem nějakou špatnou auru... Když se na tu diskuzi povívám zpětně, tak jsem tu za národního zloducha :D... Ale vážně nejsem tak zlý, jak to vypadá ;)... 
Prostě jsem chtěl jenom říct, že pokud o něco člověk opravdu stojí, pak to není neřešitelné. A pokud se mu něco líbí, ať to neváhá podpořit :)... 
Jakub: Snad jo, včera jsem napsal zhruba polovinu, dnes to snad už sfouknu :)...
Autor: Levercham Datum: 2010-09-30 17:57:07
Rybbo, dohodnuto, podruhé/potřetí jdeme na Harryho spolu, i kdyby na chleba nebylo :grin Vyvenčím svou nebelvírskou šálu
Autor: Rybba Datum: 2010-09-30 18:39:42
pro Karlose z toho si nic neděléj, jednou musíš být ten horší ty a né furt jen já... :grin :grin  
 
pro Levercham, když budeš chtít, tak pisni na rybba@seznam.cz a nějak to pořešíme... ;)
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-30 21:35:16
Snad Sohaj promine, že sem mu vlezl do jeho článku, ale přihodil jsem pro pořádek všechny dostupné kvality traileru tak, aby to případní zájemci měli jednodušší... Udělal by jsem to dávno, ale ppořád jsem čekal, že to autor napraví sám (a příště za takové fópa dostane za uši ;))
Jakub
Autor: Anonym [86.61.168.103] Datum: 2010-09-30 22:13:23
Tak mě teď napadá, jak to bylo s Dursleyovými v knížce v 7. díle? Objevili se tam? Jak to tak vypadá, tak ve filmu nebudou vůbec :( :( :( A v šestce taky nebyli, to mě štvalo dost :/
Autor: KARLOS Datum: 2010-09-30 22:42:49
Jakub: V knize byli v jedné kapitole, ve filmu budou taky, neboť se chcou filmaři se všema postavama rozloučit ;)...
Autor: Anonym [88.103.224.144] Datum: 2010-10-02 22:45:23
mazeeeec..:-D nepopadam dech..

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR