'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - Harryho tržby z prvního víkendu v kinech (UPDATE)
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka > Novinky > HP7 - film > Harryho tržby z prvního víkendu v kinech (UPDATE)

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
18.224.73.150

RSS a sdílení

Potter Web CZ

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

powered_by.png, 1 kB

Starší články

<<< 
<<
Prosinec 2024
>>
 >>>
 
  Po
  Út
  St
  Čt
  Pá
  So
  Ne
 
 
 
 
 
 
 
 
1
 
 
2
3
4
5
6
7
8
 
 
9
10
11
12
13
14
15
 
 
16
17
18
19
20
21
22
 
 
23
24
25
26
27
28
29
 
 
30
31
 
 
 
 
 
 

 

Harryho tržby z prvního víkendu v kinech (UPDATE)

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  HP a Relikvie smrti - film
Příspěvek přidal(a) Sohaj   
neděle, 21 listopadu 2010, 20:21
Relikvie smrti vtrhly do kin téměř po celém světě a předprodeje v USA naznačovaly, že by mohl být atakován listopadový rekord držený druhým dílem Twilight Ságy. Bohužel již první den Harry za upíry lehce zaostal a v dalších dvou dnech mu došel dech úplně. Ve výsledku tu máme z Ameriky cifru 125,1 mil. dolarů, což na první pohled není špatné číslo, přesto se ale čekalo víc.

Více v článku.



Co se týče nejlepších otvíráku v USA během prvního víkendu, tak Relikviím patří až 6. příčka. Nejlepší otvírák náleží Temnému rytíři (158,4 mil. dolarů) před třetím dílem Spider-mana (151,1 mil. dolarů) a druhým dílem Twlight Ságy (142,8 mil. dolarů).

Kompletní pořadí naleznete ZDE.

Co se týče nejlepších tržeb během jednoho dne, tak Relikviím patří 5. místo za druhým a třetím dílem Twilight Ságy a Temným rytířem.

Jednodenní tržby naleznte ZDE.

Ještě doplním tržby ze zbytku světa (tedy mimo USA): 205 mil. dolarů.

Celkově tak po prvním víkendu Relikvie utržily 330,1 mil. dolarů.


AKTUALIZACE: V Česku během prvního víkendu promítání (čtvrtek - neděle) vidělo Relikvie smrti 246 180 diváků!!! Princův rekord tak byl vylepšen o cca 70 tisíc diváků.

 
 


Komentáře
Autor: Rybba Datum: 2010-11-21 21:44:38
No to je hodně slušné, když se podíváte na minulé díly, které měly "jen" okolo 77mil... :roll
Petr
Autor: Anonym [82.100.3.4] Datum: 2010-11-21 21:54:28
Docela to jde, až na Fénixe (až 30. flek?!). 
 
Ale my fanoušcí příjdem vždycky, teď už teda jen jednou.
Autor: KARLOS Datum: 2010-11-21 21:57:46
Rybba: Do toho "jen" musíš započítat jednak to, že šestka a pětka neměla tržby třídenní (start v pátek), ale už ve středu. To jest pětidenní. Což ve výsledku dělá +-100M za celý premiérový blog... A nesmí se zapomínat taky na inflaci, která zejména u starších potterovek premiérové číslo hodně zlepšuje... 
Nehledě na to, že Potter nebyl v us nikdy nejvýdělečnější série. To z ní dělá i zbytek světa. Třeba Potterovky v us hranici 300M překonaly jen dvakrát... A to je první lukrativně ceněná meta ve výdělcích celkově vysokorozpočtových blockbusterů... 
125M Je prostě docela standartní Potterovské číslo...
Prodlouženej víkend v ČR
Autor: Anonym [90.183.77.10] Datum: 2010-11-22 09:55:01
No a až to bude někdo vyhodnocovat u nás, tak se nesmí divit, že když dají premiéru do prodlouženýho víkendu, že jsou lidi, co jdou až dneska, jako třeba já ;-))
huh
Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2010-11-22 11:59:49
Já to taky ještě neviděl... ale snad to stihnu...  
Co jsem zatím četl, tak si lidi hrozně stěžujou, že to je nuda. Tak já nevím, no. Jestli to je podle knihy, kde se neustálne schovávají před ministerstvem, tak si myslim, že to nuda nemůže být. Vždyť ty scény mi přijdou hrozně důležitý. A že by se v nich nic nedělo? To taky není uplně pravda, ne? 
U mě je teda film, kde se fakt nic neděje třeba to Stmívčo :).¨Co jsem to viděl, tak jsem si nepamatoval, jak to končilo. Každý konec byl uplně stejný, vlastně pořád řeší, to samý.
huh
Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2010-11-22 12:01:03
Píšu hrozně, hanba mi, omlouvám se.
huh
Autor: Anonym [213.192.55.18] Datum: 2010-11-22 12:02:52
Je jasný, že každému se něco líbí jinak. Já třeba knížky HP znám, mám je rád, takže pro mě to nuda nemůže snad ani být.
Emmoňa
Autor: Anonym [94.112.60.178] Datum: 2010-11-22 14:05:58
Mě to příjde pěkné ,když lidi mají HP stále radši,jako já....... 

kachka
Autor: Anonym [89.176.18.93] Datum: 2010-11-22 17:11:25
konečně dnes sem splnila své fanouškovské poslání a šla do kina. o víkendu se mi nepodařilo dostat do kina tak sem šla po škole. ve 13:00 bylo kinu díkybohu prázdné což mám radši. musím říct že film byl opravdu úžasný brečela sem od začátku do konce místy se i zasmála. opravdu emoce se tu střídají rychle.prostě dechberoucí Potter. a už se nemůžu dočkat až na něj půjdu ještě "nejmíň" jednou.
Bangla
Autor: Anonym [178.17.90.178] Datum: 2010-11-22 22:13:40
Tak jsem prisel z kina a mé dojmy. Zacatek paradni, prvnich 30-40 minut 100% plné akce, film plný děje. Potom, ač se mi to nerika lehce, nuda nuda nuda v prirode, nic se nedeje a kdyz konecne prijde akce u laskoradu nebo godrikove dole, v knize se da krajet atmosfera a tady vse rychle ubehne, malo napeti tomu schazi a opet navrat do lesa :-( Kua ten voldy mohl alespon v tom godrikove dole priletet, tak tak mu mel harry uniknout v bolstech z paleni jizvy ....nevim proc nedali duraz na jine veci nez okolni zelen... jinak to ale bylo dobre, hodnoceni 8/10 ale nektere veci fakt nechapu, byl by to dokonaly film kdyby protahli zapletky a ubrali z lesa.
Autor: Anonym [94.113.210.89] Datum: 2010-11-22 23:30:15
muze dat nekdo odkaz na top 10 nejvydelecnejsich filmu? 
:?
Odkaz na Top 10
Autor: Sohaj Datum: 2010-11-23 00:04:04
Anonym [94.113.210.89]: http://www.boxofficemojo.com/alltime/world/ 
 
Ještě přidávám jeden odkaz, kde máš členěné tržby podle mnoha kritérií: 
http://www.boxofficemojo.com/alltime/
katka
Autor: Anonym [89.176.18.93] Datum: 2010-11-23 10:57:45
někdo tu psal že je naštvaný že na svatbe nebyl viktor Kum. nevim zda na to nekdo odpovidal je tu tolik dlouhych prispevku ze opravdu nevim no jen sem chtela napsat ze tam byl. jen do filmu to nedali http://www.youtube.com/watch?v=gkcHe1HHdLc&feature=player_embedded 0:15 tančí s Hermionou
katka
Autor: Anonym [89.176.18.93] Datum: 2010-11-23 10:58:48
* sorry Krum
Autor: Rybba Datum: 2010-11-23 13:21:32
Jinak je docela zajímavé, že HP 3 považuje drtivá většina lidí jako jeden z nejlepších HP dílů a přitom ve výdělcích tak drtivě propadl... :roll :roll  
 
pro Katku, tak aspoň se máme na co těšit na rozšířené DVD, tak za dva roky se snad dočkáme... :p :p
katka
Autor: Anonym [89.176.18.93] Datum: 2010-11-23 13:46:01
no to doufám. s koupí original DVD jeste cekam az budou vsechny v nejake specialni edici to pak bude neco.
KARLOS
Autor: Anonym [85.70.123.159] Datum: 2010-11-23 14:14:59
Drtivě propadl? To, že vybělal o 200M míň, než ostatní potterovky, neznamená, že by nějak (jakkoli) propadl. Pořád je v vysoko v černých číslech, v roce 2004 byl jeho průměr výdělků proti ostatním blockbusterům dvojnásobný a nesmíme zapomínat, že přijmy nejdou jenom z kin, ale taky z disků a tv vysílání ;)...
Autor: Rybba Datum: 2010-11-23 15:37:05
Pro Karlose, ano drtivě v porovnání ostatních potterovek, když jednička a dvojka měla o 150 - 250 mil. dol. víc a to do toho není započítána inflace a zdražování kin, to je prostě holý fakt a ostatní čísla teďka neberu v potaz... :roll :roll
Katka
Autor: Anonym [89.176.18.93] Datum: 2010-11-23 16:46:38
chtela sem se zeptat na tu zakrvacenou ruku co mela Hermiona. jak na fotkach nejdriv byla a pak nebyla zakrvacena. ja byla v kine a tam ji tedy zakrvacenou mela. jen me to tak napadlo. ze vlastne ani nechapu proc to na fotkach mazali kdyz ve filmu to je
Autor: Rybba Datum: 2010-11-23 19:19:53
Pro Katku, aby neutrpěly děti, které by s tou fotkou přišly do styku, šok a nemělo to na jejich vývin nějaký neblahý vliv... ;)
Autor: KARLOS Datum: 2010-11-23 20:12:25
Katka: Zjednodušeně řečeno, že fotky nemají rating a studio si nelajze reakce rozhořčených fanatických matek (doslova - v americe je jedno takové společenství, i když né početné, ale zatraceně hlasité), že ta Potterovic holka někoho zjevně zabila a teď je zamazaná jak čuník... Je jedno, že ve výsledku to tak není, ale červená krev ve filmech všeobecně v americe není vítaná. Proto fotky, ale i ukázky měly tohle vyfiltrované, film, jelikož má přísnější rating (v americe může na nového Potttera díttě do 13 let jen v doprovodu plnoletého) si trochu krve může dovolit... 
Rybba: Inflace je mrcha, ale nezapomínat, že mezi jedničkou a trojkou je to dva a půl roku, u dvojky dokonce jen rok a půl... Tak se ti inflace skoro neprojeví. Když už o tom mluvíme teď sem četl zajímavé srovnání opening weekendů Potterovek a v podstatě se tam ty rozdíly liší v řádech milionů (cca od 130 do 120)... 
Ono i kdyby to zarobilo jen 500 celosvětově, nic by se nestalo a studio by to považovalo v té době za úspěch i když menší, než se očekávalo. 
To snížení tržeb jednak značí relativně blbý datum premiéry (druhá půlka listopadu znamená v americe díkůvzdání, což pro amíky znamená, že prodloužený weekend alespoň jednou využijou k návštěvě kina, polovina červenece je pro změnu další velký americký svátek)... 
Začátek června (start Vězně) je docela nevýrazné datum, navíc před ním startovaly v tu dobu silné značky (byl tam myslím Emmerichův Den poté, byl tam Spidey...) a po něm pro změnu Shrek... Plus v americe se nikdy rekordy s Potterem netrhaly (jak sem psal, jen dvakrát překonal 300M hranici a to při tom není ta nejvyšší - 400M má jen asi deset filmů, 500M dokonce tři) a výsledek je takový, jaký je. Ovšem jenom to, že přesun z relativně lukrativní zimní pozice do léta Potter ustál (třena narozdíl od Narnie) svědčí i to, že předchozí dvě POtterovky dostaly právě to nejlepší mésto - právě vrchol letní sezóny...
Autor: Rybba Datum: 2010-11-23 23:44:25
Ok, Karlosi, díky za dovysvětlení... ;)  
 
Možná ten úbytek diváků byl zapříčiněn taky až moc "dětskými" prvními dvěma díly, tak na trojku nechtěli jít, a pak ouhá, třetí díl byl úplně jiný a svoji kvalitu ukázal... :p
Kopretinka
Autor: Anonym [88.103.209.35] Datum: 2010-11-24 16:29:41
Vy pořád jen hovoříte o Harrym Potetrovi, zkuste si přečíst i něco jiného. Na ČT 2 proběhl film souboj s mozkem, kde vystupoval jistý Tom Patrick, který vydal knihu City Means (dokonce je i na facebooku pod tímto jménem). Zmiňuji to tady proto, aby ho za jeho názory někdo předčasně neosuzoval, neboť se tam trochu navážel do Harryho, spíše to ale mělo vyznít v kontrastu hlavní zápletky, tj. věčného boje se zlem, které odsuzoval jako příliš účelové a rizikové z pohledu současného světa. I když se jedná o komorní fantasy, člověk se s jeho krajem (tedy spíše městem) může ztotožnit a klidně si ho i zamilovat. Kopetinka
katka
Autor: Anonym [217.170.97.162] Datum: 2010-11-24 18:10:43
film -proste nádhera!! nejůepší díl moc povedený už se těším na 2 část. sice poslední ale o to víc si to užijuu. :))
Pro Kopretinka
Autor: Anonym [62.129.63.202] Datum: 2010-11-24 18:31:18
Tady jsi na Potterwebu, tzn. tady se bude pořád mluvit jen o Potterovi :)
Autor: KARLOS Datum: 2010-11-24 18:49:54
Kopretinka: Hmm, myslím, že líp s tímle pošťouchnutím by si pochodila jinde. Jak už bylo psáno v komentu nade mnou, fan stránky zaměřené na jeden fenomén se těžko budou zabývat něčím jiným. 
A samozřejmě je krátkozraké si myslet, že když se tu bavíme o Harrym, že pro nic jiného už nežijeme. Asi tolik. 
Ad věčný souboj dobra vs zla - pak podle tvé formulky (dotyčného sem neviděl, proto tady nemůžu sloužit, proto odkazuju přímo na tebe) by si musela vyloučit z nějakého sledování, či zájmu dvě třetiny příběhů. Spíš by sem pochopil, kdyby kritizoval JAK se tak děje v knihách, než co...
Kopretinko
Autor: Aries Datum: 2010-11-24 20:59:10
zkus to spíš na diskusi, tam tě nikdo s jinou fantasy nevyhodí, tím si můžeš být jistá
Autor: Jája Datum: 2010-11-24 22:29:16
Aries, to nebylo nutné... :) . Myslím, že Kopretinku nikdo odsud nevyhazuje. Alespoň já si tedy vyhazov představuji jinak. To téma může být zajímavé, ale když začne svůj koment slovy " Vy pořád jen hovoříte o Harrym Potetrovi, zkuste si přečíst i něco jiného...." O čem tady asi fanoušci HP mluví? Souhlasím s tebou, že téma do Soví pošty jak dělané ;)
Autor: Aries Datum: 2010-11-24 22:40:10
Ale zrovna mě by to docela zajímalo a tady není prostor, viz "fan stránky zaměřené na jeden fenomén se těžko budou zabývat něčím jiným" a "pořád se bude mluvit jen o Potterovi". 
A než se mě někdo zeptá, proč sem teda lezu: protože občas je potřeba opravit hrubky v článcích, aby nedělaly potterwebu ostudu.
Autor: Jája Datum: 2010-11-24 22:47:09
Aries, však říkám, že je to k vám do Soví pošty téma jak dělané. Souhlasila jsem s tebou. Jen mi nepřipadalo, že by Kopretinku odsud někdo vyhazoval. A určitě je tu i spousta lidí, kteří se tě nezeptají, proč sem lezeš... ;) Vidí tě tu rádi...
Autor: Aries Datum: 2010-11-24 22:55:13
No dejme tomu. :)
Autor: KARLOS Datum: 2010-11-24 23:34:13
Aries: Promiň, ale diskuze jsou v hodně širokém záběru... Možná se to ze motá kolem Pottera neustále, ale mě se spíš jedná o to, že to nezavrhuju, osobně by sem se opravdu rád dozvěděl, co dalšího lidi na potterwebu zajímá. 
To moje "fan stránky zaměřené na jeden fenomén se těžko budou zabývat něčím jiným" je spíš obhajoba obsahu diskuzí pod články, než nějaké striktní nařizování. A pokud vím, tak Albert diskuzi promazává opravdu jen v krajním případě... 
Vyhazovat tak nikoho nechci, ale přikláním se k Jáji, že tady na to není vhodný prostor. Jednak zdejší diskuze pod články se na takové věci příliš nehodí (svým zaměřením pod novinku je prostě jasné, že se bude diskutovat na nadhozené téma a nějaké stálejší se proto do značné míry drobí) a jednak si umím na takový pokec představit mnohem lepší technickou variantu diskuzního fóra (Soví pošta)...
Autor: Rybba Datum: 2010-11-25 00:55:00
Člověk tu chvilku není a už se hádaj jak malý děti... :p :p
Pro Rybbu
Autor: PEGGY Datum: 2010-11-25 22:50:23
Jo, tu a tam se najde URČITÁ OSOBA, která má potřebu se hádat :eek
Lucius na konci Relikvií umře???
Autor: 100nawa Datum: 2010-11-26 18:03:57
Tak jsem si četla nějaké články o HP na netu a co to vidím? Yates nechá Luciuse ve finále umřít? 
 
http://filmserver.cz/clanek/434/Top-10-Nocni-mury-Harryho-Pottera/ 
 
6. Lucius Malfoy 
"....Pro charakter úskočného tatíka Harryho spolužáka si tvůrci nemohli vybrat lépe. S námětem Luciusovy smrti ve filmu přišel údajně sám Jason, režisér David Yates byl prý jeho nápadem nadšen...."
Autor: PEGGY Datum: 2010-11-26 18:57:54
Proč zas dělají změnu oproti příběhu??? Malfoy má přežít a podle toho, co řekla Rowla v jednom rozhovoru, ani nebude potrestán. Což krásně ukazuje, jakej svět je (spousta nácků i kolaborantů taky unikla trestu a spokojeně a v pohodlí si žili). Když ho Yates nechá zesnout, tak z toho příběhu udělá černobílou pohádku, kde dobro vždycky vízězí nad zlem :upset
100nawa
Autor: Sohaj Datum: 2010-11-26 23:39:45
Příště takové prohlášení označ nějakým VAROVÁNÍM. Rád bych se nechal překvapit až v kině:roll
Autor: Rybba Datum: 2010-11-27 00:24:43
Pravda, taky jsem to nemusel vědět, ale já mám děsnou paměť, takže jsem v poho, do tý doby to ještě 100x zapomenu... Taky výhoda sklerózy... :grin :grin  
 
Pro Peggy, aspoň nějaký vzrůšo na závěr, aspoň něco tě překvapí v kině... No tak teďka už asi né, ale i tak... Já to beru jako plus... :p :p
PEGGY
Autor: Sohaj Datum: 2010-11-27 01:48:29
K tomu unikání trestu... v tomto je celkem specifický Star Wars Universe. Věčná otázka, když Darth Vader se podílí na smrti tisíců jedinců a teror v galaxii, ale naposled projeví dobrý čin zabitítm Císaře (doufám, že nespoileruju:D), čímž zachrání dalších milion životů, má mu být odčiněno? Podbně je tomu i u Luciuse, resp. jeho, ženy, která nepráskne Voldemortovi, že Harry žije (ten moment v lese, kdy se nad ním sklání). Navíc navždy budou muset s tím pocitem žít, že dělali hrozné věci.
jajinka
Autor: Anonym [213.235.145.94] Datum: 2010-11-27 12:10:55
pro 100nawa: Jo příště by to fakt chtělo označit, zrovna tohle bych ráda zjistila až v kině :(
Sohaj
Autor: PEGGY Datum: 2010-11-27 14:44:04
Osobně zastávám názor, že jeden dobrý skutek nemůže smazat všechny ty zlé před tím. Ať jde o Darth Vadera, Severuse Snapea (teď mě jeho fanynky ukamenujou) nebo o kohokoliv jinýho. Lucius sám navíc žádnej dobrej skutek neudělal a u Narcisy je to sporný - dělala to hlavně proto, aby se dostala do hradu pokud možno včas, než Draca náhodou někdo zabije ;) elkem je otázka, jestli Lucius bude trpět nějakejma výčitkama svědomí - dokud neupadl u Voldyho v nemilost, tak byl nadšení samo. Vadit mu začala až pozice outsidera a věci s tím spojené.
PEGGY
Autor: Sohaj Datum: 2010-11-27 16:42:51
Myslím, že zrovna Snape trpěl nejvíc a aby odčinil své zkutky byl pro to připraven učinit i tu největší oběť:) Lucius zřejmě nečekal, že se k němu bude Voldemort chovat stejně jako k nečistokrevnému kouzelníkovi:)
Autor: 100nawa Datum: 2010-11-27 17:22:20
Omlouvám se za spoiler, nějak mi to nedošlo. Asi proto, že mě na začátku článku taky nikdo nevaroval, já jinak spoiler varování píšu. Fakt mě mrzí, jestli jsem vám zkazila překvapení. :sigh
Sohaj
Autor: PEGGY Datum: 2010-11-27 19:26:08
Ano, Snape trpěl, to nepopírám. A jako POSTAVU ho mám velmi ráda. Byl statečnej, byl chytrej, to je taky fakt. Ale taky to byl zamindrákovanej hajzlík, kterej se napřed přidal na stranu zla a zpátky ho přivedla jediná věc - ne dobro jako takový, ale jediná dobrá věc, co v něm byla - láska k Lily, kterou mu Volďas zabil. A i po přechodu na stranu dobra mu nebylo zatěžko šikanovat studenty z jiných kolejí, zesměšňovat je a tak. A nenáviosti z mládí taky nepřekonal, snad se o to ani nesnažil (James Potter, Sirius, Lupin...) 
A ano, Luciusek musel bejt chováním Voldemorta pěkně zdeptanej ... Dobře mu tak, zmetkovi zlýmu :grin
jajinka
Autor: Anonym [213.235.145.94] Datum: 2010-11-27 20:16:05
pro 100nawa: To nevadí, já to určitě zapomenu do té doby ;)
PEGGY
Autor: Sohaj Datum: 2010-11-27 21:31:34
A není to právě ona láska, která nás tak doprovází skrz celým příběhem? :) Není to mnohdy i tak ve všedním životě, že se naše chování mění, když se něco bezprostředně dotýká lidí, na kterých nám záleží? 
 
Jinak to šikanování studentů... já bych to bral jako dokonalou kamufláž. Musel před zmijozelskými jasně ukázat, na čí straně stojí. A to, že nepřekonal nenávist z mládí... no on se o to ani Sirius nějak moc nesnažil, takže bych vina padá na obě strany. Jinak Lupinovi chtěl pomoci při scéně Sedm Potterů, kdy chtěl zasáhnout jednoho ze Smrtijedů, který se chytsal použít vražednou kletbu na Lupina, ale kletba nechtěně trefila George do ucha;)
Maro (jméno mé :D)
Autor: Anonym [90.176.48.65] Datum: 2010-11-27 23:55:23
Tak dneska jsem byl na Harrym v kině...super zážitek :) Jak mučili Hermionu, tak jsem měl nutkání skočit do toho filmu a zachránit ji :D skvělý výkon :) Už se nemůžu dočkat druhé části fakt :( Asi půjdu na relikvie ještě jednou :)
Lil
Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2010-11-28 00:24:24
Jj, to Hermionino mučení se povedlo. Teď jsem byla na HP podruhé a stejně mi běhal mráz po zádech. Působilo to realističtěji než Crucio, do toho jsem se nikdy nedokázala vcítit (naštěstí :p ).  
A Luciuse je mi líto. Teda, ne že bych litovala, že se mu všechno zlé, co udělal, vrátí, ale Isaacs ho hraje vážně dobře a čím víc tam je, tím líp. Zajímalo by mě, proč chce, aby jeho postava umřela? Že by se mu zdálo, že na konci zemře příliš kladných postav (s tím musím souhlasit) a málo těch záporných? Že by chtěl trochu dorovnat skóre? :grin
Autor: Rybba Datum: 2010-11-28 19:38:35
Mě se teda to mučení vůbec nelíbilo, myslím, že by je nezabilo to cruciatus taky použít... Ale takhle řvát kvůli pár škrábancům - písmenkám?? No nevím no... :roll :roll
Sohaj
Autor: PEGGY Datum: 2010-11-28 22:38:02
Celkově s Tebou souhlasím, ano, láska nás provází celým příběhem, je to nejkrásnější a nejsilnější v lidském životě.  
Ad šikanování studentů - myslím, že do jisté míry můžeš mít pravdu, nicméně tam cítím i jistou frustraci Snapea a hlavně nepřekovanou zášť k Nebelvíru (a další dvě koleje se obvykle přiklonily na straně Nebelvíru proti Zmijozelu, takže ani jejich studenti na tom u Snapea nebyli nijak růžově :eek ) A jeho chování vůči Nevillovi - to bylo fakt hnusný.
PEGGY
Autor: Sohaj Datum: 2010-11-28 23:16:33
Proti tomu nemám co namítnout :) Určitá frustrace tam jistě zůstala.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR