'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - Krátký rozhovor s Tomem Feltonem
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
18.119.116.27

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

 

Krátký rozhovor s Tomem Feltonem

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  Herci
Příspěvek přidal(a) Sohaj   
pondělí, 29 listopadu 2010, 18:30
V nedávném rozhovoru Tom Felton pohovořil o svém vztahu k fanouškům série či o tom, jak se mu žije pod drobnohledem veřejnosti. Tom též prozradil, že by neměl námitky k návratu k postavě Draca Malfoye, kdyby se J.K. Rowling rozhodla napsat další díl.

Více v článku.



O fanoušcích...
"Mám rád fanoušky, kteří jsou nadšeni pro nějakou věc a díky zkušenostem s Harry Potterem vím, jaké to je být součástí něčeho tak skvělého, co vás s nimi spojuje dohromady. Svým způsobem to však představuje i určitý tlak na vaši osobu. Tihlé lidé s nadšením vyhlíží každou fotku, každou ukázku a obliba se v mžiku může změnit v nenávist."

O filmových premiérách...
"Když natáčíte, jste odříznuti od všeho toho humbuku. Ale premiéra je jen jednou za rok, takže si to můžete krásně vychutnat se vším všudy."

O případném pokračování...
"To by bylo úžasné, kdyby J.K. Rowling napsala další díl. Určitě bych neodmítl příležitost vrátit se na plac."







Zdroj: SnitchSeeker

 
 


Komentáře
Angelo
Autor: Anonym [62.129.63.202] Datum: 2010-11-29 18:32:56
Nevím, jestli chci, aby Rowlingová napsala další díl. Mám to 50 na 50....
Kachka
Autor: Anonym [89.176.18.93] Datum: 2010-11-29 18:55:24
ja bych hrozne chtela aby byl nejaky dil pred Harry Pottrem o Pobertech
Před a Po
Autor: Anonym [82.150.166.17] Datum: 2010-11-29 19:28:16
Nebylo by špatné kdyby napsala o tom co se dělo před narozením Harryho a po narození Harryho dětí ( a nejenom jeho).
Autor: HarryGeorge Datum: 2010-11-29 20:24:49
o pobertech by nebylo vůbec špatný ale taky bych bral knihu typu famfrpál v průběhu věků nebo bajky barda beedleho
Lil
Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2010-11-29 20:37:29
Jj, třeba deník Siriuse Blacka, ten bych si přečetla s chutí ;) .
Petr
Autor: Anonym [82.100.3.4] Datum: 2010-11-29 21:01:39
Jasně, příběhy trojice Pobertů (zrádce Červíčka nepočítám). 
 
To HarryGeorge : Bajka barda Beedleho už jsou.
Lil
Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2010-11-29 22:32:30
Pro Petra: 
HarryGeorge jen dával Bajky jako příklad pro případné další literární dílo JKR. Chce to číst celý koment ;) .
Petr
Autor: Anonym [82.100.3.4] Datum: 2010-11-29 22:55:39
Pro Lil : JKR už Bajky napsala - např. http://www.neoluxor.cz/dobrodruzne/bajky-barda-beedleho-d3t113225 . 
 
Jinak, když už něco začnu číst, tak to i dočtu. Neskončim někde v půlce. Ale i tak díky za připomínku.
Autor: PEGGY Datum: 2010-11-29 23:43:37
Řekl už někdy někde nějaký herec, že ho fanoušci štvou, lezou mu na nervy nebo že mu jsou v podstatě ukradení??? :grin Čímž nechci říct, že zrovna Tom Felton o svém vztahu k fanouškům kecá... jen že občas ty rozhovory jsou čím dál tím stejnější... ale to byla jen taková filozofická odbočka :grin  
Já raky nevím, jestli chci, aby JKR psala dál Harryho. Ten příběh je krásně a defitivně ukončený, natahovat ho by bylo blbý a násilný a připravit pro Hyarryho další velké dobrodružství, další úkol - to by bylo taky přitažený za vlasy. Brala bych encyklopedii, příběhy Pobertů, Dějiny Bradavic, příběhy z dob zakladatelů (spíš asi ve formě pověstí a legend, vždyť přesně to asi dnes už nikdo nezná) a podobně.
PS:
Autor: PEGGY Datum: 2010-11-29 23:45:18
Omlouvám se za překlepy... :roll
Autor: Rybba Datum: 2010-11-30 03:07:30
Pro Petra, já ti nevím, ale neumíš číst, nebo nechceš?? Lil a HarryGeorg moc dobře ví, že JKR napsala Bajky, tak co to furt motáš ?? :roll :roll  
 
Knihy o Brumbálovi a Grindelwaldovi, nebo o Tomu Radleovi by taky nemusely být špatné...  
 
Ale já tipuju, že JKR už nic z kouzelnýho světa nenapíše, jestli teda vůbec něco napíše, prachů má dost a nebude si chtít zničit svoji vymarketingovanou pověst skvělé spisovatelky... :p :p
Autor: Sohaj Datum: 2010-11-30 11:20:39
Když už je řeč o Tomovi... tak doporučuji filmík Dostaň ho tam (Get Him to the Greek), ve kterém má Tom menší roličku (nebude chybět narážka na Bradavice:D). 
 
Jinak z knih buď Encyklopedii, nebo jedině prequely (o Brumbálovi, Snapeovi, Pobertech), popř. jak už tady zaznělo jít dál do minulosti:)
Petr
Autor: Anonym [82.100.3.4] Datum: 2010-11-30 11:25:14
Pro Rybbu : Máš pravdu, nechápu to. Blbost světu vládne. Nechceš mě doprovodit na cestě za poznáním?
Autor: Janina Datum: 2010-11-30 15:39:11
Pro Petra : Na cestě za poznáním Tě doprovodí základní škola, zkus jí dokončit. 
Rybba : Mě by se líbilo, kdyby JKR rozšířila první díl a více se věnovala popisu kouzelnického světa - kam Harry poprvé vstupuje. Myslím že jsem kdysi četla rozhovor, kde říkala že si na tom měla dát více záležet, ale netušila jaký fenomenální ohlas její knihy budou mít. Po prvním díle to tak nevypadalo.
Autor: Janette Baborake Datum: 2010-11-30 17:52:33
Já bych to stejně přečetla, i kdyby to bylo o Pobertech, nebo úplně něčím jiným.. Hlavně že by to bylo od JKR.. :)
Autor: Rybba Datum: 2010-11-30 20:25:27
Vona taky by mohla být zajímavá knížka, něco na způsob Deníku Brumbálovi armády, psané Lenkou, poté Nevillem, případně dalšími členy... Myšleno sedmý ročník v Bradavicích z jejich pohledu... :p :p  
 
Pro Janinu, vono je škoda zahodit takový "dobrý materiál", ale tak dopsáno už má... Podle mě 1-4 knihy byly nejlepší z pohledu kouzelného světa, tvorů, magie atd... Ty poslední tři knížky jsou psány už pod tlakem fanoušků, vydavatele, marketingu a JKR to myslím neustála. Nepsala už jen pro radost ze psaní, ale pro to, aby to už konečně dopsala a zavděčila se co možná nejvíce vydavatelovi a fans... :roll :roll  
 
Přece jenom je pravda, že nečekala, že ty knihy budou mít takový úspěch a jsou směřováne pro děti, takže ty knížečky ze začátku jsou krátký, tak nepodrobný... Kdyby to psala jak Tolkien, tak to by se mi líbilo víc... Propracovaný svět se vším všudy... Když začala psát Harryho, tak byla relativně mladá a do konce života mohla vytvořit opravdu svět se svou vlastní historií, škoda, že to tak nedopadlo a ani už nedopadne... :cry :cry
kix
Autor: Anonym [88.100.191.15] Datum: 2010-12-01 09:16:19
Pro Rybbu: Nesouhlasím s tím, že by Rowlingóvá měla svůj svět nepropracovaný. Akorát se na rozdíl od Tolkiena zaměřila víc na obraz současnosti než minulosti. Minulost v jejich knihář představuje jakousi mystiku. Píše to jen a jen z pohledu kluka, který až do jedenácti netušil, kdo je. Tohle mi například u Tolkiena chybí. Má promyšlenou historii, vymyšlené jazyky a tradice, ale ty knihy mi občas příjdou strašlivě chladné. Chybí mi tam vztah s postavou. Navíc málokdy se rozhodne pořádně popsat, jak co vypadalo, aby si to čtenář mohl vybavit. Kdybych neviděla fimy, tak si o některých místech neumím udělat ani představu. 
Chápu, on popisuje dobrodružství ne jednoho nebo pěti postav, ale spíš celé Středozemě, tak na takové věci nemá čas. Jenom narážín na rozdíl mezi ním a Rowlingovou. Každý má své výhody a nevýhody. Rozhodně bych ty dva nesrovnávala. Koneckonců Rowlingová dělá do světa, který existuje v rámci světa, ve kterém žijeme všichni a navíc to psala především pro mladé čtenáře, a Tolkien pro vyspělejší řekla bych a měl úplně volné psaní. Nemusel se ani rozmýšlet, proč tohle a tohle nevnímají mudlové. Měl volné pole a vyžil se v něm.
KARLOS
Autor: Anonym [85.70.123.159] Datum: 2010-12-01 10:18:27
kix: volné pole určitě neměl. O středozemi celkově psal hlavně z toho důvodu, aby měl nějaké podhoubí pro své lingvistické hrátky... 
Proto taky LOTR není typické čtení. Nesoustředil se na postavy tak intenzivně, protože se jich ani nechtěl tak pevně držet. popis středozemě taky bral spíš jako uměleckou činnost, kde si víc hrál se slovy, než aby mu šlo o konkrétní představu. Celé to mělo vypadat jako báje a tetno záměr se do puntíku podařil. 
Což však neznamená, že je to čtení snadné ;)... 
Rowlingová naproti tomu z literárního hlediska nijak nechtěla bořit hranice a vív jak o formu jí šlo o samotný příběh. Jenomže příběh na začátku nepotřebuje tak propracovaný svět, pokud ho má čtenář objevovat spolu s postavou. Největší problém samozřejmě vidím v neustálém pronásledování Harryho, ale to už je jen věc názoru ;)...
Souhlas s PEGGY
Autor: Tracy Datum: 2010-12-01 13:53:20
K těm fandům: je to stejný jako,že všichni herci odpovídají na otázku Jak se vám pracovalo s...? podobně. Nikdy neřeknou, že kolega/režisér je hovado, se kterým se už nechtějí na place potkat ;) Podřezali by si tím větev. Neupřímnost světem vládne. :roll :)  
 
8. díl určitě ne, ale navrhovala bych již zmiňované Dějiny Bradavic a třeba Kroniku Fénixova Řádu, Lektváry nejmocnější,Genealogie kouzelnických rodů. Možná by mohla taky zveřejnit ty příběhy studentů (např. Nevillův), které vyškrtla na úkor jiných. ;)
jajinka
Autor: Anonym [213.210.180.20] Datum: 2010-12-02 11:21:21
nejvíc bych brala Snapeův deník ale ochotně si přečtu cokoliv napíše ;)
Autor: Aries Datum: 2010-12-03 09:23:18
Jo, skoro se obávám, že Rowla je i docela dobře schopná začít psát fanfiction sama na sebe. Ta příšerná historka z doby pobertů to předznamenala dost děsivě.  
Prostředí už má, tak když už, snad by mělo smysl vymyslet pro něj úplně jiný příběh s jinými postavami a eventuelně propojit s HP nějakým odkazem nebo zmínkou. To by snad šlo.
jk
Autor: kataramatara Datum: 2010-12-04 19:58:34
Od Rowlingové jsou super knížky třeba Famfpál v průběhu věků nebo Fantastická Zvířata a kde je najít Jenže byly vprodeji jen chvilku protože si Rowlingová nepřála aby ty knížky byly vjiných zemích než Anglie což nechápu mohla by zato sklidit hodně prachů. :? :? :? :?
Lil
Autor: Anonym [92.62.224.5] Datum: 2010-12-04 23:23:05
Famfrpál a Fantastická zvířata jsem dostala před pár lety jako dárek k narozeninám od mojí kamarádky a musím říct, že zatím je žádný jiný dárek nepředčil. Myslím, že ani sama tenkrát netušila, jakou mi tím udělá radost :p .
Kacenka
Autor: Anonym [217.170.97.162] Datum: 2010-12-17 12:17:56
Miluju ho :* :grin
Lingie
Autor: Anonym [90.180.20.205] Datum: 2011-01-09 17:47:33
asi tak: od JKR bych si přečetla úplně všechno i další díl kdyby byl, ale podle mě je líp že pokračování psát nechce. Celou sérii 7 dílů měla dopředu promyšlenou a sedmičkou uzavřela úplně všechno. Další díl by byl zbytečný, prostě tlačený z paty jen ať udělá fanouškům radost...Ale jinak souhlasím tady s většinou,že bych brala nějakou další doplňkovou knihu, nebo nějakou encyklopedii,životopisy postav...to by mohlo být zajímavé a zároveň to nijak nenarušilo už dokončený příběh:):)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR